Dan was het wel wat quality time goed maken zeker?quote:
Stuart niet meer, LB welquote:
Meestal gingen we dan een keer uit eten en videobanden kijken enzoquote:Op zondag 27 juli 2014 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan was het wel wat quality time goed maken zeker?
Dat heb ik ook wel hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 03:02 schreef Ezell het volgende:
vind het daardoor altijd wel een beetje bijzonder als je dan ziet hoe anders sommige andere gezinnen in elkaar zitten
Aha, ben nog steeds blij met mijn avatar die zij getekend heeftquote:
Bijzonder in positieve of negatieve zin?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:02 schreef Ezell het volgende:
vind het daardoor altijd wel een beetje bijzonder als je dan ziet hoe anders sommige andere gezinnen in elkaar zitten
hoe bedoel je?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijzonder in positieve of negatieve zin?
Nou je vindt het bijzonder hoe andere gezinnen in elkaar stekenquote:
En daarna? Ben je toen verwaarloost?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan heb ik nog wel ouders die de eerste 14-15 jaar oprecht hun best hebben gedaan.
weet niet, gewoonquote:Op zondag 27 juli 2014 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je vindt het bijzonder hoe andere gezinnen in elkaar steken
Wat vind je dan bijzondere dingen bijvoorbeeld?
Je bent het gewoon zo gewend vanuit je eigen omgeving dat je het als normaal ziet. Maar is het inderdaad niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond en vind het nog steeds bijzonder hoe mensen een goed gezinsleven voor lief nemen als vanzelfsprekend.
Trustenquote:
Know dat feel bro.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
weet niet, gewoonsimpele dingen ook... bijv. avondeten, vakanties, feestelijke shit etc.
quote:Op zondag 27 juli 2014 03:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
7 pruimen verder Inso. Nog altijd niet naar het toilet moeten rennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |