oh dat, nee dat vind ik niet erg hoor, maar vind eten met gezin wel fijn gewoon. als er iemand bij is vind ik dat juist leukquote:Op zondag 27 juli 2014 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
je eetplezier verdwijnt toch niet door een gast
Lekker onpersoonlijk danquote:Op zondag 27 juli 2014 02:55 schreef Ezell het volgende:
ik at ong. één keer per maand met de hele familie samen
Want je kunt enkel tijdens het eten met elkaar socializen? Wellicht bouwde Ezell wel met het hele gezin muren in het weekend.quote:
En die werkten elke dag tot savonds laat?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
ach ja, je moet toch wat als je ouders moeten werken
Mijn ouders wel hoor. In ieder geval altijd wel 1quote:Op zondag 27 juli 2014 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die werkten elke dag tot savonds laat?
Ja dat hadden mijn ouders ookquote:
wauw*quote:Op zondag 27 juli 2014 02:56 schreef Drabit het volgende:
Wouw. Hier zijn gewoon nog een aantal mensen van jng. Jullie zijn er al wel lang zeg!
Heel onregelmatige diensten dan zeker?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien 2-3 keer per maand ofzo.
En dan meestal zondagen
werk ligt nou niet bepaald voor het oprapen als je geen diploma's hebt en de nederlandse taal niet volledig beheerst... dus ja, dan heb je niet echt veel keuze in wat voor werk je gaat doenquote:
quote:
Precies dit dus.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
werk ligt nou niet bepaald voor het oprapen als je geen diploma's hebt en de nederlandse taal niet volledig beheerst... dus ja, dan heb je niet echt veel keuze in wat voor werk je gaat doen
Nee oke, daar heb je wel een punt.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
werk ligt nou niet bepaald voor het oprapen als je geen diploma's hebt en de nederlandse taal niet volledig beheerst... dus ja, dan heb je niet echt veel keuze in wat voor werk je gaat doen
Jau ken ik nog niet :pquote:
haha awwwquote:Op zondag 27 juli 2014 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik herinner me nog wel dat als mijn ouders tegelijk vakantie hadden in de zomer dat dat echt heel bijzonder was voor mij als kind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |