Ik heb dat dus echt totaal niet verder. Komt ook door opvoeding dit dat.quote:
Deze post komt erg incestueus overquote:Op zondag 27 juli 2014 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Thuis eten was toch 99 van de 100 keer zaad bij mij
Ik at vaak alleen met m'n vader of alleen met m'n moeder bijna nooit met allebei.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:49 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
ik wilde patatdag niet missen hoor thuis
omgquote:
beetje overdreven gedoequote:Op zondag 27 juli 2014 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dat dus echt totaal niet verder. Komt ook door opvoeding dit dat.
Maar heb het idee dat Nederlanders echt vanaf hun geboorte tot 18e bijna elke dag alleen met het gezin eten.
is toch anders.
hoezo niet tegelijk?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik at vaak alleen met m'n vader of alleen met m'n moeder bijna nooit met allebei.
Bij mn vader standaard friet
weet eigenlijk niet.quote:
heb je veel familie in nederland of nog veel in china ik heb geen idee?quote:
ohh okequote:Op zondag 27 juli 2014 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet eigenlijk niet.
of de een had avond/nachtdienst of de ander.
geen ideequote:Op zondag 27 juli 2014 02:50 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je veel familie in nederland of nog veel in china ik heb geen idee?
Naar Nederland?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
geen ideewat ooms en tantes aan mijn moeders kant alleen (ken ze niet echt) en de andere kant van de familie is bijna allemaal geïmmigreerd
Vind het wel fijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dat van dat eten binnen het gezin vind ik oprecht wel heel bijzonder.
oh tofquote:
Gewoon, mijn vader was vroeger nauwelijks thuis, en als hij er dan was met eten was het echt leuk, allemaal bij elkaar. De dag doornemen, verhalen vertellen, grapjes maken.quote:
Voor veel gezinnen een stukje socializen, als je tijdens het eten je ouders ook al niet zietquote:
Dit jaquote:Op zondag 27 juli 2014 02:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon, mijn vader was vroeger nauwelijks thuis, en als hij er dan was met eten was het echt leuk, allemaal bij elkaar. De dag doornemen, verhalen vertellen, grapjes maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |