Ja na de oorlog he, zuinig iedereenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal vroeger wel erger zijn geweest gok ik
toen mn oma in nederland woonde
echt?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij mijn opa en oma mocht ik altijd zoveel koekjes pakken als ik wilde.Behalve mijn dikke neef, die mocht dat niet.
![]()
hmmquote:Op zondag 27 juli 2014 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nu ook nte meer
maar mn omas familie was vroeger echt konko arm he
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij mijn opa en oma mocht ik altijd zoveel koekjes pakken als ik wilde.Behalve mijn dikke neef, die mocht dat niet.
![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
![]()
Het enige wat me wel tegenviel vroeger als kind van "Nederlandse" gezinnen. Is dat je in tegenstelling tot turkse/mocros/whatever echt zelden voor eten werd uitgenodigd als je om 5 uur daar nog aan het spelen was.quote:
Echt ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:42 schreef supersof het volgende:
[..]
echt?![]()
![]()
![]()
wat zeiden ze dan
JIJ MAG NIET DIKKIE
Niet echt helaasquote:
quote:
Ja dat is wel lame inderdaadquote:Op zondag 27 juli 2014 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het enige wat me wel tegenviel vroeger als kind van "Nederlandse" gezinnen. Is dat je in tegenstelling tot turkse/mocros/whatever echt zelden voor eten werd uitgenodigd als je om 5 uur daar nog aan het spelen was.
mja, weet wel dat vroegah dat iets anders was in mijn familiequote:Op zondag 27 juli 2014 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet met konko arm. God bless dit dat.
Dit. Of moeilijk doen als je onverwachts niet mee eet.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is wel lame inderdaadook altijd moeilijk doen als iemand onverwacht mee-eet. Heb dat ook nooit begrepen
had als kind zon brada was surinamerquote:Op zondag 27 juli 2014 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is wel lame inderdaadook altijd moeilijk doen als iemand onverwacht mee-eet. Heb dat ook nooit begrepen
ja in het communistische tijden is het geen pretjequote:Op zondag 27 juli 2014 02:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
mja, weet wel dat vroegah dat iets anders was in mijn familie
aan mijn moeders kant werd het jongste kind vanwege geldgebrek ter adoptie gedaan
ooo, dat vind ik altijd zo raarquote:Op zondag 27 juli 2014 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
altijd mensne die om 5 uur zeiden "ja we gaan zo eten"
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
altijd mensne die om 5 uur zeiden "ja we gaan zo eten"
bedenk mij nu ineens dat mijn moeders kant van de familie beetje de 'pauperkant' isquote:Op zondag 27 juli 2014 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja in het communistische tijden is het geen pretje
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:48 schreef supersof het volgende:
altijd eerst bellen naar huis om te vragen wat je anders thuis zou eten en dan beslissen waar je at
Dat is wel zo ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Alsof je persee mte het gezin moest eten
Thuis eten was toch 99 van de 100 keer zaad bij mijquote:Op zondag 27 juli 2014 02:48 schreef supersof het volgende:
altijd eerst bellen naar huis om te vragen wat je anders thuis zou eten en dan beslissen waar je at
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Thuis eten was toch 99 van de 100 keer zaad bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |