Of gewoon 25km autootje, dat mag welquote:
Serieus? Die wagentjes zijn best ideaal man. Gewoon versnellingsbak plaatje op lassen. In zn 2 kan je ook makkelijk nog 40-45 rijden. Scheelt ook nog een heleboel centen zon wagenquote:
Mensen die geen tweede hypotheek voor hun auto nemenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Pauperbak maar wel meer dan een ton dit dat
Nu ik erover nadenk vraag ik me af waarom dat wel mag, zzelfde principe, misschien mag dat ook nietquote:Op zondag 27 juli 2014 02:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Serieus? Die wagentjes zijn best ideaal man. Gewoon versnellingsbak plaatje op lassen. In zn 2 kan je ook makkelijk nog 40-45 rijden. Scheelt ook nog een heleboel centen zon wagen
Eens met het 2e.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die geen tweede hypotheek voor hun auto nemen
Mensen die niet begrijpen dat aanzien alles is
nee 80 weg ook niet volgens mijquote:Op zondag 27 juli 2014 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk vraag ik me af waarom dat wel mag, zzelfde principe, misschien mag dat ook niet![]()
snelweg mag je er soiweso niet mee op toch?
ikquote:Op zondag 27 juli 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie wilt een leuk verhaal van m'n Poolse oma?
Slaap lekkerquote:Op zondag 27 juli 2014 02:38 schreef JanCees het volgende:
Ik ga sofs advies opvolgen en een goede nacht proberen te maken![]()
Welterusten
vroeger bij haar in polen was aanzien echt heel belangrijkquote:
wel beetje laat ;squote:Op zondag 27 juli 2014 02:38 schreef JanCees het volgende:
Welterusten
Een goede nacht proberen te maken buiten FOK! net nu Inso een anekdote uittypt?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:38 schreef JanCees het volgende:
Welterusten
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vroeger bij haar in polen was aanzien echt heel belangrijk
als je gasten kreeg werd er gewoon goed diner op tafel gezet, en dan aten ze gewoon 3 weken (!) bijna niets.maar aanzien was belangrijkst.
en toen in nederland ontdekte ze dat je maar 1 koekje kreeg als gast ergens
mooie tories
wowquote:
mijn oma heeft dat nog steeds heel erg.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:40 schreef supersof het volgende:
[..]
wow
zo belangrijk vind ik het nou ook weer niet
Is ook overtrokken, bij veel families zul je vast ook wel meerdere koekjes krijgenquote:
dat is hier ookquote:Op zondag 27 juli 2014 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn oma heeft dat nog steeds heel erg.
gasten idioot veel eten geven enzo
zal vroeger wel erger zijn geweest gok ikquote:Op zondag 27 juli 2014 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook overtrokken, bij veel families zul je vast ook wel meerdere koekjes krijgen
Bij mijn opa en oma mocht ik altijd zoveel koekjes pakken als ik wilde.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook overtrokken, bij veel families zul je vast ook wel meerdere koekjes krijgen
nu ook nte meerquote:Op zondag 27 juli 2014 02:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat is hier ook![]()
alleen niet drie weken leven op niks daarna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |