SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
hospiteren lijkt me zo engquote:Op zondag 27 juli 2014 02:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
dm
redelijk goede locatie en goede verbinding met bus naar skool
nee joh, sowieso te ver van haar skool afquote:
valt reuze meequote:
zijn favoriete vakantiebestemming is zeker kaap de goede hoop xdquote:Op zondag 27 juli 2014 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
ji jzat zet zekr te wachten op kaap en nog falen
zit ze uithof?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee joh, sowieso te ver van haar skool af
[..]
valt reuze mee
als het leuke mensen zijn, dan heb je gewoon een gezellig avondje
ja zo denk ik er ook over, naast dat ik het eng vindquote:Op zondag 27 juli 2014 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet mee doen aan dat circus inderdaad
Kaapstadquote:Op zondag 27 juli 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zijn favoriete vakantiebestemming is zeker kaap de goede hoop xd
is niks meer man afrikaquote:Op zondag 27 juli 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zijn favoriete vakantiebestemming is zeker kaap de goede hoop xd
op andere manieren kan je niet echt een kamer in utrecht krijgenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet mee doen aan dat circus inderdaad
maar hoezo vind je het eng schatjequote:Op zondag 27 juli 2014 02:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ja zo denk ik er ook over, naast dat ik het eng vind
liever wat meer betalen dan voor normale huurder
nee rijnsweerdquote:
Het is echt geen londen hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
op andere manieren kan je niet echt een kamer in utrecht krijgen
ja als student ;')quote:Op zondag 27 juli 2014 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is echt geen londen hoor.
gewoon beetje geld spenden
zuid afrika was gewoon blankquote:Op zondag 27 juli 2014 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik wacht op je historische verhalen toen afrika ooit wel wat was
Het is wel vaak behoorlijk subjectief en vriendjespolitiek lijkt hetquote:Op zondag 27 juli 2014 02:06 schreef Ezell het volgende:
hospiteren heeft ook voordelen he?
je weet meteen met wat voor mensen je in huis komt te zitten
het is niet alleen zo dat zij jou kiezen, maar ook andersom
ja gevoel dat ze gaan keurenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar hoezo vind je het eng schatje
ik ben wel principieel tegen zulke ongein
dat hadden ze anders zelf ook wel gedaanquote:Op zondag 27 juli 2014 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zuid afrika was gewoon blank
mandela heeft land geruineerd
ja oke truequote:Op zondag 27 juli 2014 02:06 schreef Ezell het volgende:
hospiteren heeft ook voordelen he?
je weet meteen met wat voor mensen je in huis komt te zitten
het is niet alleen zo dat zij jou kiezen, maar ook andersom
Is hun goedrecht natuurlijk. Maar daarom doe ik niet mee.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel vaak behoorlijk subjectief en vriendjespolitiek lijkt het
Je moet je ook niet overal voor afslujiten, ook met intro alquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je ook niet overal voor afslujiten, ook met intro al
wat?quote:
blijft wel handig, want ik zou het echt drie keer niks vinden om in een huis te gaan wonen waarbij later blijkt dat je huisgenoten echt heel kut zijnquote:Op zondag 27 juli 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel vaak behoorlijk subjectief en vriendjespolitiek lijkt het
jawel vind ik welquote:
ok sofquote:Op zondag 27 juli 2014 02:09 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel vind ik wel
misschien ga ik wel daar bij studentenvolleybalvereniging en bij studievereniging die geen intro's hebben?????
beter blijf je gewoon FOK!kenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:09 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel vind ik wel
misschien ga ik wel daar bij studentenvolleybalvereniging en bij studievereniging die geen intro's hebben?????
Ga je naar uni?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:09 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel vind ik wel
ben niet boos maar vind het apart dat je gelijk altijd die conclusies trektquote:
het valt echt reuze mee met hoe eng het isquote:
nee hboquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |