dat hadden ze anders zelf ook wel gedaanquote:Op zondag 27 juli 2014 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zuid afrika was gewoon blank
mandela heeft land geruineerd
ja oke truequote:Op zondag 27 juli 2014 02:06 schreef Ezell het volgende:
hospiteren heeft ook voordelen he?
je weet meteen met wat voor mensen je in huis komt te zitten
het is niet alleen zo dat zij jou kiezen, maar ook andersom
Is hun goedrecht natuurlijk. Maar daarom doe ik niet mee.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel vaak behoorlijk subjectief en vriendjespolitiek lijkt het
Je moet je ook niet overal voor afslujiten, ook met intro alquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je ook niet overal voor afslujiten, ook met intro al
wat?quote:
blijft wel handig, want ik zou het echt drie keer niks vinden om in een huis te gaan wonen waarbij later blijkt dat je huisgenoten echt heel kut zijnquote:Op zondag 27 juli 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel vaak behoorlijk subjectief en vriendjespolitiek lijkt het
jawel vind ik welquote:
ok sofquote:Op zondag 27 juli 2014 02:09 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel vind ik wel
misschien ga ik wel daar bij studentenvolleybalvereniging en bij studievereniging die geen intro's hebben?????
beter blijf je gewoon FOK!kenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:09 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel vind ik wel
misschien ga ik wel daar bij studentenvolleybalvereniging en bij studievereniging die geen intro's hebben?????
Ga je naar uni?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:09 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel vind ik wel
ben niet boos maar vind het apart dat je gelijk altijd die conclusies trektquote:
het valt echt reuze mee met hoe eng het isquote:
nee hboquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |