Dat bedoel ik inderdaad.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Bedoel je dat je het niet per se hoeft te doen?
ja is zoquote:Op zondag 27 juli 2014 02:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb het van beide kanten meegemaakt he
Roderick met een vader als topadvocaat tegen Henk van de bakker.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:15 schreef Fok-it het volgende:
Maar voor je netwerk is het inderdaad wel goed
Ja ik heb er helemaal niks mee verder hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Roderick met een vader als topadvocaat tegen Henk van de bakker.
bij ons heeft de bakker 4 vestigingenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Roderick met een vader als topadvocaat tegen Henk van de bakker.
heeft ook wel een te stereotype beeldquote:Op zondag 27 juli 2014 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik heb er helemaal niks mee verder hoor
het zijn net klonen die gasten
rijd ie porschequote:Op zondag 27 juli 2014 02:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bij ons heeft de bakker 4 vestigingen
is beetje de 'marokkannenbuurt'quote:
jeetjequote:Op zondag 27 juli 2014 02:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bij ons heeft de bakker 4 vestigingen
Dit meen je toch niet he?quote:
vind je BMW echt voor middenklassers? Dat is toch wel iets daarboven lijkt mequote:
Mijn buurman met uitkering rijdt in een BMWquote:Op zondag 27 juli 2014 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vind je BMW echt voor middenklassers? Dat is toch wel iets daarboven lijkt me
Mwaoh, genoeg mensen met modaal salaris die BMW rijdenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vind je BMW echt voor middenklassers? Dat is toch wel iets daarboven lijkt me
Hm misschien was het vroeger wel voor boven modaal danquote:Op zondag 27 juli 2014 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwaoh, genoeg mensen met modaal salaris die BMW rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |