Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Nee. Zeg nou maarquote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je had in DM toch al antwoord gekregen
Moet altijd hier aan denken wanneer ik jouw naam zie:quote:
Daar zou het best eens vandaan kunnen komen. Gebruikte deze naam voor het eerst toen ik 12 was. Voor Unreal Tournamentquote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet altijd hier aan denken wanneer ik jouw naam zie:
Wat een bazen spel was dat. Samen met Quake.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:51 schreef Santello het volgende:
[..]
Daar zou het best eens vandaan kunnen komen. Gebruikte deze naam voor het eerst toen ik 12 was. Voor Unreal Tournament![]()
Ik gisteravond nog.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat had is al bijna 8 maanden geleden.
Ja en nee. Ik wilde weten of ik het vasten met deze lange dagen en hoge temperaturen zou kunnen volhouden, vooral na zo'n lange tijd niet gevast te hebben. Het is best goed te doen, mits je niet de hele tijd buiten bent. Ik heb volgens mij een dag of 10 gevast.quote:
Denk omdat de oprichter een nazi aanhanger was.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 06:33 schreef Aanstootgevend het volgende:
Serieuze vraag: wat is dat toch met "de wat minder lieve" moslims en het merk Adidas ?
Bij het pro-Isis/Joden moeten dood protest van gisteren was het bijna een uniform..
Weet iemand waarom ?
Je zin leest een beetje raar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:53 schreef Stimorol- het volgende:
Om 9u al klaar zijn met je werk.Wil nr huis.
Pro-Isis protest?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 06:33 schreef Aanstootgevend het volgende:
Serieuze vraag: wat is dat toch met "de wat minder lieve" moslims en het merk Adidas ?
Bij het pro-Isis/Joden moeten dood protest van gisteren was het bijna een uniform..
Weet iemand waarom ?
Genoeg drama in R&P.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben 8.l5 begonnen en ben nu al eigk wel klaar. Ik moet nog 7.30 uur man
Kan je op je werk niet een beetje aan je verslag werken?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga liever naar huis om mijn verslag af te maken, maar that will do it for now.
Wat voor werkquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben 8.l5 begonnen en ben nu al eigk wel klaar. Ik moet nog 7.30 uur man
Neequote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kan je op je werk niet een beetje aan je verslag werken?
Kom maar even langs. Communicatie gaat beter als je elkaar ziet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Begrijp er nog steeds helemaal niets van.
Als ik mijn USB stick vergat mailde ik mijn documenten via dropbox op de telefoon naar mijn e-mail.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee
ALLES is hier geblokkeerd, dus ook skydrive... ik wil bijv wel nieuws gaan lezen, want dat staat wel open, maar meneer ict sluit zo nu en dan gewoon mn scherm.
Zie edit.(en waar)quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kom maar even langs. Communicatie gaat beter als je elkaar ziet.
Als je op wifi zit dan checkt ie dit ookquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:19 schreef Stimorol- het volgende:
Naar huis kan niet. Met genoeg vk voor mn vakantie straks.
Waar ik werk zeg ik liever niet. Ergens op kantoor.
Syl, die oetlul checkt zelfs mn mailGestapo praktijken.
Neem een iPad ofzo mee. Kan je daarop werken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee
ALLES is hier geblokkeerd, dus ook skydrive... ik wil bijv wel nieuws gaan lezen, want dat staat wel open, maar meneer ict sluit zo nu en dan gewoon mn scherm.
Ehh, je mail is hartstikke persoonlijk. Zelfs je werkmail. Er moeten gegronde redenen zijn om je mail te lezen, dat kan een ICT'er niet zelf bepalen. Heb je al gecheckt met de juridische afdeling?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:19 schreef Stimorol- het volgende:
Naar huis kan niet. Met genoeg vk voor mn vakantie straks.
Waar ik werk zeg ik liever niet. Ergens op kantoor.
Wat wifi. Heb zat aan Internet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je op wifi zit dan checkt ie dit ook
Wallah boeit me niet. Werk is werk. Betaalt goed.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Neem een iPad ofzo mee. Kan je daarop werken.
[..]
Ehh, je mail is hartstikke persoonlijk. Zelfs je werkmail. Er moeten gegronde redenen zijn om je mail te lezen, dat kan een ICT'er niet zelf bepalen. Heb je al gecheckt met de juridische afdeling?
Bij ons is dat gewoon reden voor ontslag op staande voet.
Kendin bilirsin.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah boeit me niet. Werk is werk. Betaalt goed.
wtfquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:19 schreef Stimorol- het volgende:
ohquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik bedoel ze hebben toegang er toe.
Nein. Helemaal fout.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Systeembeheerder bij FOK!, heb ik meer het idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:04 schreef Crip het volgende:
Kifache deze.Zo is Egypte toch altijd? Dit is niet nieuw hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Systeembeheerder bij FOK!, heb ik meer het idee.
Hoezo, kom je weer terug met 'ambipur' ?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Binnenkort verleden tijd. Gebiet hiervan.
Jij bent zo voorspelbaar somsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo, kom je weer terug met 'ambipur' ?
Kan t eens proberen..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:29 schreef Bortecinem het volgende:
Stimo, weet je wat je moet proberen? Shake gemaakt van overnight oats. Ik maak een standaard recept ON: havermout, chiazaad & rijst/kokosmelk. In de ochtend doe ik er een banaan, eventueel ander fruit en vaak iets meer rijstmelk bij, in de blender en yum.
Maakt het dikker.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:37 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb het nieuw ontdekt. Wist niet dat een shake met havermout überhaupt lekker kon zijn.Ik dacht dat wordt een kleffe boel maar is helemaal niet. Door die havermout smaakt het net als milkshake.
Eten/drinken jullie het als maaltijdvervanger?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:54 schreef Bortecinem het volgende:
Omdat het lekker, makkelijk en gezond is?
Jaaa. Abces.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte, nog bij de dokter geweest vandaag?
Wrm?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaaa. Abces.Hij ging het opensnijden en schoonmaken.
Nu wachten tot maandag.
Oh en ik heb het gegoogled en ben er van overtuigd dat ik binnenkort dood ben.
Als ontbijt/lunch.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eten/drinken jullie het als maaltijdvervanger?
Tmi.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik krijg er diarree van. Darmen schoonmaken
Ik juist niet. Het helpt mijn darmen gezond te houden en verminderd voor de rest mijn cravings.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik krijg er diarree van. Darmen schoonmaken
Ieder zo zijn ding. Dit is een van de weinige dingen wat ik in de ochtend door me keel krijg, weinig tijd kost en mij tenminste een paar uur fit houd.quote:
Wachten of het weer gaat vollopen? Heb je geen antibiotica of ontstekingsremmers ofzo gehad?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaaa. Abces.Hij ging het opensnijden en schoonmaken.
Nu wachten tot maandag.
Oh en ik heb het gegoogled en ben er van overtuigd dat ik binnenkort dood ben.
Ik zelf eet altijd yoghurt met beetje fruit of gekookte eieren. Maar wanneer ik gain weer anders natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ieder zo zijn ding. Dit is een van de weinige dingen wat ik in de ochtend door me keel krijg, weinig tijd kost en mij tenminste een paar uur fit houd.
Nee, hij heeft het opengesneden en ging er toen op drukken en allemaal spul inspuiten. Maar goed ik moet wachten tot maandag, dan gaan ze verder kijken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wachten of het weer gaat vollopen? Heb je geen antibiotica of ontstekingsremmers ofzo gehad?
Op internet alemi kun je zelfs aan verkoudheid doodgaan. Niet te veel googlen dus.Hadi geçmis olsun!
Overdrijverquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Google maar 'submandibulair abces'.
En hoelang houd je het daarop vol?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zelf eet altijd yoghurt met beetje fruit of gekookte eieren. Maar wanneer ik gain weer anders natuurlijk.
Zou zo kunnen.quote:
Ik houd het ongeveer tot 5 uur in het middag vol. Daarna eet ik iets simpel. Na het het sporten eet ik dan gewoon een normale avondmaaltijd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En hoelang houd je het daarop vol?
Ik hou er niet van als ik steeds moet eten of na twee uur weer honger heb. Ik eet liever een redelijk stevig ontbijt (de shakes die ik maak zitten rond de 300 kcal) wat bij fit houd tot in de middag.
Overigens houdt havermout mijn bloedsuikerspiegel stabiel.
Sinds ik niet meer eet tot 13.00 heb ik minder hongerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En hoelang houd je het daarop vol?
Ik hou er niet van als ik steeds moet eten of na twee uur weer honger heb. Ik eet liever een redelijk stevig ontbijt (de shakes die ik maak zitten rond de 300 kcal) wat bij fit houd tot in de middag.
Overigens houdt havermout mijn bloedsuikerspiegel stabiel.
Ik maakte het vroeger met yoghurt. Was best te doen, vond het alleen veelste zwaar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:10 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe maak jij havermout klaar dan? Ik vind het gekookt ook niks, daarom ook die overnight oats en shake. In die shake proef je het niet eens is, btw.
Ja ik ontbijt wel.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:15 schreef Bortecinem het volgende:
Maar je ontbijt wel he?
Iedereen zegt altijd dat je om de twee uur moet eten blabla maar dat werkt bij mij niet. Beste is 3-4 keer eten bij mij.
Iedere 2 uur eten vergroot ook weer de kans op diabetes.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:15 schreef Bortecinem het volgende:
Maar je ontbijt wel he?
Iedereen zegt altijd dat je om de twee uur moet eten blabla maar dat werkt bij mij niet. Beste is 3-4 keer eten bij mij.
Waar heb je dat van?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Iedere 2 uur eten vergroot ook weer de kans op diabetes.
Ik stop rond 21u en eet niet meer tot een uur of 13.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:15 schreef Bortecinem het volgende:
Maar je ontbijt wel he?
Tot 1 uur in de middag? Ziek. Kan dat echt niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik stop rond 21u en eet niet meer tot een uur of 13.
Toen ik om de 2u had had ik constant honger en last van mn bloedsuikerspiegel. Dit werkt prima. Kijk gisterenavond niet gedaan, taart gegeten rond 22 uur en vanmorgen koekje gegeten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tot 1 uur in de middag? Ziek. Kan dat echt niet.
Leraar biologie back in the day, lijkt mij ook wel plausibel daar je toch weer iedere keer een boost krijgt van suiker dat je lichaam moet reguleren.quote:
Niet waar.. achterhaald.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:23 schreef mrstylo het volgende:
Ontbijt is echt belangrijk. Je kan beter iets anders overslaan dan je ontbijt.
Hoe kom ik aan killer abs?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:23 schreef mrstylo het volgende:
Ontbijt is echt belangrijk. Je kan beter iets anders overslaan dan je ontbijt.
Je vetpercentage onder de 12 procent krijgen. Daarna gewoon een standaard trainingsprogramma volgen wat je op het internet kan vinden.quote:
Owh? Raar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Van niet ontbijten ga ik enorm uit mijn mond stinken![]()
3 dagen waarschijnlijk voor ons.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Nog twee dagen en dan kunnen we weer ontbijten.![]()
Zou kunnen, heb er verder geen verstand van. Het enige wat ik weet is dat wanneer ik om de twee uur eet, ik er continu mee bezig ben.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Leraar biologie back in the day, lijkt mij ook wel plausibel daar je toch weer iedere keer een boost krijgt van suiker dat je lichaam moet reguleren.
Welke aflevering ben je nu?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Je had gelijk, Borte, BB is een stuk serieuzer nu. De eerste aflevering gaf een iets ander beeld.Maar het was ook een pilotaflevering natuurlijk.
Ik ben net klaar met aflevering 5 van seizoen 1. Er zitten inderdaad nog wel grappige momenten in, maar ik had het idee dat dat in aflevering 1 meer uitgebreid was en ook meer wat betreft algehele toon.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Welke aflevering ben je nu?
Maar sommige dingen blijven grappig. Jesse met zijn 'bitch' enzo.
Naiss.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met aflevering 5 van seizoen 1. Er zitten inderdaad nog wel grappige momenten in, maar ik had het idee dat dat in aflevering 1 meer uitgebreid was en ook meer wat betreft algehele toon.
''Coin flip is sacred, yo!''
Ik heb dat altijd als ik met kinderen werk. Voor je het weet moeten ze al weer naar huis en dan denk je dafuq zo snel?!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:46 schreef Peunage het volgende:
Dayumn, hele dag gearbeit, tijd ging snel voorbij. Ervaren jullie dat ook zo?
Als ik thuis ben duurt een uurtje 2 keer zo lang.
yoooquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Welke aflevering ben je nu?
Maar sommige dingen blijven grappig. Jesse met zijn 'bitch' enzo.
Ja doen we zo evenquote:
Neequote:
oh wow, zo ver weg van Turkijequote:
Ziek.quote:
Is het overal not done om te eten? Zijn er geen plekken waar iedereen openlijk eet (zoals in Turkije, bijvoorbeeld)?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neesowieso ramadan he
Niet dat wij aan het vasten zijn
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is het overal not done om te eten? Zijn er geen plekken waar iedereen openlijk eet (zoals in Turkije, bijvoorbeeld)?
Wat een afstanden. Ligt weer helemaal aan de andere kant van het land, zie ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja doen we zo even
Dinsdag gaan we naar Ilam
[..]
watziekquote:
welnee, overal kan je eten hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is het overal not done om te eten? Zijn er geen plekken waar iedereen openlijk eet (zoals in Turkije, bijvoorbeeld)?
Haha, i know. Van tehran naar mashad naar ilam en dan daarna weer dooooorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een afstanden. Ligt weer helemaal aan de andere kant van het land, zie ik.
Zal ff in mijn archief kijken.quote:
Op een goeie manier.quote:
Hennes heb je ze.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:27 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil een simpele zwarte doorschijnende maxirok waarvan de bovenkant niet doorschijnend is zeg maar. Waarom kan ik die niet vinden? Tijdje terug zag ik ze overal.
Huh? Dat heb ik nooit gezegd en als ik het wel heb gezegd is het verkeerd opgevat of heb ik het verkeerd verwoord.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Acceptatie ok. Maar jij zei je bent Turkmen
Wat ben je dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh? Dat heb ik nooit gezegd en als ik het wel heb gezegd is het verkeerd opgevat of heb ik het verkeerd verwoord.
Je zei net dat je roots bij Iran liggen. Maar allemaal vage dingen voor mij dit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
Vanwaar de verontwaardiging?
Stimo, bij H&M hebben ze wel maar niet mijn maat yav uff.
Hoe denk je dat we in TR zijn gekomen? En er leven nog miljoenen Turken in Iran.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je zei net dat je roots bij Iran liggen. Maar allemaal vage dingen voor mij dit.
Zeg wat liefs en ik kijk voor je.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Asos, Zalando.. heb overal gecheckt. Of ze hebben ze niet, of het is uitverkocht.
Ablaaa je bent zo zoet als chocoladetaart.quote:
Weet niet. TomTom? Of MehmetMehmet voor jullie.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe denk je dat we in TR zijn gekomen? En er leven nog miljoenen Turken in Iran.
Abla.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ablaaa je bent zo zoet als chocoladetaart.
http://www.zalando.nl/vila-axel-maxi-rok-zwart-v1021b02s-q11.html
Dit bedoel ik dus. Niet te veel poespas.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet niet. TomTom? Of MehmetMehmet voor jullie.
Daar hebben ze niet wat ik zoek.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:42 schreef mrstylo het volgende:
Size is ook een leuke site.
http://m.size.co.uk
Ja daar zag ik er een van coolcat maar die is al uitverkocht.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.fashionchick.n(...)ariteit&cat[480]=480
Ja niet normaal. Zit veel geld daar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, gaat echt snel
Kom je ook van Hawler?
Hel?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja niet normaal. Zit veel geld daar.
Nee, ik kom hiervandaan:
[ afbeelding ]
Ha!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja niet normaal. Zit veel geld daar.
Nee, ik kom hiervandaan:
[ afbeelding ]
Dat zijn allemaal jurken en bij de rokken staat er niks tussen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.wehkamp.nl/Win(...)xi+dress+doorzichtig
Doe zo mn lap aan. Moet zelf ook nog dingen kopen voor Turkijequote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal jurken en bij de rokken staat er niks tussen.
Succes.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe zo mn lap aan. Moet zelf ook nog dingen kopen voor Turkije
Ik ben niet echt voor dat rivaliteit tussen de twee steden.quote:
Ik ben nog niet naar Slemani geweestquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben niet echt voor dat rivaliteit tussen de twee steden.
Al zijn de grappen wel altijd leuk.
Ik wacht.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben nog niet naar Slemani geweest. Volgende keer dat ik daar ben ga ik er wel heen
Toen ik nog echt skinny was kon ik niet in die jeans daar. Te groot, heupen kennen ze daar nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je hier woont en niet in TR.
Moet je zeker doen. Prachtige stad.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben nog niet naar Slemani geweest. Volgende keer dat ik daar ben ga ik er wel heen
Te grote heupen kennen ze daar niet, huh?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Toen ik nog echt skinny was kon ik niet in die jeans daar. Te groot, heupen kennen ze daar niet
Net even twee blikken energydrink van de ah gehaald ja tog... zijn ze gvd 45 cent!!! Die waren toch 30 cent? Bij de jumbo zijn ze goedkoperquote:Op vrijdag 25 juli 2014 06:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik gisteravond nog.
[..]
Ja en nee. Ik wilde weten of ik het vasten met deze lange dagen en hoge temperaturen zou kunnen volhouden, vooral na zo'n lange tijd niet gevast te hebben. Het is best goed te doen, mits je niet de hele tijd buiten bent. Ik heb volgens mij een dag of 10 gevast.
Bedoel breed.. ben zelf groot toch. Douw er borsten bij. Hele dilemma.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Te grote heupen kennen ze daar niet, huh?Juist hier kennen ze geen heupen.
Maar die jeans maten in TR zijn fucking raar. Ik met mijn smalle heupen paste er ook nooit in. Als je daar jeans gaat zoeken moet je naar bekende winkels als Mavi enzo gaan.
Waarom ga je niet bedelen, misschien krijg je 50 cent van iemandquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:02 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Net even twee blikken energydrink van de ah gehaald ja tog... zijn ze gvd 45 cent!!! Die waren toch 30 cent? Bij de jumbo zijn ze goedkoper
Energydrank.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:02 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Net even twee blikken energydrink van de ah gehaald ja tog... zijn ze gvd 45 cent!!! Die waren toch 30 cent? Bij de jumbo zijn ze goedkoper
Koton ken ik niet?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bedoel breed.. ben zelf groot toch. Douw er borsten bij. Hele dilemma.
Love Koton tho. Dat past nog enigszins.
Golden Power.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:02 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik drink energy vooral omdat ik de smaak lekker vind. Ik wacht met smacht op de dag dat er caffeine vrije energy op de markt komt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Energydrank.
Dat mensen dat nog drinken.
Golden power en Bullit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik drink energy vooral omdat ik de smaak lekker vind. Ik wacht met smacht op de dag dat er caffeine vrije energy op de markt komt.
Maar ik lust eigenlijk alleen Golden Power (favo), Bullit en Red Bull.
Dus bijna alles?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik drink energy vooral omdat ik de smaak lekker vind. Ik wacht met smacht op de dag dat er caffeine vrije energy op de markt komt.
Maar ik lust eigenlijk alleen Golden Power (favo), Bullit en Red Bull.
Hoe meer prik hoe beter. Maar ik dacht juist dat GP meer prik had?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Golden power en Bullit.Redbull heeft te veel prik.
Den Haag Connection 3endoem deke flow itije7 bnedumquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Golden power en Bullit.Redbull heeft te veel prik.
Huismerken, Monster, Rokstar en zal nog een paar zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel energy drankjes er bestaan?
Dus niet bijna alles.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Huismerken, Monster, Rokstar en zal nog een paar zijn.
You get my point isahbi.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus niet bijna alles.
(ik heb nog nooit monster geproefd btw)
Je doet alsof het drugs is. Het is gewoon te veel caffeine in een keer. Ik kan me niet voorstellen dat een zo'n blikje per dag schadelijk voor je kan zijn - tenzij je niet tegen caffeine kunt natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
You get my point isahbi.
Ik heb serieus sinds mijn havo tijd geen 1ml energydrank meer op. Dat is ongeveer 4 jaar. 😱
Oh dat niet hoor, maar ik sport veel en een energydrankje belemmert het alleen maar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je doet alsof het drugs is. Het is gewoon te veel caffeine in een keer. Ik kan me niet voorstellen dat een zo'n blikje per dag schadelijk voor je kan zijn - tenzij je niet tegen caffeine kunt natuurlijk.
Maar dat geldt voor de meeste frisdranken, niet?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh dat niet hoor, maar ik sport veel en een energydrankje belemmert het alleen maar.
1 RedBull is vaak al 40minuten cardio.
Bijwerkingen als hartkloppingen enzo ook nog. Is troep maar de jeugd trapt er inquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh dat niet hoor, maar ik sport veel en een energydrankje belemmert het alleen maar.
1 RedBull is vaak al 40minuten cardio.
Die hebben zelfs meer. Drink ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar dat geldt voor de meeste frisdranken, niet?
Ik heb mijn frisdranken verslaving weten te vervangen door bronwater. Maar ik blijf een zwak houden voor frisdrank. Vooral Lipton Ice Tea en energy.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die hebben zelfs meer. Drink ik ook niet.
Niks tegen Adidas.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:22 schreef Blocko het volgende:
Energy drankjes zijn voor hangjongeren in Adidaspak.
Goedzo. Ik ook.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb mijn frisdranken verslaving weten te vervangen door bronwater. Maar ik blijf een zwak houden voor frisdrank. Vooral Lipton Ice Tea en energy.
Vooral Lipton.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Goedzo. Ik ook.
Ik drink nu ook Spa rood. Ben het lekker gaan vinden.
Ik ben wel nog steeds Ice Tea verslaafd.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je doet alsof het drugs is. Het is gewoon te veel caffeine in een keer. Ik kan me niet voorstellen dat een zo'n blikje per dag schadelijk voor je kan zijn - tenzij je niet tegen caffeine kunt natuurlijk.
Ja daarom. Zag een fragment van editienl waar een meisje naar dokter moest, omdat ze hartstilstand had gekregen. Ze bleef toch door drinken (wel maar 1x per week), omdat ze verslaafd was.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bijwerkingen als hartkloppingen enzo ook nog. Is troep maar de jeugd trapt er in
Omg GP is van de Aldi omggg.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:26 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste blik is leeg![]()
Golden Power is ook lekker alleen ben niet vaak bij de Lidl. Niet op loopafstand vanaf hier helaas.
Sommige mensen kunnen minder tegen caffeine dan anderen. Bij mij kan caffeine negatief uitpakken bv. Een van de redenen dat ik ben gaan minderen met energy drankjes. Maar goed, iedereen is anders. Kan best zijn dat jij wel goed tegen caffeine kunt bv.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daarom. Zag een fragment van editienl waar een meisje naar dokter moest, omdat ze hartstilstand had gekregen. Ze bleef toch door drinken (wel maar 1x per week), omdat ze verslaafd was.
Je moet eens Little Miracles eens drinken. Dan wil je niets anders meer.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vooral Lipton.
Nestea heeft ook lekkere Ice Tea, ook die zonder prik, maar die heb je hier niet jammer genoeg. Had vorig jaar een hele voorraad ingeslagen in Polen haha.
Wat is dat voor iets dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet eens Little Miracles eens drinken. Dan wil je niets anders meer.
Gewoon ice tea. Wel fucking duur.quote:
Zoet. Dat is het enige wat ik ervan kan opmaken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:30 schreef Blocko het volgende:
Ik vraag me nog altijd af waar dat Fernandes naar smaakt. Elke keer als ik dat tegen kom in de supermarkt twijfel ik en besluit ik alsnog om het niet te proberen.
Oh ik drink weleens Arizona maar deze ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gewoon ice tea. Wel fucking duur.
[ afbeelding ]
Chemisch.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zoet. Dat is het enige wat ik ervan kan opmaken.
Die is ook lekker ja. Helemaal met honing smaak.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ik drink weleens Arizona maar deze ben ik nog niet tegengekomen.
eten uitgekotst thanksquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Chemisch.
http://www.dumpert.nl/med(...)9/wtf_belly_rub.html
Ik probeer steeds meer te minderen met frisdrank. Ik zoek gezonde alternatieven (naast water). Meestal kom je dan bij sappen uit, maar dan moet je wel eentje nemen met weinig suiker er in.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daarom. Zag een fragment van editienl waar een meisje naar dokter moest, omdat ze hartstilstand had gekregen. Ze bleef toch door drinken (wel maar 1x per week), omdat ze verslaafd was.
Het is ramadan héquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Chemisch.
http://www.dumpert.nl/med(...)9/wtf_belly_rub.html
Goed zo. Vage drinkenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:30 schreef Blocko het volgende:
Ik vraag me nog altijd af waar dat Fernandes naar smaakt. Elke keer als ik dat tegen kom in de supermarkt twijfel ik en besluit ik alsnog om het niet te proberen.
Veel Ice Tea drankjes zijn gezond.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik probeer steeds meer te minderen met frisdrank. Ik zoek gezonde alternatieven (naast water). Meestal kom je dan bij sappen uit, maar dan moet je wel eentje nemen met weinig suiker er in.
Melk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik probeer steeds meer te minderen met frisdrank. Ik zoek gezonde alternatieven (naast water). Meestal kom je dan bij sappen uit, maar dan moet je wel eentje nemen met weinig suiker er in.
Wat watquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:26 schreef Blocko het volgende:
[..]
Gwn, 10 blikjes golden power in die man purse.
Dankzij jou wordt dat het eerste wat ik over een uurtje ga drinken wanneer ik thuis ben...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:02 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Spa rood!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb mijn frisdranken verslaving weten te vervangen door bronwater. Maar ik blijf een zwak houden voor frisdrank. Vooral Lipton Ice Tea en energy.
Ik heb wel tijdens een bezoek aan the USA wel allemaal die Amerikaanse drankjes geprobeerd. Dat is ook allemaal zo'n zoete rotzooi. Snap niet dat mensen dat vrijwillig naar binnen werkenquote:
Ze gebruiken daar ook geen suiker voor hun frisdrank maar corn syrup, is een stuk slechter voor jequote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:38 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik heb wel tijdens een bezoek aan the USA wel allemaal die Amerikaanse drankjes geprobeerd. Dat is ook allemaal zo'n zoete rotzooi. Snap niet dat mensen dat vrijwillig naar binnen werken.
Groene thee niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar daar zit vaak toch veel suiker in?
Ik drink meestal die van Lipton
Gewoon die eenzaamheid wegdrinken jwz. Veel goedkoper dan een chickie als vriendin hebben... echt waar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Dankzij jou wordt dat het eerste wat ik over een uurtje ga drinken wanneer ik thuis ben...
Om heel eerlijk te zijn heb ik nooit op de prijs gelet.
Boeiend, moet alles ''gezond'' zijn? De mensheid drink al sinds duizenden jaren voor Christus melk. Ik vind het onzin om het nu als 'ongezond' te bestempelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:38 schreef mrstylo het volgende:
Melk.
Dat is ongezond.
Je kan beter dit drinken:
[ afbeelding ]
Ik las laatst dat je kanker kon krijgen van melkquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Boeiend, moet alles ''gezond'' zijn? De mensheid drink al sinds duizenden jaren voor Christus melk. Ik vind het onzin om het nu als 'ongezond' te bestempelen.
Wegdrinken doe ik wel met "gratis" wijn van THY.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Gewoon die eenzaamheid wegdrinken jwz. Veel goedkoper dan een chickie als vriendin hebben... echt waar.
Mensen werden wild toen Mountain Dew naar Nederland kwam. Een keertje geprobeerd, maar is gewoon iets zoetere 7UP/Sprite. Totaal niets speciaals.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:38 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik heb wel tijdens een bezoek aan the USA wel allemaal die Amerikaanse drankjes geprobeerd. Dat is ook allemaal zo'n zoete rotzooi. Snap niet dat mensen dat vrijwillig naar binnen werken.
Ja, dit. Heb die hype dan ook nooit gesnapt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mensen werden wild toen Mountain Dew naar Nederland kwam. Een keertje geprobeerd, maar is gewoon iets zoetere 7UP/Sprite. Totaal niets speciaals.
Ik heb het in de VS gedronken, ik vond het maar niks.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mensen werden wild toen Mountain Dew naar Nederland kwam. Een keertje geprobeerd, maar is gewoon iets zoetere 7UP/Sprite. Totaal niets speciaals.
I like to live dangerously.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik las laatst dat je kanker kon krijgen van melk
dusss
Ze gooien echt overal corn syrup in die Amerikanenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze gebruiken daar ook geen suiker voor hun frisdrank maar corn syrup, is een stuk slechter voor je
We drinken niet precies dezelfde melk als die van duizenden jaren terug.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Boeiend, moet alles ''gezond'' zijn? De mensheid drink al sinds duizenden jaren voor Christus melk. Ik vind het onzin om het nu als 'ongezond' te bestempelen.
Onder andere.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik las laatst dat je kanker kon krijgen van melk
dusss
Is inderdaad apart. Ik vind het ook opmerkelijk dat ik nooit echt ben flauwgevallen. Misschien houdt mijn lichaam het onbewust tegen, ik bedoel ik vind het hele idee van flauwvallen echt doodeng.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kijk compilaties via youtube, dus flauwvallende mensen en vind het apart om te zien. Ook hoe dom mensen reageren...Ze staan er bij en kijken echt van heee, daar lig je dan.
Ik heb daar last van als ik te snel opsta.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iig gebeurt het bijna flauwvallen mij een paar keer per jaar. Ik word dan misselijk, alles voor mijn ogen wordt zwart en ik krijg een soort van druk op mijn oren en begin steeds minder te horen. Op dat moment voel ik ook dat ik ga omvallen, maar ik ga dan natuurlijk meteen liggen of zitten. Een keer wou ik naar de bank lopen om daar te gaan liggen maar ik haalde het echt op het nippertje. Had de bank en halve meter verder gestaan dan was ik op de grond gevallen. Echt stom van mij ook. Ik had gewoon meteen op de grond moeten zitten/liggen.
Heb dat ook vaak.. 1 x echt bijna bijna knockie na het zetten van een piercing en 1 x ging ik ergens in een tussenfase. Volgens mij ging ik toen wel KO, ik weet het niet. Ik stond op na een tijdje liggen en ging wat water drinken, werd duizelig en ging toen even op de grond voorover zitten en pas toen iemand mijn naam riep werd ik een soort van wakker, daarvoor sliep ik even ofzo.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is inderdaad apart. Ik vind het ook opmerkelijk dat ik nooit echt ben flauwgevallen. Misschien houdt mijn lichaam het onbewust tegen, ik bedoel ik vind het hele idee van flauwvallen echt doodeng.
Iig gebeurt het bijna flauwvallen mij een paar keer per jaar. Ik word dan misselijk, alles voor mijn ogen wordt zwart en ik krijg een soort van druk op mijn oren en begin steeds minder te horen. Op dat moment voel ik ook dat ik ga omvallen, maar ik ga dan natuurlijk meteen liggen of zitten. Een keer wou ik naar de bank lopen om daar te gaan liggen maar ik haalde het echt op het nippertje. Had de bank en halve meter verder gestaan dan was ik op de grond gevallen. Echt stom van mij ook. Ik had gewoon meteen op de grond moeten zitten/liggen.
Een vrouw op mijn werk heeft dit ook btw. Een paar maanden terug heeft ze botten in haar gezicht gebroken toen ze duizelig naar haar bed liep. Ze haalde haar bed net niet en viel met haar gezicht tegen de rand van haar bed.
Is dat niet gewoon duizeligheid? Ik heb dat ook. Volgens mij iedereen wel. Maar wat ik dan voel valt hier niet mee te vergelijken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb daar last van als ik te snel opsta.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sen doktora git, weet ik misschien ook meteen waarom ik vaak bijna ko ga hehehe.. Scheelt mij een bezoek.
Hoor je dan ook een zoem in je hoofd..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon duizeligheid? Ik heb dat ook. Volgens mij iedereen wel. Maar wat ik dan voel valt hier niet mee te vergelijken.Ik bedoel sure ik moet dan ook even gaan zitten. Maar ik voel dan niet die druk op mijn oren enzo, wat ik bij het 'bijna flauwvallen' wel heb.
Het is wel duizeligheid inderdaad, maar wel dusdanig dat ik ook nagenoeg niets meer hoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon duizeligheid? Ik heb dat ook. Volgens mij iedereen wel. Maar wat ik dan voel valt hier niet mee te vergelijken.Ik bedoel sure ik moet dan ook even gaan zitten. Maar ik voel dan niet die druk op mijn oren enzo, wat ik bij het 'bijna flauwvallen' wel heb.
Die vrouw op mijn werk is toen onderzocht in het ziekenhuis. Ze hebben haar echt allerlei testen laten uitvoeren om erachter te komen wat het is waardoor ze dit krijgt, maar het heeft niks opgeleverd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb dat ook vaak.. 1 x echt bijna bijna knockie na het zetten van een piercing en 1 x ging ik ergens in een tussenfase. Volgens mij ging ik toen wel KO, ik weet het niet. Ik stond op na een tijdje liggen en ging wat water drinken, werd duizelig en ging toen even op de grond voorover zitten en pas toen iemand mijn naam riep werd ik een soort van wakker, daarvoor sliep ik even ofzo.
Sen doktora git, weet ik misschien ook meteen waarom ik vaak bijna ko ga hehehe.. Scheelt mij een bezoek.
ja, precies. Echt zo'n dikke druk en zoem in je hoofd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoor je dan ook een zoem in je hoofd..
Amcam heeft het ook. Die gaat vaak zomaarr even KO, maar hij heeft iets. Vorige keer dat hij KO ging is hij naar een ziekenhuis gebracht en die wilden hem toen zelfs met spoed opereren.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die vrouw op mijn werk is toen onderzocht in het ziekenhuis. Ze hebben haar echt allerlei testen laten uitvoeren om erachter te komen wat het is waardoor ze dit krijgt, maar het heeft niks opgeleverd.
Het vage is dat het heel vaak gewoon heel random is. Laatst ook in de douche. Ik was aan het douchen, net shampoo in de haren gedaan, begint het opeens. Dus ik ben gaan zitten in de douche, maar je weet, hoe lager je onder die straal komt, hoe langzamer de shampoo uit je haren gaat.Dus ik steeds paar seconden opstaan, dan weer een paar minuutjes zitten. Dit heb ik iets van 10 min. herhaald. Uiteindelijk ging het even. Snel uit de douche gestapt maar voordat ik weer in me kamer was werd het al weer zwart voor mijn ogen. Ben toen een half uur gaan liggen en toen was het over.
vage shit.
Heb ik ook.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ja, precies. Echt zo'n dikke druk en zoem in je hoofd.
Problemen met evenwicht? Ik had het ooit opgezocht en kwam bij een vet gevaarlijke afwijking terecht.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Amcam heeft het ook. Die gaat vaak zomaarr even KO, maar hij heeft iets. Vorige keer dat hij KO ging is hij naar een ziekenhuis gebracht en die wilden hem toen zelfs met spoed opereren.
Nog nooit meegemaakt. Lijkt me verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Dat hoor ik ook met slaapverlamming. Instant paniekgevoel
Weet ik. Ik drink het ook niet omdat het gezond/ongezond is, maar omdat ik het een goede dorstlesser + lekker vind.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We drinken niet precies dezelfde melk als die van duizenden jaren terug.
Kijk eens goed wat voor soort melk je nu drinkt, want er zit veel chemische troep in.
Komt door de Energydrank.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is inderdaad apart. Ik vind het ook opmerkelijk dat ik nooit echt ben flauwgevallen. Misschien houdt mijn lichaam het onbewust tegen, ik bedoel ik vind het hele idee van flauwvallen echt doodeng.
Een vrouw op mijn werk heeft dit ook btw. Een paar maanden terug heeft ze botten in haar gezicht gebroken toen ze duizelig naar haar bed liep. Ze haalde haar bed net niet en viel met haar gezicht tegen de rand van haar bed.
Heb het blijkbaar heel vaak gehad, maar wist vroeger niet wat het was. Ergste in 2011 ofzo. Had toen ongezond veel stress en toen heb ik het een x zo erg meegemaakt dat ik 2 weken op de bank heb geslapen. Was toen zo bang dat ik eerste elke avond mama opbelde om gerustgesteld te worden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt. Lijkt me verschrikkelijk.
Yeah sure docter. Zoals ik het al zei, ik drink bijna geen energy meer. En verder heb dit al voordat ik uberhaupt energy had geproefd.quote:
Nee, je klinkt net psycho, maar wat jou overkomt is het wel. Ik heb weleens van mensen gehoord dat ze ook stemmen en shit horen tijdens slaapverlamming. Dunnow hoor maar mocht dit mij overkomen dan kunnen ze me meteen afvoeren naar het gesticht. Dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb het blijkbaar heel vaak gehad, maar wist vroeger niet wat het was. Ergste in 2011 ofzo. Had toen ongezond veel stress en toen heb ik het een x zo erg meegemaakt dat ik 2 weken op de bank heb geslapen. Was toen zo bang dat ik eerste elke avond mama opbelde om gerustgesteld te worden.
Nu kan ik ermee omgaan, godzijdank.
Ik klink psycho zo.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
Borte jij had toch ook dat je last had van inwendige trillingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |