Welke aflevering ben je nu?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Je had gelijk, Borte, BB is een stuk serieuzer nu. De eerste aflevering gaf een iets ander beeld.Maar het was ook een pilotaflevering natuurlijk.
Ik ben net klaar met aflevering 5 van seizoen 1. Er zitten inderdaad nog wel grappige momenten in, maar ik had het idee dat dat in aflevering 1 meer uitgebreid was en ook meer wat betreft algehele toon.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Welke aflevering ben je nu?
Maar sommige dingen blijven grappig. Jesse met zijn 'bitch' enzo.
Naiss.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met aflevering 5 van seizoen 1. Er zitten inderdaad nog wel grappige momenten in, maar ik had het idee dat dat in aflevering 1 meer uitgebreid was en ook meer wat betreft algehele toon.
''Coin flip is sacred, yo!''
Ik heb dat altijd als ik met kinderen werk. Voor je het weet moeten ze al weer naar huis en dan denk je dafuq zo snel?!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:46 schreef Peunage het volgende:
Dayumn, hele dag gearbeit, tijd ging snel voorbij. Ervaren jullie dat ook zo?
Als ik thuis ben duurt een uurtje 2 keer zo lang.
yoooquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Welke aflevering ben je nu?
Maar sommige dingen blijven grappig. Jesse met zijn 'bitch' enzo.
Ja doen we zo evenquote:
Neequote:
oh wow, zo ver weg van Turkijequote:
Ziek.quote:
Is het overal not done om te eten? Zijn er geen plekken waar iedereen openlijk eet (zoals in Turkije, bijvoorbeeld)?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neesowieso ramadan he
Niet dat wij aan het vasten zijn
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is het overal not done om te eten? Zijn er geen plekken waar iedereen openlijk eet (zoals in Turkije, bijvoorbeeld)?
Wat een afstanden. Ligt weer helemaal aan de andere kant van het land, zie ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja doen we zo even
Dinsdag gaan we naar Ilam
[..]
watziekquote:
welnee, overal kan je eten hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is het overal not done om te eten? Zijn er geen plekken waar iedereen openlijk eet (zoals in Turkije, bijvoorbeeld)?
Haha, i know. Van tehran naar mashad naar ilam en dan daarna weer dooooorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een afstanden. Ligt weer helemaal aan de andere kant van het land, zie ik.
Zal ff in mijn archief kijken.quote:
Op een goeie manier.quote:
Hennes heb je ze.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:27 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil een simpele zwarte doorschijnende maxirok waarvan de bovenkant niet doorschijnend is zeg maar. Waarom kan ik die niet vinden? Tijdje terug zag ik ze overal.
Huh? Dat heb ik nooit gezegd en als ik het wel heb gezegd is het verkeerd opgevat of heb ik het verkeerd verwoord.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Acceptatie ok. Maar jij zei je bent Turkmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |