Waar heb je dat van?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Iedere 2 uur eten vergroot ook weer de kans op diabetes.
Ik stop rond 21u en eet niet meer tot een uur of 13.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:15 schreef Bortecinem het volgende:
Maar je ontbijt wel he?
Iedereen zegt altijd dat je om de twee uur moet eten blabla maar dat werkt bij mij niet. Beste is 3-4 keer eten bij mij.
Tot 1 uur in de middag? Ziek. Kan dat echt niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik stop rond 21u en eet niet meer tot een uur of 13.
Toen ik om de 2u had had ik constant honger en last van mn bloedsuikerspiegel. Dit werkt prima. Kijk gisterenavond niet gedaan, taart gegeten rond 22 uur en vanmorgen koekje gegeten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tot 1 uur in de middag? Ziek. Kan dat echt niet.
Leraar biologie back in the day, lijkt mij ook wel plausibel daar je toch weer iedere keer een boost krijgt van suiker dat je lichaam moet reguleren.quote:
Niet waar.. achterhaald.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:23 schreef mrstylo het volgende:
Ontbijt is echt belangrijk. Je kan beter iets anders overslaan dan je ontbijt.
Hoe kom ik aan killer abs?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:23 schreef mrstylo het volgende:
Ontbijt is echt belangrijk. Je kan beter iets anders overslaan dan je ontbijt.
Je vetpercentage onder de 12 procent krijgen. Daarna gewoon een standaard trainingsprogramma volgen wat je op het internet kan vinden.quote:
Owh? Raar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Van niet ontbijten ga ik enorm uit mijn mond stinken![]()
3 dagen waarschijnlijk voor ons.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Nog twee dagen en dan kunnen we weer ontbijten.![]()
Zou kunnen, heb er verder geen verstand van. Het enige wat ik weet is dat wanneer ik om de twee uur eet, ik er continu mee bezig ben.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Leraar biologie back in the day, lijkt mij ook wel plausibel daar je toch weer iedere keer een boost krijgt van suiker dat je lichaam moet reguleren.
Welke aflevering ben je nu?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Je had gelijk, Borte, BB is een stuk serieuzer nu. De eerste aflevering gaf een iets ander beeld.Maar het was ook een pilotaflevering natuurlijk.
Ik ben net klaar met aflevering 5 van seizoen 1. Er zitten inderdaad nog wel grappige momenten in, maar ik had het idee dat dat in aflevering 1 meer uitgebreid was en ook meer wat betreft algehele toon.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Welke aflevering ben je nu?
Maar sommige dingen blijven grappig. Jesse met zijn 'bitch' enzo.
Naiss.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met aflevering 5 van seizoen 1. Er zitten inderdaad nog wel grappige momenten in, maar ik had het idee dat dat in aflevering 1 meer uitgebreid was en ook meer wat betreft algehele toon.
''Coin flip is sacred, yo!''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |