Ze gebruiken daar ook geen suiker voor hun frisdrank maar corn syrup, is een stuk slechter voor jequote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:38 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik heb wel tijdens een bezoek aan the USA wel allemaal die Amerikaanse drankjes geprobeerd. Dat is ook allemaal zo'n zoete rotzooi. Snap niet dat mensen dat vrijwillig naar binnen werken.
Groene thee niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar daar zit vaak toch veel suiker in?
Ik drink meestal die van Lipton
Gewoon die eenzaamheid wegdrinken jwz. Veel goedkoper dan een chickie als vriendin hebben... echt waar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Dankzij jou wordt dat het eerste wat ik over een uurtje ga drinken wanneer ik thuis ben...
Om heel eerlijk te zijn heb ik nooit op de prijs gelet.
Boeiend, moet alles ''gezond'' zijn? De mensheid drink al sinds duizenden jaren voor Christus melk. Ik vind het onzin om het nu als 'ongezond' te bestempelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:38 schreef mrstylo het volgende:
Melk.
Dat is ongezond.
Je kan beter dit drinken:
[ afbeelding ]
Ik las laatst dat je kanker kon krijgen van melkquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Boeiend, moet alles ''gezond'' zijn? De mensheid drink al sinds duizenden jaren voor Christus melk. Ik vind het onzin om het nu als 'ongezond' te bestempelen.
Wegdrinken doe ik wel met "gratis" wijn van THY.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Gewoon die eenzaamheid wegdrinken jwz. Veel goedkoper dan een chickie als vriendin hebben... echt waar.
Mensen werden wild toen Mountain Dew naar Nederland kwam. Een keertje geprobeerd, maar is gewoon iets zoetere 7UP/Sprite. Totaal niets speciaals.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:38 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik heb wel tijdens een bezoek aan the USA wel allemaal die Amerikaanse drankjes geprobeerd. Dat is ook allemaal zo'n zoete rotzooi. Snap niet dat mensen dat vrijwillig naar binnen werken.
Ja, dit. Heb die hype dan ook nooit gesnapt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mensen werden wild toen Mountain Dew naar Nederland kwam. Een keertje geprobeerd, maar is gewoon iets zoetere 7UP/Sprite. Totaal niets speciaals.
Ik heb het in de VS gedronken, ik vond het maar niks.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mensen werden wild toen Mountain Dew naar Nederland kwam. Een keertje geprobeerd, maar is gewoon iets zoetere 7UP/Sprite. Totaal niets speciaals.
I like to live dangerously.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik las laatst dat je kanker kon krijgen van melk
dusss
Ze gooien echt overal corn syrup in die Amerikanenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze gebruiken daar ook geen suiker voor hun frisdrank maar corn syrup, is een stuk slechter voor je
We drinken niet precies dezelfde melk als die van duizenden jaren terug.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Boeiend, moet alles ''gezond'' zijn? De mensheid drink al sinds duizenden jaren voor Christus melk. Ik vind het onzin om het nu als 'ongezond' te bestempelen.
Onder andere.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik las laatst dat je kanker kon krijgen van melk
dusss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |