Sommige mensen kunnen minder tegen caffeine dan anderen. Bij mij kan caffeine negatief uitpakken bv. Een van de redenen dat ik ben gaan minderen met energy drankjes. Maar goed, iedereen is anders. Kan best zijn dat jij wel goed tegen caffeine kunt bv.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daarom. Zag een fragment van editienl waar een meisje naar dokter moest, omdat ze hartstilstand had gekregen. Ze bleef toch door drinken (wel maar 1x per week), omdat ze verslaafd was.
Je moet eens Little Miracles eens drinken. Dan wil je niets anders meer.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vooral Lipton.
Nestea heeft ook lekkere Ice Tea, ook die zonder prik, maar die heb je hier niet jammer genoeg. Had vorig jaar een hele voorraad ingeslagen in Polen haha.
Wat is dat voor iets dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet eens Little Miracles eens drinken. Dan wil je niets anders meer.
Gewoon ice tea. Wel fucking duur.quote:
Zoet. Dat is het enige wat ik ervan kan opmaken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:30 schreef Blocko het volgende:
Ik vraag me nog altijd af waar dat Fernandes naar smaakt. Elke keer als ik dat tegen kom in de supermarkt twijfel ik en besluit ik alsnog om het niet te proberen.
Oh ik drink weleens Arizona maar deze ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gewoon ice tea. Wel fucking duur.
[ afbeelding ]
Chemisch.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zoet. Dat is het enige wat ik ervan kan opmaken.
Die is ook lekker ja. Helemaal met honing smaak.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ik drink weleens Arizona maar deze ben ik nog niet tegengekomen.
eten uitgekotst thanksquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Chemisch.
http://www.dumpert.nl/med(...)9/wtf_belly_rub.html
Ik probeer steeds meer te minderen met frisdrank. Ik zoek gezonde alternatieven (naast water). Meestal kom je dan bij sappen uit, maar dan moet je wel eentje nemen met weinig suiker er in.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daarom. Zag een fragment van editienl waar een meisje naar dokter moest, omdat ze hartstilstand had gekregen. Ze bleef toch door drinken (wel maar 1x per week), omdat ze verslaafd was.
Het is ramadan héquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Chemisch.
http://www.dumpert.nl/med(...)9/wtf_belly_rub.html
Goed zo. Vage drinkenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:30 schreef Blocko het volgende:
Ik vraag me nog altijd af waar dat Fernandes naar smaakt. Elke keer als ik dat tegen kom in de supermarkt twijfel ik en besluit ik alsnog om het niet te proberen.
Veel Ice Tea drankjes zijn gezond.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik probeer steeds meer te minderen met frisdrank. Ik zoek gezonde alternatieven (naast water). Meestal kom je dan bij sappen uit, maar dan moet je wel eentje nemen met weinig suiker er in.
Melk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik probeer steeds meer te minderen met frisdrank. Ik zoek gezonde alternatieven (naast water). Meestal kom je dan bij sappen uit, maar dan moet je wel eentje nemen met weinig suiker er in.
Wat watquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:26 schreef Blocko het volgende:
[..]
Gwn, 10 blikjes golden power in die man purse.
Dankzij jou wordt dat het eerste wat ik over een uurtje ga drinken wanneer ik thuis ben...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:02 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Net even twee blikken energydrink van de ah gehaald ja tog... zijn ze gvd 45 cent!!! Die waren toch 30 cent? Bij de jumbo zijn ze goedkoper
Spa rood!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb mijn frisdranken verslaving weten te vervangen door bronwater. Maar ik blijf een zwak houden voor frisdrank. Vooral Lipton Ice Tea en energy.
Ik heb wel tijdens een bezoek aan the USA wel allemaal die Amerikaanse drankjes geprobeerd. Dat is ook allemaal zo'n zoete rotzooi. Snap niet dat mensen dat vrijwillig naar binnen werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |