Golden power en Bullit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik drink energy vooral omdat ik de smaak lekker vind. Ik wacht met smacht op de dag dat er caffeine vrije energy op de markt komt.
Maar ik lust eigenlijk alleen Golden Power (favo), Bullit en Red Bull.
Dus bijna alles?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik drink energy vooral omdat ik de smaak lekker vind. Ik wacht met smacht op de dag dat er caffeine vrije energy op de markt komt.
Maar ik lust eigenlijk alleen Golden Power (favo), Bullit en Red Bull.
Hoe meer prik hoe beter. Maar ik dacht juist dat GP meer prik had?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Golden power en Bullit.Redbull heeft te veel prik.
Den Haag Connection 3endoem deke flow itije7 bnedumquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Golden power en Bullit.Redbull heeft te veel prik.
Huismerken, Monster, Rokstar en zal nog een paar zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel energy drankjes er bestaan?
Dus niet bijna alles.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Huismerken, Monster, Rokstar en zal nog een paar zijn.
You get my point isahbi.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus niet bijna alles.
(ik heb nog nooit monster geproefd btw)
Je doet alsof het drugs is. Het is gewoon te veel caffeine in een keer. Ik kan me niet voorstellen dat een zo'n blikje per dag schadelijk voor je kan zijn - tenzij je niet tegen caffeine kunt natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
You get my point isahbi.
Ik heb serieus sinds mijn havo tijd geen 1ml energydrank meer op. Dat is ongeveer 4 jaar. 😱
Oh dat niet hoor, maar ik sport veel en een energydrankje belemmert het alleen maar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je doet alsof het drugs is. Het is gewoon te veel caffeine in een keer. Ik kan me niet voorstellen dat een zo'n blikje per dag schadelijk voor je kan zijn - tenzij je niet tegen caffeine kunt natuurlijk.
Maar dat geldt voor de meeste frisdranken, niet?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh dat niet hoor, maar ik sport veel en een energydrankje belemmert het alleen maar.
1 RedBull is vaak al 40minuten cardio.
Bijwerkingen als hartkloppingen enzo ook nog. Is troep maar de jeugd trapt er inquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh dat niet hoor, maar ik sport veel en een energydrankje belemmert het alleen maar.
1 RedBull is vaak al 40minuten cardio.
Die hebben zelfs meer. Drink ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar dat geldt voor de meeste frisdranken, niet?
Ik heb mijn frisdranken verslaving weten te vervangen door bronwater. Maar ik blijf een zwak houden voor frisdrank. Vooral Lipton Ice Tea en energy.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die hebben zelfs meer. Drink ik ook niet.
Niks tegen Adidas.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:22 schreef Blocko het volgende:
Energy drankjes zijn voor hangjongeren in Adidaspak.
Goedzo. Ik ook.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb mijn frisdranken verslaving weten te vervangen door bronwater. Maar ik blijf een zwak houden voor frisdrank. Vooral Lipton Ice Tea en energy.
Vooral Lipton.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Goedzo. Ik ook.
Ik drink nu ook Spa rood. Ben het lekker gaan vinden.
Ik ben wel nog steeds Ice Tea verslaafd.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je doet alsof het drugs is. Het is gewoon te veel caffeine in een keer. Ik kan me niet voorstellen dat een zo'n blikje per dag schadelijk voor je kan zijn - tenzij je niet tegen caffeine kunt natuurlijk.
Ja daarom. Zag een fragment van editienl waar een meisje naar dokter moest, omdat ze hartstilstand had gekregen. Ze bleef toch door drinken (wel maar 1x per week), omdat ze verslaafd was.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bijwerkingen als hartkloppingen enzo ook nog. Is troep maar de jeugd trapt er in
Omg GP is van de Aldi omggg.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:26 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste blik is leeg![]()
Golden Power is ook lekker alleen ben niet vaak bij de Lidl. Niet op loopafstand vanaf hier helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |