ohquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik bedoel ze hebben toegang er toe.
Nein. Helemaal fout.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Systeembeheerder bij FOK!, heb ik meer het idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:04 schreef Crip het volgende:
Kifache deze.Zo is Egypte toch altijd? Dit is niet nieuw hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Systeembeheerder bij FOK!, heb ik meer het idee.
Hoezo, kom je weer terug met 'ambipur' ?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Binnenkort verleden tijd. Gebiet hiervan.
Jij bent zo voorspelbaar somsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo, kom je weer terug met 'ambipur' ?
Kan t eens proberen..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:29 schreef Bortecinem het volgende:
Stimo, weet je wat je moet proberen? Shake gemaakt van overnight oats. Ik maak een standaard recept ON: havermout, chiazaad & rijst/kokosmelk. In de ochtend doe ik er een banaan, eventueel ander fruit en vaak iets meer rijstmelk bij, in de blender en yum.
Maakt het dikker.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:37 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb het nieuw ontdekt. Wist niet dat een shake met havermout überhaupt lekker kon zijn.Ik dacht dat wordt een kleffe boel maar is helemaal niet. Door die havermout smaakt het net als milkshake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |