Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Nee. Zeg nou maarquote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je had in DM toch al antwoord gekregen
Moet altijd hier aan denken wanneer ik jouw naam zie:quote:
Daar zou het best eens vandaan kunnen komen. Gebruikte deze naam voor het eerst toen ik 12 was. Voor Unreal Tournamentquote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet altijd hier aan denken wanneer ik jouw naam zie:
Wat een bazen spel was dat. Samen met Quake.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:51 schreef Santello het volgende:
[..]
Daar zou het best eens vandaan kunnen komen. Gebruikte deze naam voor het eerst toen ik 12 was. Voor Unreal Tournament![]()
Ik gisteravond nog.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat had is al bijna 8 maanden geleden.
Ja en nee. Ik wilde weten of ik het vasten met deze lange dagen en hoge temperaturen zou kunnen volhouden, vooral na zo'n lange tijd niet gevast te hebben. Het is best goed te doen, mits je niet de hele tijd buiten bent. Ik heb volgens mij een dag of 10 gevast.quote:
Denk omdat de oprichter een nazi aanhanger was.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 06:33 schreef Aanstootgevend het volgende:
Serieuze vraag: wat is dat toch met "de wat minder lieve" moslims en het merk Adidas ?
Bij het pro-Isis/Joden moeten dood protest van gisteren was het bijna een uniform..
Weet iemand waarom ?
Je zin leest een beetje raar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:53 schreef Stimorol- het volgende:
Om 9u al klaar zijn met je werk.Wil nr huis.
Pro-Isis protest?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 06:33 schreef Aanstootgevend het volgende:
Serieuze vraag: wat is dat toch met "de wat minder lieve" moslims en het merk Adidas ?
Bij het pro-Isis/Joden moeten dood protest van gisteren was het bijna een uniform..
Weet iemand waarom ?
Genoeg drama in R&P.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben 8.l5 begonnen en ben nu al eigk wel klaar. Ik moet nog 7.30 uur man
Kan je op je werk niet een beetje aan je verslag werken?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga liever naar huis om mijn verslag af te maken, maar that will do it for now.
Wat voor werkquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben 8.l5 begonnen en ben nu al eigk wel klaar. Ik moet nog 7.30 uur man
Neequote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kan je op je werk niet een beetje aan je verslag werken?
Kom maar even langs. Communicatie gaat beter als je elkaar ziet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Begrijp er nog steeds helemaal niets van.
Als ik mijn USB stick vergat mailde ik mijn documenten via dropbox op de telefoon naar mijn e-mail.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee
ALLES is hier geblokkeerd, dus ook skydrive... ik wil bijv wel nieuws gaan lezen, want dat staat wel open, maar meneer ict sluit zo nu en dan gewoon mn scherm.
Zie edit.(en waar)quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kom maar even langs. Communicatie gaat beter als je elkaar ziet.
Als je op wifi zit dan checkt ie dit ookquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:19 schreef Stimorol- het volgende:
Naar huis kan niet. Met genoeg vk voor mn vakantie straks.
Waar ik werk zeg ik liever niet. Ergens op kantoor.
Syl, die oetlul checkt zelfs mn mailGestapo praktijken.
Neem een iPad ofzo mee. Kan je daarop werken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee
ALLES is hier geblokkeerd, dus ook skydrive... ik wil bijv wel nieuws gaan lezen, want dat staat wel open, maar meneer ict sluit zo nu en dan gewoon mn scherm.
Ehh, je mail is hartstikke persoonlijk. Zelfs je werkmail. Er moeten gegronde redenen zijn om je mail te lezen, dat kan een ICT'er niet zelf bepalen. Heb je al gecheckt met de juridische afdeling?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:19 schreef Stimorol- het volgende:
Naar huis kan niet. Met genoeg vk voor mn vakantie straks.
Waar ik werk zeg ik liever niet. Ergens op kantoor.
Wat wifi. Heb zat aan Internet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je op wifi zit dan checkt ie dit ook
Wallah boeit me niet. Werk is werk. Betaalt goed.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Neem een iPad ofzo mee. Kan je daarop werken.
[..]
Ehh, je mail is hartstikke persoonlijk. Zelfs je werkmail. Er moeten gegronde redenen zijn om je mail te lezen, dat kan een ICT'er niet zelf bepalen. Heb je al gecheckt met de juridische afdeling?
Bij ons is dat gewoon reden voor ontslag op staande voet.
Kendin bilirsin.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah boeit me niet. Werk is werk. Betaalt goed.
wtfquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:19 schreef Stimorol- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |