Is inderdaad apart. Ik vind het ook opmerkelijk dat ik nooit echt ben flauwgevallen. Misschien houdt mijn lichaam het onbewust tegen, ik bedoel ik vind het hele idee van flauwvallen echt doodeng.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kijk compilaties via youtube, dus flauwvallende mensen en vind het apart om te zien. Ook hoe dom mensen reageren...Ze staan er bij en kijken echt van heee, daar lig je dan.
Ik heb daar last van als ik te snel opsta.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iig gebeurt het bijna flauwvallen mij een paar keer per jaar. Ik word dan misselijk, alles voor mijn ogen wordt zwart en ik krijg een soort van druk op mijn oren en begin steeds minder te horen. Op dat moment voel ik ook dat ik ga omvallen, maar ik ga dan natuurlijk meteen liggen of zitten. Een keer wou ik naar de bank lopen om daar te gaan liggen maar ik haalde het echt op het nippertje. Had de bank en halve meter verder gestaan dan was ik op de grond gevallen. Echt stom van mij ook. Ik had gewoon meteen op de grond moeten zitten/liggen.
Heb dat ook vaak.. 1 x echt bijna bijna knockie na het zetten van een piercing en 1 x ging ik ergens in een tussenfase. Volgens mij ging ik toen wel KO, ik weet het niet. Ik stond op na een tijdje liggen en ging wat water drinken, werd duizelig en ging toen even op de grond voorover zitten en pas toen iemand mijn naam riep werd ik een soort van wakker, daarvoor sliep ik even ofzo.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is inderdaad apart. Ik vind het ook opmerkelijk dat ik nooit echt ben flauwgevallen. Misschien houdt mijn lichaam het onbewust tegen, ik bedoel ik vind het hele idee van flauwvallen echt doodeng.
Iig gebeurt het bijna flauwvallen mij een paar keer per jaar. Ik word dan misselijk, alles voor mijn ogen wordt zwart en ik krijg een soort van druk op mijn oren en begin steeds minder te horen. Op dat moment voel ik ook dat ik ga omvallen, maar ik ga dan natuurlijk meteen liggen of zitten. Een keer wou ik naar de bank lopen om daar te gaan liggen maar ik haalde het echt op het nippertje. Had de bank en halve meter verder gestaan dan was ik op de grond gevallen. Echt stom van mij ook. Ik had gewoon meteen op de grond moeten zitten/liggen.
Een vrouw op mijn werk heeft dit ook btw. Een paar maanden terug heeft ze botten in haar gezicht gebroken toen ze duizelig naar haar bed liep. Ze haalde haar bed net niet en viel met haar gezicht tegen de rand van haar bed.
Is dat niet gewoon duizeligheid? Ik heb dat ook. Volgens mij iedereen wel. Maar wat ik dan voel valt hier niet mee te vergelijken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb daar last van als ik te snel opsta.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sen doktora git, weet ik misschien ook meteen waarom ik vaak bijna ko ga hehehe.. Scheelt mij een bezoek.
Hoor je dan ook een zoem in je hoofd..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon duizeligheid? Ik heb dat ook. Volgens mij iedereen wel. Maar wat ik dan voel valt hier niet mee te vergelijken.Ik bedoel sure ik moet dan ook even gaan zitten. Maar ik voel dan niet die druk op mijn oren enzo, wat ik bij het 'bijna flauwvallen' wel heb.
Het is wel duizeligheid inderdaad, maar wel dusdanig dat ik ook nagenoeg niets meer hoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon duizeligheid? Ik heb dat ook. Volgens mij iedereen wel. Maar wat ik dan voel valt hier niet mee te vergelijken.Ik bedoel sure ik moet dan ook even gaan zitten. Maar ik voel dan niet die druk op mijn oren enzo, wat ik bij het 'bijna flauwvallen' wel heb.
Die vrouw op mijn werk is toen onderzocht in het ziekenhuis. Ze hebben haar echt allerlei testen laten uitvoeren om erachter te komen wat het is waardoor ze dit krijgt, maar het heeft niks opgeleverd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb dat ook vaak.. 1 x echt bijna bijna knockie na het zetten van een piercing en 1 x ging ik ergens in een tussenfase. Volgens mij ging ik toen wel KO, ik weet het niet. Ik stond op na een tijdje liggen en ging wat water drinken, werd duizelig en ging toen even op de grond voorover zitten en pas toen iemand mijn naam riep werd ik een soort van wakker, daarvoor sliep ik even ofzo.
Sen doktora git, weet ik misschien ook meteen waarom ik vaak bijna ko ga hehehe.. Scheelt mij een bezoek.
ja, precies. Echt zo'n dikke druk en zoem in je hoofd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoor je dan ook een zoem in je hoofd..
Amcam heeft het ook. Die gaat vaak zomaarr even KO, maar hij heeft iets. Vorige keer dat hij KO ging is hij naar een ziekenhuis gebracht en die wilden hem toen zelfs met spoed opereren.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die vrouw op mijn werk is toen onderzocht in het ziekenhuis. Ze hebben haar echt allerlei testen laten uitvoeren om erachter te komen wat het is waardoor ze dit krijgt, maar het heeft niks opgeleverd.
Het vage is dat het heel vaak gewoon heel random is. Laatst ook in de douche. Ik was aan het douchen, net shampoo in de haren gedaan, begint het opeens. Dus ik ben gaan zitten in de douche, maar je weet, hoe lager je onder die straal komt, hoe langzamer de shampoo uit je haren gaat.Dus ik steeds paar seconden opstaan, dan weer een paar minuutjes zitten. Dit heb ik iets van 10 min. herhaald. Uiteindelijk ging het even. Snel uit de douche gestapt maar voordat ik weer in me kamer was werd het al weer zwart voor mijn ogen. Ben toen een half uur gaan liggen en toen was het over.
vage shit.
Heb ik ook.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ja, precies. Echt zo'n dikke druk en zoem in je hoofd.
Problemen met evenwicht? Ik had het ooit opgezocht en kwam bij een vet gevaarlijke afwijking terecht.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Amcam heeft het ook. Die gaat vaak zomaarr even KO, maar hij heeft iets. Vorige keer dat hij KO ging is hij naar een ziekenhuis gebracht en die wilden hem toen zelfs met spoed opereren.
Nog nooit meegemaakt. Lijkt me verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Dat hoor ik ook met slaapverlamming. Instant paniekgevoel
Weet ik. Ik drink het ook niet omdat het gezond/ongezond is, maar omdat ik het een goede dorstlesser + lekker vind.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We drinken niet precies dezelfde melk als die van duizenden jaren terug.
Kijk eens goed wat voor soort melk je nu drinkt, want er zit veel chemische troep in.
Komt door de Energydrank.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is inderdaad apart. Ik vind het ook opmerkelijk dat ik nooit echt ben flauwgevallen. Misschien houdt mijn lichaam het onbewust tegen, ik bedoel ik vind het hele idee van flauwvallen echt doodeng.
Een vrouw op mijn werk heeft dit ook btw. Een paar maanden terug heeft ze botten in haar gezicht gebroken toen ze duizelig naar haar bed liep. Ze haalde haar bed net niet en viel met haar gezicht tegen de rand van haar bed.
Heb het blijkbaar heel vaak gehad, maar wist vroeger niet wat het was. Ergste in 2011 ofzo. Had toen ongezond veel stress en toen heb ik het een x zo erg meegemaakt dat ik 2 weken op de bank heb geslapen. Was toen zo bang dat ik eerste elke avond mama opbelde om gerustgesteld te worden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt. Lijkt me verschrikkelijk.
Yeah sure docter. Zoals ik het al zei, ik drink bijna geen energy meer. En verder heb dit al voordat ik uberhaupt energy had geproefd.quote:
Nee, je klinkt net psycho, maar wat jou overkomt is het wel. Ik heb weleens van mensen gehoord dat ze ook stemmen en shit horen tijdens slaapverlamming. Dunnow hoor maar mocht dit mij overkomen dan kunnen ze me meteen afvoeren naar het gesticht. Dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb het blijkbaar heel vaak gehad, maar wist vroeger niet wat het was. Ergste in 2011 ofzo. Had toen ongezond veel stress en toen heb ik het een x zo erg meegemaakt dat ik 2 weken op de bank heb geslapen. Was toen zo bang dat ik eerste elke avond mama opbelde om gerustgesteld te worden.
Nu kan ik ermee omgaan, godzijdank.
Ik klink psycho zo.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
Borte jij had toch ook dat je last had van inwendige trillingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |