SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987Ja inderdaad, V. ja.![]()
Dus: favo map? En waarom?
Mijne tot op heden denk ik Zavod. Ik houd van de sfeer van dat soort maps. Ook al in de originele BF1942 waren de Russische maps vanwege de sfeer favoriet bij mij. Idem bij CoD4. En ik vind hem lekker overzichtelijk en toch afwisselend genoeg. Lekker nauwe ruimtes binnen, je kunt het dak op, genoeg open ruimtes buiten, beetje vehicles, beetje vliegen. Prima.
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Alle maps zonder mobile AAquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:23 schreef Verbal het volgende:
Dus: favo map? En waarom?
Mijne tot op heden denk ik Zavod. Ik houd van de sfeer van dat soort maps. Ook al in de originele BF1942 waren de Russische maps vanwege de sfeer favoriet bij mij. Idem bij CoD4. En ik vind hem lekker overzichtelijk en toch afwisselend genoeg. Lekker nauwe ruimtes binnen, je kunt het dak op, genoeg open ruimtes buiten, beetje vehicles, beetje vliegen. Prima.
V.![]()
Misschien vind ik hem daarom wel zo prettig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
De M416 vind ik een beetje een algemene gun. Hij doet alles wel goed, maar ook weer niet alles bijzonder goed.Verder vind ik de AEK ook wel fijn, maar ik heb er niet hetzelfde gevoel bij als in BF3 om de één of andere reden. Al blijft de ACE23 ook wel prettig, idem voor de ACE carbine varianten.
Gebruik zelf een RDS, en dan het liefst de Kobra sight.quote:De SCAR-H bevalt mij wel, beter dan in BF3 eigenlijk. Probeer nu de ACE vol te spelen.
Wat is trouwens jullie favo scope attachment op assault rifles? Ik ben eigenlijk gewoon van een RDS zonder magnification, want anders raakt mijn aim-gevoel helemaal in de war.
V.![]()
Schopje naar R&P.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Hear hearquote:
Wat een overpowered kutding. Ik vlieg veel, al sinds bf3, maar als er een 'goede' aa gunner is, dan ben je zo goed als kansloos. Gisteren een paar potjes Golmud gespeeld met zo'n sjappie met active radar en 30 mm cannons. 3 potjes achter elkaar issie eerste met 70+ kills en 2 deaths.
Als jetpilot is er geen ontkomen aan. Hij reload sneller dan mijn ecm/flares en als ie je goed op de korrel heeft met zn cannons, ben je met 3 seconden kapot. Ook al vlieg je niet eens in zn buurt.
En dan nog ontkennen dat dat ding OP is. Vreselijk ding...Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Najah, tegen vliegtuigen valt het wel mee hoor, ik kan alleen domweg niet vliegen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:40 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Hear hear
Wat een overpowered kutding. Ik vlieg veel, al sinds bf3, maar als er een 'goede' aa gunner is, dan ben je zo goed als kansloos. Gisteren een paar potjes Golmud gespeeld met zo'n sjappie met active radar en 30 mm cannons. 3 potjes achter elkaar issie eerste met 70+ kills en 2 deaths.
Als jetpilot is er geen ontkomen aan. Hij reload sneller dan mijn ecm/flares en als ie je goed op de korrel heeft met zn cannons, ben je met 3 seconden kapot. Ook al vlieg je niet eens in zn buurt.
En dan nog ontkennen dat dat ding OP is. Vreselijk ding...
Het probleem is meer dat het ding keihard voor infantry is en dat je er lekker mee vanuit je uncap kunt campen tot en met. Een gewaagde aanval met een attack-chopper heeft me iig ooit de voldoening gegeven dat iemand daarna uit de server stapte
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Tjah het soort mensen dat een heel potje aan het AA hoeren zijn in uncap is echt zieligquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Najah, tegen vliegtuigen valt het wel mee hoor, ik kan alleen domweg niet vliegen.
Het probleem is meer dat het ding keihard voor infantry is en dat je er lekker mee vanuit je uncap kunt campen tot en met. Een gewaagde aanval met een attack-chopper heeft me iig ooit de voldoening gegeven dat iemand daarna uit de server stapte.
![]()
Ik heb geen enkel probleem met AA's. Als er een 'goeie' bezig is ga ik gewoon infantry. Lastig.Conscience do cost.![]()
Ik gebruikte de AA altijd voor assault :p 42/0 was me niet vreemd gemiddeld. Als je hem goed door hebt sloop je er zelfs tanks en btrs meedan dubbel xp week met 200% booster en je ging dan ook nog makkelijk 2 tot 4 lvls omhoog per potje
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Nou, tegen vliegtuigen valt het dus niet mee, want ik kan wel vliegenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Najah, tegen vliegtuigen valt het wel mee hoor, ik kan alleen domweg niet vliegen.
Het probleem is meer dat het ding keihard voor infantry is en dat je er lekker mee vanuit je uncap kunt campen tot en met. Een gewaagde aanval met een attack-chopper heeft me iig ooit de voldoening gegeven dat iemand daarna uit de server stapteIk weet wel dat jets in bf3 veel te sterk waren, maar dat is al generfd omdat je nu infantry bijna niet dood kan strafen. Dus om nu ineens zo'n verschrikkelijke aa in bf4 te gooien is wel heul erg dubbelop.
Ook tegen infantry issie inderdaad veel te sterk. Het is gewoon een onding. Hij schijnt al generfd te zijn, maar ik merk er niets van. Van 6 ARM naar 4, please, na 1 ARM en een seconde één rake burst lig ik al smeulend op de grond. Grootste ergernis van het spel voor mij
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Snap overigens niet hoe er mensen kunnen zijn die Instant Vehicle Spawn servers leuk vinden... Heb je eindelijk een tank kapot, spawnt ie direct weer.... ugh. Nog erger met de AA natuurlijk.
![]()
Tsjah. Ik lees dit heel vaak. maar de keren dat ik in BF4, in teamverband echt eens iets aan een recon/sniper heb gehad, kan ik echt op 1 hand tellen. Iedereen roept online dat ie het anders doet, ik krijg hoop maar bij de volgende keer dat ik ingame ga, ligt het dak van het eerste hoge gebouw dat ik tegen kom vol met snipers in een soort van comateuze staat. Bewegen niet. Ja, met reloaden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Als ik een vlag verdedig door in een hoekje te liggen dan wordt dat vaak genoeg al als campen gezien, dus get a fucking grip
Campen werkt niet in een game als Quake/COD, hier is campen als attacker in rush de enige no-go zo'n beetje. OK, als sniper aan de rand van de map gaan liggen campen op een plaats waar je nog NET kunt zijn vind ik ook sneu. Maar dat is het wel. De rest is namelijk je omgeving tactisch gebruiken.
Maar goed, het geeft mij dan weer wat gemakkelijke knifekills als het vijandige snipers zijn. Zeker als ze met 3 of 4 man op een rijtje liggen. Hilarisch ook dat ze de helft van de tijd niet eens merken dat er iemand naast hun zojuist geknifed is. Maar goed, bij conquest potjes de weg vrij banen voor de assaults en een beetje OK spotten, dan kan de class echt wel onmisbaar zijn. Ik maak het alleen te weinig mee helaas.Met een jet op het randje van de map vliegen zodat je net niet off map gaat, hopen dat je niet gespot wordt, bochtje maken richting bovenkant uncap, eruit springen boven AA, en als recon de AA volhangen met c4. Je overleeft het zelf eigenlijk nooit (want off-map), maar dat gevoel als het je lukt die AA camper om te leggen. Zeker als het een paar keer achter elkaar lukt. Maar goed, beter trapt een beetje actieve admin zo'n AA camper van de server af.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:00 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Tjah het soort mensen dat een heel potje aan het AA hoeren zijn in uncap is echt zielig.
Tenzij dus degene die aan het AA campen is, ook een serveradmin is. Dan krijg je een ban. Been there, done that, lolCommon sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
...maar dat heeft gewoon te maken met of iemand al of niet iets begrijpt van de werking van BF. Ik maak de laatste week ook bijna niet anders mee dan dat ik bijna onder mijn tafel lig te smeken of die KUT-medics mij misschien een medpackje gunnen, of dat je achter een support aan moet hollen of hij je alsjeblieft munitie wil geven. Om vervolgens met twee lege guns in je arsenaal voor je flikker te worden geschoten door enemies waar je op dat moment niet op let.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:25 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah. Ik lees dit heel vaak. maar de keren dat ik in BF4, in teamverband echt eens iets aan een recon/sniper heb gehad, kan ik echt op 1 hand tellen.
Ook mooi: engineers die te druk zijn met het infantry rpg'en, dat ze gewoon de tanks van de tegenpartij onder zich langs laten rollen naar de dichtsbijzijnde vlag.
M.a.w: BF stikt sowieso van de knuppels die een ander spel moeten spelen.
Net een leuk momentje op Pearl Market, squadmate liep met een riot shield naar boven en ik liep er achter als support met C4, hij al de kogels blocken uit een kamertje terwijl we de trap opliepen en ik C4 in die kamer gooien.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Trouwens, hebben jullie ook (nog steeds) die bug dat als je spawnt met night vision, je eerst moet switchen naar een andere gun en dan weer terug om ook NV te hebben?
Conscience do cost.![]()
Weet niet, de enige reden voor mij om een IRNV scope te gebruiken is bij non explosive metro. Maar daar had ik wel eens eens een holo sight in plaats van een IRNV sight ja. Lang niet altijd hoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:59 schreef ems. het volgende:
Trouwens, hebben jullie ook (nog steeds) die bug dat als je spawnt met night vision, je eerst moet switchen naar een andere gun en dan weer terug om ook NV te hebben?
[/quote]![]()
Dat is sowieso wel waar. het n00b gehalte wordt bij elke release groter, en jhet duurt ook steeds langer voor de populatie n00bs weer afneemt zo lijkt het. Het wordt tijd dat er weer eens een lekkere, ouderwets domme shooter uit komt die lekker gehypt wordt zodat de n00b polulatie binnen BF4 wat uitdunt..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
M.a.w: BF stikt sowieso van de knuppels die een ander spel moeten spelen.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ik heb het letterlijk iedere respawnquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet niet, de enige reden voor mij om een IRNV scope te gebruiken is bij non explosive metro. Maar daar had ik wel eens eens een holo sight in plaats van een IRNV sight ja. Lang niet altijd hoor.
En die IRNV doet het ook op andere maps prima heb ik gemerkt. Ik heb vrijwel altijd m'n hoogste scores als ik een rondje nightvision. Zelfs op de zonnige naval strike maps. Altijd weer wennen als ik terugswitch naar een 'normale' scope
Conscience do cost.![]()
QFTquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel waar. het n00b gehalte wordt bij elke release groter, en jhet duurt ook steeds langer voor de populatie n00bs weer afneemt zo lijkt het. Het wordt tijd dat er weer eens een lekkere, ouderwets domme shooter uit komt die lekker gehypt wordt zodat de n00b polulatie binnen BF4 wat uitdunt..
Voel me momenteel nog net een beetje n00b in deze versie (vooral omdat ik nog niet alle maps en wapens ken), maar het principe van het spel is mij duidelijk. Het is dan ook ernstig frustrerend om door zo'n RPG springkonijn met toevallig de meeste kills een n00b te worden genoemd, terwijl jij juist van alles doet om je team aan de overwinning te helpen ipv te lonewolfen
Ja dat geloof ik wel dat die scope eigenlijk overal wel werkt, eigenlijk wel zonde maar goed, je moet als dev wat verzinnen zonder nachtmaps die echt donker zijn wanneer je er wel IRNV scopes in pleurt zullen we maar zeggen. Ik gebruik ze enkel in combinatie met rookgranaten, dan kom ik met een normale scope niet ver.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb het letterlijk iedere respawn
En die IRNV doet het ook op andere maps prima heb ik gemerkt. Ik heb vrijwel altijd m'n hoogste scores als ik een rondje nightvision. Zelfs op de zonnige naval strike maps. Altijd weer wennen als ik terugswitch naar een 'normale' scopeOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Probeer em ook op gulf of oman, als de sandstorm begint.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel dat die scope eigenlijk overal wel werkt, eigenlijk wel zonde maar goed, je moet als dev wat verzinnen zonder nachtmaps die echt donker zijn wanneer je er wel IRNV scopes in pleurt zullen we maar zeggen. Ik gebruik ze enkel in combinatie met rookgranaten, dan kom ik met een normale scope niet ver.
Zo, net maar even wat pistol servers gedaan om die deagle te krijgen. Ga ik één rondje 15-0 met die unica (waarvan iets van 6 headshots) wordt ik gekicked want cheater
Gelukkig ging een andere server ook degelijk en nu heb ik de deagle. En inderdaad, de deagle is belachelijk sterk.Conscience do cost.![]()
Ik nog 11.![]()
Met een pistool werken is echt niet mijn ding, veel te paniekerig. En het gaat ook alle kanten op bij mij en vaak dan denk ik dat ik op het hoofd richt om compleet mis te schieten wanneer ik de trekker over haal.
[/quote]![]()
Lol![]()
ERROR
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Hacking
RECONNECTEA HELP
Ik neem het maar als een compliment hehe zo goed speelde ik niet eens ik stond 30-12 en toen was er een gefrustreerde admin die het niet meer trok
Ehmm![]()
Chainlink ----> Pistol onlyquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:36 schreef Catkiller het volgende:
Ik nog 11.![]()
Met een pistool werken is echt niet mijn ding, veel te paniekerig. En het gaat ook alle kanten op bij mij en vaak dan denk ik dat ik op het hoofd richt om compleet mis te schieten wanneer ik de trekker over haal.
En niet teveel letten op headshots en lekker schieten. Heeft mij 4 rondjes gekost.Conscience do cost.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Chainlink ----> Pistol only
En niet teveel letten op headshots en lekker schieten. Heeft mij 4 rondjes gekost.Misschien maar kijken binnenkort, alleen chainlink is niet echt mijn ding.
Net met de AWS bezig, schiet wel lekker weg.
[/quote]![]()
Origin update. "Origin wordt bijgewerkt. Dit duurt maar een paar minuten." Staat er nu al een kwartier. Update van 74 mb, lol. Dafuq EA.Common sense is my super power. What's yours?
Mensen die noob zeggen in chat zijn per definitie zelf noob dus dat maakt niet uit
Conscience do cost.![]()
Ik heb het zelf nog niet mee gemaakt voor zover ik heb opgelet.
Net weer BF4 gestopt met werken.Gister ook al een keer en daarvoor eigenlijk helemaal niet.
[/quote]![]()
Overigens, campen op een dak bij Pearl Market (naast E).
http://battlelog.battlefi(...)635334080/352090552/
http://battlelog.battlefi(...)036177344/352090552/Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Goed voor de KDRquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:49 schreef Catkiller het volgende:
Overigens, campen op een dak bij Pearl Market (naast E).
http://battlelog.battlefi(...)635334080/352090552/
http://battlelog.battlefi(...)036177344/352090552/ga ik ook eens proberen op pearl market
Ehmm![]()
Zeker. Alleen soms lastig in je eentje als support of in je eentje als medic. Of de vijand moet je vrijwel met rust laten daar. Vanaf veel kanten kunnen ze je raken als ze willen en weten hoe ze op die positie moeten komen en zonder ammo crate ben je snel leeg en zonder health zit je soms lang te wachten tot de auto health (inb4 Skull-splitter "normal is voor pussies"quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:34 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Goed voor de KDRga ik ook eens proberen op pearl market
). Claymores zijn dan wel weer handig aangezien je een ladder op moet en je met geen mogelijkheid die claymore kapot kan schieten wanneer je daar op zit en zodra je boven bent blaas je jezelf er mee op.
[/quote]![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:48 schreef Dientje12 het volgende:
Hoe is bf nu vergeleken met 3 maand geleden?Exact hetzelfde maar dan met een dlc erbij.
Conscience do cost.![]()
15 headshots gemaakt met de Unica in conquest, stap een pistol server in voor de overige 5, eerste 5 kills allemaal headshots.Waarom kan het daar dan wel?
[/quote]![]()
Olla, wil proberen die UCAV binnen te slepen, maw, ik wil gaan vliegen.
Muis-tobo is a no-go, maar BF4 vreet mijn joystick niet, op de een of andere manier. Wat hij wél pakt is mijn Xbox-controller, maar ik kom er niet uit wat wat precies doet. Geen idee welke button welk nummer heeft en zo. Weet inmiddels wel vuren (r trigger), en de beide thumbs doen pitch en yaw. Maar verder... geen idee.
Gegoogled op setup xbox, maar dat gaat eigenlijk alleen over kneuzen die infantry willen bestieren met een controller![]()
Dus, ervaren xbox-controller-piloten die een totale newb een beetje op weg willen helpen?
Dat werkte met Retaliator al kut, laat staan anno nu.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:06 schreef very het volgende:
Gewoon enkel en alleen toetsenbord gebruiken. WASD + pijltjes = WINI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat is er mis met muis tobo om te vliegen? Werkt veel lekkerder dan gamepad en joystick.Conscience do cost.![]()
Het werkt voor mij anders primaquote:Op maandag 28 juli 2014 12:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat werkte met Retaliator al kut, laat staan anno nu.People assume too much.![]()
Hard to believe, maar das meer omdat ik joystick gewend ben/was in ELKE BF tot nu toe.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:31 schreef ems. het volgende:
Wat is er mis met muis tobo om te vliegen? Werkt veel lekkerder dan gamepad en joystick.
Bijkomend probleem is dat jets en choppers zich niet meer gedragen als voertuigen en daardoor belachelijke manoeuvres uit kunnen halen.Mooi, ik vind het domweg te weinig controle en nodeloos complex.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ook goed, ik moet beide toch onder de knie krijgen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:31 schreef ems. het volgende:
Wat is er mis met muis tobo om te vliegen? Werkt veel lekkerder dan gamepad en joystick.
Hoe heb jij je keys dan gemapt?
Jets vlieg ik idd het liefst met een joystick, maar de Xbox-controller zorgt ervoor dat hij niet wordt herkend. En ik heb geen zin om steeds te switchen en de controller gebruik ik ook nog voor andere games. De joystick alleen voor dit. Dus dan maar kijken welke van de twee overgebleven opties de meest handige is.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hard to believe, maar das meer omdat ik joystick gewend ben/was in ELKE BF tot nu toe.
Standaard. Alleen bij options ook nog vertical flight (oid) aan/uit gevinkt zodat de jet naar boven beweegt als ik met m'n muis naar boven beweeg.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ook goed, ik moet beide toch onder de knie krijgen.
Hoe heb jij je keys dan gemapt?
V.
Verder vehicle sensitivity verdubbeld.
Conscience do cost.![]()
Ik heb geen controller. Daar heb ik een console voor immers.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Niet hier wederom komen huilen als je dan weer een ban te pakken hebt hequote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:34 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Goed voor de KDRga ik ook eens proberen op pearl market
People assume too much.![]()
Ik heb geen console. Daar heb ik een PC voor immersquote:Op maandag 28 juli 2014 12:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb geen controller. Daar heb ik een console voor immers.
Plus mijn laatste console was gestolen
Conscience do cost.![]()
Consoles for 3rd person en racers hierquote:Op maandag 28 juli 2014 13:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb geen console. Daar heb ik een PC voor immers
Plus mijn laatste console was gestolenAl het heftigere werk: PC.
Geen console, want pc. Controller aangeschaft toen ik bijna 2 jaar geleden met een zware hernia behoorlijk horizontaal moest. Kon ik op de laptop via tv lekker gamen
Je hebt gelijk hoor. Ik moet ook nog even een xbox controller scoren voor de toffe platformers en racersquote:Op maandag 28 juli 2014 13:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Consoles for 3rd person en racers hierAl het heftigere werk: PC.
Conscience do cost.![]()
Driedubbelfout.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Als je voor zoiets een ban krijgt dan heb je een reden om te zeuren hoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:43 schreef very het volgende:
[..]
Niet hier wederom komen huilen als je dan weer een ban te pakken hebt heOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Niet hier.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je voor zoiets een ban krijgt dan heb je een reden om te zeuren hoor.People assume too much.![]()
Bullshit and you knów it.quote:Zie historie van Photomorti hierquote:Op maandag 28 juli 2014 17:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je voor zoiets een ban krijgt dan heb je een reden om te zeuren hoor.
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zie historie van Photomorti hier![]()
![]()
Okee, niet gamen was ook een optie. En trouwens, ik heb een heel goede laptop en een tv met game-modusquote:
Bij Jets sowieso pitch up binden aan spatiebalk o.i.d.. Zonder een vaste toets daarvoor is vliegen bijna niet te doen. Verder heb ik pitch down gebind op E en afterburner+trottle beide op W. En dan veel oefenenquote:Op maandag 28 juli 2014 12:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jets vlieg ik idd het liefst met een joystick, maar de Xbox-controller zorgt ervoor dat hij niet wordt herkend. En ik heb geen zin om steeds te switchen en de controller gebruik ik ook nog voor andere games. De joystick alleen voor dit. Dus dan maar kijken welke van de twee overgebleven opties de meest handige is.
V.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Ik speel liever met een controller. Maar als je wil vliegen moet je geen BF4 spelenquote:Op maandag 28 juli 2014 12:31 schreef ems. het volgende:
Wat is er mis met muis tobo om te vliegen? Werkt veel lekkerder dan gamepad en joystick.![]()
![]()
Mooie idd, sowieso leuk als je choppers met RPG/tanks uit de lucht knalt.
Alleen die kill-screens (naam, score tegenstander en jij, wapen en unlocks daarop) zie ik dus al sinds... maart ofzo niet meer... Kan niks aanwijzen waarom behalve brakke patches, altijd patchen, daarna installatie repareren gedaan, maar ik zie dat overzicht dus totaal random...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zelfde hier. Soms doet hij het netjes, soms laat hij helemaal niets zien. Ik stoor me er verder niet echt aan qua gameplay (dood is dood en je kan alsnog zien door welk wapen) maar het is natuurlijk wel erg slecht dat zoiets 'simpels' nog steeds niet gefixed is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Mooie idd, sowieso leuk als je choppers met RPG/tanks uit de lucht knalt.
Alleen die kill-screens (naam, score tegenstander en jij, wapen en unlocks daarop) zie ik dus al sinds... maart ofzo niet meer... Kan niks aanwijzen waarom behalve brakke patches, altijd patchen, daarna installatie repareren gedaan, maar ik zie dat overzicht dus totaal random...Conscience do cost.![]()
Ik zie vaak genoeg een sniper als ik door moartar doodga, welke controlemogelijkheid heb je dan nog als dat al niet betrouwbaar is? Tis gewoon knudde dat dat na pakweg 4 maanden nog steeds een probleem is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Zelfde hier. Soms doet hij het netjes, soms laat hij helemaal niets zien. Ik stoor me er verder niet echt aan qua gameplay (dood is dood en je kan alsnog zien door welk wapen) maar het is natuurlijk wel erg slecht dat zoiets 'simpels' nog steeds niet gefixed is.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zo, nadat ik een halfjaar op een 19-inch mini-monitortje heb gespeeld nu eindelijk een 27 inch bakbeest voor een aantrekkelijke prijs aangeschaft. Ik zie alles nu zoveel beter
Conscience do cost.![]()
Ik speel alweer 8 jaar op dezelfde monitor, 24"
Ik heb er al jaren 1 van 22", maar zou inmiddels de overstap naar iets van 27"ook wel fijn vinden... Magoed, zolang deze het doet blijft 'ie gewoon staan.
Dell Ultrasharp U2412M
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Over vervanging gesproken... beetje kut dat mijn nieuwe tobo op zich laat wachten. Staat al dik twee weken in bestelling en komt ws pas eind augustus
Maar mijn huidige begint wel dusdanig te bokken dat ik erover twijfel een andere te bestellen, met pijn in het hart. Mijn 'e' doet het namelijk niet goed meer. Gisteravond nog even een potje BF... in- en uitstappen van vehicles gaat echt retekut. 3, 4, 5 keer rammen op de 'e' voor hij het doet
Daarom gewoon maps zonder voertuigen spelen. Of niet bailen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Uitstappen is natuurlijk niet per definitie bailen...quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:56 schreef Catkiller het volgende:
Daarom gewoon maps zonder voertuigen spelen. Of niet bailen.
Wanneer je de bestuurder bent en niet in een transportvoertuig zit wel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Uitstappen is natuurlijk niet per definitie bailen...
V.
[/quote]![]()
Dan wel ja. Maar in dat geval is het, ook als je niet bailt, lastig om je e-toets te moeten mishandelen om alleen al in te stappenquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wanneer je de bestuurder bent en niet in een transportvoertuig zit wel.
Nog mensen hier die BF3 via de xbox 360 spelen?
Sinds kort ook weer begonnen, en lijkt me wel weer leuk om met meerdere mensen te spelen
Heb ook BF4 maar ik vind BF3 toch zelf een stuk leukergeen idee waarom maarja.
http://battlelog.battlefi(...)s/185789412/xbox360/
Voeg me gerust toe op XBL![]()
![]()
Gelijk heb je. Ik had eerst een 24 inch van samsung die zo ongeveer exact na de garantieperiode er gewoon mee ophield. Omdat ik toen ivm werk en prioriteiten eigenlijk nooit meer gamede een hele tijd genoegen genomen met een oude 19" van m'n broer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:23 schreef Verbal het volgende:
Ik heb er al jaren 1 van 22", maar zou inmiddels de overstap naar iets van 27"ook wel fijn vinden... Magoed, zolang deze het doet blijft 'ie gewoon staan.
V.
Maar dit voelt wel lekker. Ik heb ook nog een andere oude 24 inch staan maar die is al oud en niet geschikt voor games. Toch kan ik er geen afscheid van nemen want 2 monitoren is cruciaal.Conscience do cost.![]()
Een U2711 in mijn geval.quote:Was in het begin even wennen zo groot, maar nu zou ik niet meer kleiner willen.
![]()
![]()
Net op Garden over een bruggetje heen gegaan waar ook 4 vijanden overheen liepen. Zij gewoon in het midden, ik aan de buitenkant naast de reling prone er langs en ze in hun rug geschoten.
[/quote]![]()
Ja, dat trucje ontdekte ik ook vrij snelquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:48 schreef Catkiller het volgende:
Net op Garden over een bruggetje heen gegaan waar ook 4 vijanden overheen liepen. Zij gewoon in het midden, ik aan de buitenkant naast de reling prone er langs en ze in hun rug geschoten.
Gister 2x quadra-kill en 1x triple kill met ucav. Heerlijk ding
Toch mis ik de crossbow
Trouwens, iemand onlangs nog gelukt om een counterknife off te krijgen? In het begin had ik er totaal geen moeite mee maar ondanks dat ik nu nog steeds snel en als een bezetene op F ram als het gebeurt fuckt die animatie gewoon helemaal up en ben ik alsnog dood.
[ Bericht 31% gewijzigd door ems. op 02-08-2014 15:49:21 ]Conscience do cost.![]()
Ik heb van de week mijn eerste juist gehad. Geweldig moment.
Trouwens deze week de AWS ontdektWat een monster.
AWS is echt verschrikkelijk goed inderdaadquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:09 schreef Verbal het volgende:
Ik heb van de week mijn eerste juist gehad. Geweldig moment.
Trouwens deze week de AWS ontdektWat een monster.
V.![]()
![]()
Toch wel?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:01 schreef Jorwol het volgende:
AWS is echt verschrikkelijk goed inderdaad
Net na die was verschenen tijdens die DLC vond ik hem echt poep.
Ook maar weer eens pakken.![]()
Whut?quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja serieus, beetje bursten en anders gewoon bipod en dan sprayenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Toch wel?
Ook maar weer eens pakken.![]()
![]()
Toen was hij ook al ziekquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Toch wel?
Conscience do cost.![]()
Doen. Als een warm mes door boter.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Toch wel?
Ook maar weer eens pakken.
Morgen pc aanschaffen met uiteraard bf4. Heb het best veel bij mijn broer gespeeld, kijk er naar uit het FoK! Team te versterken (als dat nog bestaat). Zijn die dlc's een beetje de moeite waard?![]()
Dus ik net game in. Net laatste shotgun unlocked. Ik ben er keihard mee aan het rapen. Op een gegeven moment (op rush) weet ik langs wat gasten te sneaken en kom ik zo in de rug van de tegenstander. Kill na kill na kill. Opeens bij 15 killspree word ik geauto-killed met als motivatie "to keep balance".
Weer eens wat nieuws
Conscience do cost.![]()
80% van de mappen die ik speel zijn dlc mappen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:53 schreef gajonkohalen het volgende:
Morgen pc aanschaffen met uiteraard bf4. Heb het best veel bij mijn broer gespeeld, kijk er naar uit het FoK! Team te versterken (als dat nog bestaat). Zijn die dlc's een beetje de moeite waard?
Er zijn wel vanilla servers maar daar speel ik niet op.
Elke dlc heeft 1 of 2 goede mappen en die andere zijn een beetje meh.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Wat een fuckdag vandaag. Echt het verschilt per dag hoe het met die fucking hit detection is.
Wat kan het af en toe een kutspel zijn
Ga effe Spelunky spelen of zo denk ik maar.
Iemand nog tips voor de Deagle unlock? Ben nu nog maar een paar keer online geweest na de laatste update, en ben al wel redelijk vaak geoneshot door mensen met een Deagle. DO WANT. Anyways, even aan het rommelen geweest. Knop weten om te zetten maar vervolgens? Moet je nog een shitload hebben aan water-gunkills? De achievement werkt alleen in conquest mode? Iemand al een Deagle unlock server gevonden waaar je gemakkelijk water handgun kills maakt of zo?
Common sense is my super power. What's yours?
Of het enkel in conquest werkt weet ik niet, dat lijkt mij niet. Gewoon een map zoals Lumpini Garden spelen voor de waterkills, of Sunken Dragon. Verder een pistol only server zoeken wil je headshots maken wat je bij normale games niet goed af gaat, dan hoef je in ieder geval niet tegen AR's en LMG's op met een pistool. Of gewoon geduld hebben in conquest en wat campers in hun hoofd schieten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:26 schreef neo2000 het volgende:
Iemand nog tips voor de Deagle unlock? Ben nu nog maar een paar keer online geweest na de laatste update, en ben al wel redelijk vaak geoneshot door mensen met een Deagle. DO WANT. Anyways, even aan het rommelen geweest. Knop weten om te zetten maar vervolgens? Moet je nog een shitload hebben aan water-gunkills? De achievement werkt alleen in conquest mode? Iemand al een Deagle unlock server gevonden waaar je gemakkelijk water handgun kills maakt of zo?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Als je je er eenmaal toe zet, kan het best snel gaan. Ik haalde de waterkills redelijk makkelijk in Lumphini. Let wel: jíj moet in het water zijn, je slachtoffers niet per se. Dus je kunt ook vanuit het water pistolsnipen (je moet wel zwemmen namelijk).
Headshots met de Unica was voor mij een kwestie van rondrennen met je Unica. Veel kills gehaald in de parkeergarage van Sunken Dragon. Gewoon de trappenhuizen in, goed luisteren en je hoort vanzelf wanneer iemand de trap op gelopen komt en dan gewoon déng.
Komt goed.
Goeie tips. Thanks! Vanaaf maar eens proberen, lolCommon sense is my super power. What's yours?
Dat 2e dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:27 schreef Verbal het volgende:
Geen last van. Althans, niet dat ik weet
V., zelfs mensen met beesten pc's droppen bizar veel in die map. Maarja, veel BF4 maps hebben plekken waar fps drops (in mijn geval van 100-120 naar 40 e.d.) plaatsvinden, maar Pearl Market is het nogal overdreven
.
![]()
Je had een 560 Ti toch? is ook gewoon een oud kleredingquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:09 schreef VelitoX het volgende:
Pearl Market is jammer genoeg fps drop heaven.
Ga eens wat nieuws kopen.
Tja ik drop op die nieuwe maps ook van 160 naar 90~100
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Heb een 770quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:16 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je had een 560 Ti toch? is ook gewoon een oud klereding
Ga eens wat nieuws kopen.
Tja ik drop op die nieuwe maps ook van 160 naar 90~100![]()
![]()
![]()
Je hebt een 560 Ti gehad, dus nog steeds correct
^inteel²

Hahaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:34 schreef BurnaBoy het volgende:
Je hebt een 560 Ti gehad, dus nog steeds correct. Hmjah gast met wie ik veel speel heeft 2 780Ti's dr in liggen, en die heeft ook van die bizar grote drops... En tjah, fps is te huilen op sommige plaatsen in veel mappen (daken flood zone op plaatsen, siege hele middengedeelte als ut gebouw ingestort is, etc.), gewoon slechte optimalizatie (en veel te veel meuk die gerenderd wordt wss).
FPS drops zijn opzich niet erg, maar wel als ze van 100+ naar 40 droppen op plaatsen, dat merk je gewoon...![]()
Yep, en ik wilde naar 4K gaan omdat ik op de oude maps nog prima 60fps haalde op 4K, klote dicequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:37 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Haha. Hmjah gast met wie ik veel speel heeft 2 780Ti's dr in liggen, en die heeft ook van die bizar grote drops... En tjah, fps is te huilen op sommige plaatsen in veel mappen (daken flood zone op plaatsen, siege hele middengedeelte als ut gebouw ingestort is, etc.), gewoon slechte optimalizatie (en veel te veel meuk die gerenderd wordt wss).
FPS drops zijn opzich niet erg, maar wel als ze van 100+ naar 40 droppen op plaatsen, dat merk je gewoon...
Hardline ga ik sowieso overslaan denk ik, BF5 weet ik niet.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Zit er een in naval strike dan?
Gister voor het eerst in tijden een !punish uitgedeeld. Normaal ben ik er sterk tegen maar als je een teammate die een MCOM aan het defusen is doodschiet met een sniper waardoor de mcom verloren gaat verdien je er toch echt een
Conscience do cost.![]()
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: 1 day temp-banned for USAS-12 Frag on a no explosives server
well 7 kills in een keer gemaakt met het ding
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Deed me denken aan BF3 waar je een kill met een EOD bot moest maken voor een wapen. Dat ging lekker makkelijk in een pistol only serverquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:08 schreef cherrycoke het volgende:
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: 1 day temp-banned for USAS-12 Frag on a no explosives server
well 7 kills in een keer gemaakt met het ding
![]()
![]()
Ik speel de laatste tijd vooral Siege of Shangai op No Levolutions servers.
Lekker man, continu iedereen op C af gaan om die te veroveren![]()
![]()
Mijn ervaring is dat die servers alleen maar om C draaien, nogal meh.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik speel de laatste tijd vooral Siege of Shangai op No Levolutions servers.
Lekker man, continu iedereen op C af gaan om die te veroveren![]()
Zitten hier mensen ook toevallig net als ik stiekum te wachten op een nieuwe Battlefield 2142? In mijn optiek zeer vermakelijk ook al had het lang niet de populariteit van 2..."The only thing I miss at home is my bike. Speed, solitude and no one can touch me"
Origin / Steam: Colordeaf
PSN: Zalathas
Twitch: http://www.twitch.tv/zalathas![]()
Ik wacht eigenlijk al heel lang stiekem op een nieuwe BFBC. Met naast een geweldige MP óók een toffe singleplayer van meer dan een paar uurtjes.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:16 schreef Colordeaf het volgende:
Zitten hier mensen ook toevallig net als ik stiekum te wachten op een nieuwe Battlefield 2142? In mijn optiek zeer vermakelijk ook al had het lang niet de populariteit van 2...Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
BC2 vond ik aangename verassing eenmaal gepoort op de PC. Had niet verwacht dat ik dat zou blijven spelen tot max rank. Plus, chopper besturing was veruit het beste in die versie vond ik zelf. En target painten met de dart gun mag van mij ook wel terug komen. Rockets om de hoek van een gebouw curven vond ik zo briljantquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk al heel lang stiekem op een nieuwe BFBC. Met naast een geweldige MP óók een toffe singleplayer van meer dan een paar uurtjes.
"The only thing I miss at home is my bike. Speed, solitude and no one can touch me"
BC2 heb ik ook véél langer gespeeld dan BF3 en BF4.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:54 schreef Colordeaf het volgende:
[..]
BC2 vond ik aangename verassing eenmaal gepoort op de PC. Had niet verwacht dat ik dat zou blijven spelen tot max rank. Plus, chopper besturing was veruit het beste in die versie vond ik zelf. En target painten met de dart gun mag van mij ook wel terug komen. Rockets om de hoek van een gebouw curven vond ik zo briljantPerhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Geen id wat mijn hours played waren eigenlijk in BC2, de 300 overtref ik altijd wel en dat is mij inmiddels ook weer gelukt bij BF3 en 4. Maar goed, ik zag liever 2143 gebeuren dan hard line imo."The only thing I miss at home is my bike. Speed, solitude and no one can touch me"
deze TT
wat is trouwens de beste DLC om te halen kwa maps?het weeshuis staat in de brand, weg wezen![]()
Dit weet je nu pas?quote:People assume too much.![]()
Premium.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:49 schreef Fapsalon het volgende:
deze TT
wat is trouwens de beste DLC om te halen kwa maps?![]()
Premium heb je voor de prijs van 2 dlc's op g2play (31 euri), en dan heb je de andere 3 ookquote:. Het ding is dat elke dlc kutmaps heeft en elke dlc heeft naise maps.... Alleen al voor de wapens zou ik ze allemaal kopen, dus premium
. Is zo te zien ook 40 euri op Origin zelf zie ik, dat is het ook nog wel waard imo
.
![]()
okay duidelijk en 31 eur valt wel mee, ga hem straks kopenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:47 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Premium heb je voor de prijs van 2 dlc's op g2play (31 euri), en dan heb je de andere 3 ook. Het ding is dat elke dlc kutmaps heeft en elke dlc heeft naise maps.... Alleen al voor de wapens zou ik ze allemaal kopen, dus premium
. Is zo te zien ook 40 euri op Origin zelf zie ik, dat is het ook nog wel waard imo
.
het weeshuis staat in de brand, weg wezen![]()
Het voordeel is ook dat je dan op servers kan spelen die alle dlc's draaien, in plaats van alleen vanilla + dlc die je hebt, stuk gevarieerder. En dingen als voorrang in de wachtrij zijn natuurlijk ook meegenomen.
*hopt in een all-dlc-maps server.
http://www.g2play.net/cat(...)m-dlc-ea-origin-key/![]()
Technisch gezien zijn dat ze allemaal, chef.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
DLC los kopen heb ik nooit de moeite waard gevonden, daarbij als je achteraf besluit alsnog premium te kopen wordt de DLC die je al bezit als korting gerekend op Premium. Althans dat was wel het geval in BF3."The only thing I miss at home is my bike. Speed, solitude and no one can touch me"
Najah, bij veel games kan DLC me echt gestolen worden, vind het de kanker van de laatste paar generaties en de kids van nu trappen er allemaal in. Koop je een spel, zijn er platformafhankelijke extra's, pre-order extra's, delen verhaal die al klaar liggen bij release maar niet op de schijf staan...
Maar bij een online shooter kun je leuk DLC-loos door het leven gaan maar dan kom je uiteindelijk maar relatief leuke servers tegen of wordt je ineens uit de server geflikkert omdat je de DLC niet hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Jammer dat er niemand meer China Rising speelt, en dat bij SA alleen Metro gedaan wordt.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Viel mij altijd op bij BF3 dat na alle DLC het gros van de mensen day 1 content uiteindelijk het meeste speelde :|"The only thing I miss at home is my bike. Speed, solitude and no one can touch me"
kwestie van filtering denk ik...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:03 schreef Colordeaf het volgende:
Viel mij altijd op bij BF3 dat na alle DLC het gros van de mensen day 1 content uiteindelijk het meeste speelde :|I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
1 van mn fav servers heeft gewoon alle maps (met map vote), dus speel de meeste maps nog steedsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:35 schreef Quotidien het volgende:
Jammer dat er niemand meer China Rising speelt, en dat bij SA alleen Metro gedaan wordt..
![]()
Een week FTP... ik zeg: uplevelen met dat kanonnenvoer
(of je ergeren aan kut-squads met CoD-spelers die geen idee hebben)![]()
Hmmmm....
Briljante marketing, maar we zitten nog steeds met een game die niet 100% werkt en dat kennelijk ook nooit meer gaat doen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat klopt. Schijnt wel weer een grote update aan te komen met nerfs en wederom aanpassingen in de netcode.
Wat ik begreep is dat ze nu iets gaan doen met serverside hit-detection. Weet nou niet meer wat beter is, maar iets ging van client naar server.
Jup, spel op de markt brengen wat overduidelijk niet af was is niet de eerste keer van onze grote vriend EA. Op zich vond ik het nog redelijk te spelen in het begin, maar die inconsistente dingen zijn gewoon zo irritant, dat je niet over bepaalde hekjes kan springen terwijl als je een meter verder loopt het ineens wel kan. Zulke dooddoeners."The only thing I miss at home is my bike. Speed, solitude and no one can touch me"
Dat soort shit idd, tergend gewoon.."The only thing I miss at home is my bike. Speed, solitude and no one can touch me"
Ennnn cheatersssssssquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:40 schreef Verbal het volgende:
Een week FTP... ik zeg: uplevelen met dat kanonnenvoer
(of je ergeren aan kut-squads met CoD-spelers die geen idee hebben)![]()
Hmmmm....
V.. Gister in 1 potje 2 tegengekomen, allebei maakten ze kills met "killed"... Jeeeej....
http://battlelog.battlefi(...)37321536/1056810151/![]()
http://bf4db.com/players/10157948quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:36 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ennnn cheatersssssss. Gister in 1 potje 2 tegengekomen, allebei maakten ze kills met "killed"... Jeeeej....
http://battlelog.battlefi(...)37321536/1056810151/Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Hoe krijg je cheat score? Ik wil ook cheat score
Trouwens, die dbv-12 met frag roundsWel nog nooit zoveel mezelf gekilled maar dat is het waard.
Conscience do cost.![]()
In Metro ff de hoek om rennen zeker, Trololololololquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:41 schreef ems. het volgende:
Hoe krijg je cheat score? Ik wil ook cheat score
Trouwens, die dbv-12 met frag roundsWel nog nooit zoveel mezelf gekilled maar dat is het waard.
"The only thing I miss at home is my bike. Speed, solitude and no one can touch me"
Mein Gott!quote:
K 129
D 6
SPM 1400+
Accuracy 0%
Awesome
En toch heb ik daar meer begrip voor dan slechte netcode na een prima functionerend deel waarin niet meer werd meegezonden of simpele weergave van wapen+add-ons ter controle, wat na 9 maanden toch wel als problematisch gezien mag worden, of framedrops in veel levels terwijl je regulier tegen de 90 FPS aan trektquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:37 schreef Colordeaf het volgende:
Jup, spel op de markt brengen wat overduidelijk niet af was is niet de eerste keer van onze grote vriend EA. Op zich vond ik het nog redelijk te spelen in het begin, maar die inconsistente dingen zijn gewoon zo irritant, dat je niet over bepaalde hekjes kan springen terwijl als je een meter verder loopt het ineens wel kan. Zulke dooddoeners.
Kills maken met 'killed'?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:36 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ennnn cheatersssssss. Gister in 1 potje 2 tegengekomen, allebei maakten ze kills met "killed"... Jeeeej....
http://battlelog.battlefi(...)37321536/1056810151/
Zoveelste sploit, in BF3 had je iets soortgelijks maar weet niet meer wat het was."The only thing I miss at home is my bike. Speed, solitude and no one can touch me"
Ja, zoals je op die battlereport kan zien heeft ie 129 kills, maar geen best weapon.... Wss zorgt die hack ervoor dat je mensen die je spot met q, meteen killed zonder wapen... Mensen op de ts waar ik opzat zten ook in spectator mode, en merkten dat als ie geraakt werd ie meteen daarna weer 100 hp had (speelde als support).quote:
Maarja met dat gratis bf4 nodig je natuurlijk cheaters uit....
![]()
Op console spelen
Zolang je op DLC mappen speelt heb je sowieso geen last van die mensen neem ik aan?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Haha, met een 50% xp boost en dat double xp erbovenop mooi een ton punten per potje.
Vraag, wat zijn de hotkeys voor onder water duiken en iemand reviven zonder de defib te hoeven pakken? Google levert niks op.
[ Bericht 4% gewijzigd door Quotidien op 08-08-2014 17:51:00 ]Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Eindelijk een assignment met een EOD bot echt gedaan, in plaats van iemand proefmonster laten zijn om er door dood te gaan.![]()
Het is zo irritant dat een voertuig per direct gemaakt gaat worden wanneer de vijand er uit stapt. Een paar seconden lang is het nog mogelijk om punten te krijgen van vehicle destroyed als ze er uit springen, laat een EOD bot of repair tool dan ook die paar seconden nog schade toebrengen met een kans het voertuig alsnog op te blazen, met hopelijk die vijand er bij.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Iemand reviven zonder defib te pakken kan niet dacht ik. Tenzij je gaat macroenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:44 schreef Quotidien het volgende:
Haha, met een 50% xp boost en dat double xp erbovenop mooi een ton punten per potje.
Vraag, wat zijn de hotkeys voor onder water duiken en iemand reviven zonder de defib te hoeven pakken? Google levert niks
duiken is Z of waar je prone naartoe hebt gebindWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

mehquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:06 schreef cherrycoke het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)455148544/380601984/
not bad, not bad
http://battlelog.battlefi(...)136704448/173712548/We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik overweeg trouwens om maar weer eens een nieuw videokaartje te halen. Deze Radeon HD 6970 heb ik ondertussen alweer een paar jaartjes (had hem destijds gekocht rond Battlefield 3) en begint het nu duidelijk wat zwaarder te krijgen bij nieuwere games. Ook het feit dat hij blijkbaar niet in staat is om z'n eigen temperatuur te kunnen regelen begint me te irriteren.
Iemand suggesties voor een goede (nvidia) kaart waar ik weer een paar jaartjes mee vooruit kan en waarvoor ik niet meteen mijn vakanties hoef te cancelen ivm geldtekort?
Conscience do cost.![]()
200-350 euro ongeveer. Liever 200 dan 350, maar als er overtuigende argumenten zijn om net wat meer te betalen ben ik daar gevoelig voor. De rest van mijn PC is vrij onlangs nog helemaal geupdate dus het is echt de videokaart dat op dit moment de fpsjes tegenhoudt.quote:
Battlefield 4 alles op z'n hoogst en ultra etc is iig minimaal.Conscience do cost.![]()
Een GeForce GTX 770 van MSI valt in ieder geval binnen je budget dan. Mocht je eventueel nog een Radeon willen overwegen, dan is de 280X ook een optie. Heeft standaard ook meer geheugen dan een GTX770.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:18 schreef ems. het volgende:
[..]
200-350 euro ongeveer. Liever 200 dan 350, maar als er overtuigende argumenten zijn om net wat meer te betalen ben ik daar gevoelig voor. De rest van mijn PC is vrij onlangs nog helemaal geupdate dus het is echt de videokaart dat op dit moment de fpsjes tegenhoudt.
Battlefield 4 alles op z'n hoogst en ultra etc is iig minimaal.![]()
Wat Elmar zegt. Met een MSI Geforce GTX 760/770 speel je BF4 wel op Ultra. De 760 is ong. 210 euro.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:18 schreef ems. het volgende:
[..]
200-350 euro ongeveer. Liever 200 dan 350, maar als er overtuigende argumenten zijn om net wat meer te betalen ben ik daar gevoelig voor. De rest van mijn PC is vrij onlangs nog helemaal geupdate dus het is echt de videokaart dat op dit moment de fpsjes tegenhoudt.
Battlefield 4 alles op z'n hoogst en ultra etc is iig minimaal.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Bedankt jongens.
En het verschil tussen de 760 en 770? Is dat genoeg om die extra tientjes te verantwoorden?Conscience do cost.![]()
De 770 is geklokt op een hogere snelheid (Mhz).quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:35 schreef ems. het volgende:
Bedankt jongens.
En het verschil tussen de 760 en 770? Is dat genoeg om die extra tientjes te verantwoorden?
http://gpuboss.com/gpus/M(...)-MSI-GeForce-GTX-760
Ik zou voor de 760 gaan. Pas perfect binnen jouw budget.na regen, ben ik er.
Naja, als de druk niet hoog ligt zou ik even wachten tot die nieuwe nvidia kaarten uit zijn, dat betekent dat de prijsjes ook weer een klap naar beneden krijgen.
En gezien er toch niet zoveel interresante nieuwe games uitkomen in de komende periode ( november pas weer voor mij iig.)
Je zit nu bijna in die nieuwe cycle, tis een beetje als nu een nieuwe iPhone kopen terwijl je weet dat apple binnenkort een nieuwe aankondigt.
Als je 2de hands niet erg vindt kun je bijna niet om het AMD kamp heen though,
280x'n hebben te maken met overaanbod door mining kaarten die gedumpt worden. Oftewel die zijn goedkoop.
http://gpuboss.com/gpus/Radeon-R9-280X-vs-GeForce-GTX-760
Dat met mantle wat net wat meer geeft qua prestatie raad ik de 280x aan. Maar aan die 760 doe je ook geen miskoop
[ Bericht 28% gewijzigd door BurnaBoy op 09-08-2014 20:34:00 ]We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Mijn videokaartje van 130 euro oid van 2 jaar oud runt alles nog op high.![]()
700 euro uitgeven aan een videokaart.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
op 800x600 zeker,quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:28 schreef Quotidien het volgende:
n videokaartje van 130 euro oid van 2 jaar oud runt alles nog op high.
700 euro uitgeven aan een videokaar
Als jij dit spel op 4K of 1440P wil draaien op Ultra moet je gewoon krom..
En verder prioriteiten, ik zou ook geen 100K aan een auto uitgeven. Toch zit iedereen vol afgunst naar de duurste mercedesen en porsches te kijken. so
^inteel²

Gewoon lekker voor een nVidia kaart gaan. Dan kan je genieten van de nVidia extraatjes en zit je niet met een verkrachtte ati kaart die ik weet niet hoe lang op 100% hebben lopen draaien![]()
Hoelang heb jij grafische kaarten, ik maar 2/3 jaar. Dat is echt niet zo'n probleem. De prijs is er ook naar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewoon lekker voor een nVidia kaart gaan. Dan kan je genieten van de nVidia extraatjes en zit je niet met een verkrachtte ati kaart die ik weet niet hoe lang op 100% hebben lopen draaien
Hooguit gaan ze eerder stuk, daar heb je dan garantie voor. Zolang je zorgt dat dat goed voor elkaar is is er niks aan de hand.
160 euro voor een 280x die miner is geweest is heel redelijk.
Ja voor 50 euro meer heb je een 760 die nieuw is, maar die is ook een 1/3e duurder.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Settings en gemiddelde framerate or gtfo.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
al die free account hackers
ik ben er voor een week klaarmee
GG ea dumb facks"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Premium halen en op dlc maps / servers met alle maps spelen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:15 schreef cherrycoke het volgende:
GG ea dumb facks![]()
![]()
Want er zijn vast geen mensen die het wel claimen maar het nog niet opstarten waardoor ze hun week houden voor later en je dan alsnog dwars kunnen zitten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:15 schreef cherrycoke het volgende:
GG ea dumb facksOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Want dat is onmogelijk?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:08 schreef Verbal het volgende:
Wel een paar tegengekomen. Level 12 en 28 kills and 0 deaths... Uh huh
V.
Ben nog steeds level 7 en gister nog 48-12 gespeeld.
Wel op BF3.na regen, ben ik er.
Scores zeggen sowieso niet veel, een nieuwe Origin account om Battlefield mee te claimen is zo gemaakt wanneer je geen zin hebt om op je lvl 130 te moeten spelen..Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Gewoon een moderne remake zou tof zijn. Aanwijzingen zijn er iig..Zaten al in BF3:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:16 schreef Colordeaf het volgende:
Zitten hier mensen ook toevallig net als ik stiekum te wachten op een nieuwe Battlefield 2142? In mijn optiek zeer vermakelijk ook al had het lang niet de populariteit van 2...
Common sense is my super power. What's yours?
Op een close quarter-setting als Locker infrantry only waar de meerderheid ranks boven de 100 heeft en de beste daarvan op dat moment 34/14?quote:
Ja, onmogelijk. Zeker als die lul met 0 deaths tot 4 keer toe door complete AWS-clips van mij is heengewandeld, terwijl ik daar de rest van zijn team strak mee neerleg.
Want ja, sci-fi-space-opera is prima vergelijkbaar met een battlefield-titel immers.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Vergelijkbaar met Planetside, kon ik overigens ook niet langer dan een half uur uithouden."The only thing I miss at home is my bike. Speed, solitude and no one can touch me"
Ik kreeg met mijn level 14 vandaag het verwijt dat ik een 'free to play' noob was. Vervolgens ging ik wel met de eerste plek naar huis dat potje. Men bedenkt niet dat de 4 in 'Battlefield 4' daar met een reden staatquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:08 schreef Verbal het volgende:
Wel een paar tegengekomen. Level 12 en 28 kills and 0 deaths... Uh huh
V.
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Het is niet de 4de bfquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik kreeg met mijn level 14 vandaag het verwijt dat ik een 'free to play' noob was. Vervolgens ging ik wel met de eerste plek naar huis dat potje. Men bedenkt niet dat de 4 in 'Battlefield 4' daar met een reden staat![]()
![]()
Ook niet de eerste.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Je bent stoer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik kreeg met mijn level 14 vandaag het verwijt dat ik een 'free to play' noob was. Vervolgens ging ik wel met de eerste plek naar huis dat potje. Men bedenkt niet dat de 4 in 'Battlefield 4' daar met een reden staat
Magoed, ik vind het verbazend dat een kersverse BF4-speler meteen topscorer kan zijn. Ik was/ben echt niet slecht in BF3 (en ook niet in BF1942,), maar echt een wereld van verschil in 'feel' hoor.
Maar misschien ben ik sloom in aanpassen, zal best. Hoe dan ook, dat drijflijk met zijn KDR van oneindig was gewoon een cheater. Punt. Down there with rapists and pedophiles.
In het begin zul je het iig snel afleggen, tenzij je een one-trick-pony bent vanuit veilige basis met een heftig wapen met vrij zicht op een kill box...
Ik heb sowieso niet meer kunnen spelen de laatste week, ik mis ook standaard de double XP-weekenden omdat ik dan werk
Onregelmatige diensten zijn een bitch.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
En die fucking Bulldog is way overpowered. Staat kwa stats gelijk aan de Scar-H, meen ik, maar het gemak waarmee je er door wordt omgelegd...
Heeft Fok! nou een platoon? Want de link in de OP doet het niet
Niet dat ik weet.
Bulldog is idd verdacht sterk, vaak op flinke afstand recht in mijn mik geschoten in volle gallop
Bulldog heb ik niet zo veel problemen mee. Wat het nu (wel in mindere mate vergeleken met toen Dragon's Teeth uit kwam) nog is is dat veel mensen er mee rond lopen omdat het nieuw is en OP volgens de wijze mensen van het internet en dus moeten we hem maar gebruiken. Waait vanzelf wel helemaal over.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Wijze mensen van internet interesseert me geen zak. Ik kijk geeneens naar weapon stats, ga puur af op hoe de weapons aanvoelen en spelen
En met dat in het achterhoofd moet ik, als ik zelf met een bulldog speel, ook concluderen dat hij misschien net iets te lekker schiet. Niet dat ik hem nog veel gebruik want ik heb em al op 100%.
Wat ook meteen jammer is. Soms gaat het niet zo goed en dan wil ik even switchen naar een van de, in mijn ogen, sterkere guns maar daar heb ik alles al van geunlocked. Dan voelt het toch zonde en blijf ik meestal maar schieten met de enigszins generfde maar niet geheel geunlockte gun. Wel een prima manier om te ontdekken dat guns die je in het begin oversloeg gecombineerd met de juiste attachments best prima zijn.
Dat ik gekilled wordt door iets, OP of niet, stoort me eigenlijk alleen nog maar bij mortars. Er bestaat voor zover ik weet geen effectievere manier om uit de kast te komen dan door te mortarren.Conscience do cost.![]()
Ik was ook binnen een dag al vrij goed in battlefield 4 dus mensen met een lage rank kunnen prima hoge scores halen als je al jaren battlefield games speelt ben je zo gewend aan een nieuw deel.Ehmm![]()
CS:GO heb ik hetzelfde trucje uitgehaald hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:06 schreef Verbal het volgende:
Magoed, ik vind het verbazend dat een kersverse BF4-speler meteen topscorer kan zijn. Ik was/ben echt niet slecht in BF3 (en ook niet in BF1942,), maar echt een wereld van verschil in 'feel' hoor.
Maar misschien ben ik sloom in aanpassen, zal best. Hoe dan ook, dat drijflijk met zijn KDR van oneindig was gewoon een cheater. Punt. Down there with rapists and pedophiles.
V.
Gewoon snel kijken welke wapens gebruikt worden/vaak voorbij komen. Die zijn beter dan gemiddeld dus. En verder gewoon nadenken en het moet inderdaad niet je eerste shooter zijn.
CS:GO heb ik 1 uurtje gespeeld hooguit en ik heb 2/3 potjes bovenaan gestaan qua kills.
In de basis zijn het allemaal dezelfde games, denk na waar je loopt, wat je blootgeeft en muisknop inrammen is schieten.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ga eens met bulldog op caspian border/ operation firestorm of die zandmap die je hebt. Je kunt helemaal niks daarzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:37 schreef ems. het volgende:
Wijze mensen van internet interesseert me geen zak. Ik kijk geeneens naar weapon stats, ga puur af op hoe de weapons aanvoelen en spelen
En met dat in het achterhoofd moet ik, als ik zelf met een bulldog speel, ook concluderen dat hij misschien net iets te lekker schiet. Niet dat ik hem nog veel gebruik want ik heb em al op 100%.
Wat ook meteen jammer is. Soms gaat het niet zo goed en dan wil ik even switchen naar een van de, in mijn ogen, sterkere guns maar daar heb ik alles al van geunlocked. Dan voelt het toch zonde en blijf ik meestal maar schieten met de enigszins generfde maar niet geheel geunlockte gun. Wel een prima manier om te ontdekken dat guns die je in het begin oversloeg gecombineerd met de juiste attachments best prima zijn.
Dat ik gekilled wordt door iets, OP of niet, stoort me eigenlijk alleen nog maar bij mortars. Er bestaat voor zover ik weet geen effectievere manier om uit de kast te komen dan door te mortarren.
Bulldog is leuk CQC, midrange is de recoil een ramp en wordt je gepasseerd door menig ander wapen. Bulldog is samen met Famas en F2000 de 'pdw' in assault classWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Daarom verbaast het mij zo dat ik af en toe first frame cross-map wordt gekilled met die dingen.
Flikker nou gauw op man!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:17 schreef Photomorti het volgende:
Ik was ook binnen een dag al vrij goed in battlefield 4I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Je bent gewoon slecht.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:52 schreef Verbal het volgende:
Daarom verbaast het mij zo dat ik af en toe first frame cross-map wordt gekilled met die dingen.
V.
D.na regen, ben ik er.
Het is gewoon zo ?quote:
Als je meer als 7 jaar quake hebt gespeeld en 8 jaar counterstrike dan zijn games als battlefield een stuk makkelijker op te pakken maar als je call of duty gewend bent dan is battlefield een stuk moeilijker omdat wapens daadwerkelijk recoil hebben.
En ik speel al battlefield vanaf het eerste deel en zo anders is battlefield 4 niet als 3 kwa feel.Ehmm![]()
Mortars zijn naar mijn mening ook te sterk nu ja. 80 damage of iets in die richting met 1 schot, verrekte irritant om er eentje op je dak te krijgen zonder assault te zijn. En ja je moet stil staan om geraakt te worden maar altijd rennen of rennend schieten dat doet niemand die wat probeert te raken, voordat iemand met die "oplossing" komt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:37 schreef ems. het volgende:
Dat ik gekilled wordt door iets, OP of niet, stoort me eigenlijk alleen nog maar bij mortars. Er bestaat voor zover ik weet geen effectievere manier om uit de kast te komen dan door te mortarren.
Verder ben ik het er mee eens hoor, zolang je maar genoeg met een wapen speelt is elk wapen goed (op PDW's na misschien). Al heb je natuurlijk altijd wel een voordeel met een wapen met een hoog RPM of hoge damage per bullet maar goed, verschil moet er zijn. Als je niet kan richten kom je met een goed wapen alsnog nergens.
[/quote]![]()
Meer dat je constant hier zit te janken en bitchen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:04 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Het is gewoon zo ?
Als je meer als 7 jaar quake hebt gespeeld en 8 jaar counterstrike dan zijn games als battlefield een stuk makkelijker op te pakken maar als je call of duty gewend bent dan is battlefield een stuk moeilijker omdat wapens daadwerkelijk recoil hebben.
En ik speel al battlefield vanaf het eerste deel en zo anders is battlefield 4 niet als 3 kwa feel.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ow ha, deze had ik ook nog liggen, maat van me in de AA met shadowplay aan. Ik zit daarboven in de gunship en lop een attackjet met de main cannon (ja die slome) uit de lucht. Trolololololol.
Weird, doet het prima bij mij :|"The only thing I miss at home is my bike. Speed, solitude and no one can touch me"
openen op youtube ipv via de embed.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Catkiller, neem je altijd op terwijl je speelt? Of doe je daar speciale sessie voor?
Naja ik wacht op de CTE patch voordat ik battlefield weer ga spelen ik denk dat die patch het echt een stuk leuker gaat maken en vooral de classic modequote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meer dat je constant hier zit te janken en bitchen.Ehmm![]()
Huh? Ik neem niks op. Maar mensen die opnemen die zullen dat altijd doen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:36 schreef Verbal het volgende:
Catkiller, neem je altijd op terwijl je speelt? Of doe je daar speciale sessie voor?
V.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Hou ik je aan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:29 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Naja ik wacht op de CTE patch voordat ik battlefield weer ga spelen ik denk dat die patch het echt een stuk leuker gaat maken en vooral de classic modeI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
O, ik dacht dat jij vaker filmpjes van je eigen acties postte...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Huh? Ik neem niks op. Maar mensen die opnemen die zullen dat altijd doen natuurlijk.
Ik ben gewoon terug gegaan naar bf3. Premium was laatst 5 euro ofzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:29 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Naja ik wacht op de CTE patch voordat ik battlefield weer ga spelen ik denk dat die patch het echt een stuk leuker gaat maken en vooral de classic modeThe Older I Get, The Better I Was![]()
Zo van die berg afspringen, echt fantastisch.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Sniper wars zijn juist het leukste. Vond ik al ten tijde van BF1942. Iemand de hele tijd in de gaten houden, hoe hij zich fijn installeert op een geweldige plek, en dan BAM!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:08 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Van die snipers die heen en weer aant schieten zijn op een berg, woohoo wat leuk.
QFTquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo van die berg afspringen, echt fantastisch.
Je bedoelt dat je minutenlang ergens ligt te campen, bijna alles mist en dan zelf een keer doodgaat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sniper wars zijn juist het leukste. Vond ik al ten tijde van BF1942. Iemand de hele tijd in de gaten houden, hoe hij zich fijn installeert op een geweldige plek, en dan BAM!
V.
Nee hoor, in dit topic is iedereen altijd semi-pro in zijn beschrijvingen.
In een spel als Battlefield waarbij de meeste gamemodes toch om objectives draaien vind ik snipers echt de meest irritante figuren die je kan tegenkomen. Draagt echt 0,0 bij aan de winst van je team en in grote getalen zijn ze meestal verantwoordelijk voor je verlies, puur omdat ze niets doen. Ik kick snipers die ergens ver van objectives liggen te campen steevast uit mijn squad. Doe dat maar lekker in TDM of zo
Hmm nee, dat bedoel ik niet. Ik heb het over sniper wars. En jij als semi-pro zal toch wel het verschil weten tussen campen en snipen? Ik ben volgens mij de laatste die in deze topics loopt te doen alsof hij semi-pro is en kom er meer dan rond voor uit dat ik moeite heb met de switch tussen BF3 en 4. Ik haal mijn gevoel van eigenwaarde niet uit mijn prestaties in computergames. Dus waar deze sneer vandaan komt is mij een volkomen raadselquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je minutenlang ergens ligt te campen, bijna alles mist en dan zelf een keer doodgaat?
Nee hoor, in dit topic is iedereen altijd semi-pro in zijn beschrijvingen.Maar in BF3 kon ik aardig overweg met een sniper rifle, ja. En er waren er zeer zeker ook die beter waren. Ook goed.
Verder niet zoveel zin om het gezuig over snipers van repliek te dienen. Er zijn genoeg irritante spelers in ALLE classes die vervelender zijn of slechter voor je team dan ik als sniper. Daarnaast zijn antwoorden die ik lees in de chat als mensen zeiken over shotguns / claymores / C4 / mortars / AA / vulmaarin vaak van de strekking "part of the game". En dat is natuurlijk ook zo. Mensen hebben betaald voor het spel (nemen we dan maar aan) en weet je wat? Dus mogen ze spelen hoe ze willen. Zolang ze zich aan de server-regels houden.
Hou je niet van snipers? Prima, snipe je zelf niet en maak je ze kapot. Er zijn Godweetikhoeveel manieren om anderen om zeep te helpen in het spel. Leef je uit.
V.
[ Bericht 9% gewijzigd door V. op 17-08-2014 12:40:28 ]Ja inderdaad, V. ja.![]()
Zalig altijd inderdaad, Hainan Resort kun je ook altijd heerlijk sniper-battlen. Vooral wanneer je precies weet wat de headshot hoogte is, in 1 keer aanleggen en BAM JONGUH. Zalig. En uiteraard zonder de binoculars, die zijn voor pussies.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sniper wars zijn juist het leukste. Vond ik al ten tijde van BF1942. Iemand de hele tijd in de gaten houden, hoe hij zich fijn installeert op een geweldige plek, en dan BAM!
V."The only thing I miss at home is my bike. Speed, solitude and no one can touch me"
Dat is niet meer zo raar tegenwoordig. Wolfenstein The New Order was al 50GB en dat is alleen maar een single-player game.![]()
3-4 textures per object met een beetje pechquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:02 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dat is niet meer zo raar tegenwoordig. Wolfenstein The New Order was al 50GB en dat is alleen maar een single-player game.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik ben best goed in counter strike source en cs:go maar ik speel niet goed bf4.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:04 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Het is gewoon zo ?
En ik speel al battlefield vanaf het eerste deel en zo anders is battlefield 4 niet als 3 kwa feel.
Moet eerlijk zeggen dat het spel flink tegen valt vond bfbc2 toch de beste bf3 was ook niet slecht.
Het campen met een sniper rifle is een stuk lastiger en het schieten ook.
De maps vind ik grotendeels niks aan de standaard dan en de gameplay begint ook snel te vervelen soms vind ik het wel leuk voor de voertuigen maar dat is ook een stuk minder.
Bf3 maps waren gigantisch vergeleken met bf4.![]()
Veel plezier ermee. Wakostda en wat heb je nu?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:18 schreef ems. het volgende:
Maar ff een MSI GeForce GTX 760 geregeld, morgen binnen.
Hmm, dat wordt dus voor de toekomst nog maar een paar ssd'tjes erbij hangen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:02 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dat is niet meer zo raar tegenwoordig. Wolfenstein The New Order was al 50GB en dat is alleen maar een single-player game.
Wel klierig trouwens dat je om je sniper-rifles vrij te spelen in BF4 ook echt sniper rifles moet gebruiken. Gewoon punten scoren als recon is niet voldoende, dus ben je gedwongen om uuuuuren te kloten met kutgeweren tot je de M98B hebt
Yup wat een kut geweren zijn dat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:27 schreef Verbal het volgende:
Wel klierig trouwens dat je om je sniper-rifles vrij te spelen in BF4 ook echt sniper rifles moet gebruiken. Gewoon punten scoren als recon is niet voldoende, dus ben je gedwongen om uuuuuren te kloten met kutgeweren tot je de M98B hebt
V.![]()
Een van de redenen waarom ik dit nog niet veel gedaan heb.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:27 schreef Verbal het volgende:
V.Nah, op mijn SSD staat nu enkel BF3 en 4, de rest gewoon vanaf een normale HDD. Niks aan de hand.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hmm, dat wordt dus voor de toekomst nog maar een paar ssd'tjes erbij hangen.
V.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
210 euro. Ik heb nu een Radeon HD 6970 die veels te luid is en z'n eigen temperatuur niet kan regelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Veel plezier ermee. Wakostda en wat heb je nu?
V.Conscience do cost.![]()
Cool, een videokaart met thermostaat dus?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ag dr zitten prima snipers tussen hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:27 schreef Verbal het volgende:
V.. Zelfs die beginsniper is best te doen
. T enige kutte is dat je steeds de straight pull bolt mot unlocken hehe.
1.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Het campen met een sniper rifle is een stuk lastiger en het schieten ook.
Bf3 maps waren gigantisch vergeleken met bf4.![]()
2. Nope (behalve als je Armored Kill gaat meerekenen).![]()
Dat, en een beetje een fatsoenlijks scope. En die bullet-drop...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:51 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ag dr zitten prima snipers tussen hoor. Zelfs die beginsniper is best te doen
. T enige kutte is dat je steeds de straight pull bolt mot unlocken hehe.
Bij mij ook (was grappig toen ik nog in een clan BF3 speelde... Liep ik al een halve minuut rond, te zoeken waar mijn team was, en dan kwamen ze pas 1 voor 1 binnendruppelen)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Nah, op mijn SSD staat nu enkel BF3 en 4, de rest gewoon vanaf een normale HDD. Niks aan de hand.
Maar als meer van die games dat soort enorme bergen data te verstouwen aanbieden, is die snelheid ook bij die games prettig, toch?
Verschil in games tijdens laden is verwaarloosbaar in veel gevallen omdat geheugen heel anders gebruikt wordt sinds de generatie X360/PS3. Fijn wel, maar bij veel games haal je er niet belachelijk veel laadtijd vanaf heb ik gemerkt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hmjah shorter range snipen!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat, en een beetje een fatsoenlijks scope. En die bullet-drop...
V.Agressive recon biatch!
. Dr is wel niks naisers als een irritante srr-61 (minste bulletdrop) sniper neerschieten met een "mindere" sniper op lange afstand tho
.
![]()
Ik ben idd meer van de long-rangequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:15 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah shorter range snipen!Agressive recon biatch!
. Dr is wel niks naisers als een irritante srr-61 (minste bulletdrop) sniper neerschieten met een "mindere" sniper op lange afstand tho
.
Hoop in BF4 een keer voorbij de 2 km te komen.
Maar ik heb wel een paar aardige kills gehad van die srr-types met hun homo-rangefindershitAlleen te weinig.
Bij BF4 op PC is dat niet mijn ervaring, de mensen met een SSD hebben vaak al de kans om een paar objectives in te nemen zonder echte tegenstand.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Verschil in games tijdens laden is verwaarloosbaar in veel gevallen omdat geheugen heel anders gebruikt wordt sinds de generatie X360/PS3. Fijn wel, maar bij veel games haal je er niet belachelijk veel laadtijd vanaf heb ik gemerkt.![]()
Ye daarom hebben ze in CTE (komt in september in hoofdgame) al een limiet/wachttijd ingesteld voor benodigde spelers om een potje te starten, vooral met Rush is het erg nodig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:17 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Bij BF4 op PC is dat niet mijn ervaring, de mensen met een SSD hebben vaak al de kans om een paar objectives in te nemen zonder echte tegenstand.
Overigens blijf ik het belachelijk vinden dat het verschil in laadtijden tussen vanilla maps en dlc maps zo bizar groot is (dlc maps laden 4x sneller ofzo, lees: zonder ssd gewoon netjes bij begin potje).![]()
Rangefinder idd, booooo hisssss kooooots, kogel juist curven is zo makkelijk, je moet het gewoon blijven doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ben idd meer van de long-rangeHoop in BF4 een keer voorbij de 2 km te komen.
Maar ik heb wel een paar aardige kills gehad van die srr-types met hun homo-rangefindershitAlleen te weinig.
V.
Ben zo blij dat ik cs_scoutzknivez tot in de oneindigheid heb gespeeld in CS 1.3, daardoor ga ik gewoon nooit dood in BF4 als recon. Straven, straven, straven, straven, straven, schiet, en repeat. Liggen als recon is gewoon het domste wat je kunt doen in BF4, sitting duck, free kill, whatever."The only thing I miss at home is my bike. Speed, solitude and no one can touch me"
Dan klopt die server al niet, iets met minimum aantal spelers aanwezig in server voor een ronde begint...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:17 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Bij BF4 op PC is dat niet mijn ervaring, de mensen met een SSD hebben vaak al de kans om een paar objectives in te nemen zonder echte tegenstand.Strafen moet je naar streven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:30 schreef Colordeaf het volgende:
traven, straven, straven, straven, stravenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Er zijn altijd wel genoeg mensen met een SSD om die instelling nutteloos te maken. Tenzij er iets van 10-15 man in de server moeten zijn om een ronde te laten beginnen.
Daarnaast verbouwt DICE het deployen niet voor niks.![]()
Wat vinden jullie de beste sniper? Ik merk toch dat sommige snipers meer damage aanrichten en van lange afstand ook vaker 1 shot 1 kill dan andere snipers![]()
Sowieso, mensen die stilstaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:30 schreef Colordeaf het volgende:
[..]
Rangefinder idd, booooo hisssss kooooots, kogel juist curven is zo makkelijk, je moet het gewoon blijven doen.
Ben zo blij dat ik cs_scoutzknivez tot in de oneindigheid heb gespeeld in CS 1.3, daardoor ga ik gewoon nooit dood in BF4 als recon. Straven, straven, straven, straven, straven, schiet, en repeat. Liggen als recon is gewoon het domste wat je kunt doen in BF4, sitting duck, free kill, whatever.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Sommige sniper rifles (scout elite, fy-js, etc.) zijn inderdaad meer voor kortere range, op long range doen die niet 1 shot headshot kills iddquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:14 schreef Che_ het volgende:
Wat vinden jullie de beste sniper? Ik merk toch dat sommige snipers meer damage aanrichten en van lange afstand ook vaker 1 shot 1 kill dan andere snipers. Je ziet vooral iedereen en zn oma met de SRR-61 spelen omdat dat ding de minste bulletdrop heeft. Speel er zelf nauwelijks mee, maar als ik um oppak gaat het allemaal zo makkelijk..... Geen drol aan
.
![]()
Hebben jullie tips voor het reconnen? Ik wil die class ook eens oppakken.
Er is veels te weinig verschil tussen classes om specifieke tips nodig te hebben om ermee te spelen. Doe het gewoon, je leert automatisch wat wel of niet handig is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:08 schreef Quotidien het volgende:
Hebben jullie tips voor het reconnen? Ik wil die class ook eens oppakken.
Enige wat ik je echt kan meegeven is dat radio beacons belachelijk sterk zijn en dat je daar leuke plekjes voor moet vinden.Conscience do cost.![]()
Muh. De SRR is afgezaagd maar ik vind hem qua schieten zoveel voorlopen op vrijwel elke andere bolt-action dat ik niet zo snel een reden kan vinden om met een andere sniper te spelen. Ik ben nu ook bezig met M98 maar dat is puur omdat ik alles al heb unlocked op de SRR.
Conscience do cost.![]()
Die heb ik bijna, dus ik ga hem wel proberen. Maar ik ben wel vergroeid met deze, hoor. Nog maar kort mee gespeeld, net, maar meteen 75% headshots. Heerlijk.
Ik heb eens na maanden Battlefield 4 geinstalleerd, zal wel minder bugs hebben dacht ik zo. Ja hoor, BF4 crasht al bij het begin. Videokaart driver geupdate, mijn SSD helemaal geschoond, niets werkt. BF4.exe reageert gewoon niet. Iemand enig idee?![]()
Hier werkt hij prima. Al een repair geprobeerd?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:47 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb eens na maanden Battlefield 4 geinstalleerd, zal wel minder bugs hebben dacht ik zo. Ja hoor, BF4 crasht al bij het begin. Videokaart driver geupdate, mijn SSD helemaal geschoond, niets werkt. BF4.exe reageert gewoon niet. Iemand enig idee?Conscience do cost.![]()
Hoezo repair? Ik heb 'm net gedownload en geinstalleerd for fuck sake. Echt ik geef dat ding 10 minuten anders pleur ik heel Origin eruit. Wat een gedrocht.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Hier werkt hij prima. Al een repair geprobeerd?![]()
Origin, rechter muisknop, controleren op updates, repareren, reboot en spelen, kut.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:12 schreef RoW_0 het volgende:
ik kan heel dat user.cfg gewoon niet vindenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat een onzin gozer. Spel verwijderd, trieste EA zooi.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Origin, rechter muisknop, controleren op updates, repareren, reboot en spelen, kut.![]()
Geen onzin, als dat niet werkt klopt je PC domweg niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:10 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wat een onzin gozer. Spel verwijderd, trieste EA zooi.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
echt iets van 12x een bepaalde LMG unlocked maar die was gigantisch gebugged.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Goeie man. Als BF4 "NU" niet werkt dan heb ik een niet kloppende computer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Geen onzin, als dat niet werkt klopt je PC domweg niet.
Maar goed, het is gefixed. Alle gamesettings verwijderd in Mijn Documenten... dat ligt zeker aan mijn compjoeter he?![]()
Waarschijnlijk wel als hij die niet goed wegschrijft, maar gelukkig ben je de énige die híer specifiek problemen mee heeft gehadquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:31 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Goeie man. Als BF4 "NU" niet werkt dan heb ik een niet kloppende computer.
Maar goed, het is gefixed. Alle gamesettings verwijderd in Mijn Documenten... dat ligt zeker aan mijn compjoeter he?
De rest heeft vooral last van performance issues en random bugs.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Enige.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel als hij die niet goed wegschrijft, maar gelukkig ben je de énige die híer specifiek problemen mee heeft gehad
De rest heeft vooral last van performance issues en random bugs.
bf4.exe stopped working
Ongeveer 69.900 resultaten (0,41 seconden)
okéisgoed.![]()
Nice troll dude, you just can't google.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:33 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Enige.
bf4.exe stopped working
Ongeveer 69.900 resultaten (0,41 seconden)
okéisgoed.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
hee me bf doet het niet wat een kutspel man typisch ea weer gelijk eraf geflikkerd weer typisch geld graaierij dit man wtf is dit
ohnee laat maar op me neef ze pc deed die het wel, schijnbaar was mn aardappel niet sterk genoeg
kut eaIk ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Nederlands, moederneuker, spreekt u het?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:14 schreef Quotidien het volgende:
hee me bf doet het niet wat een kutspel man typisch ea weer gelijk eraf geflikkerd weer typisch geld graaierij dit man wtf is dit
ohnee laat maar op me neef ze pc deed die het wel, schijnbaar was mn aardappel niet sterk genoeg
kut eaI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Je weet dat dat gewoon een trollpost is.... toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nederlands, moederneuker, spreekt u het?.
Overigens kan "bf4 stopped working" iets van 20.000 verschillende oorzaken hebben, dus tjah.....
![]()
Daarom: you can't google.
Das net als mijn (sorry dat ik het zeg, lief) vriendin die iets zoekt, boos wordt, aangeeft wat ze zoekt waarna ik het vaak binnen een kwartier alsnog gevonden heb.
Be.
Fucking.
Specific.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Origin-naam:013skullsplitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: