Op een close quarter-setting als Locker infrantry only waar de meerderheid ranks boven de 100 heeft en de beste daarvan op dat moment 34/14?quote:
Want ja, sci-fi-space-opera is prima vergelijkbaar met een battlefield-titel immers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Ik kreeg met mijn level 14 vandaag het verwijt dat ik een 'free to play' noob was. Vervolgens ging ik wel met de eerste plek naar huis dat potje. Men bedenkt niet dat de 4 in 'Battlefield 4' daar met een reden staatquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:08 schreef Verbal het volgende:
Wel een paar tegengekomen. Level 12 en 28 kills and 0 deaths... Uh huh
V.
Het is niet de 4de bfquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik kreeg met mijn level 14 vandaag het verwijt dat ik een 'free to play' noob was. Vervolgens ging ik wel met de eerste plek naar huis dat potje. Men bedenkt niet dat de 4 in 'Battlefield 4' daar met een reden staat
Ook niet de eerste.quote:
Je bent stoer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik kreeg met mijn level 14 vandaag het verwijt dat ik een 'free to play' noob was. Vervolgens ging ik wel met de eerste plek naar huis dat potje. Men bedenkt niet dat de 4 in 'Battlefield 4' daar met een reden staat
CS:GO heb ik hetzelfde trucje uitgehaald hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:06 schreef Verbal het volgende:
Magoed, ik vind het verbazend dat een kersverse BF4-speler meteen topscorer kan zijn. Ik was/ben echt niet slecht in BF3 (en ook niet in BF1942,), maar echt een wereld van verschil in 'feel' hoor.
Maar misschien ben ik sloom in aanpassen, zal best. Hoe dan ook, dat drijflijk met zijn KDR van oneindig was gewoon een cheater. Punt. Down there with rapists and pedophiles.
V.
Ga eens met bulldog op caspian border/ operation firestorm of die zandmap die je hebt. Je kunt helemaal niks daarzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:37 schreef ems. het volgende:
Wijze mensen van internet interesseert me geen zak. Ik kijk geeneens naar weapon stats, ga puur af op hoe de weapons aanvoelen en spelen
En met dat in het achterhoofd moet ik, als ik zelf met een bulldog speel, ook concluderen dat hij misschien net iets te lekker schiet. Niet dat ik hem nog veel gebruik want ik heb em al op 100%.
Wat ook meteen jammer is. Soms gaat het niet zo goed en dan wil ik even switchen naar een van de, in mijn ogen, sterkere guns maar daar heb ik alles al van geunlocked. Dan voelt het toch zonde en blijf ik meestal maar schieten met de enigszins generfde maar niet geheel geunlockte gun. Wel een prima manier om te ontdekken dat guns die je in het begin oversloeg gecombineerd met de juiste attachments best prima zijn.
Dat ik gekilled wordt door iets, OP of niet, stoort me eigenlijk alleen nog maar bij mortars. Er bestaat voor zover ik weet geen effectievere manier om uit de kast te komen dan door te mortarren.
Flikker nou gauw op man!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:17 schreef Photomorti het volgende:
Ik was ook binnen een dag al vrij goed in battlefield 4
Je bent gewoon slecht.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:52 schreef Verbal het volgende:
Daarom verbaast het mij zo dat ik af en toe first frame cross-map wordt gekilled met die dingen.
V.
Het is gewoon zo ?quote:
Mortars zijn naar mijn mening ook te sterk nu ja. 80 damage of iets in die richting met 1 schot, verrekte irritant om er eentje op je dak te krijgen zonder assault te zijn. En ja je moet stil staan om geraakt te worden maar altijd rennen of rennend schieten dat doet niemand die wat probeert te raken, voordat iemand met die "oplossing" komt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:37 schreef ems. het volgende:
Wijze mensen van internet interesseert me geen zak. Ik kijk geeneens naar weapon stats, ga puur af op hoe de weapons aanvoelen en spelen
En met dat in het achterhoofd moet ik, als ik zelf met een bulldog speel, ook concluderen dat hij misschien net iets te lekker schiet. Niet dat ik hem nog veel gebruik want ik heb em al op 100%.
Wat ook meteen jammer is. Soms gaat het niet zo goed en dan wil ik even switchen naar een van de, in mijn ogen, sterkere guns maar daar heb ik alles al van geunlocked. Dan voelt het toch zonde en blijf ik meestal maar schieten met de enigszins generfde maar niet geheel geunlockte gun. Wel een prima manier om te ontdekken dat guns die je in het begin oversloeg gecombineerd met de juiste attachments best prima zijn.
Dat ik gekilled wordt door iets, OP of niet, stoort me eigenlijk alleen nog maar bij mortars. Er bestaat voor zover ik weet geen effectievere manier om uit de kast te komen dan door te mortarren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |