80% van de mappen die ik speel zijn dlc mappen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:53 schreef gajonkohalen het volgende:
Morgen pc aanschaffen met uiteraard bf4. Heb het best veel bij mijn broer gespeeld, kijk er naar uit het FoK! Team te versterken (als dat nog bestaat). Zijn die dlc's een beetje de moeite waard?
Of het enkel in conquest werkt weet ik niet, dat lijkt mij niet. Gewoon een map zoals Lumpini Garden spelen voor de waterkills, of Sunken Dragon. Verder een pistol only server zoeken wil je headshots maken wat je bij normale games niet goed af gaat, dan hoef je in ieder geval niet tegen AR's en LMG's op met een pistool. Of gewoon geduld hebben in conquest en wat campers in hun hoofd schieten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:26 schreef neo2000 het volgende:
Iemand nog tips voor de Deagle unlock? Ben nu nog maar een paar keer online geweest na de laatste update, en ben al wel redelijk vaak geoneshot door mensen met een Deagle. DO WANT. Anyways, even aan het rommelen geweest. Knop weten om te zetten maar vervolgens? Moet je nog een shitload hebben aan water-gunkills? De achievement werkt alleen in conquest mode? Iemand al een Deagle unlock server gevonden waaar je gemakkelijk water handgun kills maakt of zo?
Dat 2e dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:27 schreef Verbal het volgende:
Geen last van. Althans, niet dat ik weet
V.
Je had een 560 Ti toch? is ook gewoon een oud kleredingquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:09 schreef VelitoX het volgende:
Pearl Market is jammer genoeg fps drop heaven.
Heb een 770quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:16 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je had een 560 Ti toch? is ook gewoon een oud klereding
Ga eens wat nieuws kopen.
Tja ik drop op die nieuwe maps ook van 160 naar 90~100![]()
Hahaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:34 schreef BurnaBoy het volgende:
Je hebt een 560 Ti gehad, dus nog steeds correct
Yep, en ik wilde naar 4K gaan omdat ik op de oude maps nog prima 60fps haalde op 4K, klote dicequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:37 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Haha. Hmjah gast met wie ik veel speel heeft 2 780Ti's dr in liggen, en die heeft ook van die bizar grote drops... En tjah, fps is te huilen op sommige plaatsen in veel mappen (daken flood zone op plaatsen, siege hele middengedeelte als ut gebouw ingestort is, etc.), gewoon slechte optimalizatie (en veel te veel meuk die gerenderd wordt wss).
FPS drops zijn opzich niet erg, maar wel als ze van 100+ naar 40 droppen op plaatsen, dat merk je gewoon...
Deed me denken aan BF3 waar je een kill met een EOD bot moest maken voor een wapen. Dat ging lekker makkelijk in een pistol only serverquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:08 schreef cherrycoke het volgende:
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: 1 day temp-banned for USAS-12 Frag on a no explosives server
well 7 kills in een keer gemaakt met het ding
Mijn ervaring is dat die servers alleen maar om C draaien, nogal meh.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik speel de laatste tijd vooral Siege of Shangai op No Levolutions servers.
Lekker man, continu iedereen op C af gaan om die te veroveren
Ik wacht eigenlijk al heel lang stiekem op een nieuwe BFBC. Met naast een geweldige MP óók een toffe singleplayer van meer dan een paar uurtjes.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:16 schreef Colordeaf het volgende:
Zitten hier mensen ook toevallig net als ik stiekum te wachten op een nieuwe Battlefield 2142? In mijn optiek zeer vermakelijk ook al had het lang niet de populariteit van 2...
BC2 vond ik aangename verassing eenmaal gepoort op de PC. Had niet verwacht dat ik dat zou blijven spelen tot max rank. Plus, chopper besturing was veruit het beste in die versie vond ik zelf. En target painten met de dart gun mag van mij ook wel terug komen. Rockets om de hoek van een gebouw curven vond ik zo briljantquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk al heel lang stiekem op een nieuwe BFBC. Met naast een geweldige MP óók een toffe singleplayer van meer dan een paar uurtjes.
BC2 heb ik ook véél langer gespeeld dan BF3 en BF4.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:54 schreef Colordeaf het volgende:
[..]
BC2 vond ik aangename verassing eenmaal gepoort op de PC. Had niet verwacht dat ik dat zou blijven spelen tot max rank. Plus, chopper besturing was veruit het beste in die versie vond ik zelf. En target painten met de dart gun mag van mij ook wel terug komen. Rockets om de hoek van een gebouw curven vond ik zo briljant
Dit weet je nu pas?quote:
Premium.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:49 schreef Fapsalon het volgende:
deze TT
wat is trouwens de beste DLC om te halen kwa maps?
Premium heb je voor de prijs van 2 dlc's op g2play (31 euri), en dan heb je de andere 3 ookquote:
okay duidelijk en 31 eur valt wel mee, ga hem straks kopenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:47 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Premium heb je voor de prijs van 2 dlc's op g2play (31 euri), en dan heb je de andere 3 ook. Het ding is dat elke dlc kutmaps heeft en elke dlc heeft naise maps.... Alleen al voor de wapens zou ik ze allemaal kopen, dus premium
. Is zo te zien ook 40 euri op Origin zelf zie ik, dat is het ook nog wel waard imo
.
Technisch gezien zijn dat ze allemaal, chef.quote:
kwestie van filtering denk ik...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:03 schreef Colordeaf het volgende:
Viel mij altijd op bij BF3 dat na alle DLC het gros van de mensen day 1 content uiteindelijk het meeste speelde :|
1 van mn fav servers heeft gewoon alle maps (met map vote), dus speel de meeste maps nog steedsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:35 schreef Quotidien het volgende:
Jammer dat er niemand meer China Rising speelt, en dat bij SA alleen Metro gedaan wordt.
Ennnn cheatersssssssquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:40 schreef Verbal het volgende:
Een week FTP... ik zeg: uplevelen met dat kanonnenvoer
(of je ergeren aan kut-squads met CoD-spelers die geen idee hebben)![]()
Hmmmm....
V.
http://bf4db.com/players/10157948quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:36 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ennnn cheatersssssss. Gister in 1 potje 2 tegengekomen, allebei maakten ze kills met "killed"... Jeeeej....
http://battlelog.battlefi(...)37321536/1056810151/
In Metro ff de hoek om rennen zeker, Trololololololquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:41 schreef ems. het volgende:
Hoe krijg je cheat score? Ik wil ook cheat score
Trouwens, die dbv-12 met frag roundsWel nog nooit zoveel mezelf gekilled maar dat is het waard.
Mein Gott!quote:
En toch heb ik daar meer begrip voor dan slechte netcode na een prima functionerend deel waarin niet meer werd meegezonden of simpele weergave van wapen+add-ons ter controle, wat na 9 maanden toch wel als problematisch gezien mag worden, of framedrops in veel levels terwijl je regulier tegen de 90 FPS aan trektquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:37 schreef Colordeaf het volgende:
Jup, spel op de markt brengen wat overduidelijk niet af was is niet de eerste keer van onze grote vriend EA. Op zich vond ik het nog redelijk te spelen in het begin, maar die inconsistente dingen zijn gewoon zo irritant, dat je niet over bepaalde hekjes kan springen terwijl als je een meter verder loopt het ineens wel kan. Zulke dooddoeners.
Kills maken met 'killed'?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:36 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ennnn cheatersssssss. Gister in 1 potje 2 tegengekomen, allebei maakten ze kills met "killed"... Jeeeej....
http://battlelog.battlefi(...)37321536/1056810151/
Ja, zoals je op die battlereport kan zien heeft ie 129 kills, maar geen best weapon.... Wss zorgt die hack ervoor dat je mensen die je spot met q, meteen killed zonder wapen... Mensen op de ts waar ik opzat zten ook in spectator mode, en merkten dat als ie geraakt werd ie meteen daarna weer 100 hp had (speelde als support).quote:
Iemand reviven zonder defib te pakken kan niet dacht ik. Tenzij je gaat macroenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:44 schreef Quotidien het volgende:
Haha, met een 50% xp boost en dat double xp erbovenop mooi een ton punten per potje.
Vraag, wat zijn de hotkeys voor onder water duiken en iemand reviven zonder de defib te hoeven pakken? Google levert niks
mehquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:06 schreef cherrycoke het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)455148544/380601984/
not bad, not bad
200-350 euro ongeveer. Liever 200 dan 350, maar als er overtuigende argumenten zijn om net wat meer te betalen ben ik daar gevoelig voor. De rest van mijn PC is vrij onlangs nog helemaal geupdate dus het is echt de videokaart dat op dit moment de fpsjes tegenhoudt.quote:
Een GeForce GTX 770 van MSI valt in ieder geval binnen je budget dan. Mocht je eventueel nog een Radeon willen overwegen, dan is de 280X ook een optie. Heeft standaard ook meer geheugen dan een GTX770.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:18 schreef ems. het volgende:
[..]
200-350 euro ongeveer. Liever 200 dan 350, maar als er overtuigende argumenten zijn om net wat meer te betalen ben ik daar gevoelig voor. De rest van mijn PC is vrij onlangs nog helemaal geupdate dus het is echt de videokaart dat op dit moment de fpsjes tegenhoudt.
Battlefield 4 alles op z'n hoogst en ultra etc is iig minimaal.
Wat Elmar zegt. Met een MSI Geforce GTX 760/770 speel je BF4 wel op Ultra. De 760 is ong. 210 euro.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:18 schreef ems. het volgende:
[..]
200-350 euro ongeveer. Liever 200 dan 350, maar als er overtuigende argumenten zijn om net wat meer te betalen ben ik daar gevoelig voor. De rest van mijn PC is vrij onlangs nog helemaal geupdate dus het is echt de videokaart dat op dit moment de fpsjes tegenhoudt.
Battlefield 4 alles op z'n hoogst en ultra etc is iig minimaal.
De 770 is geklokt op een hogere snelheid (Mhz).quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:35 schreef ems. het volgende:
Bedankt jongens.
En het verschil tussen de 760 en 770? Is dat genoeg om die extra tientjes te verantwoorden?
op 800x600 zeker,quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:28 schreef Quotidien het volgende:
n videokaartje van 130 euro oid van 2 jaar oud runt alles nog op high.
700 euro uitgeven aan een videokaar
Hoelang heb jij grafische kaarten, ik maar 2/3 jaar. Dat is echt niet zo'n probleem. De prijs is er ook naar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewoon lekker voor een nVidia kaart gaan. Dan kan je genieten van de nVidia extraatjes en zit je niet met een verkrachtte ati kaart die ik weet niet hoe lang op 100% hebben lopen draaien
Settings en gemiddelde framerate or gtfo.quote:
Premium halen en op dlc maps / servers met alle maps spelen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:15 schreef cherrycoke het volgende:
al die free account hackers
ik ben er voor een week klaarmee
GG ea dumb facks
Want er zijn vast geen mensen die het wel claimen maar het nog niet opstarten waardoor ze hun week houden voor later en je dan alsnog dwars kunnen zitten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:15 schreef cherrycoke het volgende:
al die free account hackers
ik ben er voor een week klaarmee
GG ea dumb facks
Want dat is onmogelijk?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:08 schreef Verbal het volgende:
Wel een paar tegengekomen. Level 12 en 28 kills and 0 deaths... Uh huh
V.
Gewoon een moderne remake zou tof zijn. Aanwijzingen zijn er iig..Zaten al in BF3:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:16 schreef Colordeaf het volgende:
Zitten hier mensen ook toevallig net als ik stiekum te wachten op een nieuwe Battlefield 2142? In mijn optiek zeer vermakelijk ook al had het lang niet de populariteit van 2...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |