Deed me denken aan BF3 waar je een kill met een EOD bot moest maken voor een wapen. Dat ging lekker makkelijk in een pistol only serverquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:08 schreef cherrycoke het volgende:
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: 1 day temp-banned for USAS-12 Frag on a no explosives server
well 7 kills in een keer gemaakt met het ding
Mijn ervaring is dat die servers alleen maar om C draaien, nogal meh.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik speel de laatste tijd vooral Siege of Shangai op No Levolutions servers.
Lekker man, continu iedereen op C af gaan om die te veroveren
Ik wacht eigenlijk al heel lang stiekem op een nieuwe BFBC. Met naast een geweldige MP óók een toffe singleplayer van meer dan een paar uurtjes.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:16 schreef Colordeaf het volgende:
Zitten hier mensen ook toevallig net als ik stiekum te wachten op een nieuwe Battlefield 2142? In mijn optiek zeer vermakelijk ook al had het lang niet de populariteit van 2...
BC2 vond ik aangename verassing eenmaal gepoort op de PC. Had niet verwacht dat ik dat zou blijven spelen tot max rank. Plus, chopper besturing was veruit het beste in die versie vond ik zelf. En target painten met de dart gun mag van mij ook wel terug komen. Rockets om de hoek van een gebouw curven vond ik zo briljantquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk al heel lang stiekem op een nieuwe BFBC. Met naast een geweldige MP óók een toffe singleplayer van meer dan een paar uurtjes.
BC2 heb ik ook véél langer gespeeld dan BF3 en BF4.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:54 schreef Colordeaf het volgende:
[..]
BC2 vond ik aangename verassing eenmaal gepoort op de PC. Had niet verwacht dat ik dat zou blijven spelen tot max rank. Plus, chopper besturing was veruit het beste in die versie vond ik zelf. En target painten met de dart gun mag van mij ook wel terug komen. Rockets om de hoek van een gebouw curven vond ik zo briljant
Dit weet je nu pas?quote:
Premium.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:49 schreef Fapsalon het volgende:
deze TT
wat is trouwens de beste DLC om te halen kwa maps?
Premium heb je voor de prijs van 2 dlc's op g2play (31 euri), en dan heb je de andere 3 ookquote:
okay duidelijk en 31 eur valt wel mee, ga hem straks kopenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:47 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Premium heb je voor de prijs van 2 dlc's op g2play (31 euri), en dan heb je de andere 3 ook. Het ding is dat elke dlc kutmaps heeft en elke dlc heeft naise maps.... Alleen al voor de wapens zou ik ze allemaal kopen, dus premium
. Is zo te zien ook 40 euri op Origin zelf zie ik, dat is het ook nog wel waard imo
.
Technisch gezien zijn dat ze allemaal, chef.quote:
kwestie van filtering denk ik...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:03 schreef Colordeaf het volgende:
Viel mij altijd op bij BF3 dat na alle DLC het gros van de mensen day 1 content uiteindelijk het meeste speelde :|
1 van mn fav servers heeft gewoon alle maps (met map vote), dus speel de meeste maps nog steedsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:35 schreef Quotidien het volgende:
Jammer dat er niemand meer China Rising speelt, en dat bij SA alleen Metro gedaan wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |