Chainlink ----> Pistol onlyquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:36 schreef Catkiller het volgende:
Ik nog 11.![]()
Met een pistool werken is echt niet mijn ding, veel te paniekerig. En het gaat ook alle kanten op bij mij en vaak dan denk ik dat ik op het hoofd richt om compleet mis te schieten wanneer ik de trekker over haal.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Chainlink ----> Pistol only
En niet teveel letten op headshots en lekker schieten. Heeft mij 4 rondjes gekost.
Goed voor de KDRquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:49 schreef Catkiller het volgende:
Overigens, campen op een dak bij Pearl Market (naast E).
http://battlelog.battlefi(...)635334080/352090552/
http://battlelog.battlefi(...)036177344/352090552/
Zeker. Alleen soms lastig in je eentje als support of in je eentje als medic. Of de vijand moet je vrijwel met rust laten daar. Vanaf veel kanten kunnen ze je raken als ze willen en weten hoe ze op die positie moeten komen en zonder ammo crate ben je snel leeg en zonder health zit je soms lang te wachten tot de auto health (inb4 Skull-splitter "normal is voor pussies"quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:34 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Goed voor de KDRga ik ook eens proberen op pearl market
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:48 schreef Dientje12 het volgende:
Hoe is bf nu vergeleken met 3 maand geleden?
Dat werkte met Retaliator al kut, laat staan anno nu.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:06 schreef very het volgende:
Gewoon enkel en alleen toetsenbord gebruiken. WASD + pijltjes = WIN
Het werkt voor mij anders primaquote:Op maandag 28 juli 2014 12:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat werkte met Retaliator al kut, laat staan anno nu.
Hard to believe, maar das meer omdat ik joystick gewend ben/was in ELKE BF tot nu toe.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:31 schreef ems. het volgende:
Wat is er mis met muis tobo om te vliegen? Werkt veel lekkerder dan gamepad en joystick.
Mooi, ik vind het domweg te weinig controle en nodeloos complex.quote:
Ook goed, ik moet beide toch onder de knie krijgen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:31 schreef ems. het volgende:
Wat is er mis met muis tobo om te vliegen? Werkt veel lekkerder dan gamepad en joystick.
Jets vlieg ik idd het liefst met een joystick, maar de Xbox-controller zorgt ervoor dat hij niet wordt herkend. En ik heb geen zin om steeds te switchen en de controller gebruik ik ook nog voor andere games. De joystick alleen voor dit. Dus dan maar kijken welke van de twee overgebleven opties de meest handige is.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hard to believe, maar das meer omdat ik joystick gewend ben/was in ELKE BF tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |