Hier werkt hij prima. Al een repair geprobeerd?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:47 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb eens na maanden Battlefield 4 geinstalleerd, zal wel minder bugs hebben dacht ik zo. Ja hoor, BF4 crasht al bij het begin. Videokaart driver geupdate, mijn SSD helemaal geschoond, niets werkt. BF4.exe reageert gewoon niet. Iemand enig idee?
Hoezo repair? Ik heb 'm net gedownload en geinstalleerd for fuck sake. Echt ik geef dat ding 10 minuten anders pleur ik heel Origin eruit. Wat een gedrocht.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Hier werkt hij prima. Al een repair geprobeerd?
Origin, rechter muisknop, controleren op updates, repareren, reboot en spelen, kut.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:12 schreef RoW_0 het volgende:
ik kan heel dat user.cfg gewoon niet vinden
Wat een onzin gozer. Spel verwijderd, trieste EA zooi.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Origin, rechter muisknop, controleren op updates, repareren, reboot en spelen, kut.
Geen onzin, als dat niet werkt klopt je PC domweg niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:10 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wat een onzin gozer. Spel verwijderd, trieste EA zooi.
echt iets van 12x een bepaalde LMG unlocked maar die was gigantisch gebugged.quote:
Goeie man. Als BF4 "NU" niet werkt dan heb ik een niet kloppende computer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Geen onzin, als dat niet werkt klopt je PC domweg niet.
Waarschijnlijk wel als hij die niet goed wegschrijft, maar gelukkig ben je de énige die híer specifiek problemen mee heeft gehadquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:31 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Goeie man. Als BF4 "NU" niet werkt dan heb ik een niet kloppende computer.
Maar goed, het is gefixed. Alle gamesettings verwijderd in Mijn Documenten... dat ligt zeker aan mijn compjoeter he?
Enige.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel als hij die niet goed wegschrijft, maar gelukkig ben je de énige die híer specifiek problemen mee heeft gehad
De rest heeft vooral last van performance issues en random bugs.
Nice troll dude, you just can't google.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:33 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Enige.
bf4.exe stopped working
Ongeveer 69.900 resultaten (0,41 seconden)
okéisgoed.
Nederlands, moederneuker, spreekt u het?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:14 schreef Quotidien het volgende:
hee me bf doet het niet wat een kutspel man typisch ea weer gelijk eraf geflikkerd weer typisch geld graaierij dit man wtf is dit
ohnee laat maar op me neef ze pc deed die het wel, schijnbaar was mn aardappel niet sterk genoeg
kut ea
Je weet dat dat gewoon een trollpost is.... toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nederlands, moederneuker, spreekt u het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |