Standaard. Alleen bij options ook nog vertical flight (oid) aan/uit gevinkt zodat de jet naar boven beweegt als ik met m'n muis naar boven beweeg.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ook goed, ik moet beide toch onder de knie krijgen.
Hoe heb jij je keys dan gemapt?
V.
Niet hier wederom komen huilen als je dan weer een ban te pakken hebt hequote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:34 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Goed voor de KDRga ik ook eens proberen op pearl market
Ik heb geen console. Daar heb ik een PC voor immersquote:Op maandag 28 juli 2014 12:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb geen controller. Daar heb ik een console voor immers.
Consoles for 3rd person en racers hierquote:Op maandag 28 juli 2014 13:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb geen console. Daar heb ik een PC voor immers
Plus mijn laatste console was gestolen
Je hebt gelijk hoor. Ik moet ook nog even een xbox controller scoren voor de toffe platformers en racersquote:Op maandag 28 juli 2014 13:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Consoles for 3rd person en racers hierAl het heftigere werk: PC.
Driedubbelfout.quote:
Als je voor zoiets een ban krijgt dan heb je een reden om te zeuren hoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:43 schreef very het volgende:
[..]
Niet hier wederom komen huilen als je dan weer een ban te pakken hebt he
Niet hier.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je voor zoiets een ban krijgt dan heb je een reden om te zeuren hoor.
Bullshit and you knów it.quote:
Zie historie van Photomorti hierquote:Op maandag 28 juli 2014 17:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je voor zoiets een ban krijgt dan heb je een reden om te zeuren hoor.
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zie historie van Photomorti hier
Okee, niet gamen was ook een optie. En trouwens, ik heb een heel goede laptop en een tv met game-modusquote:
Bij Jets sowieso pitch up binden aan spatiebalk o.i.d.. Zonder een vaste toets daarvoor is vliegen bijna niet te doen. Verder heb ik pitch down gebind op E en afterburner+trottle beide op W. En dan veel oefenenquote:Op maandag 28 juli 2014 12:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jets vlieg ik idd het liefst met een joystick, maar de Xbox-controller zorgt ervoor dat hij niet wordt herkend. En ik heb geen zin om steeds te switchen en de controller gebruik ik ook nog voor andere games. De joystick alleen voor dit. Dus dan maar kijken welke van de twee overgebleven opties de meest handige is.
V.
Ik speel liever met een controller. Maar als je wil vliegen moet je geen BF4 spelenquote:Op maandag 28 juli 2014 12:31 schreef ems. het volgende:
Wat is er mis met muis tobo om te vliegen? Werkt veel lekkerder dan gamepad en joystick.
Zelfde hier. Soms doet hij het netjes, soms laat hij helemaal niets zien. Ik stoor me er verder niet echt aan qua gameplay (dood is dood en je kan alsnog zien door welk wapen) maar het is natuurlijk wel erg slecht dat zoiets 'simpels' nog steeds niet gefixed is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Mooie idd, sowieso leuk als je choppers met RPG/tanks uit de lucht knalt.
Alleen die kill-screens (naam, score tegenstander en jij, wapen en unlocks daarop) zie ik dus al sinds... maart ofzo niet meer... Kan niks aanwijzen waarom behalve brakke patches, altijd patchen, daarna installatie repareren gedaan, maar ik zie dat overzicht dus totaal random...
Ik zie vaak genoeg een sniper als ik door moartar doodga, welke controlemogelijkheid heb je dan nog als dat al niet betrouwbaar is? Tis gewoon knudde dat dat na pakweg 4 maanden nog steeds een probleem is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Zelfde hier. Soms doet hij het netjes, soms laat hij helemaal niets zien. Ik stoor me er verder niet echt aan qua gameplay (dood is dood en je kan alsnog zien door welk wapen) maar het is natuurlijk wel erg slecht dat zoiets 'simpels' nog steeds niet gefixed is.
Uitstappen is natuurlijk niet per definitie bailen...quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:56 schreef Catkiller het volgende:
Daarom gewoon maps zonder voertuigen spelen. Of niet bailen.
Wanneer je de bestuurder bent en niet in een transportvoertuig zit wel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Uitstappen is natuurlijk niet per definitie bailen...
V.
Dan wel ja. Maar in dat geval is het, ook als je niet bailt, lastig om je e-toets te moeten mishandelen om alleen al in te stappenquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wanneer je de bestuurder bent en niet in een transportvoertuig zit wel.
Gelijk heb je. Ik had eerst een 24 inch van samsung die zo ongeveer exact na de garantieperiode er gewoon mee ophield. Omdat ik toen ivm werk en prioriteiten eigenlijk nooit meer gamede een hele tijd genoegen genomen met een oude 19" van m'n broer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:23 schreef Verbal het volgende:
Ik heb er al jaren 1 van 22", maar zou inmiddels de overstap naar iets van 27"ook wel fijn vinden... Magoed, zolang deze het doet blijft 'ie gewoon staan.
V.
Een U2711 in mijn geval.quote:
Ja, dat trucje ontdekte ik ook vrij snelquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:48 schreef Catkiller het volgende:
Net op Garden over een bruggetje heen gegaan waar ook 4 vijanden overheen liepen. Zij gewoon in het midden, ik aan de buitenkant naast de reling prone er langs en ze in hun rug geschoten.
AWS is echt verschrikkelijk goed inderdaadquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:09 schreef Verbal het volgende:
Ik heb van de week mijn eerste juist gehad. Geweldig moment.
Trouwens deze week de AWS ontdektWat een monster.
V.
Toch wel?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:01 schreef Jorwol het volgende:
AWS is echt verschrikkelijk goed inderdaad
Whut?quote:
Ja serieus, beetje bursten en anders gewoon bipod en dan sprayenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Toch wel?
Net na die was verschenen tijdens die DLC vond ik hem echt poep.
Ook maar weer eens pakken.
Toen was hij ook al ziekquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Toch wel?
Doen. Als een warm mes door boter.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Toch wel?
Ook maar weer eens pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |