Mark of the ninja is echt awesome.... Kan niet wachten om volgende week eindelijk rogue legacy te kunnen spelen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:03 schreef Yi-Long het volgende:
Zou mooi zijn als er ook wat (360) XBLA-exclusives alsnog naar PS4 komen, zoals Mark of the Ninja, Super Meat Boy, ilomilo, etc etc.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:03 schreef Yi-Long het volgende:
Zou mooi zijn als er ook wat echte next-gen titels naar PS4 komen.
Zegt me allemaal geen drol.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:03 schreef Yi-Long het volgende:
Zou mooi zijn als er ook wat (360) XBLA-exclusives alsnog naar PS4 komen, zoals Mark of the Ninja, Super Meat Boy, ilomilo, etc etc.
Nee dat snap ik... Dat zou ik ook niet doenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:00 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik haat niet op indies, ga er alleen geen ps4 voor kopen.
Nee.quote:
jij echt welquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee dat snap ik... Dat zou ik ook niet doen
Dan heb je een van de allerbeste games van last-gen gemist, en een van de allerbeste platform-games ooit...quote:
Indrukwekkend voor een game die een 9 heeft op metacritic en waar miljoenen exemplaren van verkocht zijn.quote:
Neuh hoor... Destiny, TLOU, Diablo 3 en The enemy within allemaal dit jaar nog.quote:
De map is ook niet normaal groot... gister van Detroid > NYC > Washington > Miami gereden was ik echt lang mee bezigquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nu ik de the crew beta gezien heb lijkt het me toch wel een tof spel. Een soort van mmo terwijl de map groter is dan gta5.
Daar heeft de technologie god Smart TV's voor uitgevonden.quote:
Dat is alleen een kostuum? of is er nog meer?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vergeet niet je gratis DLC's in de store
Ja, 'Alf's Escape' een extra speelbaar level.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:01 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Dat is alleen een kostuum? of is er nog meer?
http://games.fok.nl/review/659262/1/1/50/sniper-elite-3.htmlquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:53 schreef Sodapoppin het volgende:
is sniper elite een beetje toffe game ?
bedanktquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/review/659262/1/1/50/sniper-elite-3.html
Touchpad -> driehoekje inhouden "go to orbit" -> set destination -> Earth -> kies wat leuks uitquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:40 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat moet ik bij dat Destiny doen ? Sta nu in een ruimte met een tower maar kan daar niks doen?
Meh, niet voor de hoofdprijs eerlijk gezegd. Veel herhaling en slome gameplay.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:53 schreef Sodapoppin het volgende:
Budgetbakgamequote:Op donderdag 24 juli 2014 21:53 schreef Sodapoppin het volgende:
De beta is nu open voor iedereen. Je moet wel PS Plus hebben om op die manier mee te mogen doen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:16 schreef RedemptioN het volgende:
iemand nog een destiny beta key pour moi?
heb via zavvi wel de pre-order staan maar geen beta key...:/
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:16 schreef RedemptioN het volgende:
iemand nog een destiny beta key pour moi?
heb via zavvi wel de pre-order staan maar geen beta key...:/
En anders kun je hem in de PlaystationStore pre orderen, downloaden (geen key nodig) en naderhand de pre order cancellen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De beta is nu open voor iedereen. Je moet wel PS Plus hebben om op die manier mee te mogen doen.
Ben geen die-hard gamer, Metacritic zegt me ook niets maar dat zal een review website zijn. Niet iedereen kan overal verstand van hebben hehquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Indrukwekkend voor een game die een 9 heeft op metacritic en waar miljoenen exemplaren van verkocht zijn.
Metacritic is een verzamelplaats van reviewcijfers: van veel media, maar ook gamers.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben geen die-hard gamer, Metacritic zegt me ook niets maar dat zal een review website zijn. Niet iedereen kan overal verstand van hebben heh
Ahh, helder... Dank voor de infoquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Metacritic is een verzamelplaats van reviewcijfers: van veel media, maar ook gamers.
fireteamsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:56 schreef Sickert het volgende:
Mensen die in Fireteams willen spelen met Destiny.
sickertnl is mn psn,
Weet nog niet of ik m ga halen maar net met wat wild vreemde in fireteams gespeeldmoddervet!
Soort zoekt soortquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:20 schreef Bow het volgende:
Die strike-missie is vet, maar ik kom steeds met kneuzen te zitten waar je niet goed van wordt!
Watch Dogs van mij natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:37 schreef maniack28 het volgende:
Must haves als ik zo mijn PS4 ga kopen? Ik dacht Watch Dogs en AC4. Ik heb the Last of Us al gespeeld op PS3
Battlefield 4 en Awesomenautsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:37 schreef maniack28 het volgende:
Must haves als ik zo mijn PS4 ga kopen? Ik dacht Watch Dogs en AC4. Ik heb the Last of Us al gespeeld op PS3
Open beta voor mensen met PSN+quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik las vanaf vandaag open beta? voor iedereen? Ik wil dan ook wel proberen..
Ik zou aanraden erbij te gaan zitten... Vind ik zelf altijd wel prettigquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zo, PS4 is gisteren binnen gekomen.
Beetje impuls aankoop aangezien er nog eigenlijk 0 vette titels voor zijn
Heb nu BF4 wat ik een beetje loop te spelen (SP vooralsnog) en Last of Us gepre-ordered.
Kom van 360 af dus die remastered titels zijn voor mij wel interessant (Uncharted etc). Destiny beta is ook wel geinig.
Ik ben meer voor de hang of lig positiequote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou aanraden erbij te gaan zitten... Vind ik zelf altijd wel prettig
jaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik las vanaf vandaag open beta? voor iedereen? Ik wil dan ook wel proberen..
Vanavond een paar potten coop?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben meer voor de hang of lig positie
Ik heb ook totaal niks met Halo, maar Destiny vind ik daarentegen wel tof. Het is iets minder klinisch dan Halo, maar toch ziet de wereld er vrij leeg uit dat vind ik wel jammer.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:03 schreef Rogan het volgende:
Pff. Ik begrijp de hype rond Destiny dus totaal niet. Is het zo bijzonder dat Bungie een game heeft gemaakt die je 1 op 1 kan vergelijken met Borderlands in een Halo jasje?
Zelf heb ik nooit iets met Halo gehad, uitermate saai universum met inspiratieloos design als je het mij vraagt.
Misschien komt het wel door mijn ultieme desinteresse in Halo dat ik Destiny absoluut niet interessant vind..
Ik heb Halo, net als veel andere shooters altijd gemeden. Destiny vind ik tof omdat de nadruk niet op PvP ligt, en heel erg op coop.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:03 schreef Rogan het volgende:
Pff. Ik begrijp de hype rond Destiny dus totaal niet. Is het zo bijzonder dat Bungie een game heeft gemaakt die je 1 op 1 kan vergelijken met Borderlands in een Halo jasje?
Zelf heb ik nooit iets met Halo gehad, uitermate saai universum met inspiratieloos design als je het mij vraagt.
Misschien komt het wel door mijn ultieme desinteresse in Halo dat ik Destiny absoluut niet interessant vind..
Nog steeds je PS4 niet binnen? Of alweeeeeeeeer terug gestuurd?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:15 schreef Solique het volgende:
Dit weekend destiny eens proberen (wel op mijn ps3 helaas)
Weer terug voor RMAquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:09 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nog steeds je PS4 niet binnen? Of alweeeeeeeeer terug gestuurd?
OMFG dat meen je niet? WTF is daar telkens mee. Ik kan daar echt niet met mijn hoofd bijquote:
Lijkt een beetje op Castle Crashers eigenlijk, misschien wel leukquote:
Had nog steeds hetzelfde probleem als de eerste keer.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:13 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
OMFG dat meen je niet? WTF is daar telkens mee. Ik kan daar echt niet met mijn hoofd bij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom sturen ze niet gewoon een hele nieuwe naar je. Zo blijf je bezig man. Hoe vaak is die nu onderhand al daarheen gegaan.
En dat was?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Had nog steeds hetzelfde probleem als de eerste keer.
Artifacts, krassen, strepen, niet gerenderde delen tijdens AMV filmpjes.quote:
Oh ja dat heb je al eens verteld hier, balen man!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Artifacts, krassen, strepen, niet gerenderde delen tijdens AMV filmpjes.
Ingame nergens last van.
Awesome game ja, maar als gespeeld op xbox 360quote:
Echt irritant, filmpje maar gekoppeld voor een beeld.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh ja dat heb je al eens verteld hier, balen man!
Ik moet m (nog steeds) terugsturen om dat auto-eject probleem wat ong. 1 keer per week voorkomt.
Zou ik eigenlijk in augustus moeten doen zodat ie terug is voor Destiny.
Welk spel?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
wat een kut spel. Third person. 5 minuten rondgelopen, ineens de eerste vijanden en na 3 was ik dood.
het was ook niet eens zo bizar mooi ofzo.
Na 5 min spelen, zonder je er ook maar even in te verdiepen, een game afdoen als kutquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
wat een kut spel. Third person. 5 minuten rondgelopen, ineens de eerste vijanden en na 3 was ik dood.
Daarom had ik hem verwijderdquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Daarbij is Destiny niet eens third person
Nah.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Echt irritant, filmpje maar gekoppeld voor een beeld.
Nog steeds niet gedaan?
aaaaahquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nah.Ik ga m ZO missen dan!
En je kunt het zo oplossen door ff de stekker eruit te trekken en een system restore te doen, alleen gebeurt het dan een week later weer, en weer...
Ja inderdaad, hoop dat je nu een goede werkende terug krijgt!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:47 schreef Solique het volgende:
[..]
aaaaah
Kon mijn issue maar zo makkelijk worden opgelost.
Sorry, excitedquote:
Dat hoop ik nu eindelijk wel eensquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hoop dat je nu een goede werkende terug krijgt!
AWESOMENAUTSquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:20 schreef maniack28 het volgende:
Maar goed, super content anyway. Any must haves van de indiegames? Bijv Don't Starve? Mercanery Kings?
Op termijn zou ik ook wel wat couch co-ops binnen willen halen. Preferably platformers (geen FPS, mijn vriendin kan niet met 2 sticks tegelijk spelen). Aanbod is nu nog wat mager, maar komt volgens mij helemaal goed.
Quacamelee, en als je de PS+ versie al hebt voor de Vita/PS3, kun je de PS4 versie downloaden voor 4 euro. Anders is het 14 euro ofzo.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:20 schreef maniack28 het volgende:
Maar goed, super content anyway. Any must haves van de indiegames? Bijv Don't Starve? Mercanery Kings?
Op termijn zou ik ook wel wat couch co-ops binnen willen halen. Preferably platformers (geen FPS, mijn vriendin kan niet met 2 sticks tegelijk spelen). Aanbod is nu nog wat mager, maar komt volgens mij helemaal goed.
Thanks voor deze suggesties, beiden al gespeeld op oude gen. Fez is awesome, zeker een aanrader voor indieliefhebbers.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Quacamelee, en als je de PS+ versie al hebt voor de Vita/PS3, kun je de PS4 versie downloaden voor 4 euro. Anders is het 14 euro ofzo.
En Fez. 10 euro.
Ik ga even een demo eraf trekken als dat kan. Looks good!quote:
Die is er volgens mij niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ga even een demo eraf trekken als dat kan. Looks good!
FEZ, Hotline Miami 2, Broforce, ben enorm benieuwd naar No Man’s Sky.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:20 schreef maniack28 het volgende:
En The Witness, van de maker van Braid ^^quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:27 schreef n8n het volgende:
[..]
FEZ, Hotline Miami 2, Broforce, ben enorm benieuwd naar No Man’s Sky.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
Tsja, iemand die een game 5 minuten de kans geeft en verwijdert hoef je verder niet zo serieus te nemen natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:30 schreef Disker91 het volgende:
[..]![]()
Hoe de fack ben je zo snel dood? Mijn oma komt nog langs de tutorial.
Is een first-person shooter, was allang bekend. Dus ik weet niet wat jij verwacht had?
Laatste is puur smaak, daar kan ik je niet op aanspreken. Maar dan ben ik wel benieuwd wat jij wel bizar mooi vind op de PS4 nu.
Cross-gen vs current-genquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind Destiny ook niet 'bizar mooi' ofzo
Sunset Overdrive vind ik er bijvoorbeeld wel weer erg mooi uit zien
De artwork is wel oké maar het is duidelijk een last-gen compatible game. Weinig destructie, NPCs zijn allemaal identiek. Weet zelf nog niet echt wat ik van Destiny vind, is wel een game waar veel tijd in gaat zitten dus de wereld mag wel wat levendiger dan momenteel. Ben zelf ook niet zo'n fan van de besturing, vind het een beetje wobbelig bij gebrek aan een beter woord, afstandelijk ofzo, niet lekker in balans. Ben ook niet zo'n fan van de manier waarop alle sci-fi er in gegoten is met de geluiden en overly smooth zweverigheid.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:30 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Laatste is puur smaak, daar kan ik je niet op aanspreken. Maar dan ben ik wel benieuwd wat jij wel bizar mooi vind op de PS4 nu.
Ik heb meer het idee dat sommige mensen vergeten dat er nog altijd veel cross-gen games worden gemaakt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:58 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb het idee dat mensen grafisch teveel wonderen verwachten van deze generatie.
Dat is niet normaal hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:28 schreef maniack28 het volgende:
Vind btw dat de disc veel geluid maakt. Hij blijft ook doordraaien als de game niet gebruikt wordt
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
quote:
quote:
Tja, als er gezegd wordt dat de PS4 10x zo krachtig is als de PS3, dan verwacht ik ook wel iets meer. Dus duidelijk losse bladeren en zand dat in de wind waait, voetstappen in het zand, dat je gebouwen en alle andere stuff kapot kunt schieten, veel meer afwisselende en realistischere animaties en effecten bij je tegenstanders enzo, dus dat die ook zand en troep op hun pak hebben zitten, meer diversiteit, realistisch haar, etc etc etc.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:58 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb het idee dat mensen grafisch teveel wonderen verwachten van deze generatie.
Van een next gen only kan je dat wel verwachten ja maar van een cross gen niet dusquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, als er gezegd wordt dat de PS4 10x zo krachtig is als de PS3, dan verwacht ik ook wel iets meer. Dus duidelijk losse bladeren en zand dat in de wind waait, voetstappen in het zand, dat je gebouwen en alle andere stuff kapot kunt schieten, veel meer afwisselende en realistischere animaties en effecten bij je tegenstanders enzo, dus dat die ook zand en troep op hun pak hebben zitten, meer diversiteit, realistisch haar, etc etc etc.
Het is nu eigenlijk gewoon een soort Halo, maar dan in HD. Het is niet lelijk, maar het is ook niet bepaald ontzettend indrukwekkend.
En ja, natuurlijk komt het vooral omdat het cross-gen is, dus in de komende jaren wordt dat vanzelf beter, maar we hoeven dus niet te doen alsof dit een schitterende game is. Gewoon een redelijk mooie game, met een paar mooie effecten erin, en op zich best leuke gameplay... al hou ik dan persoonlijk iets meer van vrijheid in shooters, dus zoals Battlefield.
Dan heb ik goed nieuws voor je. Levels, armour, damage van wapens, allemaal hebben deze geen invloed op de multiplayer. Het enige wat meegaat zijn de krachten die je hebt unlocked, de wapens (rate of fire, magazijn etc.) en de perks van je armour en wapens. Een level 3 mannetje met hetzelfde wapen zal net zoveel damage doen als een level 8 mannetje met hetzelfde wapen waarvan alleen de damage hoger is.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind Destiny ook niet 'bizar mooi' ofzo, maar dat komt ook omdat ik niets met dit soort sci-fi werelden heb... al zijn sommige dingen natuurlijk wel tof, zoals die lighting en schaduwen enzo. Verder is het grotendeels een soort Halo, maar dan FullHD. Zeker niet lelijk natuurlijk, maar ook niet adembenemend mooi.
Sunset Overdrive vind ik er bijvoorbeeld wel weer erg mooi uit zien, qua design (beetje Tekkonkinkreet, qua gebouwen enzo), maar weet niet of ik die gameplay tof zou vinden.
Ben bijna level 8 in Destiny, met mijn Hunter. Vanavond weer even een uurtje ofzo spelen.
Ik vind het alleen vervelend in MP, dat verschil in wapens, levels, perks etc etc... daar hou ik niet van in shooters, want dan heb je toch een voordeel/nadeel t.o.v. anderen.
Ik hou toch meer van battlefield 2 of 1943, dus gewoon goed uitgebalanceerde classes, en verder is iedereen 'gelijk', dus niet de een met betere armour, of whatever.
Nu beschrijf je bijna elke game die op de PS4 is uitgekomen. En identiek? Dat valt reuze mee, en bedenk nog wel even dat dit een bèta isquote:De artwork is wel oké maar het is duidelijk een last-gen compatible game. Weinig destructie, NPCs zijn allemaal identiek
Daar kan men weinig tegen doen, persoonlijk prijs ik de besturing, en en bijna alleen maar enorm positieve dingen hierover gehoord. Het voelt strak en accuraat aan. De sensitivity was wat laag, maar ook zo verholpen voor mij.quote:Ben zelf ook niet zo'n fan van de besturing, vind het een beetje wobbelig bij gebrek aan een beter woord, afstandelijk of zo, niet lekker in balans
Dat is ook weer persoonlijk (hoewel ik je probleem niet echt begrijp probeer ik er maar op in te gaan) . Ik ben juist fan hiervan. De geluiden zijn helder, passen zich goed aan aan het terrein en de omgeving. Wapens klinken lekker zit veel "oomph" inquote:Ben ook niet zo'n fan van de manier waarop alle sci-fi er in gegoten is met de geluiden en overly smooth zweverigheid.
Denk dat (mag hopen) dat deel 2 volledig next gen gaat. Men kan de characters nu ook meenemen van last naar current-gen, dus ik denk dat ze die stap wel gaan maken over 2 jaar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Van een next gen only kan je dat wel verwachten ja maar van een cross gen niet dus
Iemand die Destiny wil spelen? Ben net voorbij het eerste stuk en dus net aangekomen in de stad.
Ik zal wel snel onder de indruk zijn, maar ik hoef echt geen opwaaiende bladeren en regen die plassen vormt. Ja, prachtig als dat kan, maar dat is toch echt geen selling point voor mij. Ik wil solide gameplay en een duidelijke art style. Ik wil dat er nieuwe dingen worden bedacht die we nog niet eerder hebben gezien, of dat er genres worden gecombineerd. De mooiste plaatjes ooit zijn dan de kers op de taart, maar ook zonder kersen vreet ik die taart wel op.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, als er gezegd wordt dat de PS4 10x zo krachtig is als de PS3, dan verwacht ik ook wel iets meer. Dus duidelijk losse bladeren en zand dat in de wind waait, voetstappen in het zand, dat je gebouwen en alle andere stuff kapot kunt schieten, veel meer afwisselende en realistischere animaties en effecten bij je tegenstanders enzo, dus dat die ook zand en troep op hun pak hebben zitten, meer diversiteit, realistisch haar, etc etc etc.
Het is nu eigenlijk gewoon een soort Halo, maar dan in HD. Het is niet lelijk, maar het is ook niet bepaald ontzettend indrukwekkend.
En ja, natuurlijk komt het vooral omdat het cross-gen is, dus in de komende jaren wordt dat vanzelf beter, maar we hoeven dus niet te doen alsof dit een schitterende game is. Gewoon een redelijk mooie game, met een paar mooie effecten erin, en op zich best leuke gameplay... al hou ik dan persoonlijk iets meer van vrijheid in shooters, dus zoals Battlefield.
alleen jammer dat je naast games vrijwel geen content af kan spelen. geen eigen content tenminste. je eigen muziek en films e.dquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:30 schreef maniack28 het volgende:
Maar verder wel way awesome menu's. Duizend maal beter dan PS3. Supercontent met het feit dat je voor 80 euro een headset kan kopen die ook ingame geluid heeft (dat kan op xbox360 bijv niet, vond ik pijnlijk puntje). Als ik kijk naar de indie games die komen wordt ik helemaal geil (HOTLINE MIAMI 2!!!!!![]()
![]()
) en de controllers liggen awesome in de hand.
Docking station dat NIET in verbinding staat met de PS4 zodat je je controllers gewoon naast de bank kan opladen (lees: nooit meer opstaan om een controller te pakken <3).
Fucking content!
Originele van Sonyquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:45 schreef maniack28 het volgende:
Welke oplader gebruiken jullie? Ik heb nu die big ben, maar ben niet zo'n fan van hoe de controller in de oplader schuift. Ik heb het gevoel dat dat micro usb gebeuren zo snel stuk gaat
Trewurig idd. Beide consoles proberen zogenaamd 'DE multimedia-machine' van je huiskamer te zijn, maar als er niet eens .MKV en .MP3 support is, dan is dat natuurlijk lachwekkend.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:46 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
alleen jammer dat je naast games vrijwel geen content af kan spelen. geen eigen content tenminste. je eigen muziek en films e.d
Eens met ditquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:11 schreef Maraca het volgende:
Spotify op de PS4. Dat zou een uitvinding zijn
van mij mogen alle streaming diensten opbokken. als je een keer geen internet hebt, heb je helemaal niets meer. nee doe mij maar alles lokaal, gewoon mijn eigen shizzle bij elkaar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:11 schreef Maraca het volgende:
Goed geïnformeerd weerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:25 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
van mij mogen alle streaming diensten opbokken. als je een keer geen internet hebt, heb je helemaal niets meer. nee doe mij maar alles lokaal, gewoon mijn eigen shizzle bij elkaar.
maar ondertussen betaal je je per maand blauw aan alle streaming diensten omdat iedereen weer net wat anders heeft. ik noemde maar 1 nadeel, er zijn tig nadelen (en ook voordelen natuurlijk) te noemen. maar persoonlijk vind ik het niet prettig om alles te moeten streamen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Goed geïnformeerd weerje kan je playlists lokaal opslaan en dan hoef je niets te streamen.
Hoeft toch ook niet als jij het wil maar dan moet je niet gaan lopen lullen over alles afschaffenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:34 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
maar ondertussen betaal je je per maand blauw aan alle streaming diensten omdat iedereen weer net wat anders heeft. ik noemde maar 1 nadeel, er zijn tig nadelen (en ook voordelen natuurlijk) te noemen. maar persoonlijk vind ik het niet prettig om alles te moeten streamen.
omdat het blijkbaar ten koste gaat van andere functionaliteiten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet als jij het wil maar dan moet je niet gaan lopen lullen over alles afschaffen
Eeh, offline is Spotify ook beschikbaarquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:25 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
van mij mogen alle streaming diensten opbokken. als je een keer geen internet hebt, heb je helemaal niets meer. nee doe mij maar alles lokaal, gewoon mijn eigen shizzle bij elkaar.
quote:Battlefield: Hardline
Bloodborne
CounterSpy
Driveclub
Surgeon Simulator
Middle Earth: Shadow of Mordor
Alien: Isolation
Diablo III: Reaper of Souls Ultimate Evil Edition
Lego Batman 3: Beyond Gotham
Far Cry 4
Guns Up!
WWE 2K15
NBA 2K15
Assault Android Cactus
Pix the Cat
Nom Nom Galaxy
Nuclear Throne
Galak-Z
Project Cars
Disney Infinity 2
Hohokum
Helldivers
Destiny
Until Dawn
The Unfinished Swan
The Order: 1886
The Last of Us Remastered
Super Exploding Zoo
SingStar
Minecraft PlayStation 4 Edition
LittleBigPlanet 3
Killzone: Shadow Fall Intercept
Journey
inFamous First Light
Hustle Kings
ik haal sowieso diablo, destiny, the last of us, minecraft, Littlebigplanet 3quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gamescom-games van Sony voor PlayStation 3.5:
[..]
daar heb je dan ook een Apple tv voorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Trewurig idd. Beide consoles proberen zogenaamd 'DE multimedia-machine' van je huiskamer te zijn, maar als er niet eens .MKV en .MP3 support is, dan is dat natuurlijk lachwekkend.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:11 schreef Maraca het volgende:
Tja...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zuurtjequote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lekker opbokken dan als je het een 3.5 vind.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is dat die Music Unlimited? Want dan krijg ik een melding dat deze niet in mijn regio beschikbaar isquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sony heeft al een streamdiens daarvoort Niet dat iemand daar gebruik van maakt
DNS aangepast voor Netflix oid?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is dat die Music Unlimited? Want dan krijg ik een melding dat deze niet in mijn regio beschikbaar iswtf
Ja, maar die staat nu toevallig op Nederlandquote:
Dan komt het door jou. Ja maar je DNS cache staat nog gewoon op USA. Dus internetinstellingen resetten en het kan weer (hoewel: Netflix > Music crap)quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar die staat nu toevallig op Nederland
Ja, vind het ook niet erg hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:26 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Dan komt het door jou. Ja maar je DNS cache staat nog gewoon op USA. Dus internetinstellingen resetten en het kan weer (hoewel: Netflix > Music crap)
11 uur NL tijd dacht ikquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:17 schreef Sodapoppin het volgende:
Hoe laat moet je precies op de BETA inloggen voor die extra's? Emblem etc..
oke bedankt, zal dan wel even kijkenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:21 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
11 uur NL tijd dacht ik
(vanavond)
Als ik 'm heb en er blij mee ben dan klopt 'helemaal niemand' niet. Oen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:10 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Lekker opbokken dan als je het een 3.5 vind.![]()
![]()
Ren maar snel terug naar Nintendo, met een Wii (screw) U. Een opgevoerde Wii die helemaal niemand wil hebben..![]()
Welke versie?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:40 schreef Doublepain het volgende:
Wat is NBA op de PS4 toch bruut, mijn god wat een game
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:59 schreef Maraca het volgende:
Pff.. 't is eigenlijk veel te warm voor Just Dance
Gaan we op de man spelen, grote jongenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik 'm heb en er blij mee ben dan klopt 'helemaal niemand' niet. Oen.
en als je fifa in het echt wil doen dan ga je maar lekker buiten voetballen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je wil dansen flikker muziek op en ga gek door je huis doen..
Games om te dansen
Preciesquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
en als je fifa in het echt wil doen dan ga je maar lekker buiten voetballen.
losse mic gaat nietquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:42 schreef n8n het volgende:
Vraagje. Ik wil van de party chat de audio over de versterker maar de mic aan de controller. Lijkt alleen geen enkele optie voor te zijn, zie alleen een optie om alle audio over de controller te laten gaan maar niet andersom (alle audio over de versterker). Mis ik wat of weet iemand of het wel werkt met alleen een mic. aangesloten?
quote:
Zit er nog aan te twijfelen om hem te kopen, waarschijnlijk wacht ik nog even op 2k15 aangezien 2k14 nog steeds vrij prijzig is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:40 schreef Doublepain het volgende:
Wat is NBA op de PS4 toch bruut, mijn god wat een game
Bol.com voor 27 euro, ik kon het niet laten iigquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:40 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Zit er nog aan te twijfelen om hem te kopen, waarschijnlijk wacht ik nog even op 2k15 aangezien 2k14 nog steeds vrij prijzig is.
Ik heb me overigens wel goed vergist in New 'n' Tasty, was vergeten hoe fakking moeilijk die game is
Dat is niet gek idd, maar ik wil tegenwoordig alles digitaal hebben aangezien ik een luie flikker benquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bol.com voor 27 euro, ik kon het niet laten iig
heb vorige week de Steelseries H Wireless gekocht voor ¤299quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:44 schreef Badr_Harry het volgende:
Weet iemand een redelijke headset voor een redelijke prijs?
Die gold headset is erg goed idd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:52 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
heb vorige week de Steelseries H Wireless gekocht voor ¤299![]()
Maar ik neem aan dat dat geen 'redelijke prijs' is.
Een redelijke headset is de Sony Wireless Stereo Gamers Headset
Idem.. geld ook voor Fifa. Duurt nog twee maanden en wil eigenlijk wel lekker ballen. Aan de andere kant is 50 euro voor 2 maanden erg duurquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zit ook nog te twijfelen of ik 2k14 haal voor dat geld of op 2k15 wacht.
Razer electraquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:44 schreef Badr_Harry het volgende:
Weet iemand een redelijke headset voor een redelijke prijs?
Misschien omdat je standards te hoog liggen ?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:48 schreef n8n het volgende:
Waarom zijn alle game headset zo kapot lelijk
jawel, ze zijn allemaal van plastic met kekke kleurtjes en als je geluk hebt ledjes met verstelbare kleuren. Zijn dik en glimmend met logo's die door 12-jarige zijn bedacht. Die jij hebt valt relatief dan nog mee maar zou dat ding ver opbergen als ie buiten gebruik is, daarnaast ook niet echt een product dat er uitziet alsof het >50 kostquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:51 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Misschien omdat je standards te hoog liggen ?
Anyway ik vind mijn steelseries h wireless niet bepaald lelijk hoor
Achja smaken verschillen hequote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:55 schreef n8n het volgende:
[..]
jawel, ze zijn allemaal van plastic met kekke kleurtjes en als je geluk hebt ledjes met verstelbare kleuren. Zijn dik en glimmend met logo's die door 12-jarige zijn bedacht. Die jij hebt valt relatief dan nog mee maar zou dat ding ver opbergen als ie buiten gebruik is, daarnaast ook niet echt een product dat er uitziet alsof het >50 kost
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:05 schreef maniack28 het volgende:
Sherlock Holmes - Crimes and Punishments
Geen Dragon Age. Deze lijst kan ik moeilijk serieus nemen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:05 schreef maniack28 het volgende:
Overigens moet ik toegeven dat het aantal goede games nog tegen valt. Maar dat is op xbox ook zo (sterker nog, ik vind de xbox-exclusives nog minder tof).
Denk dat veel developers nog lekker cross gen zitten omdat het bereik zo veel groter is..
Titels voor het komend najaar voor mij:
Hohokum (Die art <3)
Infamous First Light (Ik heb mijn ps4 nu een dag en al verliefd, Fetch <3<3<3)
NHL 2015 (jaarlijks, dit jaar EINDELIJK weer verbeteringen, nieuw commentaar etc.). Voor mij is dit ook de reden om next gen te gaan
Fifa 2015
Sherlock Holmes - Crimes and Punishments (eerst review afwachten)
Auru's Awakening
Hotline Miami 2 (seriously, a must get for anyone!)
Alian Isolation (if Sega doesn't fuck up)
Assassin's Creeds Unity (duh!)
TES Online
The Witness
N++
Surgeon Simulator (bier + controller + vrienden = epic fun)
en de game waar ik in 2015 het meest naar uitkijk (voorlopig) is The Order: 1886. Setting, het idee etc. voelt uniek. Ben benieuwd... En en, Night in the Woods![]()
Hmmmm.. Nog niet voorbij zien komen... ik vond de vorige versies niet zo heel erg cool. Maar misschien wil ik hem voor een zacht prijsje t.z.t. wel proberenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:08 schreef Cikx het volgende:
[..]
Geen Dragon Age. Deze lijst kan ik moeilijk serieus nemen.
Dat was de 21equote:Elsewhere, Dutton was asked if we might learn of the August 2014 PlayStation Plus free games this week. He said, “No, not this week – it will be the week after. It’s looking like an eclectic list this month – should be something for everyone.
Het is ook indie-tijd, daar willen alle developers van profiteren he. Als je kijkt wat voor crap er ook op steam staat tegenwoordig hoop ik dat de PS-store wat "netter" blijft.quote:
codquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:01 schreef Doublepain het volgende:
Call of Duty deals zijn niet echt deals in de PS store, 50 euro voor een freaking season pass
is ook, en zoveel aaa titels zijn er niet voor ps4. Al kunnen ze wel inmiddels Knack ouzo gratis weggeven. En misschien killzone. Sowieso in september drieclub..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het is ook indie-tijd, daar willen alle developers van profiteren he. Als je kijkt wat voor crap er ook op steam staat tegenwoordig hoop ik dat de PS-store wat "netter" blijft.
watch_dogsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
is ook, en zoveel aaa titels zijn er niet voor ps4. Al kunnen ze wel inmiddels Knack ouzo gratis weggeven. En misschien killzone. Sowieso in september drieclub..
Ik heb 4 weken vakantie gehad en geen van mijn game apparaten intensief gebruikt. Voor mijn vakantie ook nog watch dogs en ach gekocht.. niks van terechtgekomen
vind Grado wel mooi en sommige Sony of AKG modellen, zijn alleen niet echt headsets (vandaar mijn eerdere vraag over party audio via de versterkerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:00 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Achja smaken verschillen heWat vind jij dan een mooie gaming headset ? Er moet toch één zijn?
Astro a40/50 lijkt me overigens ook wel mooi
Volgens mij kan nu idereen erin dus zal wel chaos zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is Destiny niet meer bereikbaar? Kan niet inloggen
Laat maar weten hoe de Moon missie was morgenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:08 schreef Disker91 het volgende:
Om 10 of 11 uur. Durf het niet meer te zeggen
Edit: wrong topic, maar dit is hoelaat de maan missie opengaat in Destiny
Ga tegen 12 uur uit, dus kan het wel even spelenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe de Moon missie was morgen
Lekker hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:28 schreef Disker91 het volgende:
Halo skills komen weer naar boven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die is echt te sterk, ben blij dat ze hebben aangegeven dat ze die map en voertuigen flink onder handen gaan nemen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:29 schreef VulpX het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Had gisteren een potje waarbij ik 7 minuten de tank had op de moon map. K/D van 36/2
Heb nu pas door dat je de wedstrijden ook per wedstrijd online kan bekijken. Dacht al, wat raar dat ze dat niet deden gezien Halo. Mooi dat het weer terug is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:31 schreef VulpX het volgende:
Ja de tank wordt hard generft in de game straks.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:36 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Heb nu pas door dat je de wedstrijden ook per wedstrijd online kan bekijken. Dacht al, wat raar dat ze dat niet deden gezien Halo. Mooi dat het weer terug is.
Ja de bungiesite houd het allemaal erg goed bijquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:36 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Heb nu pas door dat je de wedstrijden ook per wedstrijd online kan bekijken. Dacht al, wat raar dat ze dat niet deden gezien Halo. Mooi dat het weer terug is.
Je kunt op de Bungie site al je stats zien, en de laatste 10 potjes ofzo.quote:
Vanavond om 11 uur inloggen, dan kun je naar de maan. En dan krijg je ook het speciale beta emblem. Is ook alleen vanavond van 11 tot 1.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:54 schreef Jimbo het volgende:
Las ergens dat we vanavond de maan op kunnen ?
Wanneer ? en er was een speciale actie als je op de 26ste zou loggen, gaat die ook nog voor NL gelden ?
Doen ze niet meer bij PSV-fansquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom wordt er bij mijn fifa geen ERV meer bijgeteld?
emblem neem je mee dan naar het volledige spel? Geld dit ook voor je stats?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:04 schreef VulpX het volgende:
[..]
Vanavond om 11 uur inloggen, dan kun je naar de maan. En dan krijg je ook het speciale beta emblem. Is ook alleen vanavond van 11 tot 1.
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doen ze niet meer bij PSV-fans
Emblem sowieso, stats weten we nog niet maar waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:34 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
emblem neem je mee dan naar het volledige spel? Geld dit ook voor je stats?
Goed deze was inderdaad iets te impulsief en kinderachtig van mijquote:
Bij je eigen pro bedoel je?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom wordt er bij mijn fifa geen ERV meer bijgeteld?
Mijn levels gaan ook niet omhoog.2 weken geleden wel nog..en zit pas bij 32quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij je eigen pro bedoel je?
Dat is al 2 jaar zo spijtig, was altijd wel leuk.
Ja dat zekerquote:Op zondag 27 juli 2014 02:24 schreef Friday12 het volgende:
Nope was inactivejammer maarja. Ik heb beta gespeeld wel karig dat je het maar 2 uur op de zaterdag avond kriijgt
Ik was er dus helemaal niet en had mijn PS4 aangelaten maarja was inactive net voor die tijd denk ikquote:Op zondag 27 juli 2014 02:26 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ja dat zekerEigenlijk zou iedereen de emblem moeten krijgen voor het spelen van de alpha/beta en niet alleen tussen 23:00 - 01:00.
Al is een emblem niet heel bijzonder en zul je zien dat echt bijna iedereen met de emblem loopt in de full game. Wat het dan ook niet echt meer speciaal maakt
Misschien als de beta doorgaat dat deze mission nog een keertje komt we zullen zien.
Ik dacht en had gehoopt dat bungie veel meer exclusives zou geven dan alleen de emblem
Ik vond hem wel vet. Goede creepy sfeer ook.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:48 schreef Rossdale het volgende:
Zo bijzonder was die maanmissie nu ook weer niet. Gewoon een flinke wave met horde. O en je ziet een andere guardian op een berg staan. Rasputin?
Wave met fallen in dat schip, wave met hive voor de poort, baasje wizard, klaar. Het viel me alleen op dat er voor de rest dit keer echt niemand was. Op aarde zag je van de ene instance naar de ander nog wel wat mensen rondhollen, nu niemand. Dat maakt de sfeer wel beter.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:48 schreef Rossdale het volgende:
Zo bijzonder was die maanmissie nu ook weer niet. Gewoon een flinke wave met horde. O en je ziet een andere guardian op een berg staan.
quote:Op zondag 27 juli 2014 03:14 schreef bakacakes het volgende:
Had hem ook aangezet omdat ik hele avond weg was, ben nu pas thuis en ik zie dat ik gekicked was. Heb dan ook denk ik niet die emblem gekregen, beetje jammer. Maar goed zoveel is die ook niet waard voor mij.
Bij mij liepen er wel wat mensen rond op de maan hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wave met fallen in dat schip, wave met hive voor de poort, baasje wizard, klaar. Het viel me alleen op dat er voor de rest dit keer echt niemand was. Op aarde zag je van de ene instance naar de ander nog wel wat mensen rondhollen, nu niemand. Dat maakt de sfeer wel beter.
Je wapens en armor worden in Crucible genormaliseerd, dus dan heb je geen armor/wapen voordeel. Bij Iron Banner valt die normalisatie weg, net als in SP, en draait het dus echt om gear.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:41 schreef Yi-Long het volgende:
Kon die wave op de maan niet spelen. Heb even 1 potje 'conquest' gedaan, en toen weer gestopt.
Het lijkt erop dat ik andere wapens in MP heb dan in SP.
Kan je wisselen hequote:Op zondag 27 juli 2014 09:41 schreef Yi-Long het volgende:
Kon die wave op de maan niet spelen. Heb even 1 potje 'conquest' gedaan, en toen weer gestopt.
Het lijkt erop dat ik andere wapens in MP heb dan in SP.
Yeah, maar ik heb gewoon mijn standaard scout-rifle staan, maar in sp heeft die volgens mij een snellere rate-of-fire en meer ammo per round, maar in mp is het wat langzamer en maar 15 per round.quote:
Iedereen heeft dezelfde wapens in mp geloof ik.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, maar ik heb gewoon mijn standaard scout-rifle staan, maar in sp heeft die volgens mij een snellere rate-of-fire en meer ammo per round, maar in mp is het wat langzamer en maar 15 per round.
Ik kan het mishebben, en misschien komt het door een upgrade ofzo die ik heb gedaan op dat wapen. Geen idee.
Dat kan, bij mij totaal niet. 11 uur stipt, half uurtje wat geroamed, niets te zien.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:35 schreef VulpX het volgende:
[..]
Bij mij liepen er wel wat mensen rond op de maan hoor.
Ook maar een stuk of 3 hoor. Op de maan in het gebied voor de fallen guardian. Waar ik blijkbaar dus een gigantische cave om te exploren heb gemistquote:Op zondag 27 juli 2014 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan, bij mij totaal niet. 11 uur stipt, half uurtje wat geroamed, niets te zien.
8/10quote:Op zondag 27 juli 2014 11:29 schreef Pheno het volgende:
Maar nu eerst verder met TLoU, Destiny is pas in september
Ik meen ergens gelezen te hebben via Accountbeheer en dan bij Transactiegeschiedenis zoeken.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:16 schreef RRuben het volgende:
Hoe kan je een preorder cancellen op de ps4? Heb destiny gepreorderd zodat ik de beta kon downloaden alleen nu kan ik nergens de preorder cancellen?
Heb je TLOU al? Bij mij komt ie pas dinsdag binnen als het goed is...quote:Op zondag 27 juli 2014 11:29 schreef Pheno het volgende:
Maar nu eerst verder met TLoU, Destiny is pas in september
Jaloers dat ie niet op Wii U isquote:
Dat is een kwestie van geluk hebben. De ene keer zetten ze er een lagere waarde op, de andere keer niet. Erom vragen kan, maar dan krijg je een reply dat ze daar niet aan doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:18 schreef Cikx het volgende:
Iemand ervaring met de webshop WOW HD? TLoU is er te koop voor 37,59, maar heb geen zin om douane kosten te betalen.
Youtube gebruiken voor een graphics comparisonquote:Op zondag 27 juli 2014 13:38 schreef maniack28 het volgende:
Wat zijn nu precies de verschillen tussen TLOU op PS3 en PS4? Ik heb even youtube gekeken, maar graphicswise vind ik het verschil niet dusdanig dat ik er 40 euro voor neer ga tellen. Heb hem op de PS3 obviously al uitgespeeld
Levering duurt ook nog eens drie/vier weken, kun je beter naar MediaMarkt voor 42 euro komende weekquote:Op zondag 27 juli 2014 13:18 schreef Cikx het volgende:
Iemand ervaring met de webshop WOW HD? TLoU is er te koop voor 37,59, maar heb geen zin om douane kosten te betalen.
Dat ligt eraan, ga jij hard?quote:Op zondag 27 juli 2014 14:00 schreef Maraca het volgende:
Wie trouwens zin heeft in NFS is van harte welkom in onze groep
Ik kan mijn auto verkopen als "zgan"quote:Op zondag 27 juli 2014 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, ga jij hard?Wil natuurlijk niet van een meisje verliezen!
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:42 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van geluk hebben. De ene keer zetten ze er een lagere waarde op, de andere keer niet. Erom vragen kan, maar dan krijg je een reply dat ze daar niet aan doen.
Ik heb er 2 iets van boven de ¤22,- besteld en 2 keer geen duane gezeik gehad.
Ok top, bedankt! Dan ga ik wel even naar de MM inderdaad.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Levering duurt ook nog eens drie/vier weken, kun je beter naar MediaMarkt voor 42 euro komende week
Kan prima.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:43 schreef VulpX het volgende:
[..]
Youtube gebruiken voor een graphics comparison
yo thanks! Het is geluktquote:Op zondag 27 juli 2014 12:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben via Accountbeheer en dan bij Transactiegeschiedenis zoeken.
Mensen hebben de game al binnen op twitch zie ikquote:
tuurlijk. Al is het maar recensie-exemplaren, laat staan winkels die het geneuzel niet boeit.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mensen hebben de game al binnen op twitch zie ik
Destinyquote:Op zondag 27 juli 2014 20:45 schreef Sodapoppin het volgende:
Weet echt niet of ik nou diablo zal gaan halen of destinydestiny is wel leuk maar nog altijd het meh gevoel. Diablo blijft gewoon een bazen spel..
Cheatersquote:
Nee man!!!quote:Op zondag 27 juli 2014 21:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Destiny
diablo is bagger op de consoles imho
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee man!!!
Besturing op de consoles >>> pc met directe controle over je character met je linkeranaloog, de evade-optie @ rechteranaloog, lokale 4 player coop en loot 1.5 vanaf het begin geimplementeerd waar de PC versie nog maanden op kon wachten. Diablo op de consoles beats de PC versie any time.
Probeer het nu nog eens met argumenten lieve schat. Ik speel zowel de PC als ps3 (en bijna ps4) versie.quote:
Nergens voor nodig.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Probeer het nu nog eens met argumenten lieve schat.
Bothquote:Op zondag 27 juli 2014 20:45 schreef Sodapoppin het volgende:
Weet echt niet of ik nou diablo zal gaan halen of destinydestiny is wel leuk maar nog altijd het meh gevoel. Diablo blijft gewoon een bazen spel..
ga je serieus deze discussie weer aan ?quote:
locale coop kan op een pc ookquote:Op zondag 27 juli 2014 21:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee man!!!
Besturing op de consoles >>> pc met directe controle over je character met je linkeranaloog, de evade-optie @ rechteranaloog, lokale 4 player coop en loot 1.5 vanaf het begin geimplementeerd waar de PC versie nog maanden op kon wachten. Diablo op de consoles beats de PC versie any time.
Dus ik kom met heldere argumenten waarmee ik aan wil geven waardoor het in mijn optiek niet zo is dat de console-versie bagger is (de aanwezigheid van lokale coop en de control-opties), en jij neemt vervolgens niet eens de moeite om fatsoenlijk aan te geven waarom het daar niet mee eens bent? Met argumenten weetjewel? Hoe volwassen mensen dat doen als ze discussie voeren?quote:
Omdat ik van te voren toch niet wist wat je zou krijgenquote:Op zondag 27 juli 2014 09:34 schreef RRuben het volgende:
[..]waarom laat je je ps aanstaan als het toch niet zoveel waard is voor je...
Diable ultimate evil edition voor PS4 is ook met ROS hè?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
locale coop kan op een pc ookalleen heb je 4 pc's nodig.
loot 1.5 vanaf t begin...niet vreemd gezien t en later uit kwam, en je moeilijker public gaat.
Het is gewoon een heel ander soort game. Hoe diablo ROS nu is, vergeleken met diablo op de consoles is het pc anytime voor me
Sommige dingen zijn vanzelfsprekend en hebben geen verdere argumentatie nodig. Ik zou het alleen willen samenvatten als PC > consoles voor alle games die overduidelijk voor PC gebouwd zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dus ik kom met heldere argumenten waarmee ik aan wil geven waardoor het in mijn optiek niet zo is dat de console-versie bagger is (de aanwezigheid van lokale coop en de control-opties), en jij neemt vervolgens niet eens de moeite om fatsoenlijk aan te geven waarom het daar niet mee eens bent? Met argumenten weetjewel? Hoe volwassen mensen dat doen als ze discussie voeren?
Ja dat snap ik.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Diable ultimate evil edition voor PS4 is ook met ROS hè?
Mja, ik als console -en pc diablo speler ben het daar niet mee eens. Vind het ook erg kort door de bocht die gedachtengang en juist deze game bewijst het tegendeel.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:33 schreef VulpX het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn vanzelfsprekend en hebben geen verdere argumentatie nodig. Ik zou het alleen willen samenvatten als PC > consoles voor alle games die overduidelijk voor PC gebouwd zijn.
Zolang ik met mijn ps4 de mogelijkheid heb om 4 vrienden op de bank lekker de hele avond kan dungeon-crawlen op een scherm ben ik het daar niet mee eens.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
Maar nog blijft de pc versie superieur aan de ongetweakte PS4 versie
Idd, als dat je ding is, dan is dit de versie voor jouquote:Op zondag 27 juli 2014 21:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mja, ik als console -en pc diablo speler ben het daar niet mee eens. Vind het ook erg kort door de bocht die gedachtengang en juist deze game bewijst het tegendeel.
[..]
Zolang ik met mijn ps4 de mogelijkheid heb om 4 vrienden op de bank lekker de hele avond kan dungeon-crawlen op een scherm ben ik het daar niet mee eens.
Coop maakt een game als diablo zoveel beter!!quote:Op zondag 27 juli 2014 21:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Idd, als dat je ding is, dan is dit de versie voor jou
Gezien mijn irl vrienden niet van dit soort games houden, houd ik het bij de Pc versie...waar ik tegenwoordig ook nooit meer inlog![]()
We hebben nog niet zoveel gezien he. Komt wel goed in de uiteindelijke game.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:49 schreef Koopsie het volgende:
Op 1 of andere manier vind ik het jammer dat er niet meer "verhaal" in zit.
lastig uit te leggen misschien![]()
Voorbeeld:
Kom terug van een missie dat je een dooie Guardian hebt gevonden, ga je naar de The Speaker en zegt ie gewoon niks en kan je weer opbokken naar de volgende missie.
Ik had misschien een meer emotie![]()
verwacht denk ik, een soort van "gvd! we gaan ze terugpakken"
Verder erg toffe game en ga hem zeker halen![]()
Diablo heb ik nog nooit anders gespeeld. Multiplayer-coop is altijd leuker. Ook genoten van co-op met Destiny, lekker ouwehoeren over een headset, een flash mob in The Tower regelen en gewoon lol. Maar volgens mij is elke game met co-op wel lollig, al is het om het bitchen over kutmechanics of graphics bij verders slechte spellenquote:Op zondag 27 juli 2014 21:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Coop maakt een game als diablo zoveel beter!!Maar ik ben nog wel even bezig als hij uit komt... moet uiteraard weer alle characters @ lvl 70 hardcore hebben
ja oke dat kanquote:Op zondag 27 juli 2014 21:29 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Omdat ik van te voren toch niet wist wat je zou krijgen![]()
quote:
Ik heb altijd 2 vaste maatjes om diablo mee te spelen op de ps4, dus voor mij is het echt een no-brainerquote:Op zondag 27 juli 2014 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Diablo heb ik nog nooit anders gespeeld. Multiplayer-coop is altijd leuker. Ook genoten van co-op met Destiny, lekker ouwehoeren over een headset, een flash mob in The Tower regelen en gewoon lol. Maar volgens mij is elke game met co-op wel lollig, al is het om het bitchen over kutmechanics of graphics bij verders slechte spellen
Diablo heb ik al op pc, loot 2.0 dus ook al. Daar konden pc-gamers lang op wachten misschien, maar de consoleversie heeft erna van kunnen profiteren, logisch dat het voor hen dus korter wasIk heb geen idee of ik Diablo op console ga spelen. Ligt eraan wie er ook zijn om mee co-op te spelen, dat spel speel ik gewoonweg om lol te hebben.
Ben net de review aan het invoegen op de site, die mag morgenvroeg om 9 uur onlinequote:Op zondag 27 juli 2014 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een fantastisch nuttige nieuwe feature_
http://www.ibood.com/nl/nl/quote:Op zondag 27 juli 2014 22:29 schreef RRuben het volgende:
zoek een nieuwe tv om op te gamen, mn budget is max ¤400. Ik zit te denken aan deze tv Iemand ervaring of iemand die kan uitleggen of die goed is? Hij ligt namelijk niet bij de Mediamarkt o.i.d. dus ik kan heb niet even bekijken.
Stuur een PM naar de user Dimens, dat is zo'n beetje dé televisie expert op Fok!quote:Op zondag 27 juli 2014 22:29 schreef RRuben het volgende:
zoek een nieuwe tv om op te gamen, mn budget is max ¤400. Ik zit te denken aan deze tv Iemand ervaring of iemand die kan uitleggen of die goed is? Hij ligt namelijk niet bij de Mediamarkt o.i.d. dus ik kan heb niet even bekijken.
hmm, wel aantrekkelijk maar dan moet ik hem nu geijk kopenquote:Op zondag 27 juli 2014 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/nl/
2 tv's voor 400
oke zal ik doen! thanksquote:Op zondag 27 juli 2014 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Stuur een PM naar de user Dimens, dat is zo'n beetje dé televisie expert op Fok!
is dat wat ja ?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/nl/
2 tv's voor 400
Die 42" klinkt goed ja. Lijkt me een prima tv als je er nu eentje zou moeten aanschaffenquote:
mja ik heb hier nu een 42inch LG hangen die t nog perfect doet, maar waar ik gek van word is dat zodra er lichtinval van buiten is echt echt geen kut meer zie, dus de backlight van die dingen is wel verdomd belangrijk voor mequote:Op zondag 27 juli 2014 23:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die 42" klinkt goed ja. Lijkt me een prima tv als je er nu eentje zou moeten aanschaffen
Z'n inbox is vol lolquote:Op zondag 27 juli 2014 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Stuur een PM naar de user Dimens, dat is zo'n beetje dé televisie expert op Fok!
Open een topic in DIG. Gegarandeerd dat ie daarin reageertquote:
Dat is dus één van de reden waarom ik Destiny ga kopen. Op elk moment kan je in iemands game droppen. Of je nodigt iemand uit, als je het even zat bent om in je uppie te grinden. Ben wel weer eens toe aan een leuke MP-achtige game.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Diablo heb ik nog nooit anders gespeeld. Multiplayer-coop is altijd leuker. Ook genoten van co-op met Destiny, lekker ouwehoeren over een headset, een flash mob in The Tower regelen en gewoon lol. Maar volgens mij is elke game met co-op wel lollig, al is het om het bitchen over kutmechanics of graphics bij verders slechte spellen
Diablo heb ik al op pc, loot 2.0 dus ook al. Daar konden pc-gamers lang op wachten misschien, maar de consoleversie heeft erna van kunnen profiteren, logisch dat het voor hen dus korter wasIk heb geen idee of ik Diablo op console ga spelen. Ligt eraan wie er ook zijn om mee co-op te spelen, dat spel speel ik gewoonweg om lol te hebben.
haha oke is goed, we'll seequote:Op zondag 27 juli 2014 23:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Open een topic in DIG. Gegarandeerd dat ie daarin reageert
Hoe is online? Wou hem eigenlijk op launch halen maar zoveel slechte reviews en het blijft toch EAquote:Op maandag 28 juli 2014 00:46 schreef Doublepain het volgende:
UFC title op hard gewonnen
alle Bruce Lee's unlocked nu
Online nog niet veel gedaan, maar wel leuk. Met Overheem een beetje klotenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoe is online? Wou hem eigenlijk op launch halen maar zoveel slechte reviews en het blijft toch EA
Samsung UE40EH6030 heb ik paar maanden geleden gekocht voor dat geld.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:29 schreef RRuben het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |