Heb nu pas door dat je de wedstrijden ook per wedstrijd online kan bekijken. Dacht al, wat raar dat ze dat niet deden gezien Halo. Mooi dat het weer terug is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:31 schreef VulpX het volgende:
Ja de tank wordt hard generft in de game straks.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:36 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Heb nu pas door dat je de wedstrijden ook per wedstrijd online kan bekijken. Dacht al, wat raar dat ze dat niet deden gezien Halo. Mooi dat het weer terug is.
Ja de bungiesite houd het allemaal erg goed bijquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:36 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Heb nu pas door dat je de wedstrijden ook per wedstrijd online kan bekijken. Dacht al, wat raar dat ze dat niet deden gezien Halo. Mooi dat het weer terug is.
Je kunt op de Bungie site al je stats zien, en de laatste 10 potjes ofzo.quote:
Vanavond om 11 uur inloggen, dan kun je naar de maan. En dan krijg je ook het speciale beta emblem. Is ook alleen vanavond van 11 tot 1.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:54 schreef Jimbo het volgende:
Las ergens dat we vanavond de maan op kunnen ?
Wanneer ? en er was een speciale actie als je op de 26ste zou loggen, gaat die ook nog voor NL gelden ?
Doen ze niet meer bij PSV-fansquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom wordt er bij mijn fifa geen ERV meer bijgeteld?
emblem neem je mee dan naar het volledige spel? Geld dit ook voor je stats?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:04 schreef VulpX het volgende:
[..]
Vanavond om 11 uur inloggen, dan kun je naar de maan. En dan krijg je ook het speciale beta emblem. Is ook alleen vanavond van 11 tot 1.
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doen ze niet meer bij PSV-fans
Emblem sowieso, stats weten we nog niet maar waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:34 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
emblem neem je mee dan naar het volledige spel? Geld dit ook voor je stats?
Goed deze was inderdaad iets te impulsief en kinderachtig van mijquote:
Bij je eigen pro bedoel je?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom wordt er bij mijn fifa geen ERV meer bijgeteld?
Mijn levels gaan ook niet omhoog.2 weken geleden wel nog..en zit pas bij 32quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij je eigen pro bedoel je?
Dat is al 2 jaar zo spijtig, was altijd wel leuk.
Ja dat zekerquote:Op zondag 27 juli 2014 02:24 schreef Friday12 het volgende:
Nope was inactivejammer maarja. Ik heb beta gespeeld wel karig dat je het maar 2 uur op de zaterdag avond kriijgt
Ik was er dus helemaal niet en had mijn PS4 aangelaten maarja was inactive net voor die tijd denk ikquote:Op zondag 27 juli 2014 02:26 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ja dat zekerEigenlijk zou iedereen de emblem moeten krijgen voor het spelen van de alpha/beta en niet alleen tussen 23:00 - 01:00.
Al is een emblem niet heel bijzonder en zul je zien dat echt bijna iedereen met de emblem loopt in de full game. Wat het dan ook niet echt meer speciaal maakt
Misschien als de beta doorgaat dat deze mission nog een keertje komt we zullen zien.
Ik dacht en had gehoopt dat bungie veel meer exclusives zou geven dan alleen de emblem
Ik vond hem wel vet. Goede creepy sfeer ook.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:48 schreef Rossdale het volgende:
Zo bijzonder was die maanmissie nu ook weer niet. Gewoon een flinke wave met horde. O en je ziet een andere guardian op een berg staan. Rasputin?
Wave met fallen in dat schip, wave met hive voor de poort, baasje wizard, klaar. Het viel me alleen op dat er voor de rest dit keer echt niemand was. Op aarde zag je van de ene instance naar de ander nog wel wat mensen rondhollen, nu niemand. Dat maakt de sfeer wel beter.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:48 schreef Rossdale het volgende:
Zo bijzonder was die maanmissie nu ook weer niet. Gewoon een flinke wave met horde. O en je ziet een andere guardian op een berg staan.
quote:Op zondag 27 juli 2014 03:14 schreef bakacakes het volgende:
Had hem ook aangezet omdat ik hele avond weg was, ben nu pas thuis en ik zie dat ik gekicked was. Heb dan ook denk ik niet die emblem gekregen, beetje jammer. Maar goed zoveel is die ook niet waard voor mij.
Bij mij liepen er wel wat mensen rond op de maan hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wave met fallen in dat schip, wave met hive voor de poort, baasje wizard, klaar. Het viel me alleen op dat er voor de rest dit keer echt niemand was. Op aarde zag je van de ene instance naar de ander nog wel wat mensen rondhollen, nu niemand. Dat maakt de sfeer wel beter.
Je wapens en armor worden in Crucible genormaliseerd, dus dan heb je geen armor/wapen voordeel. Bij Iron Banner valt die normalisatie weg, net als in SP, en draait het dus echt om gear.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:41 schreef Yi-Long het volgende:
Kon die wave op de maan niet spelen. Heb even 1 potje 'conquest' gedaan, en toen weer gestopt.
Het lijkt erop dat ik andere wapens in MP heb dan in SP.
Kan je wisselen hequote:Op zondag 27 juli 2014 09:41 schreef Yi-Long het volgende:
Kon die wave op de maan niet spelen. Heb even 1 potje 'conquest' gedaan, en toen weer gestopt.
Het lijkt erop dat ik andere wapens in MP heb dan in SP.
Yeah, maar ik heb gewoon mijn standaard scout-rifle staan, maar in sp heeft die volgens mij een snellere rate-of-fire en meer ammo per round, maar in mp is het wat langzamer en maar 15 per round.quote:
Iedereen heeft dezelfde wapens in mp geloof ik.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, maar ik heb gewoon mijn standaard scout-rifle staan, maar in sp heeft die volgens mij een snellere rate-of-fire en meer ammo per round, maar in mp is het wat langzamer en maar 15 per round.
Ik kan het mishebben, en misschien komt het door een upgrade ofzo die ik heb gedaan op dat wapen. Geen idee.
Dat kan, bij mij totaal niet. 11 uur stipt, half uurtje wat geroamed, niets te zien.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:35 schreef VulpX het volgende:
[..]
Bij mij liepen er wel wat mensen rond op de maan hoor.
Ook maar een stuk of 3 hoor. Op de maan in het gebied voor de fallen guardian. Waar ik blijkbaar dus een gigantische cave om te exploren heb gemistquote:Op zondag 27 juli 2014 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan, bij mij totaal niet. 11 uur stipt, half uurtje wat geroamed, niets te zien.
8/10quote:Op zondag 27 juli 2014 11:29 schreef Pheno het volgende:
Maar nu eerst verder met TLoU, Destiny is pas in september
Ik meen ergens gelezen te hebben via Accountbeheer en dan bij Transactiegeschiedenis zoeken.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:16 schreef RRuben het volgende:
Hoe kan je een preorder cancellen op de ps4? Heb destiny gepreorderd zodat ik de beta kon downloaden alleen nu kan ik nergens de preorder cancellen?
Heb je TLOU al? Bij mij komt ie pas dinsdag binnen als het goed is...quote:Op zondag 27 juli 2014 11:29 schreef Pheno het volgende:
Maar nu eerst verder met TLoU, Destiny is pas in september
Jaloers dat ie niet op Wii U isquote:
Dat is een kwestie van geluk hebben. De ene keer zetten ze er een lagere waarde op, de andere keer niet. Erom vragen kan, maar dan krijg je een reply dat ze daar niet aan doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:18 schreef Cikx het volgende:
Iemand ervaring met de webshop WOW HD? TLoU is er te koop voor 37,59, maar heb geen zin om douane kosten te betalen.
Youtube gebruiken voor een graphics comparisonquote:Op zondag 27 juli 2014 13:38 schreef maniack28 het volgende:
Wat zijn nu precies de verschillen tussen TLOU op PS3 en PS4? Ik heb even youtube gekeken, maar graphicswise vind ik het verschil niet dusdanig dat ik er 40 euro voor neer ga tellen. Heb hem op de PS3 obviously al uitgespeeld
Levering duurt ook nog eens drie/vier weken, kun je beter naar MediaMarkt voor 42 euro komende weekquote:Op zondag 27 juli 2014 13:18 schreef Cikx het volgende:
Iemand ervaring met de webshop WOW HD? TLoU is er te koop voor 37,59, maar heb geen zin om douane kosten te betalen.
Dat ligt eraan, ga jij hard?quote:Op zondag 27 juli 2014 14:00 schreef Maraca het volgende:
Wie trouwens zin heeft in NFS is van harte welkom in onze groep
Ik kan mijn auto verkopen als "zgan"quote:Op zondag 27 juli 2014 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, ga jij hard?Wil natuurlijk niet van een meisje verliezen!
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:42 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van geluk hebben. De ene keer zetten ze er een lagere waarde op, de andere keer niet. Erom vragen kan, maar dan krijg je een reply dat ze daar niet aan doen.
Ik heb er 2 iets van boven de ¤22,- besteld en 2 keer geen duane gezeik gehad.
Ok top, bedankt! Dan ga ik wel even naar de MM inderdaad.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Levering duurt ook nog eens drie/vier weken, kun je beter naar MediaMarkt voor 42 euro komende week
Kan prima.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:43 schreef VulpX het volgende:
[..]
Youtube gebruiken voor een graphics comparison
yo thanks! Het is geluktquote:Op zondag 27 juli 2014 12:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben via Accountbeheer en dan bij Transactiegeschiedenis zoeken.
Mensen hebben de game al binnen op twitch zie ikquote:
tuurlijk. Al is het maar recensie-exemplaren, laat staan winkels die het geneuzel niet boeit.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mensen hebben de game al binnen op twitch zie ik
Destinyquote:Op zondag 27 juli 2014 20:45 schreef Sodapoppin het volgende:
Weet echt niet of ik nou diablo zal gaan halen of destinydestiny is wel leuk maar nog altijd het meh gevoel. Diablo blijft gewoon een bazen spel..
Cheatersquote:
Nee man!!!quote:Op zondag 27 juli 2014 21:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Destiny
diablo is bagger op de consoles imho
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee man!!!
Besturing op de consoles >>> pc met directe controle over je character met je linkeranaloog, de evade-optie @ rechteranaloog, lokale 4 player coop en loot 1.5 vanaf het begin geimplementeerd waar de PC versie nog maanden op kon wachten. Diablo op de consoles beats de PC versie any time.
Probeer het nu nog eens met argumenten lieve schat. Ik speel zowel de PC als ps3 (en bijna ps4) versie.quote:
Nergens voor nodig.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Probeer het nu nog eens met argumenten lieve schat.
Bothquote:Op zondag 27 juli 2014 20:45 schreef Sodapoppin het volgende:
Weet echt niet of ik nou diablo zal gaan halen of destinydestiny is wel leuk maar nog altijd het meh gevoel. Diablo blijft gewoon een bazen spel..
ga je serieus deze discussie weer aan ?quote:
locale coop kan op een pc ookquote:Op zondag 27 juli 2014 21:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee man!!!
Besturing op de consoles >>> pc met directe controle over je character met je linkeranaloog, de evade-optie @ rechteranaloog, lokale 4 player coop en loot 1.5 vanaf het begin geimplementeerd waar de PC versie nog maanden op kon wachten. Diablo op de consoles beats de PC versie any time.
Dus ik kom met heldere argumenten waarmee ik aan wil geven waardoor het in mijn optiek niet zo is dat de console-versie bagger is (de aanwezigheid van lokale coop en de control-opties), en jij neemt vervolgens niet eens de moeite om fatsoenlijk aan te geven waarom het daar niet mee eens bent? Met argumenten weetjewel? Hoe volwassen mensen dat doen als ze discussie voeren?quote:
Omdat ik van te voren toch niet wist wat je zou krijgenquote:Op zondag 27 juli 2014 09:34 schreef RRuben het volgende:
[..]waarom laat je je ps aanstaan als het toch niet zoveel waard is voor je...
Diable ultimate evil edition voor PS4 is ook met ROS hè?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
locale coop kan op een pc ookalleen heb je 4 pc's nodig.
loot 1.5 vanaf t begin...niet vreemd gezien t en later uit kwam, en je moeilijker public gaat.
Het is gewoon een heel ander soort game. Hoe diablo ROS nu is, vergeleken met diablo op de consoles is het pc anytime voor me
Sommige dingen zijn vanzelfsprekend en hebben geen verdere argumentatie nodig. Ik zou het alleen willen samenvatten als PC > consoles voor alle games die overduidelijk voor PC gebouwd zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dus ik kom met heldere argumenten waarmee ik aan wil geven waardoor het in mijn optiek niet zo is dat de console-versie bagger is (de aanwezigheid van lokale coop en de control-opties), en jij neemt vervolgens niet eens de moeite om fatsoenlijk aan te geven waarom het daar niet mee eens bent? Met argumenten weetjewel? Hoe volwassen mensen dat doen als ze discussie voeren?
Ja dat snap ik.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Diable ultimate evil edition voor PS4 is ook met ROS hè?
Mja, ik als console -en pc diablo speler ben het daar niet mee eens. Vind het ook erg kort door de bocht die gedachtengang en juist deze game bewijst het tegendeel.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:33 schreef VulpX het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn vanzelfsprekend en hebben geen verdere argumentatie nodig. Ik zou het alleen willen samenvatten als PC > consoles voor alle games die overduidelijk voor PC gebouwd zijn.
Zolang ik met mijn ps4 de mogelijkheid heb om 4 vrienden op de bank lekker de hele avond kan dungeon-crawlen op een scherm ben ik het daar niet mee eens.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
Maar nog blijft de pc versie superieur aan de ongetweakte PS4 versie
Idd, als dat je ding is, dan is dit de versie voor jouquote:Op zondag 27 juli 2014 21:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mja, ik als console -en pc diablo speler ben het daar niet mee eens. Vind het ook erg kort door de bocht die gedachtengang en juist deze game bewijst het tegendeel.
[..]
Zolang ik met mijn ps4 de mogelijkheid heb om 4 vrienden op de bank lekker de hele avond kan dungeon-crawlen op een scherm ben ik het daar niet mee eens.
Coop maakt een game als diablo zoveel beter!!quote:Op zondag 27 juli 2014 21:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Idd, als dat je ding is, dan is dit de versie voor jou
Gezien mijn irl vrienden niet van dit soort games houden, houd ik het bij de Pc versie...waar ik tegenwoordig ook nooit meer inlog![]()
We hebben nog niet zoveel gezien he. Komt wel goed in de uiteindelijke game.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:49 schreef Koopsie het volgende:
Op 1 of andere manier vind ik het jammer dat er niet meer "verhaal" in zit.
lastig uit te leggen misschien![]()
Voorbeeld:
Kom terug van een missie dat je een dooie Guardian hebt gevonden, ga je naar de The Speaker en zegt ie gewoon niks en kan je weer opbokken naar de volgende missie.
Ik had misschien een meer emotie![]()
verwacht denk ik, een soort van "gvd! we gaan ze terugpakken"
Verder erg toffe game en ga hem zeker halen![]()
Diablo heb ik nog nooit anders gespeeld. Multiplayer-coop is altijd leuker. Ook genoten van co-op met Destiny, lekker ouwehoeren over een headset, een flash mob in The Tower regelen en gewoon lol. Maar volgens mij is elke game met co-op wel lollig, al is het om het bitchen over kutmechanics of graphics bij verders slechte spellenquote:Op zondag 27 juli 2014 21:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Coop maakt een game als diablo zoveel beter!!Maar ik ben nog wel even bezig als hij uit komt... moet uiteraard weer alle characters @ lvl 70 hardcore hebben
ja oke dat kanquote:Op zondag 27 juli 2014 21:29 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Omdat ik van te voren toch niet wist wat je zou krijgen![]()
quote:
Ik heb altijd 2 vaste maatjes om diablo mee te spelen op de ps4, dus voor mij is het echt een no-brainerquote:Op zondag 27 juli 2014 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Diablo heb ik nog nooit anders gespeeld. Multiplayer-coop is altijd leuker. Ook genoten van co-op met Destiny, lekker ouwehoeren over een headset, een flash mob in The Tower regelen en gewoon lol. Maar volgens mij is elke game met co-op wel lollig, al is het om het bitchen over kutmechanics of graphics bij verders slechte spellen
Diablo heb ik al op pc, loot 2.0 dus ook al. Daar konden pc-gamers lang op wachten misschien, maar de consoleversie heeft erna van kunnen profiteren, logisch dat het voor hen dus korter wasIk heb geen idee of ik Diablo op console ga spelen. Ligt eraan wie er ook zijn om mee co-op te spelen, dat spel speel ik gewoonweg om lol te hebben.
Ben net de review aan het invoegen op de site, die mag morgenvroeg om 9 uur onlinequote:Op zondag 27 juli 2014 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een fantastisch nuttige nieuwe feature_
http://www.ibood.com/nl/nl/quote:Op zondag 27 juli 2014 22:29 schreef RRuben het volgende:
zoek een nieuwe tv om op te gamen, mn budget is max ¤400. Ik zit te denken aan deze tv Iemand ervaring of iemand die kan uitleggen of die goed is? Hij ligt namelijk niet bij de Mediamarkt o.i.d. dus ik kan heb niet even bekijken.
Stuur een PM naar de user Dimens, dat is zo'n beetje dé televisie expert op Fok!quote:Op zondag 27 juli 2014 22:29 schreef RRuben het volgende:
zoek een nieuwe tv om op te gamen, mn budget is max ¤400. Ik zit te denken aan deze tv Iemand ervaring of iemand die kan uitleggen of die goed is? Hij ligt namelijk niet bij de Mediamarkt o.i.d. dus ik kan heb niet even bekijken.
hmm, wel aantrekkelijk maar dan moet ik hem nu geijk kopenquote:Op zondag 27 juli 2014 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/nl/
2 tv's voor 400
oke zal ik doen! thanksquote:Op zondag 27 juli 2014 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Stuur een PM naar de user Dimens, dat is zo'n beetje dé televisie expert op Fok!
is dat wat ja ?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/nl/
2 tv's voor 400
Die 42" klinkt goed ja. Lijkt me een prima tv als je er nu eentje zou moeten aanschaffenquote:
mja ik heb hier nu een 42inch LG hangen die t nog perfect doet, maar waar ik gek van word is dat zodra er lichtinval van buiten is echt echt geen kut meer zie, dus de backlight van die dingen is wel verdomd belangrijk voor mequote:Op zondag 27 juli 2014 23:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die 42" klinkt goed ja. Lijkt me een prima tv als je er nu eentje zou moeten aanschaffen
Z'n inbox is vol lolquote:Op zondag 27 juli 2014 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Stuur een PM naar de user Dimens, dat is zo'n beetje dé televisie expert op Fok!
Open een topic in DIG. Gegarandeerd dat ie daarin reageertquote:
Dat is dus één van de reden waarom ik Destiny ga kopen. Op elk moment kan je in iemands game droppen. Of je nodigt iemand uit, als je het even zat bent om in je uppie te grinden. Ben wel weer eens toe aan een leuke MP-achtige game.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Diablo heb ik nog nooit anders gespeeld. Multiplayer-coop is altijd leuker. Ook genoten van co-op met Destiny, lekker ouwehoeren over een headset, een flash mob in The Tower regelen en gewoon lol. Maar volgens mij is elke game met co-op wel lollig, al is het om het bitchen over kutmechanics of graphics bij verders slechte spellen
Diablo heb ik al op pc, loot 2.0 dus ook al. Daar konden pc-gamers lang op wachten misschien, maar de consoleversie heeft erna van kunnen profiteren, logisch dat het voor hen dus korter wasIk heb geen idee of ik Diablo op console ga spelen. Ligt eraan wie er ook zijn om mee co-op te spelen, dat spel speel ik gewoonweg om lol te hebben.
haha oke is goed, we'll seequote:Op zondag 27 juli 2014 23:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Open een topic in DIG. Gegarandeerd dat ie daarin reageert
Hoe is online? Wou hem eigenlijk op launch halen maar zoveel slechte reviews en het blijft toch EAquote:Op maandag 28 juli 2014 00:46 schreef Doublepain het volgende:
UFC title op hard gewonnen
alle Bruce Lee's unlocked nu
Online nog niet veel gedaan, maar wel leuk. Met Overheem een beetje klotenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoe is online? Wou hem eigenlijk op launch halen maar zoveel slechte reviews en het blijft toch EA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |