Misschien omdat je standards te hoog liggen ?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:48 schreef n8n het volgende:
Waarom zijn alle game headset zo kapot lelijk
jawel, ze zijn allemaal van plastic met kekke kleurtjes en als je geluk hebt ledjes met verstelbare kleuren. Zijn dik en glimmend met logo's die door 12-jarige zijn bedacht. Die jij hebt valt relatief dan nog mee maar zou dat ding ver opbergen als ie buiten gebruik is, daarnaast ook niet echt een product dat er uitziet alsof het >50 kostquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:51 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Misschien omdat je standards te hoog liggen ?
Anyway ik vind mijn steelseries h wireless niet bepaald lelijk hoor
Achja smaken verschillen hequote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:55 schreef n8n het volgende:
[..]
jawel, ze zijn allemaal van plastic met kekke kleurtjes en als je geluk hebt ledjes met verstelbare kleuren. Zijn dik en glimmend met logo's die door 12-jarige zijn bedacht. Die jij hebt valt relatief dan nog mee maar zou dat ding ver opbergen als ie buiten gebruik is, daarnaast ook niet echt een product dat er uitziet alsof het >50 kost
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:05 schreef maniack28 het volgende:
Sherlock Holmes - Crimes and Punishments
Geen Dragon Age. Deze lijst kan ik moeilijk serieus nemen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:05 schreef maniack28 het volgende:
Overigens moet ik toegeven dat het aantal goede games nog tegen valt. Maar dat is op xbox ook zo (sterker nog, ik vind de xbox-exclusives nog minder tof).
Denk dat veel developers nog lekker cross gen zitten omdat het bereik zo veel groter is..
Titels voor het komend najaar voor mij:
Hohokum (Die art <3)
Infamous First Light (Ik heb mijn ps4 nu een dag en al verliefd, Fetch <3<3<3)
NHL 2015 (jaarlijks, dit jaar EINDELIJK weer verbeteringen, nieuw commentaar etc.). Voor mij is dit ook de reden om next gen te gaan
Fifa 2015
Sherlock Holmes - Crimes and Punishments (eerst review afwachten)
Auru's Awakening
Hotline Miami 2 (seriously, a must get for anyone!)
Alian Isolation (if Sega doesn't fuck up)
Assassin's Creeds Unity (duh!)
TES Online
The Witness
N++
Surgeon Simulator (bier + controller + vrienden = epic fun)
en de game waar ik in 2015 het meest naar uitkijk (voorlopig) is The Order: 1886. Setting, het idee etc. voelt uniek. Ben benieuwd... En en, Night in the Woods![]()
Hmmmm.. Nog niet voorbij zien komen... ik vond de vorige versies niet zo heel erg cool. Maar misschien wil ik hem voor een zacht prijsje t.z.t. wel proberenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:08 schreef Cikx het volgende:
[..]
Geen Dragon Age. Deze lijst kan ik moeilijk serieus nemen.
Dat was de 21equote:Elsewhere, Dutton was asked if we might learn of the August 2014 PlayStation Plus free games this week. He said, “No, not this week – it will be the week after. It’s looking like an eclectic list this month – should be something for everyone.
Het is ook indie-tijd, daar willen alle developers van profiteren he. Als je kijkt wat voor crap er ook op steam staat tegenwoordig hoop ik dat de PS-store wat "netter" blijft.quote:
codquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:01 schreef Doublepain het volgende:
Call of Duty deals zijn niet echt deals in de PS store, 50 euro voor een freaking season pass
is ook, en zoveel aaa titels zijn er niet voor ps4. Al kunnen ze wel inmiddels Knack ouzo gratis weggeven. En misschien killzone. Sowieso in september drieclub..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het is ook indie-tijd, daar willen alle developers van profiteren he. Als je kijkt wat voor crap er ook op steam staat tegenwoordig hoop ik dat de PS-store wat "netter" blijft.
watch_dogsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
is ook, en zoveel aaa titels zijn er niet voor ps4. Al kunnen ze wel inmiddels Knack ouzo gratis weggeven. En misschien killzone. Sowieso in september drieclub..
Ik heb 4 weken vakantie gehad en geen van mijn game apparaten intensief gebruikt. Voor mijn vakantie ook nog watch dogs en ach gekocht.. niks van terechtgekomen
vind Grado wel mooi en sommige Sony of AKG modellen, zijn alleen niet echt headsets (vandaar mijn eerdere vraag over party audio via de versterkerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:00 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Achja smaken verschillen heWat vind jij dan een mooie gaming headset ? Er moet toch één zijn?
Astro a40/50 lijkt me overigens ook wel mooi
Volgens mij kan nu idereen erin dus zal wel chaos zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is Destiny niet meer bereikbaar? Kan niet inloggen
Laat maar weten hoe de Moon missie was morgenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:08 schreef Disker91 het volgende:
Om 10 of 11 uur. Durf het niet meer te zeggen
Edit: wrong topic, maar dit is hoelaat de maan missie opengaat in Destiny
Ga tegen 12 uur uit, dus kan het wel even spelenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe de Moon missie was morgen
Lekker hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:28 schreef Disker91 het volgende:
Halo skills komen weer naar boven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die is echt te sterk, ben blij dat ze hebben aangegeven dat ze die map en voertuigen flink onder handen gaan nemen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:29 schreef VulpX het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Had gisteren een potje waarbij ik 7 minuten de tank had op de moon map. K/D van 36/2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |