Heb nu pas door dat je de wedstrijden ook per wedstrijd online kan bekijken. Dacht al, wat raar dat ze dat niet deden gezien Halo. Mooi dat het weer terug is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:31 schreef VulpX het volgende:
Ja de tank wordt hard generft in de game straks.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:36 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Heb nu pas door dat je de wedstrijden ook per wedstrijd online kan bekijken. Dacht al, wat raar dat ze dat niet deden gezien Halo. Mooi dat het weer terug is.
Ja de bungiesite houd het allemaal erg goed bijquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:36 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Heb nu pas door dat je de wedstrijden ook per wedstrijd online kan bekijken. Dacht al, wat raar dat ze dat niet deden gezien Halo. Mooi dat het weer terug is.
Je kunt op de Bungie site al je stats zien, en de laatste 10 potjes ofzo.quote:
Vanavond om 11 uur inloggen, dan kun je naar de maan. En dan krijg je ook het speciale beta emblem. Is ook alleen vanavond van 11 tot 1.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:54 schreef Jimbo het volgende:
Las ergens dat we vanavond de maan op kunnen ?
Wanneer ? en er was een speciale actie als je op de 26ste zou loggen, gaat die ook nog voor NL gelden ?
Doen ze niet meer bij PSV-fansquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom wordt er bij mijn fifa geen ERV meer bijgeteld?
emblem neem je mee dan naar het volledige spel? Geld dit ook voor je stats?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:04 schreef VulpX het volgende:
[..]
Vanavond om 11 uur inloggen, dan kun je naar de maan. En dan krijg je ook het speciale beta emblem. Is ook alleen vanavond van 11 tot 1.
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doen ze niet meer bij PSV-fans
Emblem sowieso, stats weten we nog niet maar waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:34 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
emblem neem je mee dan naar het volledige spel? Geld dit ook voor je stats?
Goed deze was inderdaad iets te impulsief en kinderachtig van mijquote:
Bij je eigen pro bedoel je?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom wordt er bij mijn fifa geen ERV meer bijgeteld?
Mijn levels gaan ook niet omhoog.2 weken geleden wel nog..en zit pas bij 32quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij je eigen pro bedoel je?
Dat is al 2 jaar zo spijtig, was altijd wel leuk.
Ja dat zekerquote:Op zondag 27 juli 2014 02:24 schreef Friday12 het volgende:
Nope was inactivejammer maarja. Ik heb beta gespeeld wel karig dat je het maar 2 uur op de zaterdag avond kriijgt
Ik was er dus helemaal niet en had mijn PS4 aangelaten maarja was inactive net voor die tijd denk ikquote:Op zondag 27 juli 2014 02:26 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ja dat zekerEigenlijk zou iedereen de emblem moeten krijgen voor het spelen van de alpha/beta en niet alleen tussen 23:00 - 01:00.
Al is een emblem niet heel bijzonder en zul je zien dat echt bijna iedereen met de emblem loopt in de full game. Wat het dan ook niet echt meer speciaal maakt
Misschien als de beta doorgaat dat deze mission nog een keertje komt we zullen zien.
Ik dacht en had gehoopt dat bungie veel meer exclusives zou geven dan alleen de emblem
Ik vond hem wel vet. Goede creepy sfeer ook.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:48 schreef Rossdale het volgende:
Zo bijzonder was die maanmissie nu ook weer niet. Gewoon een flinke wave met horde. O en je ziet een andere guardian op een berg staan. Rasputin?
Wave met fallen in dat schip, wave met hive voor de poort, baasje wizard, klaar. Het viel me alleen op dat er voor de rest dit keer echt niemand was. Op aarde zag je van de ene instance naar de ander nog wel wat mensen rondhollen, nu niemand. Dat maakt de sfeer wel beter.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:48 schreef Rossdale het volgende:
Zo bijzonder was die maanmissie nu ook weer niet. Gewoon een flinke wave met horde. O en je ziet een andere guardian op een berg staan.
quote:Op zondag 27 juli 2014 03:14 schreef bakacakes het volgende:
Had hem ook aangezet omdat ik hele avond weg was, ben nu pas thuis en ik zie dat ik gekicked was. Heb dan ook denk ik niet die emblem gekregen, beetje jammer. Maar goed zoveel is die ook niet waard voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |