Bij mij liepen er wel wat mensen rond op de maan hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wave met fallen in dat schip, wave met hive voor de poort, baasje wizard, klaar. Het viel me alleen op dat er voor de rest dit keer echt niemand was. Op aarde zag je van de ene instance naar de ander nog wel wat mensen rondhollen, nu niemand. Dat maakt de sfeer wel beter.
Je wapens en armor worden in Crucible genormaliseerd, dus dan heb je geen armor/wapen voordeel. Bij Iron Banner valt die normalisatie weg, net als in SP, en draait het dus echt om gear.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:41 schreef Yi-Long het volgende:
Kon die wave op de maan niet spelen. Heb even 1 potje 'conquest' gedaan, en toen weer gestopt.
Het lijkt erop dat ik andere wapens in MP heb dan in SP.
Kan je wisselen hequote:Op zondag 27 juli 2014 09:41 schreef Yi-Long het volgende:
Kon die wave op de maan niet spelen. Heb even 1 potje 'conquest' gedaan, en toen weer gestopt.
Het lijkt erop dat ik andere wapens in MP heb dan in SP.
Yeah, maar ik heb gewoon mijn standaard scout-rifle staan, maar in sp heeft die volgens mij een snellere rate-of-fire en meer ammo per round, maar in mp is het wat langzamer en maar 15 per round.quote:
Iedereen heeft dezelfde wapens in mp geloof ik.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, maar ik heb gewoon mijn standaard scout-rifle staan, maar in sp heeft die volgens mij een snellere rate-of-fire en meer ammo per round, maar in mp is het wat langzamer en maar 15 per round.
Ik kan het mishebben, en misschien komt het door een upgrade ofzo die ik heb gedaan op dat wapen. Geen idee.
Dat kan, bij mij totaal niet. 11 uur stipt, half uurtje wat geroamed, niets te zien.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:35 schreef VulpX het volgende:
[..]
Bij mij liepen er wel wat mensen rond op de maan hoor.
Ook maar een stuk of 3 hoor. Op de maan in het gebied voor de fallen guardian. Waar ik blijkbaar dus een gigantische cave om te exploren heb gemistquote:Op zondag 27 juli 2014 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan, bij mij totaal niet. 11 uur stipt, half uurtje wat geroamed, niets te zien.
8/10quote:Op zondag 27 juli 2014 11:29 schreef Pheno het volgende:
Maar nu eerst verder met TLoU, Destiny is pas in september
Ik meen ergens gelezen te hebben via Accountbeheer en dan bij Transactiegeschiedenis zoeken.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:16 schreef RRuben het volgende:
Hoe kan je een preorder cancellen op de ps4? Heb destiny gepreorderd zodat ik de beta kon downloaden alleen nu kan ik nergens de preorder cancellen?
Heb je TLOU al? Bij mij komt ie pas dinsdag binnen als het goed is...quote:Op zondag 27 juli 2014 11:29 schreef Pheno het volgende:
Maar nu eerst verder met TLoU, Destiny is pas in september
Jaloers dat ie niet op Wii U isquote:
Dat is een kwestie van geluk hebben. De ene keer zetten ze er een lagere waarde op, de andere keer niet. Erom vragen kan, maar dan krijg je een reply dat ze daar niet aan doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:18 schreef Cikx het volgende:
Iemand ervaring met de webshop WOW HD? TLoU is er te koop voor 37,59, maar heb geen zin om douane kosten te betalen.
Youtube gebruiken voor een graphics comparisonquote:Op zondag 27 juli 2014 13:38 schreef maniack28 het volgende:
Wat zijn nu precies de verschillen tussen TLOU op PS3 en PS4? Ik heb even youtube gekeken, maar graphicswise vind ik het verschil niet dusdanig dat ik er 40 euro voor neer ga tellen. Heb hem op de PS3 obviously al uitgespeeld
Levering duurt ook nog eens drie/vier weken, kun je beter naar MediaMarkt voor 42 euro komende weekquote:Op zondag 27 juli 2014 13:18 schreef Cikx het volgende:
Iemand ervaring met de webshop WOW HD? TLoU is er te koop voor 37,59, maar heb geen zin om douane kosten te betalen.
Dat ligt eraan, ga jij hard?quote:Op zondag 27 juli 2014 14:00 schreef Maraca het volgende:
Wie trouwens zin heeft in NFS is van harte welkom in onze groep
Ik kan mijn auto verkopen als "zgan"quote:Op zondag 27 juli 2014 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, ga jij hard?Wil natuurlijk niet van een meisje verliezen!
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:42 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van geluk hebben. De ene keer zetten ze er een lagere waarde op, de andere keer niet. Erom vragen kan, maar dan krijg je een reply dat ze daar niet aan doen.
Ik heb er 2 iets van boven de ¤22,- besteld en 2 keer geen duane gezeik gehad.
Ok top, bedankt! Dan ga ik wel even naar de MM inderdaad.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Levering duurt ook nog eens drie/vier weken, kun je beter naar MediaMarkt voor 42 euro komende week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |