Kan prima.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:43 schreef VulpX het volgende:
[..]
Youtube gebruiken voor een graphics comparison
yo thanks! Het is geluktquote:Op zondag 27 juli 2014 12:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben via Accountbeheer en dan bij Transactiegeschiedenis zoeken.
Mensen hebben de game al binnen op twitch zie ikquote:
tuurlijk. Al is het maar recensie-exemplaren, laat staan winkels die het geneuzel niet boeit.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mensen hebben de game al binnen op twitch zie ik
Destinyquote:Op zondag 27 juli 2014 20:45 schreef Sodapoppin het volgende:
Weet echt niet of ik nou diablo zal gaan halen of destinydestiny is wel leuk maar nog altijd het meh gevoel. Diablo blijft gewoon een bazen spel..
Cheatersquote:
Nee man!!!quote:Op zondag 27 juli 2014 21:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Destiny
diablo is bagger op de consoles imho
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee man!!!
Besturing op de consoles >>> pc met directe controle over je character met je linkeranaloog, de evade-optie @ rechteranaloog, lokale 4 player coop en loot 1.5 vanaf het begin geimplementeerd waar de PC versie nog maanden op kon wachten. Diablo op de consoles beats de PC versie any time.
Probeer het nu nog eens met argumenten lieve schat. Ik speel zowel de PC als ps3 (en bijna ps4) versie.quote:
Nergens voor nodig.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Probeer het nu nog eens met argumenten lieve schat.
Bothquote:Op zondag 27 juli 2014 20:45 schreef Sodapoppin het volgende:
Weet echt niet of ik nou diablo zal gaan halen of destinydestiny is wel leuk maar nog altijd het meh gevoel. Diablo blijft gewoon een bazen spel..
ga je serieus deze discussie weer aan ?quote:
locale coop kan op een pc ookquote:Op zondag 27 juli 2014 21:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee man!!!
Besturing op de consoles >>> pc met directe controle over je character met je linkeranaloog, de evade-optie @ rechteranaloog, lokale 4 player coop en loot 1.5 vanaf het begin geimplementeerd waar de PC versie nog maanden op kon wachten. Diablo op de consoles beats de PC versie any time.
Dus ik kom met heldere argumenten waarmee ik aan wil geven waardoor het in mijn optiek niet zo is dat de console-versie bagger is (de aanwezigheid van lokale coop en de control-opties), en jij neemt vervolgens niet eens de moeite om fatsoenlijk aan te geven waarom het daar niet mee eens bent? Met argumenten weetjewel? Hoe volwassen mensen dat doen als ze discussie voeren?quote:
Omdat ik van te voren toch niet wist wat je zou krijgenquote:Op zondag 27 juli 2014 09:34 schreef RRuben het volgende:
[..]waarom laat je je ps aanstaan als het toch niet zoveel waard is voor je...
Diable ultimate evil edition voor PS4 is ook met ROS hè?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
locale coop kan op een pc ookalleen heb je 4 pc's nodig.
loot 1.5 vanaf t begin...niet vreemd gezien t en later uit kwam, en je moeilijker public gaat.
Het is gewoon een heel ander soort game. Hoe diablo ROS nu is, vergeleken met diablo op de consoles is het pc anytime voor me
Sommige dingen zijn vanzelfsprekend en hebben geen verdere argumentatie nodig. Ik zou het alleen willen samenvatten als PC > consoles voor alle games die overduidelijk voor PC gebouwd zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dus ik kom met heldere argumenten waarmee ik aan wil geven waardoor het in mijn optiek niet zo is dat de console-versie bagger is (de aanwezigheid van lokale coop en de control-opties), en jij neemt vervolgens niet eens de moeite om fatsoenlijk aan te geven waarom het daar niet mee eens bent? Met argumenten weetjewel? Hoe volwassen mensen dat doen als ze discussie voeren?
Ja dat snap ik.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Diable ultimate evil edition voor PS4 is ook met ROS hè?
Mja, ik als console -en pc diablo speler ben het daar niet mee eens. Vind het ook erg kort door de bocht die gedachtengang en juist deze game bewijst het tegendeel.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:33 schreef VulpX het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn vanzelfsprekend en hebben geen verdere argumentatie nodig. Ik zou het alleen willen samenvatten als PC > consoles voor alle games die overduidelijk voor PC gebouwd zijn.
Zolang ik met mijn ps4 de mogelijkheid heb om 4 vrienden op de bank lekker de hele avond kan dungeon-crawlen op een scherm ben ik het daar niet mee eens.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
Maar nog blijft de pc versie superieur aan de ongetweakte PS4 versie
Idd, als dat je ding is, dan is dit de versie voor jouquote:Op zondag 27 juli 2014 21:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mja, ik als console -en pc diablo speler ben het daar niet mee eens. Vind het ook erg kort door de bocht die gedachtengang en juist deze game bewijst het tegendeel.
[..]
Zolang ik met mijn ps4 de mogelijkheid heb om 4 vrienden op de bank lekker de hele avond kan dungeon-crawlen op een scherm ben ik het daar niet mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |