Mark of the ninja is echt awesome.... Kan niet wachten om volgende week eindelijk rogue legacy te kunnen spelen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:03 schreef Yi-Long het volgende:
Zou mooi zijn als er ook wat (360) XBLA-exclusives alsnog naar PS4 komen, zoals Mark of the Ninja, Super Meat Boy, ilomilo, etc etc.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:03 schreef Yi-Long het volgende:
Zou mooi zijn als er ook wat echte next-gen titels naar PS4 komen.
Zegt me allemaal geen drol.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:03 schreef Yi-Long het volgende:
Zou mooi zijn als er ook wat (360) XBLA-exclusives alsnog naar PS4 komen, zoals Mark of the Ninja, Super Meat Boy, ilomilo, etc etc.
Nee dat snap ik... Dat zou ik ook niet doenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:00 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik haat niet op indies, ga er alleen geen ps4 voor kopen.
Nee.quote:
jij echt welquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee dat snap ik... Dat zou ik ook niet doen
Dan heb je een van de allerbeste games van last-gen gemist, en een van de allerbeste platform-games ooit...quote:
Indrukwekkend voor een game die een 9 heeft op metacritic en waar miljoenen exemplaren van verkocht zijn.quote:
Neuh hoor... Destiny, TLOU, Diablo 3 en The enemy within allemaal dit jaar nog.quote:
De map is ook niet normaal groot... gister van Detroid > NYC > Washington > Miami gereden was ik echt lang mee bezigquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nu ik de the crew beta gezien heb lijkt het me toch wel een tof spel. Een soort van mmo terwijl de map groter is dan gta5.
Daar heeft de technologie god Smart TV's voor uitgevonden.quote:
Dat is alleen een kostuum? of is er nog meer?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vergeet niet je gratis DLC's in de store
Ja, 'Alf's Escape' een extra speelbaar level.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:01 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Dat is alleen een kostuum? of is er nog meer?
http://games.fok.nl/review/659262/1/1/50/sniper-elite-3.htmlquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:53 schreef Sodapoppin het volgende:
is sniper elite een beetje toffe game ?
bedanktquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/review/659262/1/1/50/sniper-elite-3.html
Touchpad -> driehoekje inhouden "go to orbit" -> set destination -> Earth -> kies wat leuks uitquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:40 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat moet ik bij dat Destiny doen ? Sta nu in een ruimte met een tower maar kan daar niks doen?
Meh, niet voor de hoofdprijs eerlijk gezegd. Veel herhaling en slome gameplay.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:53 schreef Sodapoppin het volgende:
Budgetbakgamequote:Op donderdag 24 juli 2014 21:53 schreef Sodapoppin het volgende:
De beta is nu open voor iedereen. Je moet wel PS Plus hebben om op die manier mee te mogen doen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:16 schreef RedemptioN het volgende:
iemand nog een destiny beta key pour moi?
heb via zavvi wel de pre-order staan maar geen beta key...:/
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:16 schreef RedemptioN het volgende:
iemand nog een destiny beta key pour moi?
heb via zavvi wel de pre-order staan maar geen beta key...:/
En anders kun je hem in de PlaystationStore pre orderen, downloaden (geen key nodig) en naderhand de pre order cancellen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De beta is nu open voor iedereen. Je moet wel PS Plus hebben om op die manier mee te mogen doen.
Ben geen die-hard gamer, Metacritic zegt me ook niets maar dat zal een review website zijn. Niet iedereen kan overal verstand van hebben hehquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Indrukwekkend voor een game die een 9 heeft op metacritic en waar miljoenen exemplaren van verkocht zijn.
Metacritic is een verzamelplaats van reviewcijfers: van veel media, maar ook gamers.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben geen die-hard gamer, Metacritic zegt me ook niets maar dat zal een review website zijn. Niet iedereen kan overal verstand van hebben heh
Ahh, helder... Dank voor de infoquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Metacritic is een verzamelplaats van reviewcijfers: van veel media, maar ook gamers.
fireteamsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:56 schreef Sickert het volgende:
Mensen die in Fireteams willen spelen met Destiny.
sickertnl is mn psn,
Weet nog niet of ik m ga halen maar net met wat wild vreemde in fireteams gespeeldmoddervet!
Soort zoekt soortquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:20 schreef Bow het volgende:
Die strike-missie is vet, maar ik kom steeds met kneuzen te zitten waar je niet goed van wordt!
Watch Dogs van mij natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:37 schreef maniack28 het volgende:
Must haves als ik zo mijn PS4 ga kopen? Ik dacht Watch Dogs en AC4. Ik heb the Last of Us al gespeeld op PS3
Battlefield 4 en Awesomenautsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:37 schreef maniack28 het volgende:
Must haves als ik zo mijn PS4 ga kopen? Ik dacht Watch Dogs en AC4. Ik heb the Last of Us al gespeeld op PS3
Open beta voor mensen met PSN+quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik las vanaf vandaag open beta? voor iedereen? Ik wil dan ook wel proberen..
Ik zou aanraden erbij te gaan zitten... Vind ik zelf altijd wel prettigquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zo, PS4 is gisteren binnen gekomen.
Beetje impuls aankoop aangezien er nog eigenlijk 0 vette titels voor zijn
Heb nu BF4 wat ik een beetje loop te spelen (SP vooralsnog) en Last of Us gepre-ordered.
Kom van 360 af dus die remastered titels zijn voor mij wel interessant (Uncharted etc). Destiny beta is ook wel geinig.
Ik ben meer voor de hang of lig positiequote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou aanraden erbij te gaan zitten... Vind ik zelf altijd wel prettig
jaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik las vanaf vandaag open beta? voor iedereen? Ik wil dan ook wel proberen..
Vanavond een paar potten coop?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben meer voor de hang of lig positie
Ik heb ook totaal niks met Halo, maar Destiny vind ik daarentegen wel tof. Het is iets minder klinisch dan Halo, maar toch ziet de wereld er vrij leeg uit dat vind ik wel jammer.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:03 schreef Rogan het volgende:
Pff. Ik begrijp de hype rond Destiny dus totaal niet. Is het zo bijzonder dat Bungie een game heeft gemaakt die je 1 op 1 kan vergelijken met Borderlands in een Halo jasje?
Zelf heb ik nooit iets met Halo gehad, uitermate saai universum met inspiratieloos design als je het mij vraagt.
Misschien komt het wel door mijn ultieme desinteresse in Halo dat ik Destiny absoluut niet interessant vind..
Ik heb Halo, net als veel andere shooters altijd gemeden. Destiny vind ik tof omdat de nadruk niet op PvP ligt, en heel erg op coop.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:03 schreef Rogan het volgende:
Pff. Ik begrijp de hype rond Destiny dus totaal niet. Is het zo bijzonder dat Bungie een game heeft gemaakt die je 1 op 1 kan vergelijken met Borderlands in een Halo jasje?
Zelf heb ik nooit iets met Halo gehad, uitermate saai universum met inspiratieloos design als je het mij vraagt.
Misschien komt het wel door mijn ultieme desinteresse in Halo dat ik Destiny absoluut niet interessant vind..
Nog steeds je PS4 niet binnen? Of alweeeeeeeeer terug gestuurd?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:15 schreef Solique het volgende:
Dit weekend destiny eens proberen (wel op mijn ps3 helaas)
Weer terug voor RMAquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:09 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nog steeds je PS4 niet binnen? Of alweeeeeeeeer terug gestuurd?
OMFG dat meen je niet? WTF is daar telkens mee. Ik kan daar echt niet met mijn hoofd bijquote:
Lijkt een beetje op Castle Crashers eigenlijk, misschien wel leukquote:
Had nog steeds hetzelfde probleem als de eerste keer.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:13 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
OMFG dat meen je niet? WTF is daar telkens mee. Ik kan daar echt niet met mijn hoofd bij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom sturen ze niet gewoon een hele nieuwe naar je. Zo blijf je bezig man. Hoe vaak is die nu onderhand al daarheen gegaan.
En dat was?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Had nog steeds hetzelfde probleem als de eerste keer.
Artifacts, krassen, strepen, niet gerenderde delen tijdens AMV filmpjes.quote:
Oh ja dat heb je al eens verteld hier, balen man!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Artifacts, krassen, strepen, niet gerenderde delen tijdens AMV filmpjes.
Ingame nergens last van.
Awesome game ja, maar als gespeeld op xbox 360quote:
Echt irritant, filmpje maar gekoppeld voor een beeld.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh ja dat heb je al eens verteld hier, balen man!
Ik moet m (nog steeds) terugsturen om dat auto-eject probleem wat ong. 1 keer per week voorkomt.
Zou ik eigenlijk in augustus moeten doen zodat ie terug is voor Destiny.
Welk spel?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
wat een kut spel. Third person. 5 minuten rondgelopen, ineens de eerste vijanden en na 3 was ik dood.
het was ook niet eens zo bizar mooi ofzo.
Na 5 min spelen, zonder je er ook maar even in te verdiepen, een game afdoen als kutquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
wat een kut spel. Third person. 5 minuten rondgelopen, ineens de eerste vijanden en na 3 was ik dood.
Daarom had ik hem verwijderdquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Daarbij is Destiny niet eens third person
Nah.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Echt irritant, filmpje maar gekoppeld voor een beeld.
Nog steeds niet gedaan?
aaaaahquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nah.Ik ga m ZO missen dan!
En je kunt het zo oplossen door ff de stekker eruit te trekken en een system restore te doen, alleen gebeurt het dan een week later weer, en weer...
Ja inderdaad, hoop dat je nu een goede werkende terug krijgt!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:47 schreef Solique het volgende:
[..]
aaaaah
Kon mijn issue maar zo makkelijk worden opgelost.
Sorry, excitedquote:
Dat hoop ik nu eindelijk wel eensquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hoop dat je nu een goede werkende terug krijgt!
AWESOMENAUTSquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:20 schreef maniack28 het volgende:
Maar goed, super content anyway. Any must haves van de indiegames? Bijv Don't Starve? Mercanery Kings?
Op termijn zou ik ook wel wat couch co-ops binnen willen halen. Preferably platformers (geen FPS, mijn vriendin kan niet met 2 sticks tegelijk spelen). Aanbod is nu nog wat mager, maar komt volgens mij helemaal goed.
Quacamelee, en als je de PS+ versie al hebt voor de Vita/PS3, kun je de PS4 versie downloaden voor 4 euro. Anders is het 14 euro ofzo.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:20 schreef maniack28 het volgende:
Maar goed, super content anyway. Any must haves van de indiegames? Bijv Don't Starve? Mercanery Kings?
Op termijn zou ik ook wel wat couch co-ops binnen willen halen. Preferably platformers (geen FPS, mijn vriendin kan niet met 2 sticks tegelijk spelen). Aanbod is nu nog wat mager, maar komt volgens mij helemaal goed.
Thanks voor deze suggesties, beiden al gespeeld op oude gen. Fez is awesome, zeker een aanrader voor indieliefhebbers.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Quacamelee, en als je de PS+ versie al hebt voor de Vita/PS3, kun je de PS4 versie downloaden voor 4 euro. Anders is het 14 euro ofzo.
En Fez. 10 euro.
Ik ga even een demo eraf trekken als dat kan. Looks good!quote:
Die is er volgens mij niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ga even een demo eraf trekken als dat kan. Looks good!
FEZ, Hotline Miami 2, Broforce, ben enorm benieuwd naar No Man’s Sky.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:20 schreef maniack28 het volgende:
En The Witness, van de maker van Braid ^^quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:27 schreef n8n het volgende:
[..]
FEZ, Hotline Miami 2, Broforce, ben enorm benieuwd naar No Man’s Sky.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
Tsja, iemand die een game 5 minuten de kans geeft en verwijdert hoef je verder niet zo serieus te nemen natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:30 schreef Disker91 het volgende:
[..]![]()
Hoe de fack ben je zo snel dood? Mijn oma komt nog langs de tutorial.
Is een first-person shooter, was allang bekend. Dus ik weet niet wat jij verwacht had?
Laatste is puur smaak, daar kan ik je niet op aanspreken. Maar dan ben ik wel benieuwd wat jij wel bizar mooi vind op de PS4 nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |