Mark of the ninja is echt awesome.... Kan niet wachten om volgende week eindelijk rogue legacy te kunnen spelen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:03 schreef Yi-Long het volgende:
Zou mooi zijn als er ook wat (360) XBLA-exclusives alsnog naar PS4 komen, zoals Mark of the Ninja, Super Meat Boy, ilomilo, etc etc.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:03 schreef Yi-Long het volgende:
Zou mooi zijn als er ook wat echte next-gen titels naar PS4 komen.
Zegt me allemaal geen drol.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:03 schreef Yi-Long het volgende:
Zou mooi zijn als er ook wat (360) XBLA-exclusives alsnog naar PS4 komen, zoals Mark of the Ninja, Super Meat Boy, ilomilo, etc etc.
Nee dat snap ik... Dat zou ik ook niet doenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:00 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik haat niet op indies, ga er alleen geen ps4 voor kopen.
Nee.quote:
jij echt welquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee dat snap ik... Dat zou ik ook niet doen
Dan heb je een van de allerbeste games van last-gen gemist, en een van de allerbeste platform-games ooit...quote:
Indrukwekkend voor een game die een 9 heeft op metacritic en waar miljoenen exemplaren van verkocht zijn.quote:
Neuh hoor... Destiny, TLOU, Diablo 3 en The enemy within allemaal dit jaar nog.quote:
De map is ook niet normaal groot... gister van Detroid > NYC > Washington > Miami gereden was ik echt lang mee bezigquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nu ik de the crew beta gezien heb lijkt het me toch wel een tof spel. Een soort van mmo terwijl de map groter is dan gta5.
Daar heeft de technologie god Smart TV's voor uitgevonden.quote:
Dat is alleen een kostuum? of is er nog meer?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vergeet niet je gratis DLC's in de store
Ja, 'Alf's Escape' een extra speelbaar level.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:01 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Dat is alleen een kostuum? of is er nog meer?
http://games.fok.nl/review/659262/1/1/50/sniper-elite-3.htmlquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:53 schreef Sodapoppin het volgende:
is sniper elite een beetje toffe game ?
bedanktquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/review/659262/1/1/50/sniper-elite-3.html
Touchpad -> driehoekje inhouden "go to orbit" -> set destination -> Earth -> kies wat leuks uitquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:40 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat moet ik bij dat Destiny doen ? Sta nu in een ruimte met een tower maar kan daar niks doen?
Meh, niet voor de hoofdprijs eerlijk gezegd. Veel herhaling en slome gameplay.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:53 schreef Sodapoppin het volgende:
Budgetbakgamequote:Op donderdag 24 juli 2014 21:53 schreef Sodapoppin het volgende:
De beta is nu open voor iedereen. Je moet wel PS Plus hebben om op die manier mee te mogen doen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:16 schreef RedemptioN het volgende:
iemand nog een destiny beta key pour moi?
heb via zavvi wel de pre-order staan maar geen beta key...:/
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:16 schreef RedemptioN het volgende:
iemand nog een destiny beta key pour moi?
heb via zavvi wel de pre-order staan maar geen beta key...:/
En anders kun je hem in de PlaystationStore pre orderen, downloaden (geen key nodig) en naderhand de pre order cancellen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De beta is nu open voor iedereen. Je moet wel PS Plus hebben om op die manier mee te mogen doen.
Ben geen die-hard gamer, Metacritic zegt me ook niets maar dat zal een review website zijn. Niet iedereen kan overal verstand van hebben hehquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Indrukwekkend voor een game die een 9 heeft op metacritic en waar miljoenen exemplaren van verkocht zijn.
Metacritic is een verzamelplaats van reviewcijfers: van veel media, maar ook gamers.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben geen die-hard gamer, Metacritic zegt me ook niets maar dat zal een review website zijn. Niet iedereen kan overal verstand van hebben heh
Ahh, helder... Dank voor de infoquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Metacritic is een verzamelplaats van reviewcijfers: van veel media, maar ook gamers.
fireteamsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:56 schreef Sickert het volgende:
Mensen die in Fireteams willen spelen met Destiny.
sickertnl is mn psn,
Weet nog niet of ik m ga halen maar net met wat wild vreemde in fireteams gespeeldmoddervet!
Soort zoekt soortquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:20 schreef Bow het volgende:
Die strike-missie is vet, maar ik kom steeds met kneuzen te zitten waar je niet goed van wordt!
Watch Dogs van mij natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:37 schreef maniack28 het volgende:
Must haves als ik zo mijn PS4 ga kopen? Ik dacht Watch Dogs en AC4. Ik heb the Last of Us al gespeeld op PS3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |