abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 juli 2014 @ 22:56:03 #1
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_142660418
Laatste updates
Voor woensdag 23 juli is een Dag van Nationale Rouw afgekondigd. Door het land zullen kerkklokken luiden en op overheidsgebouwen hangen vlaggen halfstok. Er zullen herdenkingsdiensten in het hele land gehouden worden. Rond 16.00 Nederlandse tijd zullen de eerste lichamen arriveren in Eindhoven. De koning, koningin en Mark Rutte zullen daarbij aanwezig zijn. Ook zal op dat moment een minuut stilte gehouden worden.

N.B.: In principe zijn winkels etc. gewoon open, maar dat is uiteraard aan de eigenaar. Meer details: http://www.rijksoverheid.(...)-nationale-rouw.html

De vliegtuigen met de eerste 40 lichamen zijn nu onderweg naar luchthaven Eindhoven. Op het moment liggen ze op schema om om 16:00 uur te landen. De vlucht kan hier gevolgd worden.





Screenshot uit video van de Buk luchtafweerinstallatie enkele uren voor de fatale beschieting

Mogelijk bewijs van een raketinslag.


De separatisten overhandigen de zwarte dozen over aan de Maleisiërs:







Actueel:
Livestream NPO 1 (NOS): http://www.npo.nl/live

Journalisten ter plekke:
https://twitter.com/PaulSonne
https://twitter.com/obk
https://twitter.com/ChristopherJM
https://twitter.com/maxseddon
Overzicht van alle Twitteraccounts van journalisten ter plekke :
https://twitter.com/Bertine83/mh17-eyes-on-site/members

Situatie vlucht MH17:
Passagiersvlucht MH17 van Malaysia Airlines vertrok donderdag 17 juli om 12:15 Nederlandse tijd van Schiphol Airport Amsterdam richting Kuala Lumpur. Het toestel (een Boeing 777) verdween van de radar boven de Krim om 16:15 Nederlandse tijd volgens de Oekraïense luchtverkeersleiding. Niet veel later werd bekend dat het toestel was neergestort, waarbij alle 298 inzittende zijn omgekomen. Naar verluid is het toestel uit de lucht geschoten door een raket.

Slachtoffers:
Nationaliteiten slachtoffers vlucht MH17
· 193 Nederland
· 43 Maleisië
· 27 Australië
· 12 Indonesië
· 10 Verenigd Koninkrijk
· 4 België
· 4 Duitsland
· 3 Filippijnen
· 1 Canada
· 1 Nieuw-Zeeland
Totaal: 298

Officiële passagierslijst

De slachtoffers krijgen een gezicht - Daily Mail
Profielen van de AIDSonderzoekers en enkele andere internationaal bekendere experts (Amnesty, etc.) - NY Times

Belangrijk LET OP!!!
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar - Geen foto's van lijken
Commentaar in feedback.
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
Verder: De passagierslijst hierboven is met expliciete toestemming van Yvonne geplaatst, waarschuwing blijft verder van kracht. Grappen kunnen in ONZ (incl. 'toch wel dichtbij' onzin), samenzweringstheorieën kunnen naar TRU/BNW, klachten naar Feedback.

Samenvatting:

• Vlucht MH17 is even na 5 uur op 17 juli (lokale tijd) neergestort. Wraktstukken en lichamen liggen over een gebied van 10-15 km verspreid.
• Hoewel nog niet officieel bevestigd, wijst alles op dat het vliegtuig is neergehaald met een raket vanaf de grond
• Veel landen leggen de schuld bij pro-Russische separatisten in Oekraïne
• Rusland legt de schuld bij de Oekraïense overheid
• Nederland wacht verdere berichtgeving af voordat een schuldige wordt aangewezen, maar Rutte beloofde dat de daders vervolgd en berecht zullen worden.
• Obama wijst geen schuldige aan, maar maakt duidelijk dat alles lijkt te wijzen op de schuld van de rebellen, en dat dergelijke wapens en training daarvoor alleen mogelijk zouden zijn met Russische inbreng
• Separatisten bezetten de crashsite en weigeren/limiteren toegang voor de onafhankelijke onderzoekers
• Bovendien zouden de rebellen lichamen en ander bewijsmateriaal hebben weggehaald
• De zwarte dozen zouden in handen van de rebellen zijn
• Ruim 200 lichamen zijn op dit moment geborgen en geplaatst in een trein met koelwagons. Deze trein is momenteel onderweg naar Donetsk, zonder de OVSE en de andere experts. Verwacht wordt dat de trein hierna naar Kharkiv gaat.
• Bij de VN Veiligheidsraad ligt een voorbeeldresolutie klaar die alle landen oproept volledig mee te werken aan de berging van slachtoffers en verder onderzoek. Minister Timmermans is aanwezig bij de Veiligheidsraad.
• De zwarte dozen zijn door de separatisten aan de Maleisiërs overhandigd.

Overige feiten/speculaties

• Het raketsysteem zou een BUK missile system zijn. Een raket van dit systeem vliegt met ruim Mach 3 en heeft een maximaal hoogtebereik van ongeveer 25 km.

• MH17 vloog op 33000 ft (ong. 10 km). Dit deel van het luchtruim was veilig verklaard door zowel IATA als ICAO

• Malaysia Airlines stelt per direct $5000 per passagier aan de nabestaanden beschikbaar voor directe kosten, de volledige schadevergoeding volgt. Het eerder geplande transport van nabestaanden naar de crashsite is afgelast wegens de gespannen situatie.

• Onder de slachtoffers bevonden zich minimaal 6 wetenschappers en experts die onderweg waren naar Melbourne voor een conferentie over HIV/AIDS. Ook oud-president van de International AIDS Society, Joep Lange, is één van de slachtoffers

Toespraak Minister Timmermans bij de VN Veiligheidsraad

Verschillende persconferenties Mark Rutte
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toespraak Koning Willem-Alexander

Video speech Obama omtrent MH17

Video's VN Veiligheidsraad spoedbijeenkomst
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verklaringen Malaysia Airlines:
Friday, July 18, 08:20 PM GMT +0800 Media Statement 4 : MH17 Incident


Video van generaal buiten dienst Frans van Kappen waarom militair ingrijpen geen optie is

Video van persconferentie separatistenleider Alexander Borodai

Nieuwsberichten omtrent slachtoffers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Video's van lokale bewoners van de crashsite
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 23 juli 2014 @ 22:56:35 #2
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_142660455
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:51 schreef Fokker101 het volgende:
Komt er nou elke dag trouwens zo'n vliegtuig aankomst? Met al die kisten.
Ja, en morgen zelfs met bijna het dubbele aantal aan slachtoffers. 74 in totaal. Dat wordt een enorme stoet.
  woensdag 23 juli 2014 @ 22:57:03 #3
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_142660481
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:56 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ja, en morgen zelfs met bijna het dubbele aantal aan slachtoffers. 74 in totaal. Dat wordt een enorme stoet.
Is dat dan niet in twee etappes?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_142660509
Weer wat gezichten bij de namen. Kleine gezichten dit keer.
The. Fuck.

http://www.stuff.co.nz/wo(...)dren-killed-in-crash
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 23 juli 2014 @ 22:58:02 #5
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_142660537
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:57 schreef Strani het volgende:

[..]

Is dat dan niet in twee etappes?
Ik denk net als vandaag gewoon in een keer. Ook wegens overlast door afsluitingen.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:54 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Het zou ook echt ontzettend triest zijn als ze dat niet zouden doen.
Ja dat is zo, maar het is wel echt groots, indrukwekkend.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_142660554
Alles bij elkaar een enorm verdrietige, ontroerende en memorabele dag... Nederland heeft zich van zijn mooiste kwetsbare kant laten zien.... ik hoop dat de nabestaanden er iets van troost uit kunnen putten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 23 juli 2014 @ 22:58:35 #7
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_142660567
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:57 schreef Strani het volgende:

[..]

Is dat dan niet in twee etappes?
Nee
pi_142660588
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Alles bij elkaar een enorm verdrietige, ontroerende en memorabele dag... Nederland heeft zich van zijn mooiste kwetsbare kant laten zien.... ik hoop dat de nabestaanden er iets van troost uit kunnen putten
De waardigheid teruggegeven?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 23 juli 2014 @ 22:59:16 #9
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_142660597
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Alles bij elkaar een enorm verdrietige, ontroerende en memorabele dag... Nederland heeft zich van zijn mooiste kwetsbare kant laten zien.... ik hoop dat de nabestaanden er iets van troost uit kunnen putten
Ik heb zelfs een traantje weggeveegd, en dat terwijl ik vrij gevoelloos ben meestal.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_142660618
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]

De waardigheid teruggegeven?
Voor zover dat nog kon na de ontberingen van de laatste dagen denk ik van wel ja
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:00:25 #11
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_142660646
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Voor zover dat nog kon na de ontberingen van de laatste dagen denk ik van wel ja
Absoluut.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:00:34 #12
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_142660656
Als de ministers nou even opschieten. Ik wilde het niet te laat maken vandaag en wil die presco graag nog zien :9
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  Redactie Frontpage woensdag 23 juli 2014 @ 23:00:42 #13
145738 superworm
is erbij
pi_142660664
Dame op ned. 2 over d'r zoon met gameverslaving :') Van Pokemon naar LOL en WOW.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:01:13 #14
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_142660694
Welke zender komt die persco?
Dit is gewoon raar :l
pi_142660697
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]

De waardigheid teruggegeven?
Klopt, exact en alleen dat, en dat was al een bijna onmogelijke opgave na alles dat gebeurd is.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_142660707
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:00 schreef DeJori het volgende:
Als de ministers nou even opschieten. Ik wilde het niet te laat maken vandaag en wil die presco graag nog zien :9
Op Nederland 1 of wat?
pi_142660725
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:01 schreef SecretStoryWous het volgende:
Welke zender komt die persco?
Komt er vanavond nog een persco ja?
pi_142660739
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:00 schreef DeJori het volgende:
Als de ministers nou even opschieten. Ik wilde het niet te laat maken vandaag en wil die presco graag nog zien :9
Op welke zender?
pi_142660757
TV5 :)
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:02:35 #20
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_142660767
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:01 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Komt er vanavond nog een persco ja?
Ja van Rutte
Dit is gewoon raar :l
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:02:35 #21
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_142660769
quote:
11s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:01 schreef tralalala het volgende:

[..]

Op Nederland 1 of wat?
Geen idee. Rutte zou 'vermoedelijk' met een statement komen na de ministerraad. Kan altijd nog zijn dat ik voor niets zit te wachten hoor :9
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  Redactie Frontpage woensdag 23 juli 2014 @ 23:03:17 #22
145738 superworm
is erbij
pi_142660799
Guardian:

less than 1m ago

"The crisis in the Ukraine used to feel very far away. Now it's our problem too. We can't push it away," Ferdinand Hoogewoud, a Dutch man visiting an impromptu airport shrine tells Guardian's Philip Oltermann (@philipoltermann), reporting from Holland.

At Schiphol airport, where on the day after the crash there was still a sense of business carrying on as usual, the mood was now different.

The impromptu shrine outside terminal three, little more than a pile of flowers on Friday, had grown into a sea of bouquets, teddy bears and candles. A letter to one of the victims described him as a "kind, gentle and funny person". The card read: "Even in death he's still a better bloke than all of us."

Frans Timmermans, the foreign minister, previously hesitant about calling for sanctions, adopted a notably firmer stance at a meeting of ministers in Brussels on Monday: "There is no Dutch blockade of further sanctions. The Netherlands wants the European Union [to make] a united, and also strong, clear, statement against the unrest in eastern Ukraine."

At Schiphol, the Hoogewoud family had stopped off to leave flowers after seeing off their youngest daughter, who was flying to Thailand.

Marloek, the older daughter, said a Spanish friend had sent her a Facebook message after the crash expressing hope that the Dutch government would press charges against the pro-Russian separatists. "But that's not people's first reaction here."

Her father, Ferdinand Hoogewoud, said: "How can we expect politicians in Russia or the Ukraine to take responsibility after two days, when it took the Netherlands two decades to own up to its role in Srebrenica?"

You can read the full piece here.
http://www.theguardian.co(...)h-victims-flown-home
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:03:22 #23
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_142660803
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:02 schreef DeJori het volgende:

[..]

Geen idee. Rutte zou 'vermoedelijk' met een statement komen na de ministerraad. Kan altijd nog zijn dat ik voor niets zit te wachten hoor :9
Net bij hart van Nederland was er al een verslaggeefster in die zaal dus denk het wel
Dit is gewoon raar :l
  Redactie Frontpage woensdag 23 juli 2014 @ 23:03:57 #24
145738 superworm
is erbij
pi_142660832
Guardian:

16m ago

Much of eastern Ukraine has turned into an "surreal warzone", AFP reports, after reporters' car was greeted by a rebel warning shots.

While OSCE monitors examined the abandoned debris from the Malaysia Airlines plane, the fighting raged some 25 miles to the south near Savur Mogila – an ancient holy site and second world war monument.

As a team of AFP reporters drove to the scene, a shot struck the road out of nowhere in front of the car and a puff of smoke went up from the asphalt.

A group of rebels wearing military uniforms and insignia from the Vostok Battalion – one of the main rebel formations – came down the hill.

"You're in the middle of a warzone!" shouted one rebel, who called on his walkie-talkie to a checkpoint ahead to verify press accreditations.

The road further along was pockmarked by bombardment and the fin of a rocket could be seen stuck in the asphalt.

A burned-out minibus lay by the side of the road and the sound of gunfire and shelling became more intense.

An elderly woman, Galina Berezina, had fled her home in Luhansk, and told the AFP: "It's impossible to live there right now. Fights are going on, apartment buildings are being destroyed, people are being killed. Why else do you think I'd flee my own home at my age?"

A pro-Russia rebel and a local resident walk past an apartment building damaged by rocket fire in Snizhne, Ukraine. Photograph: Rob Stothard/Getty Images
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142660962
Moet echt ingegrepen worden daar om de boel eens te sussen.
pi_142661061
Nog even de reden van de uitlaad procedure als deze nog niet was gepost:
De 40 slachtoffers zijn in 3 groepen uitgeladen. Dat zag er vreemd uit maar komt doordat men de automerken bij elkaar had ingedeeld; 20 Cadillacs, toen 16 Mercedessen en als laatste 4 Lincolns.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:08:50 #27
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_142661100
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Alles bij elkaar een enorm verdrietige, ontroerende en memorabele dag... Nederland heeft zich van zijn mooiste kwetsbare kant laten zien.... ik hoop dat de nabestaanden er iets van troost uit kunnen putten
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:09:26 #28
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_142661136
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:08 schreef sneakydesert het volgende:
Nog even de reden van de uitlaad procedure als deze nog niet was gepost:
De 40 slachtoffers zijn in 3 groepen uitgeladen. Dat zag er vreemd uit maar komt doordat men de automerken bij elkaar had ingedeeld; 20 Cadillacs, toen 16 Mercedessen en als laatste 4 Lincolns.
Was het niet ook gewoon omdat het aantal kisten in de beide vliegtuigen niet gelijk was?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_142661142
Volgens een journalist van de telegraaf komt er geen persconferentie. Wel een persbericht.
Hallo
pi_142661178
Donderdag opnieuw vervoer slachtoffers vliegramp via A2 en A27

23-07-2014 | Rijkswaterstaat Verkeer- en Watermanagement | persbericht

Donderdag 24 juli komen er opnieuw lichamen van slachtoffers van de vliegramp in Oekraïne aan op Eindhoven Airport. Ook deze slachtoffers worden in colonne onder politiebegeleiding over de weg naar Hilversum vervoerd. Naar verwachting zal het vervoer begin donderdagavond plaatsvinden.

Rijkswaterstaat roept mensen voor hun eigen veiligheid en die van anderen op om niet op de snelweg te stoppen en niet uit te stappen.

Tijdens het vervoer van de slachtoffers op woensdagmiddag toonden vele mensen hun medeleven vanaf en langs de snelwegen. Dit indrukwekkende eerbetoon leverde soms onveilige situaties op, doordat mensen met hun voertuigen op de rijbaan stopten en snelwegen overstaken. Rijkswaterstaat roept weggebruikers op om tijdens het passeren van de colonne niet te stoppen op de rij- en/of vluchtstroken. Ook langs de snelweg staan wordt om veiligheidsredenen afgeraden.

Route
De route loopt net als woensdag vanaf Eindhoven Airport in noordelijke richting over de A2 via ’s-Hertogenbosch richting Utrecht. Vanaf knooppunt Everdingen vervolgt de colonne haar route via de A27 naar de Korporaal van Oudheusden Kazerne in Hilversum.

Om een vlotte en waardige doorgang te garanderen, worden de snelwegen A2 en A27 tijdens het passeren van de colonne afgesloten voor het overige verkeer. Enkele kilometers voor en na de colonne maakt de politie de weg

vrij. In zuidelijke richting zijn de wegen open voor het verkeer.

Weggebruikers moeten donderdag vroeg in de avond op en rondom de route tussen Eindhoven en Hilversum rekening houden met de tijdelijke wegafsluitingen en hiermee gepaard gaande verkeershinder.

Rijkswaterstaat adviseert weggebruikers de actuele verkeersinformatie te volgen.
pi_142661200
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:09 schreef Strani het volgende:

[..]

Was het niet ook gewoon omdat het aantal kisten in de beide vliegtuigen niet gelijk was?
Het zal me beide wel te maken hebben.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:11:36 #32
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_142661280
Shownieuws weer die de collega's van hart van nederland interviewt...
Dit is gewoon raar :l
pi_142661307
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:09 schreef Strani het volgende:

[..]

Was het niet ook gewoon omdat het aantal kisten in de beide vliegtuigen niet gelijk was?
Nou dat zou op zich niet heel logisch zijn, er was geen belemmering verder om het 20-20 te doen... maar voor het plaatje was dit wel mooi om de kisten telkens in dezelfde soort auto's te laden en weg te rijden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_142661310
Weet iemand of de NOS weer de volgende rouwceremonie live uitzend?
pi_142661339
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:10 schreef sneakydesert het volgende:
Donderdag opnieuw vervoer slachtoffers vliegramp via A2 en A27

23-07-2014 | Rijkswaterstaat Verkeer- en Watermanagement | persbericht

Donderdag 24 juli komen er opnieuw lichamen van slachtoffers van de vliegramp in Oekraïne aan op Eindhoven Airport. Ook deze slachtoffers worden in colonne onder politiebegeleiding over de weg naar Hilversum vervoerd. Naar verwachting zal het vervoer begin donderdagavond plaatsvinden.

Rijkswaterstaat roept mensen voor hun eigen veiligheid en die van anderen op om niet op de snelweg te stoppen en niet uit te stappen.

Tijdens het vervoer van de slachtoffers op woensdagmiddag toonden vele mensen hun medeleven vanaf en langs de snelwegen. Dit indrukwekkende eerbetoon leverde soms onveilige situaties op, doordat mensen met hun voertuigen op de rijbaan stopten en snelwegen overstaken. Rijkswaterstaat roept weggebruikers op om tijdens het passeren van de colonne niet te stoppen op de rij- en/of vluchtstroken. Ook langs de snelweg staan wordt om veiligheidsredenen afgeraden.

Route
De route loopt net als woensdag vanaf Eindhoven Airport in noordelijke richting over de A2 via ’s-Hertogenbosch richting Utrecht. Vanaf knooppunt Everdingen vervolgt de colonne haar route via de A27 naar de Korporaal van Oudheusden Kazerne in Hilversum.

Om een vlotte en waardige doorgang te garanderen, worden de snelwegen A2 en A27 tijdens het passeren van de colonne afgesloten voor het overige verkeer. Enkele kilometers voor en na de colonne maakt de politie de weg

vrij. In zuidelijke richting zijn de wegen open voor het verkeer.

Weggebruikers moeten donderdag vroeg in de avond op en rondom de route tussen Eindhoven en Hilversum rekening houden met de tijdelijke wegafsluitingen en hiermee gepaard gaande verkeershinder.

Rijkswaterstaat adviseert weggebruikers de actuele verkeersinformatie te volgen.
Als dit morgen op tv komt, ook al is het overal hetzelfde,en al ben ik de enige, ik zou het zo weer helemaal afkijken, niet alleen vanwege het medeleven, maar ook omdat ik erg geinteresseerd ben wat er hier de laatste dagen toch allemaal gebeurt.......dit is een hele aparte tijd....
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:12:38 #36
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_142661342
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:12 schreef sneakydesert het volgende:
Weet iemand of de NOS weer de volgende rouwceremonie live uitzend?
Wat ik begrepen heb zijn die zonder pers.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:12:53 #37
168739 Red_85
'echt wel'
pi_142661361
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Voor zover dat nog kon na de ontberingen van de laatste dagen denk ik van wel ja
Naja, die 100.000, 200.000 of miljoen, wat het ook was. Ze hebben het in ieder geval geprobeerd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_142661377
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:12 schreef sneakydesert het volgende:
Weet iemand of de NOS weer de volgende rouwceremonie live uitzend?
Volgens mij werd gemeld dat bij de volgende aankomsten van lichamen geen pers aanwezig zal zijn. Dit is de wens van de nabestaanden. Of de route gevolgd zou worden, misschien vanaf een aantal bruggen. Maar niet de hele rit.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:13:22 #39
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_142661386
OekraineNieuws twitterde op woensdag 23-07-2014 om 23:02:42 OekraineNieuws: Verbod op Communistische Partij gaat morgen in http://t.co/frygW3RaZf reageer retweet
:N
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_142661427
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:12 schreef DaMook het volgende:

[..]

Wat ik begrepen heb zijn die zonder pers.
Oké, ongetwijfeld zullen er mensen langs de kant staan en zal er kort aandacht aan worden besteed in het nieuws.
pi_142661498
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:13 schreef DeJori het volgende:
OekraineNieuws twitterde op woensdag 23-07-2014 om 23:02:42 OekraineNieuws: Verbod op Communistische Partij gaat morgen in http://t.co/frygW3RaZf reageer retweet
:N
Wat is daar mis mee? Als die club de rebellen steunt dan is het hun goed recht om die partij te verbieden lijkt mij.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:16:06 #42
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_142661541
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:13 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Oké, ongetwijfeld zullen er mensen langs de kant staan en zal er kort aandacht aan worden besteed in het nieuws.
Ik ben morgen iig op het vliegveld aanwezig,vandaag kon ik niet. Maar ik ga niets filmen ofzo. Ik wil gewoon mijn laatste eer bewijzen aan een kennis van me en alle andere.

En langs de weg zullen vast wel weer mensen staan.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_142661547
Hebben de commerciële zenders ook geen reclame vandaag?
pi_142661590
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:16 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik ben morgen iig op het vliegveld aanwezig,vandaag kon ik niet. Maar ik ga niets filmen ofzo. Ik wil gewoon mijn laatste eer bewijzen aan een kennis van me en alle andere.
Mooi gebaar :)
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:17:08 #45
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_142661597
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:16 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Hebben de commerciële zenders ook geen reclame vandaag?
Slam FM had dat vanavond iig niet. Vind ik wel netjes van hun.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_142661601
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:15 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Als die club de rebellen steunt dan is het hun goed recht om die partij te verbieden lijkt mij.
Als we met zijn allen bleren om 'de-escalatie', dan lijkt het me geen goed idee dat Obama vandaag bevelen geeft aan het Pentagon om de Oekraine pro actief militair te ondersteunen, noch dat we allerlei ondemocratische acties aankondigen vandaag.

maar that's just my 2 cents
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  Admin woensdag 23 juli 2014 @ 23:17:33 #47
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142661619
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:12 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Als dit morgen op tv komt, ook al is het overal hetzelfde,en al ben ik de enige, ik zou het zo weer helemaal afkijken, niet alleen vanwege het medeleven, maar ook omdat ik erg geinteresseerd ben wat er hier de laatste dagen toch allemaal gebeurt.......dit is een hele aparte tijd....
Ik ook :@
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_142661622
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:17 schreef DaMook het volgende:

[..]

Slam FM had dat vanavond iig niet. Vind ik wel netjes van hun.
Ik zit darten te kijken op rtl7, maar valt me op dat ik nog geen reclame heb gezien tussen de partijen door.
pi_142661629
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:16 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Hebben de commerciële zenders ook geen reclame vandaag?
Klopt, kwam ik zelf na een uur film kijken ook achter net.
pi_142661632
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:16 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Hebben de commerciële zenders ook geen reclame vandaag?
Rtl had tussen half4 en 10 over 8 (want gtst reclame moet natuurlijk wel doorgaan) geen reclame.
  Admin woensdag 23 juli 2014 @ 23:18:17 #51
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142661660
Mooi beeld van de dag:
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_142661676
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:17 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Klopt, kwam ik zelf na een uur film kijken ook achter net.
Aha, ok. Gisteren op de NOS stond dat het over de publieke zenders ging.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:18:36 #53
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_142661680
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:16 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Hebben de commerciële zenders ook geen reclame vandaag?
Meest van de tijd niet geloof ik
Dit is gewoon raar :l
pi_142661764
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:18 schreef yvonne het volgende:
Mooi beeld van de dag:
[ afbeelding ]
Ik vind het echt prachtig hoe Frans het doet. Ik heb niet veel met politici, maar ik heb wel respect voor hem gekregen de laatste dagen. Hetzelfde voor Rutte.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:19:50 #55
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_142661765
Wat/waar kijken we ondertussen?
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_142661766
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:18 schreef yvonne het volgende:
Mooi beeld van de dag:
[ afbeelding ]
Die man heeft toch wel de meeste indruk op me gemaakt van alle hoogwaardigheidsbekleders... terwijl ik het vóór de ramp echt een eigengeilerd vond heeft hij me deze week echt zo vaak weten te ontroeren O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Frontpage woensdag 23 juli 2014 @ 23:20:02 #57
145738 superworm
is erbij
pi_142661776
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:12 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Als dit morgen op tv komt, ook al is het overal hetzelfde,en al ben ik de enige, ik zou het zo weer helemaal afkijken, niet alleen vanwege het medeleven, maar ook omdat ik erg geinteresseerd ben wat er hier de laatste dagen toch allemaal gebeurt.......dit is een hele aparte tijd....
Inderdaad...
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142661779
Op een gegeven moment ben ik wel gestopt met kijken duurde me te lang. Wat best heftig is dat het al te lang duurt. Toch blijft het wel door mn kop spoken..
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:20:10 #59
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_142661784
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:16 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Mooi gebaar :)
Ik heb een pasje om de basis op te mogen, normaal voor leuke dingen, maar nu ook maar gebruik van maken voor een minder leuke gebeurtenis.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:20:51 #60
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_142661821
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:18 schreef yvonne het volgende:
Mooi beeld van de dag:
[ afbeelding ]
Die zag ik ook, ik mag hem wel :Y .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_142661840
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:20 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik heb een pasje om de basis op te mogen, normaal voor leuke dingen, maar nu ook maar gebruik van maken voor een minder leuke gebeurtenis.
En waar sta je dan?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 juli 2014 @ 23:21:14 #62
163650 Greys
pi_142661844
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:12 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Als dit morgen op tv komt, ook al is het overal hetzelfde,en al ben ik de enige, ik zou het zo weer helemaal afkijken, niet alleen vanwege het medeleven, maar ook omdat ik erg geinteresseerd ben wat er hier de laatste dagen toch allemaal gebeurt.......dit is een hele aparte tijd....
+1

(Ook een pietsie omdat ik het anders 'sneu' zou vinden dat er niemand naar hen zou kijken. Idioot he, want zij merken er niets van. :@ :@ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_142661864
'Zet dat nummer op youtube' 'breng het uit' wat een kut knuppels bij sbs6. Geld verdienen over de rug van de doden. Tenzij ze alles gaan doneren aan een goed doel..
pi_142661870
Kan ik ergens de hele uitzending van vanmiddag / vandaag terugzien? Of een ruime samenvatting o.i.d.? Ben pas net thuis.
pi_142661881
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:20 schreef Fokker101 het volgende:
Op een gegeven moment ben ik wel gestopt met kijken duurde me te lang. Wat best heftig is dat het al te lang duurt. Toch blijft het wel door mn kop spoken..
Ik blijf maar aan al die familieleden denken die in een klap alles kwijt zijn... daar kom je toch nooit meer overheen :'(
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:22:18 #66
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_142661918
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:21 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

En waar sta je dan?
Wrs aan de andere kant van de landingsbaan. Toch nog wel op een afstand, of ik moet vragen of ik de toren in mag, maar dat vraag ik liever niet op zo'n dag.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_142661947
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:22 schreef DaMook het volgende:

[..]

Wrs aan de andere kant van de landingsbaan. Toch nog wel op een afstand, of ik moet vragen of ik de toren in mag, maar dat vraag ik liever niet op zo'n dag.
En jij denkt dat je er in komt?
  Redactie Frontpage woensdag 23 juli 2014 @ 23:23:03 #68
145738 superworm
is erbij
pi_142661982
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:21 schreef VMSDKR het volgende:
Kan ik ergens de hele uitzending van vanmiddag / vandaag terugzien? Of een ruime samenvatting o.i.d.? Ben pas net thuis.
NOS heeft een overzichtje gemaakt (en anders uitzendinggemisten):

http://nos.nl/artikel/678582-dit-was-dag-6-na-de-vliegramp.html
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:23:08 #69
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_142661987
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:18 schreef yvonne het volgende:
Mooi beeld van de dag:
[ afbeelding ]
Timmermans heeft de laatste week heel veel respect verdiend.
Tics van je petten.
pi_142661998
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die man heeft toch wel de meeste indruk op me gemaakt van alle hoogwaardigheidsbekleders... terwijl ik het vóór de ramp echt een eigengeilerd vond heeft hij me deze week echt zo vaak weten te ontroeren O+
Is ie nog steeds, maar hij heeft wel laten zien dat hij het hart op de juiste plaats heeft. Vind de Timmermans-ophemeling overigens wel lichtelijk overdreven. Rutte zou wat mij betreft nog wat meer credits mogen krijgen voor zijn rol, die hij in mijn ogen knap invult.
hey ik ben tim
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:23:40 #71
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_142662023
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:22 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

En jij denkt dat je er in komt?
Ja.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  PR/Manusje van alles woensdag 23 juli 2014 @ 23:23:42 #72
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_142662025
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:18 schreef yvonne het volgende:
Mooi beeld van de dag:
[ afbeelding ]
Deze man. _O_
Alle mensen die betrokken waren bij alles vandaag. _O_

mensen met mobieltjes. -O-
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:24:09 #73
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_142662052
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:18 schreef yvonne het volgende:
Mooi beeld van de dag:
[ afbeelding ]
Inderdaad respect hoe Timmermans de menselijke kant benadrukt terwijl hij zich in een politiek mijnenveld begeeft.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_142662055
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:20 schreef DaMook het volgende:

[..]

Die zag ik ook, ik mag hem wel :Y .
Einde Samsom nu wel definitief met timmermans achter de hand
pi_142662068
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:23 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ja.
suc6
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:24:57 #76
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_142662109
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:23 schreef tim-elzinga het volgende:

[..]

Is ie nog steeds, maar hij heeft wel laten zien dat hij het hart op de juiste plaats heeft. Vind de Timmermans-ophemeling overigens wel lichtelijk overdreven. Rutte zou wat mij betreft nog wat meer credits mogen krijgen voor zijn rol, die hij in mijn ogen knap invult.
Timmermans laat iets meer emotie zien. Die zal Rutte ook wel hebben, maar die is zakelijker, daardoor is Timmermans de betere momenteel.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:25:02 #77
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_142662120
Waarom is iedereen zo weg van Timmermans opeens? :') Hij heeft z'n werk goed gedaan hoor, maar de euforie daarom snap ik ff niet.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_142662129
Ik vraag me af of er echt nog een persco komt.
pi_142662149
Van 'dan dooft het licht' naar 'lichtend vuur dat nooit meer dooft'.

Werd gezongen tijdens de kerkdienst.
  Admin woensdag 23 juli 2014 @ 23:25:48 #80
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142662168
quote:
11s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:25 schreef Faux. het volgende:
Waarom is iedereen zo weg van Timmermans opeens? :') Hij heeft z'n werk goed gedaan hoor, maar de euforie daarom snap ik ff niet.
Omdat hij deze week z'n werk op zeer menselijke wijze heeft gedaan. Volgende week vinden we hem weer een lul oké?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_142662170
quote:
11s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:25 schreef Faux. het volgende:
Waarom is iedereen zo weg van Timmermans opeens? :') Hij heeft z'n werk goed gedaan hoor, maar de euforie daarom snap ik ff niet.
Hij heeft meer dan z'n werk gedaan, maar dat snap jij niet want jij bent 15 en moet nog veel leren.
pi_142662174
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:24 schreef TC03 het volgende:

[..]

Inderdaad respect hoe Timmermans de menselijke kant benadrukt terwijl hij zich in een politiek mijnenveld begeeft.
Tis ook een goede rolverdeling tussen Timmermans en Rutte. De premier wat zakelijker, hij wat menselijker.
Make my day!
pi_142662200
quote:
11s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:25 schreef Faux. het volgende:
Waarom is iedereen zo weg van Timmermans opeens? :') Hij heeft z'n werk goed gedaan hoor, maar de euforie daarom snap ik ff niet.
Hij sprak iets uit wat mark rutte volgens mij nooit durfde.

Bij mij kwam NL eerst als softies over maar na die speech van Timmermans stond er toch wel een sterker Nederland met een duidelijke missie.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:26:47 #84
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_142662220
Owja er is een kermis hier in het dorp :') . Zie ineens een tweet dat zanger Rinus is gearriveerd :X . Gelukkig ben ik er niet bij, die wil ik niet zien of horen op een dag als vandaag.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_142662229
quote:
11s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:25 schreef Faux. het volgende:
Waarom is iedereen zo weg van Timmermans opeens? :') Hij heeft z'n werk goed gedaan hoor, maar de euforie daarom snap ik ff niet.
Wanneer was de laatste keer dat een politicus bij jou goodwill heeft gekweekt?
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:27:32 #86
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_142662262
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

Omdat hij deze week z'n werk op zeer menselijke wijze heeft gedaan. Volgende week vinden we hem weer een lul oké?
Je hoeft 'em geen lul te vinden, maar 't ontgaat me even waarom hij door 9/10e van de bevolking de hemel ingegeild wordt
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_142662273
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:26 schreef DaMook het volgende:
Owja er is een kermis hier in het dorp :') . Zie ineens een tweet dat zanger Rinus is gearriveerd :X . Gelukkig ben ik er niet bij, die wil ik niet zien of horen op een dag als vandaag.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:27:47 #88
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_142662282
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:25 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Hij heeft meer dan z'n werk gedaan, maar dat snap jij niet want jij bent 15 en moet nog veel leren.
leg maar uit dan
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_142662288
Die schreeuw en het gehuil op het moment dat de eerste kist naar buiten komt... dat blijft door merg en been gaan :'( :'(
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:28:03 #90
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_142662302
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:27 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Goede aanpassing :D .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:28:12 #91
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_142662306
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:26 schreef DaMook het volgende:
Owja er is een kermis hier in het dorp :') . Zie ineens een tweet dat zanger Rinus is gearriveerd :X . Gelukkig ben ik er niet bij, die wil ik niet zien of horen op een dag als vandaag.
nou dat maak niet uit of het vandaag of morgen is die wil je gewoon niet horen :)
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_142662315
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:25 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Ik vraag me af of er echt nog een persco komt.
Het staat inmiddels ook op de website van de telegraaf:

Er komt na afloop geen persconferentie meer van premier Rutte, wel zal er een persbericht naar buiten worden gebracht.

http://www.telegraaf.nl/b(...)d_op_Catshuis__.html
Hallo
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:28:33 #93
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_142662319
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Die schreeuw en het gehuil op het moment dat de eerste kist naar buiten komt... dat blijft door merg en been gaan :'( :'(
Dat had ik gemist. Is dat ergens terug te zien? :@
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_142662327
Ik hoor nu pas op het nieuws dat geschreeuw van de nabestaanden toen de eerste kist naar buiten kwam.. gaat echt door merg en been.. :(
pi_142662333
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:26 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Wanneer was de laatste keer dat een politicus bij jou goodwill heeft gekweekt?
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:28:53 #96
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_142662340
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:26 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Wanneer was de laatste keer dat een politicus bij jou goodwill heeft gekweekt?
De minister-president afgelopen dagen. Waarom zijn we niet helemaal weg van hem? ^O^
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_142662356
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:24 schreef DaMook het volgende:

[..]

Timmermans laat iets meer emotie zien. Die zal Rutte ook wel hebben, maar die is zakelijker, daardoor is Timmermans de betere momenteel.
'De betere' vind ik een wat vreemde uitspraak, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Wat ik zelf wilde zeggen, is dat er meer Nederlanders zijn die hun rol als volksvertegenwoordiger goed hebben ingevuld in deze bizarre week. Ook Rutte.
hey ik ben tim
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:29:06 #98
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_142662358
Ow en die heb ik nog niet gezien, maar onze Koning en Koningin zijn de beste die we kunnen hebben :Y .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_142662361
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:28 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat had ik gemist. Is dat ergens terug te zien? :@
Geen idee
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_142662374
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:28 schreef OliviaV het volgende:
Ik hoor nu pas op het nieuws dat geschreeuw van de nabestaanden toen de eerste kist naar buiten kwam.. gaat echt door merg en been.. :(
Toen het live was zei bijna iedereen in dit topic dat het de commandanten waren die schreeuwden.
:')
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:29:55 #101
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_142662399
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:29 schreef tim-elzinga het volgende:

[..]

'De betere' vind ik een wat vreemde uitspraak, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Wat ik zelf wilde zeggen, is dat er meer Nederlanders zijn die hun rol als volksvertegenwoordiger goed hebben ingevuld in deze bizarre week. Ook Rutte.
Klopt, was foute bewoording.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:29:56 #102
181126 MouzurX
Misschien?
pi_142662400
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik blijf maar aan al die familieleden denken die in een klap alles kwijt zijn... daar kom je toch nooit meer overheen :'(
Is het raar als dit me allemaal vrij weinig doet? Er zijn nu wel meer mensen tegelijk dood maar iedere dag verliezen mensen hele gezinnen omdat hun busje door een vrachtwagen werd geschept. Of krijgen mensen van de dokter te horen dat ze [vul ziekte in] hebben. Die optocht is allemaal heel emotioneel maar ondanks dat het een vliegtuig met Nederlanders was, blijft het een ver van mijn bed/ het leven kan ** klote zijn verhaal.

Het enige wat rest is iedere dag je zegeningen tellen en dankbaar zijn dat je er nog bent.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:30:09 #103
300718 Kenju
Say It!!??
pi_142662409
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die man heeft toch wel de meeste indruk op me gemaakt van alle hoogwaardigheidsbekleders... terwijl ik het vóór de ramp echt een eigengeilerd vond heeft hij me deze week echt zo vaak weten te ontroeren O+
Devils advocate: Timmersmans is natuurlijk wel ontzettend goed met woorden. Hij beschikt over een zeer degelijk intellect en is ook goed in zijn talen, wat ook suggereert dat hij goed weet hoe mensen hoofd taal opnemen. Dit omdat veel talen vanuit een andere toepassing van het cognitieve vermogen gesproken worden. Als hij dit talen allemaal goed spreekt, weet hij dus ook hoe mensen denken. Tel daarbij op dat hij in het verleden ook gewerkt heeft aan speeches voor anderen en dus zeer goed in staat was zijn eigen speech te schrijven (die bij de UN) en daarmee gemeend over te komen en je kan zeggen dat er een situatie speelt waarin zijn talenten om zich te profileren in in de harten van de mensen te werken, goed naar voren komen

Al moet ik zeggen dat ik het in het geval van Timmermans wel geloof, die oprechtheid. Overigens is die oprechtheid best te combineren met wat arrogantie, over-enthousiasme en trots.
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:24 schreef DaMook het volgende:

[..]

Timmermans laat iets meer emotie zien. Die zal Rutte ook wel hebben, maar die is zakelijker, daardoor is Timmermans de betere momenteel.
Ik denk niet dat het de zakelijkheid bij Rutte is. Rutte is gewoon niet zo'n mensen-mens. Zeer beperkt empathisch vermogen en sowieso in het leven niet breed genoeg georiënteerd.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_142662444
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:29 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Toen het live was zei bijna iedereen in dit topic dat het de commandanten waren die schreeuwden.
:')
Ik heb alles gelezen en heb dat niemand zien zeggen maar goed...
pi_142662475
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:29 schreef DaMook het volgende:
Ow en die heb ik nog niet gezien, maar onze Koning en Koningin zijn de beste die we kunnen hebben :Y .
Ik vind het anders erg ongepast dat ze zomaar weer op vakantie gaan. 2x hebben zr zich laten zien, de andere dagen in Griekenland.
pi_142662482
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:29 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Toen het live was zei bijna iedereen in dit topic dat het de commandanten waren die schreeuwden.
:')
De eerste keer dacht ik zelf ook commandanten, de tweede keer nabestaanden.
hey ik ben tim
pi_142662486
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:29 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Is het raar als dit me allemaal vrij weinig doet? Er zijn nu wel meer mensen tegelijk dood maar iedere dag verliezen mensen hele gezinnen omdat hun busje door een vrachtwagen werd geschept. Of krijgen mensen van de dokter te horen dat ze [vul ziekte in] hebben. Die optocht is allemaal heel emotioneel maar ondanks dat het een vliegtuig met Nederlanders was, blijft het een ver van mijn bed/ het leven kan ** klote zijn verhaal.

Het enige wat rest is iedere dag je zegeningen tellen en dankbaar zijn dat je er nog bent.
Oh begrijp me niet verkeerd... ik heb dat altijd wel als je dat soort verhalen hoort, ook bij auto-ongelukken waarbij een heel gezin uit elkaar wordt gerukt... alleen nu zijn het 298 verhalen tegelijk wat het ineens helemaal overweldigend maakt...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_142662496
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:28 schreef OliviaV het volgende:
Ik hoor nu pas op het nieuws dat geschreeuw van de nabestaanden toen de eerste kist naar buiten kwam.. gaat echt door merg en been.. :(
Ik heb dat helemaal gemist.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:32:26 #109
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_142662527
Zwaar onder de indruk van alles. Ook ik stond bij de A27. Ongeloof en een gevoel van diep onrecht toen de stoet voorbijkwam.

Even leeg nu.

En ja. De wanhopig schreeuwende en huilende mensen bij het naar buiten komen van de eerste kist. Diep bedroefd en even heel stil. :'(
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_142662551
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:30 schreef Kenju het volgende:

[..]

Devils advocate: Timmersmans is natuurlijk wel ontzettend goed met woorden. Hij beschikt over een zeer degelijk intellect en is ook goed in zijn talen, wat ook suggereert dat hij goed weet hoe mensen hoofd taal opnemen. Dit omdat veel talen vanuit een andere toepassing van het cognitieve vermogen gesproken worden. Als hij dit talen allemaal goed spreekt, weet hij dus ook hoe mensen denken. Tel daarbij op dat hij in het verleden ook gewerkt heeft aan speeches voor anderen en dus zeer goed in staat was zijn eigen speech te schrijven (die bij de UN) en daarmee gemeend over te komen en je kan zeggen dat er een situatie speelt waarin zijn talenten om zich te profileren in in de harten van de mensen te werken, goed naar voren komen

Al moet ik zeggen dat ik het in het geval van Timmermans wel geloof, die oprechtheid. Overigens is die oprechtheid best te combineren met wat arrogantie, over-enthousiasme en trots.
Dat heb je goed verwoord..
pi_142662567
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:15 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Als die club de rebellen steunt dan is het hun goed recht om die partij te verbieden lijkt mij.
Ondanks het feit dat het logisch lijkt dat je zo'n partij zou moeten verbieden zijn er ook mensen in Oekraine die de rebellen in het oosten steunen (misschien niet veel maar je kan niet ontkennen dat ze er zijn), als je pretendeert een democratie te zijn moet je deze mensen natuurlijk niet hun recht af nemen hun mening te laten horen.

Daarnaast is dit gewoon niet bevorderend voor de situatie omdat je met zo'n verbod de rebellen nooit meer om de onderhandeltafel zal krijgen.

Erg slechte zaak naar mijn mening dit verbod.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:32:58 #112
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_142662568
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:29 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Is het raar als dit me allemaal vrij weinig doet? Er zijn nu wel meer mensen tegelijk dood maar iedere dag verliezen mensen hele gezinnen omdat hun busje door een vrachtwagen werd geschept. Of krijgen mensen van de dokter te horen dat ze [vul ziekte in] hebben. Die optocht is allemaal heel emotioneel maar ondanks dat het een vliegtuig met Nederlanders was, blijft het een ver van mijn bed/ het leven kan ** klote zijn verhaal.

Het enige wat rest is iedere dag je zegeningen tellen en dankbaar zijn dat je er nog bent.
Dat heb ik dus ook meestal, maar de beelden van de ceremonie en de stoet hebben toch een traan uit me gekregen. Ik kende wel iemand dus al minder ver van bed, maar gewoon hoe groots het is pakt me wel. Zou ik ook hebben gehad als ik er geen kende.

Voor de rest zie mijn sig.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Eindredactie Games woensdag 23 juli 2014 @ 23:33:12 #113
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_142662586
De beelden van dat de kisten uit het vliegtuig worden gedragen worden zelfs in Japan uitgezonden!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Admin woensdag 23 juli 2014 @ 23:33:31 #114
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142662600
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:28 schreef OliviaV het volgende:
Ik hoor nu pas op het nieuws dat geschreeuw van de nabestaanden toen de eerste kist naar buiten kwam.. gaat echt door merg en been.. :(
Linkje :?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_142662612
Ondertussen liggen er nog steeds lichamen in respectloze toestand in dat veld in Oost Oekraine. Hopelijk worden die zsm eindelijk eens weggehaald.
  Redactie Frontpage woensdag 23 juli 2014 @ 23:33:56 #116
145738 superworm
is erbij
pi_142662622
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Linkje :?
Heb dit tot nu toe ook nog gemist idd?
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Admin woensdag 23 juli 2014 @ 23:33:58 #117
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142662625
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:29 schreef DaMook het volgende:
Ow en die heb ik nog niet gezien, maar onze Koning en Koningin zijn de beste die we kunnen hebben :Y .
Die foto dat ze elkaar hand vasthouden O+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_142662648
Australisch vliegtuig is wel mooier dan die van ons.
If not now, then when.
pi_142662655
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Die foto dat ze elkaar hand vasthouden O+
De ontroering bij Maxima ook O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_142662676
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Die foto dat ze elkaar hand vasthouden O+
Ja, ik vond dat ook zo mooi. Ze steunen elkaar ook echt.
Make my day!
pi_142662701
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:33 schreef donald_dick het volgende:
De beelden van dat de kisten uit het vliegtuig worden gedragen worden zelfs in Japan uitgezonden!
ergens verbaasd mij dat niet.. het is een bizarre ramp dat, volgens mij, heel de wereld heeft geschokt
  PR/Manusje van alles woensdag 23 juli 2014 @ 23:35:16 #122
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_142662709
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:33 schreef superworm het volgende:

[..]

Heb dit tot nu toe ook nog gemist idd?
was heeeel kort te horen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Admin woensdag 23 juli 2014 @ 23:35:18 #123
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142662710
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:33 schreef superworm het volgende:

[..]

Heb dit tot nu toe ook nog gemist idd?
Ik ook, dus als iemand een linkje heeft?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:35:30 #124
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_142662725
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:28 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat had ik gemist. Is dat ergens terug te zien? :@
ja ik hoor het ook steeds niet :N
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_142662763
Indrukwekkende eerste alinea 'svan een stuk van Olaf Koens voor New Republic: I Slept Next to the Wreckage of Malaysia Airlines Flight 17

Wat me opviel:

"Over 190 of my co-patriots died in that crash, you might just have the decency to wave me through,” I said. He looked back at me. “I don't give a fuck,” he said." (Dit was iemand van het Oekraïense leger.) "The rebel checkpoints weren't any better. “You Dutch? You want to know what happened to the plane?” a rebel in the stronghold of Gorlevka asked me. “I tell you. It fell out of the sky. Just like that. Shit happens.""

"The local rescue workers happily shared their food, their moonshine, and their stretchers with us. They didn't want to talk, they needed to talk."
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_142662784
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ook, dus als iemand een linkje heeft?
Waarom wil je dat zo graag horen dan? Ik hoef dat nooit weer te horen..
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:36:26 #127
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_142662796
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ook, dus als iemand een linkje heeft?
http://www.npo.nl/nos-journaal/23-07-2014/POW_00828482
Ff skippen naar het moment rond 1:44:00 geloof ik
Dit is gewoon raar :l
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:36:41 #128
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_142662809
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:36 schreef Trebo het volgende:

[..]

Waarom wil je dat zo graag horen dan? Ik hoef dat nooit weer te horen..
Om dezelfde reden als dat jij keek?

Word echt moe van al die "waarom zou je dat willen zien?"-comments altijd. :{
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:37:02 #129
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_142662830
quote:
die doet t bij mij niet :N
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  Redactie Frontpage woensdag 23 juli 2014 @ 23:37:04 #130
145738 superworm
is erbij
pi_142662833
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ook, dus als iemand een linkje heeft?
Beelden gevonden. Rond 00:50. http://nos.nl/video/67843(...)gveld-eindhoven.html
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142662834
Ik begreep net dat er in sommige kisten meerdere lijkzakken kunnen zitten. :{
pi_142662836
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:36 schreef TC03 het volgende:

[..]

Om dezelfde reden als dat jij keek?
Ik hoorde het live ja.. door merg en been.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:37:19 #133
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_142662845
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Die foto dat ze elkaar hand vasthouden O+
En je ziet aan hun gezichten (afgelopen dagen) gewoon dat het ze echt aangrijpt. Ze leven echt mee, en ik denk ook dat ze als het nodig is echt alles doen om te helpen. Ze leven van ons zeggen veel mensen, maar ze leven ook echt voor ons!
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:37:34 #134
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_142662857
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:37 schreef Trebo het volgende:

[..]

Ik hoorde het live ja.. door merg en been.
Waarom wilde jij het zien?

Om die reden willen wij het ook zien.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_142662868
andersoncooper twitterde op woensdag 23-07-2014 om 20:23:25 I have rarely witnessed a more moving event than what we saw today in the Netherlands. reageer retweet
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_142662872
Volgens mijwas iedereen het wel eens dat het nabestaanden waren hoor bij die eerste kist. Alleen later werd er weer wat geroepen en toe hadden het over commandanten.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:37:51 #137
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_142662877
quote:
9s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Australisch vliegtuig is wel mooier dan die van ons.
Die van ons is old skool 8-) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:38:19 #138
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_142662898
Waarom was iedereen nou zo overtuig dat WA weer op vakantie was?
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_142662916
C17 is wel een mooi ding. :)
pi_142662920
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:37 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waarom wilde jij het zien?

Om die reden willen wij het ook zien.
Tuurlijk wil ik het zien. Maar die schreeuwende mensen had ik liever niet willen horen.
pi_142662939
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:37 schreef Adolecens het volgende:
andersoncooper twitterde op woensdag 23-07-2014 om 20:23:25 I have rarely witnessed a more moving event than what we saw today in the Netherlands. reageer retweet
O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_142662949
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:37 schreef ace_eleven het volgende:
Volgens mijwas iedereen het wel eens dat het nabestaanden waren hoor bij die eerste kist. Alleen later werd er weer wat geroepen en toe hadden het over commandanten.
Ik dacht ook dat ik die kreten van nabestaanden hoorden.

Dat leek me niet iets van de commandanten.
pi_142662994
quote:
Dat is onze Hercules?

Hoeveel tijdvertraging zit er tussen?
pi_142663004
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:37 schreef DaMook het volgende:

[..]

En je ziet aan hun gezichten (afgelopen dagen) gewoon dat het ze echt aangrijpt. Ze leven echt mee, en ik denk ook dat ze als het nodig is echt alles doen om te helpen. Ze leven van ons zeggen veel mensen, maar ze leven ook echt voor ons!
Maar die toespraak van de koning was wel dramatisch. Hij is daar niet geschikt voor.
pi_142663008
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:40 schreef Webschip het volgende:

[..]

Dat is onze Hercules?

Hoeveel tijdvertraging zit er tussen?
Loopt vrijwel gelijk.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:40:44 #147
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_142663012
NOS op NL1 gaat gewoon door met de verslaglegging
Dit is gewoon raar :l
pi_142663013
Nu herhaling weer van het journaal... dus ook met de beelden van de aankomst
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_142663015
Hoe hebben jullie dat geschreeuw en gehuil gemist? Dat viel mij meteen op, maakte het ontzettend macaber.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:41:04 #150
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_142663031
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar die toespraak van de koning was wel dramatisch. Hij is daar niet geschikt voor.
Niet iedereen is een goede speecher. Hij was wel oprecht en dat is voldoende.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_142663033
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar die toespraak van de koning was wel dramatisch. Hij is daar niet geschikt voor.
Dit was ook zijn eerste toespraak bij een nationale ramp.
pi_142663034
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:37 schreef Adolecens het volgende:
andersoncooper twitterde op woensdag 23-07-2014 om 20:23:25 I have rarely witnessed a more moving event than what we saw today in the Netherlands. reageer retweet
Nou, vind de MH370 meer tragisch. Die mensen zijn gewoon verdwenen en niet meer gevonden, letterlijk
pi_142663045
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:40 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Geen tieten op youtube? Waarom lees ik dat zo vaak, een simpele search levert toch bewijs van het tegendeel? naakte yoga, aziatische 18+ filmen, youtube lijkt vol tieten en andere naakte lichaamsdelen te staan.
Zou van mij zelfs ietsje minder mogen, waarom mensen de bevalling van hun kind zouden filmen begrijp ik niet, en al helemaal niet waarom ze dit met de hele wereld willen delen... :X :r
Je bent mis met YouPorn
  Forum Admin woensdag 23 juli 2014 @ 23:41:26 #154
232445 crew  Specularium
pi_142663054
Samenvatting nu op NOS.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:41:34 #155
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_142663065
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:41 schreef IR1907 het volgende:

[..]

Nou, vind de MH370 meer tragisch
1. Hij heeft het over de ontvangst van de lichamen
2. Nee.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_142663069
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:40 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Loopt vrijwel gelijk.
Dat is mooi om te zien. :)
pi_142663077
Ik zou nog graag ergens beelden van CNN zien met verslaggeving van Anderson Cooper. Iemand hier zei dat hij zijn persoonlijke verdriet wist te verbinden met het collectieve verdriet; dat lijkt veel mensen te hebben geroerd en ik ben daar heel benieuwd naar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:41:44 #158
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_142663078
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:35 schreef mschol het volgende:

[..]

ergens verbaasd mij dat niet.. het is een bizarre ramp dat, volgens mij, heel de wereld heeft geschokt
Absoluut en ik denk ook dat iedereen nu ziet dat wij het echt super aanpakken, eervol en met ceremonies. Ik had niet verwacht dat het zo zou gaan als het gaat. Echt super geregeld door onze regering.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_142663096
quote:
11s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoe hebben jullie dat geschreeuw en gehuil gemist? Dat viel mij meteen op, maakte het ontzettend macaber.
Ging door merg en been. :N
  Forum Admin woensdag 23 juli 2014 @ 23:42:34 #160
232445 crew  Specularium
pi_142663120
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou nog graag ergens beelden van CNN zien met verslaggeving van Anderson Cooper. Iemand hier zei dat hij zijn persoonlijke verdriet wist te verbinden met het collectieve verdriet; dat lijkt veel mensen te hebben geroerd en ik ben daar heel benieuwd naar.
Zijn broer had een jaar geleden zelfmoord gepleegd en daar moest hij van huilen.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:42:36 #161
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_142663122
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou nog graag ergens beelden van CNN zien met verslaggeving van Anderson Cooper. Iemand hier zei dat hij zijn persoonlijke verdriet wist te verbinden met het collectieve verdriet; dat lijkt veel mensen te hebben geroerd en ik ben daar heel benieuwd naar.
Heb ik nog niet terug kunnen vinden, wil dat ook nog wel een keer zien idd!
Dit is gewoon raar :l
  Redactie Frontpage woensdag 23 juli 2014 @ 23:42:47 #162
145738 superworm
is erbij
pi_142663131
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:41 schreef Webschip het volgende:

[..]

Dat is mooi om te zien. :)
Nederland zojuist weer verlaten :)
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142663144
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou nog graag ergens beelden van CNN zien met verslaggeving van Anderson Cooper. Iemand hier zei dat hij zijn persoonlijke verdriet wist te verbinden met het collectieve verdriet; dat lijkt veel mensen te hebben geroerd en ik ben daar heel benieuwd naar.
Zou ik ook graag willen zien. Mensen hebben het er in de comments ook over bij zijn Twitter
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 juli 2014 @ 23:43:17 #164
163650 Greys
pi_142663157
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:41 schreef IR1907 het volgende:

[..]

Nou, vind de MH370 meer tragisch. Die mensen zijn gewoon verdwenen en niet meer gevonden, letterlijk
Maar hoe lullig ook, daar zijn dus geen confronterende beelden van zoals vandaag.
Dat bedoelt hij, zo te lezen aan zijn andere tweets over duizenden mensen langs de weg, de militairen met de kisten etc.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR/Manusje van alles woensdag 23 juli 2014 @ 23:43:27 #165
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_142663163
Denk dat de auto's van Willem en Maxima + gevolg ook echt kneiterhard hebben gereden om daar echt net op tijd / te laat aan te komen. :o
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_142663172
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar die toespraak van de koning was wel dramatisch. Hij is daar niet geschikt voor.
Die arme Willy is ook niet zo getalenteerd, maar van sinds hij een kleuter is heeft men er alles aan gedaan om hem zodanig te drillen dat hij een enigszins fatsoenlijke indruk maakt als koning.
pi_142663194
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:42 schreef superworm het volgende:

[..]

Nederland zojuist weer verlaten :)
Klopt.

1 knoop is toch een luchtmijl per uur?
  Redactie Frontpage woensdag 23 juli 2014 @ 23:44:05 #168
145738 superworm
is erbij
pi_142663195
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:43 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Die arme Willy is ook niet zo getalenteerd, maar van sinds hij een kleuter is heeft men er alles aan gedaan om hem zodanig te drillen dat hij een enigszins fatsoenlijke indruk maakt als koning.
Dat lukt heel aardig imho :)
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142663199
http://www.flightradar24.com/NAF23/3e3c931

Vliegtuig naar Oekraïne is weer vertrokken.
pi_142663204
quote:
11s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoe hebben jullie dat geschreeuw en gehuil gemist? Dat viel mij meteen op, maakte het ontzettend macaber.
ik heb een 2 uur terug de 5 uur durende show gekeken (niet helemaal thou, een paar stukjes ben ik doorheen geskipt..)
huilen hoorde ik wel, geschreeuw waren volgens mij de commandanten (kort bondig iets roepen)
pi_142663205
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Denk dat de auto's van Willem en Maxima + gevolg ook echt kneiterhard hebben gereden om daar echt net op tijd / te laat aan te komen. :o
Kan ook perfecte timing zijn natuurlijk.
pi_142663216
Je kunt tegenwoordig trouwens ook bijna nergens meer iets posten op social media zonder allerlei haatreacties te krijgen he... op die tweet van Anderson Cooper ook weer een hoop figuren die dan vinden dat hij het conflict op de Gazastrook vergeet :r
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_142663220
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:41 schreef TC03 het volgende:

[..]

1. Hij heeft het over de ontvangst van de lichamen
2. Nee.
Bij MH17 kunnen de slachtoffers begraven worden en kan er onderzoek worden uitgevoerd op de plek en kunnen nabestaanden afscheid nemen. MH370 is gewoon een maandenlange horror film zonder enige uitsluitsel.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:44:31 #174
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_142663222
quote:
9s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Australisch vliegtuig is wel mooier dan die van ons.
Ik vind juist ons vliegtuig mooier, mooiere uitstraling.
Australische kist vind ik er een beetje lijp uitzien. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_142663232
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou nog graag ergens beelden van CNN zien met verslaggeving van Anderson Cooper. Iemand hier zei dat hij zijn persoonlijke verdriet wist te verbinden met het collectieve verdriet; dat lijkt veel mensen te hebben geroerd en ik ben daar heel benieuwd naar.
Dat heb ik gezien ja.. had een familielid van hem geen zelfmoord gepleegd ooit?
pi_142663235
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:42 schreef Webschip het volgende:

[..]

Ging door merg en been. :N
Klopt, alsof dat het verschil maakte ineens tussen naar een film kijken en een livereport ofzo, echt bizar.
  Admin woensdag 23 juli 2014 @ 23:44:45 #177
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142663236
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:37 schreef superworm het volgende:

[..]

Beelden gevonden. Rond 00:50. http://nos.nl/video/67843(...)gveld-eindhoven.html
...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_142663240
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:44 schreef superworm het volgende:

[..]

Dat lukt heel aardig imho :)
Mwah.. het is en blijft natuurlijk een beetje een sulletje.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:44:49 #179
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_142663241
AFCA!
pi_142663243
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:43 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Die arme Willy is ook niet zo getalenteerd, maar van sinds hij een kleuter is heeft men er alles aan gedaan om hem zodanig te drillen dat hij een enigszins fatsoenlijke indruk maakt als koning.
Rutte is een natuurtalent. :)
pi_142663265
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:42 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zijn broer had een jaar geleden zelfmoord gepleegd en daar moest hij van huilen.
Nee, gisteren was het 26 jaar geleden dat zijn broer zelfmoord pleegde.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_142663280
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:38 schreef Webschip het volgende:
C17 is wel een mooi ding. :)
Wij hebben er ook eentje in een NAVO timesharing programma.
pi_142663294
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:44 schreef Collide het volgende:
http://www.flightradar24.com/NAF23/3e3c931

Vliegtuig naar Oekraïne is weer vertrokken.
Het kan aan mij liggen, maar hij vliegt niet helemaal richt..
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:45:51 #184
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_142663296
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:44 schreef IR1907 het volgende:

[..]

Bij MH17 kunnen de slachtoffers begraven worden en kan er onderzoek worden uitgevoerd op de plek en kunnen nabestaanden afscheid nemen. MH370 is gewoon een maandenlange horror film zonder enige uitsluitsel.
Klopt. Maar juist de ceremonie, het 'transport', het terughalen van de lichamen, dát was zo mooi.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:45:51 #185
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_142663297
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:37 schreef superworm het volgende:

[..]

Beelden gevonden. Rond 00:50. http://nos.nl/video/67843(...)gveld-eindhoven.html
Da's idd wel macaber. Maarja zo is het wel. :{
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_142663308
Ik ben alleen dit tegengekomen: Anderson Cooper Describes 'Extraordinary Outpouring' For MH17 Victims (met een kort filmpje).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_142663310
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:37 schreef Webschip het volgende:
Ik begreep net dat er in sommige kisten meerdere lijkzakken kunnen zitten. :{
Het gaat nog even puzzelen worden ben ik bang ja.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:46:11 #188
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_142663315
Lijkt net of Willem zelf trompettert
Dit is gewoon raar :l
  Redactie Frontpage woensdag 23 juli 2014 @ 23:46:24 #189
145738 superworm
is erbij
pi_142663328
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

...
Het gaat zoals iedereen die 't al had gehoord zei, idd door merg en been. :'(
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142663336
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou nog graag ergens beelden van CNN zien met verslaggeving van Anderson Cooper. Iemand hier zei dat hij zijn persoonlijke verdriet wist te verbinden met het collectieve verdriet; dat lijkt veel mensen te hebben geroerd en ik ben daar heel benieuwd naar.
Vond de manier waarop CNN het deed ook mooi. Live, wereldwijd, beelden van de stoet en de dienst plus persoonlijk en merkbaar onder de indruk zijn van wat ze zien.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_142663345
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:30 schreef Kenju het volgende:

[..]

Al moet ik zeggen dat ik het in het geval van Timmermans wel geloof, die oprechtheid. Overigens is die oprechtheid best te combineren met wat arrogantie, over-enthousiasme en trots.
Zelfs als het niet oprecht was, heeft hij Nederland wel goed vertegenwoordigd. Dat is uiteindelijk zijn plicht.
pi_142663350
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
Lijkt net of Willem zelf trompettert
Inderdaad :') Dat geklungel met zijn pet past er ook prima bij.
pi_142663353
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Klopt, alsof dat het verschil maakte ineens tussen naar een film kijken en een livereport ofzo, echt bizar.
De eerste keer twijfelde ik nog,maar daarna zag ik het weer langs komen. Toen wist ik het zeker.

Het waren twee mensen die kreten uitsloegen.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:46:55 #194
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_142663357
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:41 schreef IR1907 het volgende:

[..]

Nou, vind de MH370 meer tragisch. Die mensen zijn gewoon verdwenen en niet meer gevonden, letterlijk
Denk juist daarom. Nu zie je de gevolgen, niet de slachtoffers zelf, maar wel de "resten" en hoe we ermee omgaan.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_142663370
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
Lijkt net of Willem zelf trompettert
Haha, dat dacht ik ook!
Make my day!
pi_142663377
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:45 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Wij hebben er ook eentje in een NAVO timesharing programma.
Dat begreep ik ook. :)
pi_142663395
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

...
Is nu zo op Nederland 1
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_142663397
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:13 schreef DeJori het volgende:
OekraineNieuws twitterde op woensdag 23-07-2014 om 23:02:42 OekraineNieuws: Verbod op Communistische Partij gaat morgen in http://t.co/frygW3RaZf reageer retweet
:N
Slechte zaak.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142663401
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:46 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Vond de manier waarop CNN het deed ook mooi. Live, wereldwijd, beelden van de stoet en de dienst plus persoonlijk en merkbaar onder de indruk zijn van wat ze zien.
ik heb zelf nog gezocht naar de reportage van CNN maar kon hem dus niet terug vinden, dat was van bovenstaande verslaggever dus?
pi_142663405
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:46 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Vond de manier waarop CNN het deed ook mooi. Live, wereldwijd, beelden van de stoet en de dienst plus persoonlijk en merkbaar onder de indruk zijn van wat ze zien.
Niet wereldwijd. Was alleen Europa.
Make my day!
pi_142663415
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:46 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Vond de manier waarop CNN het deed ook mooi. Live, wereldwijd, beelden van de stoet en de dienst plus persoonlijk en merkbaar onder de indruk zijn van wat ze zien.
Ik kon hier vandaan alleen de live-uitzending van de NOS zien en ik moet zeggen dat ik het achterblijven van commentaar een verstandige keuze vond. Als je niet iemand hebt als Anderson Cooper, dan kun je maar beter zwijgen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:48:13 #202
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_142663416
Op CNN vertellen ze nu dat de lichamen in goede handen zijn, omdat Nederland de absolute top op dit gebied is en Nederlandse experts de internationale richtlijnen op dit gebied vaststellen.

Nederland _O_
pi_142663422
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:46 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Het gaat nog even puzzelen worden ben ik bang ja.
Vooral die kleine stukjes. Vast met behulp van DNA technieken. De laboratoria zullen het vast erg druk krijgen.
pi_142663424
neverm, verkeerd begrepen
pi_142663425
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:44 schreef Webschip het volgende:

[..]

Rutte is een natuurtalent. :)
Rutte is een gladjanus.. een pratende pop.. geeft niet zijn eigen gedachten prijs maar lult makkelijk en komt daarbij zelden oprecht over omdat hij niet zoveel empathisch vermogen heeft.. kortom, een echte politicus. En een natuurtalent inderdaad.
  Redactie Frontpage woensdag 23 juli 2014 @ 23:48:21 #206
145738 superworm
is erbij
pi_142663426
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:47 schreef superniger het volgende:

[..]

Slechte zaak.
Beide partijen gedragen zich helaas dubieus in dit conflict. Rebellen zijn wellicht slechter, maar Oekraïne zelf is ook geen engeltje...
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142663439
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:47 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb zelf nog gezocht naar de reportage van CNN maar kon hem dus niet terug vinden, dat was van bovenstaande verslaggever dus?
o.a. ja

quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:47 schreef agter het volgende:

[..]

Niet wereldwijd. Was alleen Europa.
ah ok, wist ik niet
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_142663440
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:47 schreef agter het volgende:

[..]

Niet wereldwijd. Was alleen Europa.
Ze hebben wel hun toppresentatoren ingezet... dat zegt ook wel wat hoe belangrijk ze dit vonden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_142663446
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
Lijkt net of Willem zelf trompettert
Die meneer die de trompet speelde was bang dat zijn pet ging afwaaien. Volgens mij.
pi_142663447
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:40 schreef Webschip het volgende:

[..]

Dat is onze Hercules?

Hoeveel tijdvertraging zit er tussen?
Dit is de Hercules ja. Volgensmij is het helemaal live.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:49:12 #211
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_142663463
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Klopt, alsof dat het verschil maakte ineens tussen naar een film kijken en een livereport ofzo, echt bizar.
net teruggeken... Had het niet eens geregistreerd :N Klinkt niet echt menselijk
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  Redactie Frontpage woensdag 23 juli 2014 @ 23:49:29 #212
145738 superworm
is erbij
pi_142663472
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:47 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb zelf nog gezocht naar de reportage van CNN maar kon hem dus niet terug vinden, dat was van bovenstaande verslaggever dus?
Jep, commentaar van o.a. Anderson Cooper en Fareed Zakaria.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142663491
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:48 schreef Partypoeper het volgende:
Op CNN vertellen ze nu dat de lichamen in goede handen zijn, omdat Nederland de absolute top op dit gebied is en Nederlandse experts de internationale richtlijnen op dit gebied vaststellen.

Nederland _O_
Dat is echt mooi. :)
pi_142663505
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:48 schreef Webschip het volgende:

[..]

Die meneer die de trompet speelde was bang dat zijn pet ging afwaaien. Volgens mij.
Dat zou ook wel een smetje zijn geweest dus ben blij dat hij is blijven zitten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:50:23 #215
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_142663511
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:45 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Wij hebben er ook eentje in een NAVO timesharing programma.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:47 schreef Webschip het volgende:

[..]

Dat begreep ik ook. :)
3 zelfs ;)
pi_142663515
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Rutte is een gladjanus.. een pratende pop.. geeft niet zijn eigen gedachten prijs maar lult makkelijk en komt daarbij zelden oprecht over omdat hij niet zoveel empathisch vermogen heeft.. kortom, een echte politicus. En een natuurtalent inderdaad.
Een toppoliticus.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:50:32 #217
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_142663525
Zo die Hercules vliegt wel hard :o
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  Redactie Frontpage woensdag 23 juli 2014 @ 23:50:32 #218
145738 superworm
is erbij
pi_142663526
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:49 schreef Webschip het volgende:

[..]

Dat is echt mooi. :)
Fijn om te weten dat we zelfs in dit soort situaties van wanten blijken te weten idd :)
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142663531
Ik zit me nu alweer te irriteren aan het getik van die vlaggenmasten op de tv, had ik vanmiddag ook zo erg :{

nu ook dat gekrijs... ;(
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_142663540
:'(
pi_142663546
:'(
pi_142663547
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:48 schreef Collide het volgende:

[..]

Dit is de Hercules ja. Volgensmij is het helemaal live.
Mooie site!

Ik ga ff kijken waar ie nu is. :)
pi_142663551
,De ministerraad is vanavond bijeengekomen om te spreken over de volgende fase in de verwezenlijking van de hoofddoelstellingen van het kabinet (terugkeer van alle slachtoffers, helderheid over de toedracht en het vervolgen en het opleggen van een gerechte straf aan de daders) bij de aanpak van de nasleep van de crash van vlucht MH-17 van donderdag 17 juli jongstleden'', aldus een summiere verklaring na afloop.

Volledig persbericht:


Hallo
pi_142663561
Heeft NL maar 1 militair transportvliegtuig?
If not now, then when.
pi_142663577
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:43 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Die arme Willy is ook niet zo getalenteerd, maar van sinds hij een kleuter is heeft men er alles aan gedaan om hem zodanig te drillen dat hij een enigszins fatsoenlijke indruk maakt als koning.
Wijsheid kom met de jaren @Pleun2011..

[ Bericht 0% gewijzigd door Maron op 23-07-2014 23:57:34 ]
pi_142663582
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heeft NL maar 1 militair transportvliegtuig?
Nee, wel meerdere.
pi_142663593
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heeft NL maar 1 militair transportvliegtuig?
Nee, volgensmij 4 van dit type.
pi_142663594
Ik heb maar een klein stukje kunnen zien van de ceremonie, maar ik nu ik het globaal doorkijk ziet het er echt prachtig uit. _O_
If not now, then when.
pi_142663604
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heeft NL maar 1 militair transportvliegtuig?
Nee.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142663605
Hij vliegt nu 266 knopen.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:52:16 #231
300718 Kenju
Say It!!??
pi_142663606
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:46 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Zelfs als het niet oprecht was, heeft hij Nederland wel goed vertegenwoordigd. Dat is uiteindelijk zijn plicht.
Eens.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_142663613
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:51 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Nee, wel meerdere.
Waarom vliegen ze dan niet alles in 1x over?
If not now, then when.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:52:39 #233
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_142663623
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heeft NL maar 1 militair transportvliegtuig?
http://nl.wikipedia.org/w(...)t#Huidige_luchtvloot
pi_142663626
quote:
6s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:50 schreef Webschip het volgende:

[..]

Een toppoliticus.
Hij is goed in wat hij doet en ook geen onaardige kerel volgens mij. Maar ik ben er geen fan van zal ik maar zeggen..
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:53:16 #235
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_142663651
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Waarom vliegen ze dan niet alles in 1x over?
Gefaseerd transport is fijner voor zowel de experts in Charkov als de experts in Hilversum, en die zullen het wel weten :)
pi_142663668
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Waarom vliegen ze dan niet alles in 1x over?
Omdat nog niet alles op Protocol-niveau is vrijgegeven.

Deze 40 waren waarschijnlijk de makkelijkste.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_142663674
Staat er trouwens nog een Hercules in de Oekraine? In de korte NOS filmpjes zag ik de G-781 staan en de G-988 opstijgen richting Nederland.
pi_142663678
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:52 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij is goed in wat hij doet en ook geen onaardige kerel volgens mij. Maar ik ben er geen fan van zal ik maar zeggen..
Hij lijkt me een stuk aardiger dan Kok. :)
pi_142663684
NRC next morgen.

pi_142663714
Die Hercules ziet er niet echt milieuvriendelijk uit.
If not now, then when.
pi_142663716
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:53 schreef sneakydesert het volgende:
NRC next morgen.

[ afbeelding ]
Geweldige foto _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_142663729
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Waarom vliegen ze dan niet alles in 1x over?
Voorbereiden. En logistiek moet het te behappen zijn in het gehele traject.
pi_142663735
Ik vraag mij af of ze de baby's/kinderen in kleinere kisten vervoeren.
If not now, then when.
pi_142663751
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die Hercules ziet er niet echt milieuvriendelijk uit.
Hij is dan ook niet van de nieuwste generatie.
pi_142663755
quote:
9s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of ze de baby's/kinderen in kleinere kisten vervoeren.
Doen ze niet.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142663758
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:53 schreef Ferry_76 het volgende:
Staat er trouwens nog een Hercules in de Oekraine? In de korte NOS filmpjes zag ik de G-781 staan en de G-988 opstijgen richting Nederland.
De G-988 is nu onderweg.
pi_142663764
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Waarom vliegen ze dan niet alles in 1x over?
Klinkt wat luguber, maar dan wordt het stapelen met de kisten, en dat wil je niet voor het oog van de camera's en de hele wereld..
  Redactie Frontpage woensdag 23 juli 2014 @ 23:55:42 #248
145738 superworm
is erbij
pi_142663768
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:53 schreef sneakydesert het volgende:
NRC next morgen.

[ afbeelding ]
Door dit soort covers als het er toe doet, hou ik van NRC Next.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142663773
quote:
9s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of ze de baby's/kinderen in kleinere kisten vervoeren.
Ik denk het niet, om er niet extra de aandacht op te vestigen dat het kinderen/baby's zijn, het is al verdrietig genoeg....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_142663794
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:55 schreef Collide het volgende:

[..]

De G-988 is nu onderweg.
Van Nederland naar de Oekraine toch?
pi_142663805
quote:
9s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of ze de baby's/kinderen in kleinere kisten vervoeren.
Niet alles is nog heel, om het zo te zeggen.
Make my day!
pi_142663807
quote:
9s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of ze de baby's/kinderen in kleinere kisten vervoeren.
Ik denk dat ze eerder meerdere in een kist vervoeren.
pi_142663832
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik denk het niet, om er niet extra de aandacht op te vestigen dat het kinderen/baby's zijn, het is al verdrietig genoeg....
Dacht ik al ja.
If not now, then when.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:57:08 #254
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_142663834
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:51 schreef clavier het volgende:
,De ministerraad is vanavond bijeengekomen om te spreken over de volgende fase in de verwezenlijking van de hoofddoelstellingen van het kabinet (terugkeer van alle slachtoffers, helderheid over de toedracht en het vervolgen en het opleggen van een gerechte straf aan de daders) bij de aanpak van de nasleep van de crash van vlucht MH-17 van donderdag 17 juli jongstleden'', aldus een summiere verklaring na afloop.

Volledig persbericht:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Installeer iOS 7 eens.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_142663870
Ik denk op basis van anonimiteit + argument van Vulture dat ze 1 type kist gebruiken
Fuck being broke or middle class, go get it all!
pi_142663873
Dat Australisch vliegtuig is echt geil man. :9~ Ik ga er ook zo'n eentje kopen.
If not now, then when.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:58:00 #258
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_142663875
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:53 schreef sneakydesert het volgende:
NRC next morgen.

[ afbeelding ]
Mooi _O_
pi_142663876
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:56 schreef Webschip het volgende:

[..]

Ik denk dat ze eerder meerdere in een kist vervoeren.
Ben je belatafeld
pi_142663890
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:48 schreef Partypoeper het volgende:
Op CNN vertellen ze nu dat de lichamen in goede handen zijn, omdat Nederland de absolute top op dit gebied is en Nederlandse experts de internationale richtlijnen op dit gebied vaststellen.

Nederland _O_
O+

Altijd mooi dat soort 'complimenten' :)
pi_142663909
Mooi koningspaar hebben we toch... de keus voor Maxima als vrouw blijft iedere keer weer een schot in de roos... of het nu met vreugde of verdriet te maken heeft, die vrouw heeft zo'n bak uitstraling O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_142663925
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Mooi koningspaar hebben we toch... de keus voor Maxima als vrouw blijft iedere keer weer een schot in de roos... of het nu met vreugde of verdriet te maken heeft, die vrouw heeft zo'n bak uitstraling O+
Ik zou haar inderdaad geven ja.
  Redactie Frontpage woensdag 23 juli 2014 @ 23:59:33 #263
145738 superworm
is erbij
pi_142663948
quote:
:{ ;(
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142663954
BBCNewsnight twitterde op woensdag 23-07-2014 om 23:42:13 We begged Kiev to send experts: "to leave bodies there in 30 degree heat, it's inhuman", Ukrainian separatist Borodai tells #newsnight. reageer retweet
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_142663973
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:48 schreef Partypoeper het volgende:
Op CNN vertellen ze nu dat de lichamen in goede handen zijn, omdat Nederland de absolute top op dit gebied is en Nederlandse experts de internationale richtlijnen op dit gebied vaststellen.

Nederland _O_
Een WK Voetbal kunnen we dan weer niet eens winnen. :')
  Redactie Frontpage donderdag 24 juli 2014 @ 00:00:48 #266
145738 superworm
is erbij
pi_142663994
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:59 schreef marcodej het volgende:
BBCNewsnight twitterde op woensdag 23-07-2014 om 23:42:13 We begged Kiev to send experts: "to leave bodies there in 30 degree heat, it's inhuman", Ukrainian separatist Borodai tells #newsnight. reageer retweet
We zijn er pas een week in betrokken maar ik word zo godvermoe van die propagandaoorlog van beide kanten. Je hebt géén idee wat waar is en wat niet.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:01:07 #267
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_142664015
Beroemde gezichten van de zender uitten hun respect. „God zegene Nederland voor hoe deze mensen worden ontvangen op het eerste deel van hun weg naar huis”, liet Anderson Cooper weten.

Christiane Amanpour vergeleek de aankomst van de slachtoffers met de begrafenistrein van New York naar Washington van de Amerikaanse politicus Robert F. Kennedy waar in 1968 duizenden mensen langs het spoor stonden.

Ongelooflijk eerbetoon van de Nederlanders en hoe ze deze slachtoffers eren. Mensen staan staan opgesteld langs de snelweg en huilen. Ware klasse en waardigheid”, zei CNN-chef Mallory Simon.

http://www.telegraaf.nl/b(...)oor_eerbetoon__.html
Dit is gewoon raar :l
pi_142664030
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:56 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Van Nederland naar de Oekraine toch?
Ja
pi_142664035
Er is flink gevochten in het Oekraïns parlement over de schuldvraag:

http://www.usatoday.com/s(...)ms-ukraine/13032747/
Make my day!
pi_142664038
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Mooi koningspaar hebben we toch... de keus voor Maxima als vrouw blijft iedere keer weer een schot in de roos... of het nu met vreugde of verdriet te maken heeft, die vrouw heeft zo'n bak uitstraling O+
Tof mens maar ik zal wel een van de weinigen zijn die haar niet erg aantrekkelijk vinden.. aan de andere kant mag Willy zijn handjes dichtknijpen met haar.
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:01:45 #271
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_142664046
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar die toespraak van de koning was wel dramatisch. Hij is daar niet geschikt voor.
In persoonlijk contact is ie volgens mij een kei, maar hij blijft krampachtig mbt de media. Wat dat betreft goed dat de kersttoespraak thuis werd opgenomen in een vertrouwde omgeving.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:02:07 #272
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_142664065
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Rutte is een gladjanus.. een pratende pop.. geeft niet zijn eigen gedachten prijs maar lult makkelijk en komt daarbij zelden oprecht over omdat hij niet zoveel empathisch vermogen heeft.. kortom, een echte politicus.

Echte manager. Maar die heb je ook nodig en zeker in dit soort zaken waar er harde noten gekraakt moeten worden.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_142664112
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:59 schreef marcodej het volgende:
BBCNewsnight twitterde op woensdag 23-07-2014 om 23:42:13 We begged Kiev to send experts: "to leave bodies there in 30 degree heat, it's inhuman", Ukrainian separatist Borodai tells #newsnight. reageer retweet
Geloofwaardig na zes dagen. Jammer dat hij dit vergat te melden afgelopen donderdag. En vrijdag. En zaterdag. Ook afgelopen zondag vergeten. Maandag ook en zelfs gisteren dinsdag

Kan gebeuren. Net zoals bekentenissen over een apparaat wat raketten afschiet.
pi_142664117
quote:
Bij elke vlucht is er wel iemand met een slecht voorgevoel, iemand die z'n vlucht op het laatste moment net mist, of juist net haalt. Door deze ramp krijgen deze anders zo alledaagse voorvallen betekenis. Dat wil zeggen, die betekenis geven we eraan.

Het is allemaal zo betekenisloos en juist dat valt moeilijk te verkroppen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:03:22 #275
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_142664129
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat Australisch vliegtuig is echt geil man. :9~ Ik ga er ook zo'n eentje kopen.
C17god
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:03:23 #276
230320 schoolstudent
Gezegend met kortpittig kapsel
pi_142664132
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt tegenwoordig trouwens ook bijna nergens meer iets posten op social media zonder allerlei haatreacties te krijgen he... op die tweet van Anderson Cooper ook weer een hoop figuren die dan vinden dat hij het conflict op de Gazastrook vergeet :r
Grootste klacht momenteel inderdaad, steeds de aandacht op zichzelf trekken. :r
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:04:16 #277
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_142664180
Anderson Cooper is een Vanderbiltje dus misschien voelt hij nog een beetje een link met Nederland. Wie weet.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_142664192
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:00 schreef superworm het volgende:

[..]

We zijn er pas een week in betrokken maar ik word zo godvermoe van die propagandaoorlog van beide kanten. Je hebt géén idee wat waar is en wat niet.
Obv BS of westerse media is er ook bij betrokken?
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:04:55 #279
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_142664215
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:01 schreef SecretStoryWous het volgende:
Beroemde gezichten van de zender uitten hun respect. „God zegene Nederland voor hoe deze mensen worden ontvangen op het eerste deel van hun weg naar huis”, liet Anderson Cooper weten.

Christiane Amanpour vergeleek de aankomst van de slachtoffers met de begrafenistrein van New York naar Washington van de Amerikaanse politicus Robert F. Kennedy waar in 1968 duizenden mensen langs het spoor stonden.

Ongelooflijk eerbetoon van de Nederlanders en hoe ze deze slachtoffers eren. Mensen staan staan opgesteld langs de snelweg en huilen. Ware klasse en waardigheid”, zei CNN-chef Mallory Simon.

http://www.telegraaf.nl/b(...)oor_eerbetoon__.html
Mooi dit.

Ik denk dat mensen uit heel veel landen opgelucht waren bij het zien van de beelden. Eindelijk een eervolle behandeling voor de slachtoffers.

Overigens, deze foto is echt prachtig:


Enorm mooi hoe de brandweer dat heeft gedaan.
  Redactie Frontpage donderdag 24 juli 2014 @ 00:05:22 #280
145738 superworm
is erbij
pi_142664245
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Obv BS of westerse media is er ook bij betrokken?
Ik heb geen idee meer. Misschien hebben de Russen/separatisten gelijk op bepaalde punten, misschien de VS/Oekraïne. No fucking clue.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:05:26 #281
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_142664248
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:03 schreef schoolstudent het volgende:

[..]

Grootste klacht momenteel inderdaad, steeds de aandacht op zichzelf trekken. :r
Ik heb het al eens "disaster envy" genoemd. Ik heb het eerder gezien maar dit is wel een heel extreme vorm.
pi_142664297
Trots op Nederland.

Maar.. waarom is Nederland alleen maar 1 bij rampen of wanneer Nederlands Elftal het goed doet.

Zo raar.
pi_142664308
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Bij elke vlucht is er wel iemand met een slecht voorgevoel, iemand die z'n vlucht op het laatste moment net mist, of juist net haalt. Door deze ramp krijgen deze anders zo alledaagse voorvallen betekenis. Dat wil zeggen, die betekenis geven we eraan.

Het is allemaal zo betekenisloos en juist dat valt moeilijk te verkroppen.
Inderdaad :)
pi_142664325
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:06 schreef Trebo het volgende:
Trots op Nederland.

Maar.. waarom is Nederland alleen maar 1 bij rampen of wanneer Nederlands Elftal het goed doet.

Zo raar.
We zijn 1 als het nodig is
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:07:11 #285
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_142664329
Helemaal niet gezien, maar wat een seniele mensen bij de aankomst in Hilversum met die bloemen. Echt mikken op de vooruit.. wil je dat de chauffeur schrikt ofzo? :')
pi_142664338
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:04 schreef Partypoeper het volgende:

[..]

Mooi dit.

Ik denk dat mensen uit heel veel landen opgelucht waren bij het zien van de beelden. Eindelijk een eervolle behandeling voor de slachtoffers.

Overigens, deze foto is echt prachtig:
[ afbeelding ]

Enorm mooi hoe de brandweer dat heeft gedaan.
Dat beeldmoment was zeker heel mooi, helaas is deze foto genomen met een Gameboy
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_142664341
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:05 schreef superworm het volgende:

[..]

Ik heb geen idee meer. Misschien hebben de Russen/separatisten gelijk op bepaalde punten, misschien de VS/Oekraïne. No fucking clue.
Compleet mee eens, hatelijke situatie. Vertrouw beide kanten voor geen meter
pi_142664347
Wat zou er nou besproken zijn, bij die ministerraad?
Make my day!
pi_142664353
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:07 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Dat beeldmoment was zeker heel mooi, helaas is deze foto genomen met een Gameboy
:D
pi_142664361
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:06 schreef Trebo het volgende:
Trots op Nederland.

Maar.. waarom is Nederland alleen maar 1 bij rampen of wanneer Nederlands Elftal het goed doet.

Zo raar.
Dat zijn 1 van de weinige momenten waarop je met eigenbelang 0,0 kan bereiken en wordt het dus ook niet toegepast.
pi_142664372
quote:
Hier kan ik dus echt niet tegen..in de zin van ik totaal niet geloof in die voorgevoelens en dergelijke
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:08:14 #292
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_142664377
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:07 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Dat beeldmoment was zeker heel mooi, helaas is deze foto genomen met een Gameboy
Ja excuses, dat bedoel ik. De foto an sich is niet zo spectaculair, maar wat op de foto staat is prachtig ;)
pi_142664378
quote:
Met alle respect maar, vragen niet heel veel mensen zich dat soort dingen af? Ook kinderen en zeker als het een spannende reis zal zijn.
pi_142664381
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:05 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik heb het al eens "disaster envy" genoemd. Ik heb het eerder gezien maar dit is wel een heel extreme vorm.
Ik wil het geklaag niet goedkeuren, want ik heb een bloedhekel aan geklaag (klaagde ze), maar ik begrijp het wel. Wie wil er nu niet gehoord worden? Wie wil nu niet dat de wereld meeleeft? Ik bemerk bij mezelf een soort moeheid als het om het conflict tussen Israël en de Palestijnen gaat: het duurt maar voort, er is weinig hoop op verbetering, ik kan geen kant kiezen omdat beide partijen onbegrijpelijke keuzes maken. De mensen die heel betrokken zijn bij het conflict, al dan niet direct, zullen die vermoeidheid bij anderen bemerken en betreuren. En daar komen dan dat soort tweets van.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_142664402
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:04 schreef Partypoeper het volgende:

[..]

Mooi dit.

Ik denk dat mensen uit heel veel landen opgelucht waren bij het zien van de beelden. Eindelijk een eervolle behandeling voor de slachtoffers.

Overigens, deze foto is echt prachtig:
[ afbeelding ]

Enorm mooi hoe de brandweer dat heeft gedaan.
Dat moment was echt kippenvel inderdaad. Prachtig gedaan en met zoveel respect dit allemaal O+
pi_142664426
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:08 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Met alle respect maar, vragen niet heel veel mensen zich dat soort dingen af? Ook kinderen en zeker als het een spannende reis zal zijn.
Sowieso weten wij niet wat voor films dat kind heeft gekeken de dagen ervoor, of wat hij op internet heeft gezien.
pi_142664451
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik wil het geklaag niet goedkeuren, want ik heb een bloedhekel aan geklaag (klaagde ze), maar ik begrijp het wel. Wie wil er nu niet gehoord worden? Wie wil nu niet dat de wereld meeleeft? Ik bemerk bij mezelf een soort moeheid als het om het conflict tussen Israël en de Palestijnen gaat: het duurt maar voort, er is weinig hoop op verbetering, ik kan geen kant kiezen omdat beide partijen onbegrijpelijke keuzes maken. De mensen die heel betrokken zijn bij het conflict, al dan niet direct, zullen die vermoeidheid bij anderen bemerken en betreuren. En daar komen dan dat soort tweets van.
Er valt ook geen kant te kiezen daar.
Het is erg voor de onschuldige mensen die daar wonen, maar wat daar gebeurd komt nooit meer goed.
pi_142664461
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:07 schreef Partypoeper het volgende:
Helemaal niet gezien, maar wat een seniele mensen bij de aankomst in Hilversum met die bloemen. Echt mikken op de vooruit.. wil je dat de chauffeur schrikt ofzo? :')
Pff..weer dit. Zou het misschien eventueel zo zijn geweest dat die mensen hierop voorbereid zijn? Het zou zomaar kunnen...
pi_142664491
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:07 schreef Partypoeper het volgende:
Helemaal niet gezien, maar wat een seniele mensen bij de aankomst in Hilversum met die bloemen. Echt mikken op de vooruit.. wil je dat de chauffeur schrikt ofzo? :')
Die zullen vast wel verteld zijn dat ze dat soort dingen konden verwachten. Gebeurt wel vaker.

  donderdag 24 juli 2014 @ 00:12:25 #300
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_142664544
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:58 schreef Studiotje het volgende:

[..]

O+

Altijd mooi dat soort 'complimenten' :)
Die complimenten zijn er op meerdere dingen, helaas komen die vaak niet in het nieuws. Nu helaas wel.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_142664557
Maar morgen dezelfde taferelen langs de snelweg?

succesvollel hunt is succesvol

[ Bericht 63% gewijzigd door kurk_droog op 24-07-2014 00:18:39 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')