Nee, wel meerdere.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heeft NL maar 1 militair transportvliegtuig?
Nee, volgensmij 4 van dit type.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zelfs als het niet oprecht was, heeft hij Nederland wel goed vertegenwoordigd. Dat is uiteindelijk zijn plicht.
http://nl.wikipedia.org/w(...)t#Huidige_luchtvlootquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij is goed in wat hij doet en ook geen onaardige kerel volgens mij. Maar ik ben er geen fan van zal ik maar zeggen..quote:
Gefaseerd transport is fijner voor zowel de experts in Charkov als de experts in Hilversum, en die zullen het wel wetenquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom vliegen ze dan niet alles in 1x over?
Omdat nog niet alles op Protocol-niveau is vrijgegeven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij lijkt me een stuk aardiger dan Kok.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij is goed in wat hij doet en ook geen onaardige kerel volgens mij. Maar ik ben er geen fan van zal ik maar zeggen..
Geweldige fotoquote:
Voorbereiden. En logistiek moet het te behappen zijn in het gehele traject.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is dan ook niet van de nieuwste generatie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die Hercules ziet er niet echt milieuvriendelijk uit.
Doen ze niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of ze de baby's/kinderen in kleinere kisten vervoeren.
De G-988 is nu onderweg.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:53 schreef Ferry_76 het volgende:
Staat er trouwens nog een Hercules in de Oekraine? In de korte NOS filmpjes zag ik de G-781 staan en de G-988 opstijgen richting Nederland.
Klinkt wat luguber, maar dan wordt het stapelen met de kisten, en dat wil je niet voor het oog van de camera's en de hele wereld..quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk het niet, om er niet extra de aandacht op te vestigen dat het kinderen/baby's zijn, het is al verdrietig genoeg....quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of ze de baby's/kinderen in kleinere kisten vervoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |