net teruggeken... Had het niet eens geregistreerdquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Klopt, alsof dat het verschil maakte ineens tussen naar een film kijken en een livereport ofzo, echt bizar.
Jep, commentaar van o.a. Anderson Cooper en Fareed Zakaria.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb zelf nog gezocht naar de reportage van CNN maar kon hem dus niet terug vinden, dat was van bovenstaande verslaggever dus?
Dat is echt mooi.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:48 schreef Partypoeper het volgende:
Op CNN vertellen ze nu dat de lichamen in goede handen zijn, omdat Nederland de absolute top op dit gebied is en Nederlandse experts de internationale richtlijnen op dit gebied vaststellen.
Nederland
Dat zou ook wel een smetje zijn geweest dus ben blij dat hij is blijven zittenquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:48 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die meneer die de trompet speelde was bang dat zijn pet ging afwaaien. Volgens mij.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:45 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Wij hebben er ook eentje in een NAVO timesharing programma.
3 zelfsquote:
Een toppoliticus.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Rutte is een gladjanus.. een pratende pop.. geeft niet zijn eigen gedachten prijs maar lult makkelijk en komt daarbij zelden oprecht over omdat hij niet zoveel empathisch vermogen heeft.. kortom, een echte politicus. En een natuurtalent inderdaad.
Mooie site!quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:48 schreef Collide het volgende:
[..]
Dit is de Hercules ja. Volgensmij is het helemaal live.
Wijsheid kom met de jaren @Pleun2011..quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die arme Willy is ook niet zo getalenteerd, maar van sinds hij een kleuter is heeft men er alles aan gedaan om hem zodanig te drillen dat hij een enigszins fatsoenlijke indruk maakt als koning.
Nee, wel meerdere.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heeft NL maar 1 militair transportvliegtuig?
Nee, volgensmij 4 van dit type.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zelfs als het niet oprecht was, heeft hij Nederland wel goed vertegenwoordigd. Dat is uiteindelijk zijn plicht.
http://nl.wikipedia.org/w(...)t#Huidige_luchtvlootquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij is goed in wat hij doet en ook geen onaardige kerel volgens mij. Maar ik ben er geen fan van zal ik maar zeggen..quote:
Gefaseerd transport is fijner voor zowel de experts in Charkov als de experts in Hilversum, en die zullen het wel wetenquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom vliegen ze dan niet alles in 1x over?
Omdat nog niet alles op Protocol-niveau is vrijgegeven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom vliegen ze dan niet alles in 1x over?
Hij lijkt me een stuk aardiger dan Kok.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij is goed in wat hij doet en ook geen onaardige kerel volgens mij. Maar ik ben er geen fan van zal ik maar zeggen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |