Klopt, alsof dat het verschil maakte ineens tussen naar een film kijken en een livereport ofzo, echt bizar.quote:
...quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:37 schreef superworm het volgende:
[..]
Beelden gevonden. Rond 00:50. http://nos.nl/video/67843(...)gveld-eindhoven.html
Rutte is een natuurtalent.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die arme Willy is ook niet zo getalenteerd, maar van sinds hij een kleuter is heeft men er alles aan gedaan om hem zodanig te drillen dat hij een enigszins fatsoenlijke indruk maakt als koning.
Nee, gisteren was het 26 jaar geleden dat zijn broer zelfmoord pleegde.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn broer had een jaar geleden zelfmoord gepleegd en daar moest hij van huilen.
Het kan aan mij liggen, maar hij vliegt niet helemaal richt..quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:44 schreef Collide het volgende:
http://www.flightradar24.com/NAF23/3e3c931
Vliegtuig naar Oekraïne is weer vertrokken.
Klopt. Maar juist de ceremonie, het 'transport', het terughalen van de lichamen, dát was zo mooi.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:44 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Bij MH17 kunnen de slachtoffers begraven worden en kan er onderzoek worden uitgevoerd op de plek en kunnen nabestaanden afscheid nemen. MH370 is gewoon een maandenlange horror film zonder enige uitsluitsel.
Da's idd wel macaber. Maarja zo is het wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:37 schreef superworm het volgende:
[..]
Beelden gevonden. Rond 00:50. http://nos.nl/video/67843(...)gveld-eindhoven.html
Het gaat nog even puzzelen worden ben ik bang ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:37 schreef Webschip het volgende:
Ik begreep net dat er in sommige kisten meerdere lijkzakken kunnen zitten.
Vond de manier waarop CNN het deed ook mooi. Live, wereldwijd, beelden van de stoet en de dienst plus persoonlijk en merkbaar onder de indruk zijn van wat ze zien.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou nog graag ergens beelden van CNN zien met verslaggeving van Anderson Cooper. Iemand hier zei dat hij zijn persoonlijke verdriet wist te verbinden met het collectieve verdriet; dat lijkt veel mensen te hebben geroerd en ik ben daar heel benieuwd naar.
Zelfs als het niet oprecht was, heeft hij Nederland wel goed vertegenwoordigd. Dat is uiteindelijk zijn plicht.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat ik het in het geval van Timmermans wel geloof, die oprechtheid. Overigens is die oprechtheid best te combineren met wat arrogantie, over-enthousiasme en trots.
Inderdaadquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
Lijkt net of Willem zelf trompettert
De eerste keer twijfelde ik nog,maar daarna zag ik het weer langs komen. Toen wist ik het zeker.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Klopt, alsof dat het verschil maakte ineens tussen naar een film kijken en een livereport ofzo, echt bizar.
Denk juist daarom. Nu zie je de gevolgen, niet de slachtoffers zelf, maar wel de "resten" en hoe we ermee omgaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:41 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Nou, vind de MH370 meer tragisch. Die mensen zijn gewoon verdwenen en niet meer gevonden, letterlijk
Haha, dat dacht ik ook!quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
Lijkt net of Willem zelf trompettert
Dat begreep ik ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:45 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Wij hebben er ook eentje in een NAVO timesharing programma.
Is nu zo op Nederland 1quote:
Slechte zaak.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:13 schreef DeJori het volgende:
twitter:OekraineNieuws twitterde op woensdag 23-07-2014 om 23:02:42OekraineNieuws: Verbod op Communistische Partij gaat morgen in http://t.co/frygW3RaZf reageer retweet
ik heb zelf nog gezocht naar de reportage van CNN maar kon hem dus niet terug vinden, dat was van bovenstaande verslaggever dus?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vond de manier waarop CNN het deed ook mooi. Live, wereldwijd, beelden van de stoet en de dienst plus persoonlijk en merkbaar onder de indruk zijn van wat ze zien.
Niet wereldwijd. Was alleen Europa.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vond de manier waarop CNN het deed ook mooi. Live, wereldwijd, beelden van de stoet en de dienst plus persoonlijk en merkbaar onder de indruk zijn van wat ze zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |