Klopt, was foute bewoording.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:29 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
'De betere' vind ik een wat vreemde uitspraak, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Wat ik zelf wilde zeggen, is dat er meer Nederlanders zijn die hun rol als volksvertegenwoordiger goed hebben ingevuld in deze bizarre week. Ook Rutte.
Is het raar als dit me allemaal vrij weinig doet? Er zijn nu wel meer mensen tegelijk dood maar iedere dag verliezen mensen hele gezinnen omdat hun busje door een vrachtwagen werd geschept. Of krijgen mensen van de dokter te horen dat ze [vul ziekte in] hebben. Die optocht is allemaal heel emotioneel maar ondanks dat het een vliegtuig met Nederlanders was, blijft het een ver van mijn bed/ het leven kan ** klote zijn verhaal.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf maar aan al die familieleden denken die in een klap alles kwijt zijn... daar kom je toch nooit meer overheen
Devils advocate: Timmersmans is natuurlijk wel ontzettend goed met woorden. Hij beschikt over een zeer degelijk intellect en is ook goed in zijn talen, wat ook suggereert dat hij goed weet hoe mensen hoofd taal opnemen. Dit omdat veel talen vanuit een andere toepassing van het cognitieve vermogen gesproken worden. Als hij dit talen allemaal goed spreekt, weet hij dus ook hoe mensen denken. Tel daarbij op dat hij in het verleden ook gewerkt heeft aan speeches voor anderen en dus zeer goed in staat was zijn eigen speech te schrijven (die bij de UN) en daarmee gemeend over te komen en je kan zeggen dat er een situatie speelt waarin zijn talenten om zich te profileren in in de harten van de mensen te werken, goed naar voren komenquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die man heeft toch wel de meeste indruk op me gemaakt van alle hoogwaardigheidsbekleders... terwijl ik het vóór de ramp echt een eigengeilerd vond heeft hij me deze week echt zo vaak weten te ontroeren
Ik denk niet dat het de zakelijkheid bij Rutte is. Rutte is gewoon niet zo'n mensen-mens. Zeer beperkt empathisch vermogen en sowieso in het leven niet breed genoeg georiënteerd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Timmermans laat iets meer emotie zien. Die zal Rutte ook wel hebben, maar die is zakelijker, daardoor is Timmermans de betere momenteel.
Ik heb alles gelezen en heb dat niemand zien zeggen maar goed...quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:29 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Toen het live was zei bijna iedereen in dit topic dat het de commandanten waren die schreeuwden.
Ik vind het anders erg ongepast dat ze zomaar weer op vakantie gaan. 2x hebben zr zich laten zien, de andere dagen in Griekenland.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:29 schreef DaMook het volgende:
Ow en die heb ik nog niet gezien, maar onze Koning en Koningin zijn de beste die we kunnen hebben.
De eerste keer dacht ik zelf ook commandanten, de tweede keer nabestaanden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:29 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Toen het live was zei bijna iedereen in dit topic dat het de commandanten waren die schreeuwden.
Oh begrijp me niet verkeerd... ik heb dat altijd wel als je dat soort verhalen hoort, ook bij auto-ongelukken waarbij een heel gezin uit elkaar wordt gerukt... alleen nu zijn het 298 verhalen tegelijk wat het ineens helemaal overweldigend maakt...quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is het raar als dit me allemaal vrij weinig doet? Er zijn nu wel meer mensen tegelijk dood maar iedere dag verliezen mensen hele gezinnen omdat hun busje door een vrachtwagen werd geschept. Of krijgen mensen van de dokter te horen dat ze [vul ziekte in] hebben. Die optocht is allemaal heel emotioneel maar ondanks dat het een vliegtuig met Nederlanders was, blijft het een ver van mijn bed/ het leven kan ** klote zijn verhaal.
Het enige wat rest is iedere dag je zegeningen tellen en dankbaar zijn dat je er nog bent.
Ik heb dat helemaal gemist.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:28 schreef OliviaV het volgende:
Ik hoor nu pas op het nieuws dat geschreeuw van de nabestaanden toen de eerste kist naar buiten kwam.. gaat echt door merg en been..
Dat heb je goed verwoord..quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Devils advocate: Timmersmans is natuurlijk wel ontzettend goed met woorden. Hij beschikt over een zeer degelijk intellect en is ook goed in zijn talen, wat ook suggereert dat hij goed weet hoe mensen hoofd taal opnemen. Dit omdat veel talen vanuit een andere toepassing van het cognitieve vermogen gesproken worden. Als hij dit talen allemaal goed spreekt, weet hij dus ook hoe mensen denken. Tel daarbij op dat hij in het verleden ook gewerkt heeft aan speeches voor anderen en dus zeer goed in staat was zijn eigen speech te schrijven (die bij de UN) en daarmee gemeend over te komen en je kan zeggen dat er een situatie speelt waarin zijn talenten om zich te profileren in in de harten van de mensen te werken, goed naar voren komen
Al moet ik zeggen dat ik het in het geval van Timmermans wel geloof, die oprechtheid. Overigens is die oprechtheid best te combineren met wat arrogantie, over-enthousiasme en trots.
Ondanks het feit dat het logisch lijkt dat je zo'n partij zou moeten verbieden zijn er ook mensen in Oekraine die de rebellen in het oosten steunen (misschien niet veel maar je kan niet ontkennen dat ze er zijn), als je pretendeert een democratie te zijn moet je deze mensen natuurlijk niet hun recht af nemen hun mening te laten horen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:15 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Als die club de rebellen steunt dan is het hun goed recht om die partij te verbieden lijkt mij.
Dat heb ik dus ook meestal, maar de beelden van de ceremonie en de stoet hebben toch een traan uit me gekregen. Ik kende wel iemand dus al minder ver van bed, maar gewoon hoe groots het is pakt me wel. Zou ik ook hebben gehad als ik er geen kende.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is het raar als dit me allemaal vrij weinig doet? Er zijn nu wel meer mensen tegelijk dood maar iedere dag verliezen mensen hele gezinnen omdat hun busje door een vrachtwagen werd geschept. Of krijgen mensen van de dokter te horen dat ze [vul ziekte in] hebben. Die optocht is allemaal heel emotioneel maar ondanks dat het een vliegtuig met Nederlanders was, blijft het een ver van mijn bed/ het leven kan ** klote zijn verhaal.
Het enige wat rest is iedere dag je zegeningen tellen en dankbaar zijn dat je er nog bent.
Linkjequote:Op woensdag 23 juli 2014 23:28 schreef OliviaV het volgende:
Ik hoor nu pas op het nieuws dat geschreeuw van de nabestaanden toen de eerste kist naar buiten kwam.. gaat echt door merg en been..
Die foto dat ze elkaar hand vasthoudenquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:29 schreef DaMook het volgende:
Ow en die heb ik nog niet gezien, maar onze Koning en Koningin zijn de beste die we kunnen hebben.
De ontroering bij Maxima ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die foto dat ze elkaar hand vasthouden
Ja, ik vond dat ook zo mooi. Ze steunen elkaar ook echt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die foto dat ze elkaar hand vasthouden
ergens verbaasd mij dat niet.. het is een bizarre ramp dat, volgens mij, heel de wereld heeft geschoktquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:33 schreef donald_dick het volgende:
De beelden van dat de kisten uit het vliegtuig worden gedragen worden zelfs in Japan uitgezonden!
was heeeel kort te horen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:33 schreef superworm het volgende:
[..]
Heb dit tot nu toe ook nog gemist idd?
Ik ook, dus als iemand een linkje heeft?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:33 schreef superworm het volgende:
[..]
Heb dit tot nu toe ook nog gemist idd?
ja ik hoor het ook steeds nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat had ik gemist. Is dat ergens terug te zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |