Aha, ok. Gisteren op de NOS stond dat het over de publieke zenders ging.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:17 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Klopt, kwam ik zelf na een uur film kijken ook achter net.
Meest van de tijd niet geloof ikquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:16 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Hebben de commerciële zenders ook geen reclame vandaag?
Ik vind het echt prachtig hoe Frans het doet. Ik heb niet veel met politici, maar ik heb wel respect voor hem gekregen de laatste dagen. Hetzelfde voor Rutte.quote:
Die man heeft toch wel de meeste indruk op me gemaakt van alle hoogwaardigheidsbekleders... terwijl ik het vóór de ramp echt een eigengeilerd vond heeft hij me deze week echt zo vaak weten te ontroerenquote:
Inderdaad...quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:12 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Als dit morgen op tv komt, ook al is het overal hetzelfde,en al ben ik de enige, ik zou het zo weer helemaal afkijken, niet alleen vanwege het medeleven, maar ook omdat ik erg geinteresseerd ben wat er hier de laatste dagen toch allemaal gebeurt.......dit is een hele aparte tijd....
Ik heb een pasje om de basis op te mogen, normaal voor leuke dingen, maar nu ook maar gebruik van maken voor een minder leuke gebeurtenis.quote:
Die zag ik ook, ik mag hem welquote:
En waar sta je dan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb een pasje om de basis op te mogen, normaal voor leuke dingen, maar nu ook maar gebruik van maken voor een minder leuke gebeurtenis.
+1quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:12 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Als dit morgen op tv komt, ook al is het overal hetzelfde,en al ben ik de enige, ik zou het zo weer helemaal afkijken, niet alleen vanwege het medeleven, maar ook omdat ik erg geinteresseerd ben wat er hier de laatste dagen toch allemaal gebeurt.......dit is een hele aparte tijd....
Ik blijf maar aan al die familieleden denken die in een klap alles kwijt zijn... daar kom je toch nooit meer overheenquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:20 schreef Fokker101 het volgende:
Op een gegeven moment ben ik wel gestopt met kijken duurde me te lang. Wat best heftig is dat het al te lang duurt. Toch blijft het wel door mn kop spoken..
Wrs aan de andere kant van de landingsbaan. Toch nog wel op een afstand, of ik moet vragen of ik de toren in mag, maar dat vraag ik liever niet op zo'n dag.quote:
En jij denkt dat je er in komt?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wrs aan de andere kant van de landingsbaan. Toch nog wel op een afstand, of ik moet vragen of ik de toren in mag, maar dat vraag ik liever niet op zo'n dag.
NOS heeft een overzichtje gemaakt (en anders uitzendinggemisten):quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:21 schreef VMSDKR het volgende:
Kan ik ergens de hele uitzending van vanmiddag / vandaag terugzien? Of een ruime samenvatting o.i.d.? Ben pas net thuis.
Is ie nog steeds, maar hij heeft wel laten zien dat hij het hart op de juiste plaats heeft. Vind de Timmermans-ophemeling overigens wel lichtelijk overdreven. Rutte zou wat mij betreft nog wat meer credits mogen krijgen voor zijn rol, die hij in mijn ogen knap invult.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die man heeft toch wel de meeste indruk op me gemaakt van alle hoogwaardigheidsbekleders... terwijl ik het vóór de ramp echt een eigengeilerd vond heeft hij me deze week echt zo vaak weten te ontroeren
Ja.quote:
Deze man.quote:
Inderdaad respect hoe Timmermans de menselijke kant benadrukt terwijl hij zich in een politiek mijnenveld begeeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |