Aha, ok. Gisteren op de NOS stond dat het over de publieke zenders ging.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:17 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Klopt, kwam ik zelf na een uur film kijken ook achter net.
Meest van de tijd niet geloof ikquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:16 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Hebben de commerciële zenders ook geen reclame vandaag?
Ik vind het echt prachtig hoe Frans het doet. Ik heb niet veel met politici, maar ik heb wel respect voor hem gekregen de laatste dagen. Hetzelfde voor Rutte.quote:
Die man heeft toch wel de meeste indruk op me gemaakt van alle hoogwaardigheidsbekleders... terwijl ik het vóór de ramp echt een eigengeilerd vond heeft hij me deze week echt zo vaak weten te ontroerenquote:
Inderdaad...quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:12 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Als dit morgen op tv komt, ook al is het overal hetzelfde,en al ben ik de enige, ik zou het zo weer helemaal afkijken, niet alleen vanwege het medeleven, maar ook omdat ik erg geinteresseerd ben wat er hier de laatste dagen toch allemaal gebeurt.......dit is een hele aparte tijd....
Ik heb een pasje om de basis op te mogen, normaal voor leuke dingen, maar nu ook maar gebruik van maken voor een minder leuke gebeurtenis.quote:
Die zag ik ook, ik mag hem welquote:
En waar sta je dan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb een pasje om de basis op te mogen, normaal voor leuke dingen, maar nu ook maar gebruik van maken voor een minder leuke gebeurtenis.
+1quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:12 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Als dit morgen op tv komt, ook al is het overal hetzelfde,en al ben ik de enige, ik zou het zo weer helemaal afkijken, niet alleen vanwege het medeleven, maar ook omdat ik erg geinteresseerd ben wat er hier de laatste dagen toch allemaal gebeurt.......dit is een hele aparte tijd....
Ik blijf maar aan al die familieleden denken die in een klap alles kwijt zijn... daar kom je toch nooit meer overheenquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:20 schreef Fokker101 het volgende:
Op een gegeven moment ben ik wel gestopt met kijken duurde me te lang. Wat best heftig is dat het al te lang duurt. Toch blijft het wel door mn kop spoken..
Wrs aan de andere kant van de landingsbaan. Toch nog wel op een afstand, of ik moet vragen of ik de toren in mag, maar dat vraag ik liever niet op zo'n dag.quote:
En jij denkt dat je er in komt?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wrs aan de andere kant van de landingsbaan. Toch nog wel op een afstand, of ik moet vragen of ik de toren in mag, maar dat vraag ik liever niet op zo'n dag.
NOS heeft een overzichtje gemaakt (en anders uitzendinggemisten):quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:21 schreef VMSDKR het volgende:
Kan ik ergens de hele uitzending van vanmiddag / vandaag terugzien? Of een ruime samenvatting o.i.d.? Ben pas net thuis.
Is ie nog steeds, maar hij heeft wel laten zien dat hij het hart op de juiste plaats heeft. Vind de Timmermans-ophemeling overigens wel lichtelijk overdreven. Rutte zou wat mij betreft nog wat meer credits mogen krijgen voor zijn rol, die hij in mijn ogen knap invult.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die man heeft toch wel de meeste indruk op me gemaakt van alle hoogwaardigheidsbekleders... terwijl ik het vóór de ramp echt een eigengeilerd vond heeft hij me deze week echt zo vaak weten te ontroeren
Ja.quote:
Deze man.quote:
Inderdaad respect hoe Timmermans de menselijke kant benadrukt terwijl hij zich in een politiek mijnenveld begeeft.quote:
Timmermans laat iets meer emotie zien. Die zal Rutte ook wel hebben, maar die is zakelijker, daardoor is Timmermans de betere momenteel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:23 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Is ie nog steeds, maar hij heeft wel laten zien dat hij het hart op de juiste plaats heeft. Vind de Timmermans-ophemeling overigens wel lichtelijk overdreven. Rutte zou wat mij betreft nog wat meer credits mogen krijgen voor zijn rol, die hij in mijn ogen knap invult.
Omdat hij deze week z'n werk op zeer menselijke wijze heeft gedaan. Volgende week vinden we hem weer een lul oké?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:25 schreef Faux. het volgende:
Waarom is iedereen zo weg van Timmermans opeens?Hij heeft z'n werk goed gedaan hoor, maar de euforie daarom snap ik ff niet.
Hij heeft meer dan z'n werk gedaan, maar dat snap jij niet want jij bent 15 en moet nog veel leren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:25 schreef Faux. het volgende:
Waarom is iedereen zo weg van Timmermans opeens?Hij heeft z'n werk goed gedaan hoor, maar de euforie daarom snap ik ff niet.
Tis ook een goede rolverdeling tussen Timmermans en Rutte. De premier wat zakelijker, hij wat menselijker.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad respect hoe Timmermans de menselijke kant benadrukt terwijl hij zich in een politiek mijnenveld begeeft.
Hij sprak iets uit wat mark rutte volgens mij nooit durfde.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:25 schreef Faux. het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat een politicus bij jou goodwill heeft gekweekt?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:25 schreef Faux. het volgende:
Je hoeft 'em geen lul te vinden, maar 't ontgaat me even waarom hij door 9/10e van de bevolking de hemel ingegeild wordtquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat hij deze week z'n werk op zeer menselijke wijze heeft gedaan. Volgende week vinden we hem weer een lul oké?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:26 schreef DaMook het volgende:
Owja er is een kermis hier in het dorp. Zie ineens een tweet dat zanger Rinus is gearriveerd
. Gelukkig ben ik er niet bij, die wil ik niet zien of horen op een dag als vandaag.
leg maar uit danquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij heeft meer dan z'n werk gedaan, maar dat snap jij niet want jij bent 15 en moet nog veel leren.
Goede aanpassingquote:
nou dat maak niet uit of het vandaag of morgen is die wil je gewoon niet horenquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:26 schreef DaMook het volgende:
Owja er is een kermis hier in het dorp. Zie ineens een tweet dat zanger Rinus is gearriveerd
. Gelukkig ben ik er niet bij, die wil ik niet zien of horen op een dag als vandaag.
Het staat inmiddels ook op de website van de telegraaf:quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:25 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Ik vraag me af of er echt nog een persco komt.
Dat had ik gemist. Is dat ergens terug te zien?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Die schreeuw en het gehuil op het moment dat de eerste kist naar buiten komt... dat blijft door merg en been gaan![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat een politicus bij jou goodwill heeft gekweekt?
De minister-president afgelopen dagen. Waarom zijn we niet helemaal weg van hem?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat een politicus bij jou goodwill heeft gekweekt?
'De betere' vind ik een wat vreemde uitspraak, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Wat ik zelf wilde zeggen, is dat er meer Nederlanders zijn die hun rol als volksvertegenwoordiger goed hebben ingevuld in deze bizarre week. Ook Rutte.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Timmermans laat iets meer emotie zien. Die zal Rutte ook wel hebben, maar die is zakelijker, daardoor is Timmermans de betere momenteel.
Geen ideequote:Op woensdag 23 juli 2014 23:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat had ik gemist. Is dat ergens terug te zien?
Toen het live was zei bijna iedereen in dit topic dat het de commandanten waren die schreeuwden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:28 schreef OliviaV het volgende:
Ik hoor nu pas op het nieuws dat geschreeuw van de nabestaanden toen de eerste kist naar buiten kwam.. gaat echt door merg en been..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |