Niet alles is nog heel, om het zo te zeggen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of ze de baby's/kinderen in kleinere kisten vervoeren.
Ik denk dat ze eerder meerdere in een kist vervoeren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of ze de baby's/kinderen in kleinere kisten vervoeren.
Dacht ik al ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk het niet, om er niet extra de aandacht op te vestigen dat het kinderen/baby's zijn, het is al verdrietig genoeg....
Installeer iOS 7 eens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:51 schreef clavier het volgende:
,De ministerraad is vanavond bijeengekomen om te spreken over de volgende fase in de verwezenlijking van de hoofddoelstellingen van het kabinet (terugkeer van alle slachtoffers, helderheid over de toedracht en het vervolgen en het opleggen van een gerechte straf aan de daders) bij de aanpak van de nasleep van de crash van vlucht MH-17 van donderdag 17 juli jongstleden'', aldus een summiere verklaring na afloop.
Volledig persbericht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je belatafeldquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder meerdere in een kist vervoeren.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:48 schreef Partypoeper het volgende:
Op CNN vertellen ze nu dat de lichamen in goede handen zijn, omdat Nederland de absolute top op dit gebied is en Nederlandse experts de internationale richtlijnen op dit gebied vaststellen.
Nederland
Ik zou haar inderdaad geven ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Mooi koningspaar hebben we toch... de keus voor Maxima als vrouw blijft iedere keer weer een schot in de roos... of het nu met vreugde of verdriet te maken heeft, die vrouw heeft zo'n bak uitstraling
quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:57 schreef mschol het volgende:
http://www.usatoday.com/s(...)remonition/13059827/
dit lees ik net, bizar...
twitter:BBCNewsnight twitterde op woensdag 23-07-2014 om 23:42:13We begged Kiev to send experts: "to leave bodies there in 30 degree heat, it's inhuman", Ukrainian separatist Borodai tells #newsnight. reageer retweet
Een WK Voetbal kunnen we dan weer niet eens winnen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:48 schreef Partypoeper het volgende:
Op CNN vertellen ze nu dat de lichamen in goede handen zijn, omdat Nederland de absolute top op dit gebied is en Nederlandse experts de internationale richtlijnen op dit gebied vaststellen.
Nederland
We zijn er pas een week in betrokken maar ik word zo godvermoe van die propagandaoorlog van beide kanten. Je hebt géén idee wat waar is en wat niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:59 schreef marcodej het volgende:
twitter:BBCNewsnight twitterde op woensdag 23-07-2014 om 23:42:13We begged Kiev to send experts: "to leave bodies there in 30 degree heat, it's inhuman", Ukrainian separatist Borodai tells #newsnight. reageer retweet
Jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:56 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Van Nederland naar de Oekraine toch?
Tof mens maar ik zal wel een van de weinigen zijn die haar niet erg aantrekkelijk vinden.. aan de andere kant mag Willy zijn handjes dichtknijpen met haar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Mooi koningspaar hebben we toch... de keus voor Maxima als vrouw blijft iedere keer weer een schot in de roos... of het nu met vreugde of verdriet te maken heeft, die vrouw heeft zo'n bak uitstraling
In persoonlijk contact is ie volgens mij een kei, maar hij blijft krampachtig mbt de media. Wat dat betreft goed dat de kersttoespraak thuis werd opgenomen in een vertrouwde omgeving.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar die toespraak van de koning was wel dramatisch. Hij is daar niet geschikt voor.
Echte manager. Maar die heb je ook nodig en zeker in dit soort zaken waar er harde noten gekraakt moeten worden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Rutte is een gladjanus.. een pratende pop.. geeft niet zijn eigen gedachten prijs maar lult makkelijk en komt daarbij zelden oprecht over omdat hij niet zoveel empathisch vermogen heeft.. kortom, een echte politicus.
Geloofwaardig na zes dagen. Jammer dat hij dit vergat te melden afgelopen donderdag. En vrijdag. En zaterdag. Ook afgelopen zondag vergeten. Maandag ook en zelfs gisteren dinsdagquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:59 schreef marcodej het volgende:
Bij elke vlucht is er wel iemand met een slecht voorgevoel, iemand die z'n vlucht op het laatste moment net mist, of juist net haalt. Door deze ramp krijgen deze anders zo alledaagse voorvallen betekenis. Dat wil zeggen, die betekenis geven we eraan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:57 schreef mschol het volgende:
http://www.usatoday.com/s(...)remonition/13059827/
dit lees ik net, bizar...
C17godquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat Australisch vliegtuig is echt geil man.Ik ga er ook zo'n eentje kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |