abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142604132
Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - Al Mayadeen - Al-Monitor - BBC Arabic - CBS News - CNN - Frankfurter Allgemeine Zeitung - Haaretz - Israel National News - Jerusalem Post - Le Monde - Ma'an News - New York Times - RT - Washington Post - Ynet - Zeit

• Bij het citeren van nieuwsberichten graag bronvermelding, liefst door een directe link naar de bron.
• Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen. Bloederige en schokkende afbeeldingen ook niet direct hier plaatsen, maar via een link, voorzien van een waarschuwing. Dank voor de medewerking.
• Emoties kunnen soms hoog oplopen, maar laat jezelf niet verleiden om anderen te kwetsen of te beledigen. Meld misstanden in NWS-feedback of via een topic-report; ga het niet hier lopen uitvechten. Dank voor de medewerking.

Operation Protective Edge
Op dinsdag 8 juli is het Israëlische leger begonnen met 'Operation Protective Edge', een militaire operatie in Gaza volgens Israël 'gericht tegen Hamas in reactie op aanhoudende raketbeschietingen'.

Belangrijk

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:

Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal

Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 Niet schelden
3 Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.

Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:10:23 #2
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142604216
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:06 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Taliban? Dus niet al-Qaeda?
Ik hoef jou het verschil toch niet uit te leggen lijkt me ?
pi_142604234
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:06 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Jij weet het allemaal wel erg goed hé meneer Hussein ?
Jij wil niet weten hoe blij die mensen waren met onze aanwezigheid, en hoe erg ze het vonden toen we weer gingen en het aan de labiele eigen overheid moesten overlaten.
Je hebt geen idee waar je over praat.
en die zogenaamd blije bevolking waren geen moslims? omdat ze je zogenaamd zo missen haat je nu moslims? jij bent wel erg logisch met redeneren.

en je denkt toch niet dat die paar mensen die je hebt gesproken representatief zijn?
meer dan 50.000 doden zijn er gevallen dankzij de oorlog en natuurlijk veel schade aan gebouwen, infrastructuur enz.
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_142604249
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:10 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Ik hoef jou het verschil toch niet uit te leggen lijkt me ?
Netanyahu vergelijkt Hamas met al-Qaeda, jij hebt het over de Taliban, irrelevant!

En waar blijft de link, of zat je zoals gewoonlijk te liegen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:02 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Ik ben er in het verleden 3 keer geweest, en mede door die ervaringen daar heb ik het niet zo op de moslims in ons land, goed geraden.
Hopelijk ben je geen soldaat meer.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:05 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Omdat ik dacht het goede te doen, met name de meest kwetsbare aldaar (kinderen).
Denken is niet jouw sterkste kant. Bush heeft hier misbruik van gemaakt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:06 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Jij wil niet weten hoe blij die mensen waren met onze aanwezigheid, en hoe erg ze het vonden toen we weer gingen en het aan de labiele eigen overheid moesten overlaten.
Je hebt geen idee waar je over praat.
Die mensen waren zo blij met jou waardoor je nu moslims in Nederland haat. That makes sense.

:')
-
pi_142604345
Repost, gewoon omdat belangrijk.
quote:
There has been so much raw information, misrepresented information, and sheer deliberate misinformation that it is becoming increasingly difficult to separate facts from propaganda. OP is correct in saying that Hamas didn't fire any rockets and even sent active patrols to prevent others from launching rockets (and Israeli news sources even corroborate this) since the 2012 truce. They didn't start firing rockets until the Israeli bombing of Palestinians and Hamas began anew - which began prior to Protective Edge. The prisoners freed as part of the truce were rearrested, several homes (residential, not military targets, even by Israel's admission) were demolished based on suspicion alone.
You may call bias into this, so I will use only Israeli sources here:
Since the 2012 ceasefire Hamas has refrained from rocket attacks on Israel. I know what you're thinking - rockets were coming out of Gaza and landing in Israel between November 2012 and now, and that's definitely true. But these rockets didn't come from Hamas and more importantly, Hamas was trying to stop them.
>Hamas deploys 600-strong force to prevent rocket fire at Israel
http://www.timesofisrael.(...)-fire/#ixzz37MFA5sKO
>Hamas arrests terror cell responsible for rocket fire on Israel
http://www.timesofisrael.(...)srael/#ixzz37MFLhn3Q
>An Israeli army general says Hamas is stopping attacks against Israel and even keeps the peace when the IDF operates along the border.
http://972mag.com/head-of(...)ceman-in-gaza/82895/
So now that is out of the way let's look at this conflict from where it started (some will say it started with the death of 2 Palestinian teens who were shot during a protest ) but I'll say it started with the kidnapping of 3 Israeli teens in the West Bank.
After those teens were kidnapped the Israeli government started rounding up Palestinians and arresting them, many of those arrested are still being held without charge. At the time Israel was saying that the operation was under way in order to find the kidnapped teens. Later on it was revealed that the Israeli government knew that the teens were dead but issued a gag order as to the evidence that would suggest that while at the same time insisting they were alive and maintaining that the operation in the West Bank was to find the kidnapped teens.
>Details of the 100 call (the local equivalent of 911) and what investigators discovered in the car used for the kidnapping of three Israeli teens earlier this month were well known by security service heads, top ministers and even journalists early on in the affair; but not by the public because it was all placed and kept under a tightly held gag order. The blood found in the car, the sound of gun shots in the emergency call, evidence of live ammunition and the fact that there hasnt been a single instance of two or more people being held hostage in the West Bank in decades all that led to a single logical assumption: the teens were no longer alive. Yet at the same time, the Israeli public was told the teens were being held by Hamas, and a public campaign calling for their return was launched.
http://972mag.com/how-the(...)ns-were-alive/92865/
As this all happened, Israel's government was blaming Hamas for the kidnapping of the teens - despite showing no evidence to support that claim.
>As far as is known, the Hamas leadership in Gaza was not part of the chain of command behind the abduction, carried out by a Hamas cell from Hebron on July 12.
http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/.premium-1.603889
But despite all of this, Hamas didn't react. They continued trying to stop the rocket attacks on Israel and were hoping that the unity government that was just set up would give them a diplomatic way to deal with the prisoners.
Keep in mind that while these attacks didn't come from Hamas (Hamas takes responsibility for their attacks, they denied involvement in the ones preceding the Israeli retaliation) Israel would always strike Hamas targets in retaliation.
Then came the straw that broke the camel's back, at least for Hamas:
>Hamas has had no interest in a major escalation, and had not been directly attacking Israel until the last few days. But ever since one of its members, Mohammed Obeid, was killed in an Israeli border attack at the end of last month an apparent error: the IDF thought it was firing at a rocket-launch cell, but actually struck Hamas members deployed to prevent rocket fire it has changed its approach.
http://www.timesofisrael.(...)rockets-keep-coming/
One of their members was killed by Israel while trying to stop rocket attacks on Israel. For the first time, Hamas started firing rockets back at Israel and took full responsibility for firing those rockets.
Say what you will about Hamas, but they fully admit when they are launching rockets and when they abduct Israelis - and their operations have been focused on military targets.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:14:43 #6
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142604351
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:11 schreef zaid het volgende:

[..]

en die zogenaamd blije bevolking waren geen moslims? omdat ze je zogenaamd zo missen haat je nu moslims? jij bent wel erg logisch met redeneren.

en je denkt toch niet dat die paar mensen die je hebt gesproken representatief zijn?
meer dan 50.000 doden zijn er gevallen dankzij de oorlog en natuurlijk veel schade aan gebouwen, infrastructuur enz.
Dat waren allemaal moslims, de mening die ik heb over de islam is gevormd door de jaren heen, dat is niet aangeboren of komt zo uit de lucht vallen.
Ik snap dat jij je waarschijnlijk ? aangevallen voelt, heel kut voor je maar dat is mijn mening en daar zul je het mee moeten doen.
Ik ben er van overtuigd dat die mensen die wij geholpen hebben heel blij waren met ons, sta jij er uberhaupt bij stil onder wat voor omstandigheden die mensen daar leven ? onder wat voor angst die mensen leven ? denk jij dat die blij zijn met de Taliban ? dan kun jij wel heel makkelijk gaan strooien met 50.000 doden en gaan zeuren over de infrastructuur, maar wij hebben gedaan wat we konden om de mensen aldaar te helpen, en jij bent echt een nobody om daar over te oordelen, zeker als je lekker veilig in je huisje in Nederland zit.
pi_142604498
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:14 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Dat waren allemaal moslims, de mening die ik heb over de islam is gevormd door de jaren heen, dat is niet aangeboren of komt zo uit de lucht vallen.
Ik snap dat jij je waarschijnlijk ? aangevallen voelt, heel kut voor je maar dat is mijn mening en daar zul je het mee moeten doen.
Ik ben er van overtuigd dat die mensen die wij geholpen hebben heel blij waren met ons, sta jij er uberhaupt bij stil onder wat voor omstandigheden die mensen daar leven ? onder wat voor angst die mensen leven ? denk jij dat die blij zijn met de Taliban ? dan kun jij wel heel makkelijk gaan strooien met 50.000 doden en gaan zeuren over de infrastructuur, maar wij hebben gedaan wat we konden om de mensen aldaar te helpen, en jij bent echt een nobody om daar over te oordelen, zeker als je lekker veilig in je huisje in Nederland zit.
de meerderheid was zeker niet blij met de taliban maar dat betekent niet dat ze liever hebben wat er nu is gebeurt.
een land binnenvallen wat zorgt voor meer dan 50.000 doden en het land verder slopen noem ik niet helpen. jij zal het wel met de beste bedoelingen hebben gedaan net als je mede soldaten maar dat betekent niet dat het ook iets goeds was. de duitse soldaten in wo2 dachten ook dat ze iets goeds deden.

jij bent net zo goed een nobody om daarover te oordelen, jij bent relatief veilig soldaat en leefde in veel betere omstandigheden dan de bevolking. jij hebt niet meegemaakt wat zij hebben meegemaakt.
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:20:38 #8
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142604510
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:11 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Netanyahu vergelijkt Hamas met al-Qaeda, jij hebt het over de Taliban, irrelevant!

En waar blijft de link, of zat je zoals gewoonlijk te liegen?

[..]

Hopelijk ben je geen soldaat meer.

[..]

Denken is niet jouw sterkste kant. Bush heeft hier misbruik van gemaakt.

[..]

Die mensen waren zo blij met jou waardoor je nu moslims in Nederland haat. That makes sense.

Ik heb geen zin om al die lappen onzin die jij hier neer kalkt terug te gaan zoeken, maar als je mij een leugenaar vindt, prima jou iets proberen bij te brengen heeft bar weinig zin met dat beperkte denken van je.
Ik heb een ontzettende hekel aan het geloof ansicht, maar nog meer aan de islam, nog niet eens de mensen die het geloof aanhangen, die weten in mijn optiek nou eenmaal niet beter en is er vaak met harde hand ingeslagen (je hebt als moslim niet echt keus van thuis uit).

Om te kunnen functioneren op een uitzending moet je wel degelijk na kunnen denken, en ik weet niet of je enig idee hebt wat het inhoud om de keuringen en opleidingen te doorstaan en uiteindelijk een baret te verdienen, iets wat maar weinig cursisten voor elkaar krijgen.

Met jou instelling en denkbeeld lukt het je in ieder geval in nog geen 1000 jaar.
pi_142604533
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:05 schreef Toofastforyou21 het volgende: [..] Omdat ik dacht het goede te doen, met name de meest kwetsbare aldaar (kinderen).
En nu kom je hier hetzelfde doen als de extremistische mongolen daar? Klinkt als een erg constructief gebeuren wel.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:24:01 #10
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142604592
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:20 schreef zaid het volgende:

[..]

de meerderheid was zeker niet blij met de taliban maar dat betekent niet dat ze liever hebben wat er nu is gebeurt.
een land binnenvallen wat zorgt voor meer dan 50.000 doden en het land verder slopen noem ik niet helpen. jij zal het wel met de beste bedoelingen hebben gedaan net als je mede soldaten maar dat betekent niet dat het ook iets goeds was. de duitse soldaten in wo2 dachten ook dat ze iets goeds deden.

jij bent net zo goed een nobody om daarover te oordelen, jij bent relatief veilig soldaat en leefde in veel betere omstandigheden dan de bevolking. jij hebt niet meegemaakt wat zij hebben meegemaakt.
Allemaal waar, maar ik heb net zoals jij niet de mogelijkheid om in een glazenbol te kijken, ik ben ervan overtuigd dat die mensen aldaar beter af zijn zonder Taliban.
Helaas was er nauwelijks draagvlak in de politiek om door te gaan met ons werk, en daarbij moet ik iedereen hier gelijk geven dat Nederland niet wist hoe snel ze moesten opkrassen toen Amerika bekend maakte Afghanistan (gefaseerd) te verlaten.
Tevens hebben we daar in principe niks gesloopt, maar eerder gezorgd voor wederopbouw.
pi_142604619
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En nu kom je hier hetzelfde doen als de extremistische mongolen daar? Klinkt als een erg constructief gebeuren wel.
Waarschijnlijk is hij daarom uit het leger getrapt. Iemand met dergelijke denkbeelden zal echt niet door de psychologische keuring heen komen.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:25:54 #12
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142604642
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nogmaals je hebt geen idee, van mij hoeft geen een bepaalde groep dood of wat dan ook, dat maak jij ervan.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:26:49 #13
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142604672
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is hij daarom uit het leger getrapt. Iemand met dergelijke denkbeelden zal echt niet door de psychologische keuring heen komen.
Jammer voor je, heb mijn contract uitgediend en ben vervolgens de private contracting ingegaan (als je dat wat zegt).
pi_142604707
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:26 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Jammer voor je, heb mijn contract uitgediend en ben vervolgens de private contracting ingegaan (als je dat wat zegt).
Een veredelde particuliere beveiliger. Leuk man. Gelukkig maar voor de rest van de wereld, zullen we maar zeggen. Militairen met zulke denkbeelden kunnen we missen als kiespijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142604726
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:25 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Nogmaals je hebt geen idee, van mij hoeft geen een bepaalde groep dood of wat dan ook, dat maak jij ervan.
Dat beweer ik nergens. Je posts spreken voor zich en zijn prima te vergelijken met de bekende boodschappen van extremistische mongolen.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:32:00 #16
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142604856
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een veredelde particuliere beveiliger. Leuk man. Gelukkig maar voor de rest van de wereld, zullen we maar zeggen. Militairen met zulke denkbeelden kunnen we missen als kiespijn.
Ga je daar weer met je vooroordelen ? ik heb een prachtig beroep en ga de hele wereld over, maar wat ik verder doe voor de kost daar hoef ik me tegenover jou zeker niet te verantwoorden en daarbij gaat het je echt geen fuck aan wat ik wel of niet doe. Net zoals het mij geen ene donder aangaat wat jij doet (en interesseert).
Mensen met jou gedachtegoed die het gedrag van hamas goedkeuren kunnen wij hier missen als kiespijn, denk daar maar eens over na :W
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:33:48 #17
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142604914
Bodenoffensive in Gaza - Warum die Araber Israel unterstützen
Israel führt Krieg - und zum ersten Mal wird er von der arabischen Welt gebilligt. Die Feinde von gestern entdecken gemeinsame Interessen - und neue gemeinsame Feinde. Für Israel, Saudi-Arabien und Ägypten sind die Muslimbrüder bedrohlicher als der Palästinakonflikt. - http://www.faz.net/aktuel(...)uetzen-13057105.html

"Israel überzieht massiv"
Der Völkerrechtler Hans-Joachim Heintze hält die Angriffe auf Gaza wegen der vielen zivilen Opfer für unzulässig. Auch wenn Israel sich gegen die Hamas verteidigen dürfe. - http://www.zeit.de/politi(...)elkerrecht-interview

Questions About Tactics and Targets as Civilian Toll Climbs in Israeli Strikes
KHAN YOUNIS, Gaza — The blast from the Israeli strike was so powerful that it threw an iron door clear over several neighboring houses. It came to rest along with a twisted laundry rack still laden on Monday with singed clothes and a child’s slipper. - http://www.nytimes.com/20(...).html?ref=middleeast

Israel Confirms One Soldier Is Missing in Gaza
JERUSALEM — The Israeli military announced on Tuesday that the remains of one of its soldiers presumed to have been killed on Sunday in Gaza had still not been found or identified, two days after Hamas’s military wing said it had kidnapped a soldier. - http://www.nytimes.com/20(...).html?ref=middleeast

Operation Protective Edge continues cycle of violence
Even now, as an extensive Israel Defense Forces (IDF) operation is bombing the Hamas tunnels in the Gaza Strip, one could risk concluding that Operation Protective Edge will not go down in the history books as one of Israel’s strategic achievements. - http://www.al-monitor.com(...)ge-moshe-yaalon.html

Analysis - Hamas wages a lonely war, giving Israel the opportunity to boost Abbas' standing
By meeting some of Hamas’ demands, Israel can empower the Palestinian president and prevent the next round of warfare
It seems that the sneak previews on Thursday of a senior Israeli official, and the leaks from Hamas about progress in cease-fire talks did not come to fruition. Still, it can be said that Operation Protective Edge was not only a test in managing fire between state and a non-state actor, but also an exercise in policy administration and in sketching out the new regional balances of political power. - http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/.premium-1.605873

In Israel or Gaza, declaring sympathy for the other side is a no-go zone
Concern for Palestinians does not mean lack of concern for Israelis. But my Facebook 'friends' thought otherwise. - http://www.haaretz.com/blogs/jerusalem-vivendi/.premium-1.606213
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:34:14 #18
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142604928
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat beweer ik nergens. Je posts spreken voor zich en zijn prima te vergelijken met de bekende boodschappen van extremistische mongolen.
Jij vergelijkt mij met een extremist, weet je wat voor mij extremistisch is?: mensen die geen gelijke rechten kennen voor man en vrouw, die homo's haten omdat dat in de Koran staat, en zo kan ik een heel boek schrijven wat in een moderne samenleving niet hoort en niet past, zeker met de normen en waarden die wij in de westerse wereld kennen.
pi_142604946
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:32 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Ga je daar weer met je vooroordelen ? ik heb een prachtig beroep en ga de hele wereld over, maar wat ik verder doe voor de kost daar hoef ik me tegenover jou zeker niet te verantwoorden en daarbij gaat het je echt geen fuck aan wat ik wel of niet doe. Net zoals het mij geen ene donder aangaat wat jij doet (en interesseert).
Mensen met jou gedachtegoed die het gedrag van hamas goedkeuren kunnen wij hier missen als kiespijn, denk daar maar eens over na :W
Ik begrijp dat je op je pik getrapt bent vanwege mijn opmerking, maar het zou je sieren eens in de spiegel te kijken en je eigen opmerkingen te lezen. Je zit zo intens vol met haat dat het gewoon goed is voor de wereld dat je geen militair meer bent. Als je als militair uitgezonden wordt in dergelijke gebieden ben je een gevaar voor onschuldige moslims en je directe collega's.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142604950
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:20 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Ik heb geen zin om al die lappen onzin die jij hier neer kalkt terug te gaan zoeken, maar als je mij een leugenaar vindt, prima jou iets proberen bij te brengen heeft bar weinig zin met dat beperkte denken van je.
Dat jij een leugenaar bent is een feit, anders had je wel een link naar mijn reactie gepost waar ik zeg dat Israël genocide pleegt.
-
pi_142604986
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:24 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Allemaal waar, maar ik heb net zoals jij niet de mogelijkheid om in een glazenbol te kijken, ik ben ervan overtuigd dat die mensen aldaar beter af zijn zonder Taliban.
Helaas was er nauwelijks draagvlak in de politiek om door te gaan met ons werk, en daarbij moet ik iedereen hier gelijk geven dat Nederland niet wist hoe snel ze moesten opkrassen toen Amerika bekend maakte Afghanistan (gefaseerd) te verlaten.
Tevens hebben we daar in principe niks gesloopt, maar eerder gezorgd voor wederopbouw.
natuurlijk zijn ze daar beter af zonder de taliban, daar zijn we het over eens. maar dat zou de lokale bevolking moeten doen en niet een bezetter.

dat werk is ook niet nuttig als je naar de toekomst kijk, er is zeer weinig opgebouwd wat nuttig is voor de toekomst. veel van de hoofden van het afghaanse leger bestaan uit corrupte pedofielen, die de taliban totaal niet aankunnen zonder hulp. en je kan onmogelijk een land voor eeuwig bezetten
interessante docu van vice die amerikaanse soldaten in afghanistan volgt:

door de oorlog met de taliban werd er veel gesloopt en nu is er een beetje wederopgebouwt ja.
pi_142605020
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:34 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Jij vergelijkt mij met een extremist, weet je wat voor mij extremistisch is?: mensen die geen gelijke rechten kennen voor man en vrouw, die homo's haten omdat dat in de Koran staat, en zo kan ik een heel boek schrijven wat in een moderne samenleving niet hoort en niet past, zeker met de normen en waarden die wij in de westerse wereld kennen.
Als het aan jou ligt krijgen moslims andere rechten. Dat zijn immers onderkruipsels.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:37:14 #23
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142605021
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:34 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Heel mooi dat je de koran alleen zegt. Bevestigt je moslimhaat en irrationele beweringen continu.
De bijbel, de thora insinueren EXACT hetzelfde.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:38:53 #24
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142605068
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:37 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Heel mooi dat je de koran alleen zegt. Bevestigt je moslimhaat en irrationele beweringen continu.
De bijbel, de thora insinueren EXACT hetzelfde.
Maar wordt er door mensen met andere geloofsovertuigingen homo's in elkaar geslagen en weggepest ? :W
pi_142605080
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:38 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Maar wordt er door mensen met andere geloofsovertuigingen homo's in elkaar geslagen en weggepest ? :W
Ja.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:39:25 #26
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142605089
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als het aan jou ligt krijgen moslims andere rechten. Dat zijn immers onderkruipsels.
Grappig dat willen vooral aanhangers van de islam.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:39:59 #27
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142605111
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja.
Laat maar zien:
pi_142605131
quote:

[..]

Nee joh. Nooit.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:40:47 #29
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142605151
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ordinaire militairen zoals deze en in Israël zijn gewoon moreel failliet. Niet meer, niet minder. Dienen ten volste berecht te worden.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:41:00 #30
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142605161
quote:

[..]

_O-
Niet te geloven.
pi_142605175
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:39 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Laat maar zien:
Simpel voorbeeldje: http://en.wikipedia.org/wiki/Uganda_Anti-Homosexuality_Act,_2014
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:42:04 #32
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142605196
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:40 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Ordinaire militairen zoals deze en in Israël zijn gewoon moreel failliet. Niet meer, niet minder. Dienen ten volste berecht te worden.
Gelukkig ga jij daar niet over, dan was het pas echt triest gesteld.
pi_142605197
quote:

[..]

Ben je nou serieus? :|W
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:42:48 #34
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142605229
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:42 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Voor figuren als jou wel ja _O-
pi_142605241
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:42 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Gelukkig gaan wij over onze belastingcenten. Denk je dat als wij dit soort posts bij defensie melden dat je daar dan nog kan komen aankloppen? :D
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:43:10 #36
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142605245
quote:
Ik doelde specifiek op Nederland, lees het draadje nog eens door dan wordt het misschien duidelijk.
Uiteraard bestaat homofobie in heel veel andere godsdiensten, maar daar had ik het dus niet over.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:43:47 #37
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142605267
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Gelukkig gaan wij over onze belastingcenten. Denk je dat als wij dit soort posts bij defensie melden dat je daar dan nog kan komen aankloppen? :D
Ik zou zeggen, succes!
pi_142605268
quote:
Officials also said that six Palestinians with German citizenship were among the people killed when an airstrike caused a Gaza high-rise apartment building to partially collapse on Monday.

Saleh Kelani, 49, said his brother Ibrahim Kelani, 53, his wife Taghreed and their five children ages 4 to 12, were killed. Saleh Kelani said his brother and the five children had German citizenship while the wife did not.

He said his brother lived in Germany for 20 years. Standing outside the morgue of Gaza City's Shifa Hospital, Saleh Kelani said he was waiting for condemnation of Israel's actions by the international community, particularly Germany.

"Where is Germany?" he asked, fighting back tears. "When one Israeli is killed all the world talks about it. But six with German nationality? Nothing is happening."
pi_142605302
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:39 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Grappig dat willen vooral aanhangers van de islam.
Je ontwijkt 'm weer leuk.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:45:56 #40
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142605357
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:42 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Voor figuren als jou wel ja _O-
Nee jij bent lekker zuiver op de graad :')
pi_142605398
quote:
The Palestinian death toll from Israel's ongoing offensive against the Gaza Strip has risen to 606 as the Israeli army launched fresh attacks on the blockaded enclave, according to the Palestinian Health Ministry.

"Israeli air, naval and ground attacks have killed 606 Palestinians in Gaza, including 160 children and 77 women," Ministry spokesman Ashraf al-Qodra told Anadolu Agency Tuesday.

He added that 3700 Palestinians have also been wounded in then unrelenting Isra4eli attacks.

Since July 7, Israel has pounded the embattled coastal enclave with fierce air and naval bombardments with the stated aim of halting Palestinian rocket fire.

On Thursday night, Israel stepped up its offensive to include ground operations, sending thousands of troops into the embattled Palestinian territory.
616, of 666 het is maar net hoe je het bekijkt, number of the beast komt wel erg dichtbij zo.
pi_142605446
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:43 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Ik doelde specifiek op Nederland, lees het draadje nog eens door dan wordt het misschien duidelijk.
Uiteraard bestaat homofobie in heel veel andere godsdiensten, maar daar had ik het dus niet over.
Waarom specifiek Nederland? Jij refereert toch ook continue aan je ervaringen in Afghanistan - als reden waarom je moslims veracht. Maar ook in Nederland vindt het plaats hoor:

http://www.coc.nl/veiligheid-2/homostel-in-trein-mishandeld
Allah Al Watan Al Malik
pi_142605488
quote:

[..]

Ik zou zeggen, succes!
Dank, maar zo zie je - wel degelijk invloed.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142605551
quote:

[..]

Oh ja, wacht. Dit draadje gaat ook over Nederland. Maar klop eens aan bij de gereformeerd gemeente of een oud gereformeerde gemeente. Als homo's niet weggepest zijn worden ze wel doorgestuurd naar een elektro shock therapie.
pi_142605626
WasHasNaz twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 17:43:21 #IDF killed the family of my sisters best friend in #Gaza. Those are #German citizens. Why is German gov silent??? reageer retweet
Emran_Feroz twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 15:51:16 Pic of family Kilani from #Germany killed in #Gaza by #IDF while German gov stays silent. cc @AliAbunimah @ASE reageer retweet
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:57:22 #46
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142605905
quote:
Kun je alsjeblieft stoppen met deze offtopic onzin? Wat heeft homodiscriminatie in Nederland te maken met Israël en Gaza? Godallemachtig zeg. DM elkaar of zo.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 19:03:52 #49
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_142606107
Ontopic alsjeblieft. Met je homo's
Laffe huichelaar
  dinsdag 22 juli 2014 @ 19:03:52 #50
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142606108
7:49 P.M. 28 foreign ministers from the European Union issue joint statement calling for the disarmament of all terror organizations in Gaza. (Barak Ravid) - Ha'aretz
  dinsdag 22 juli 2014 @ 19:10:03 #51
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142606412
Protest in Montreal, Canada.

Allah Al Watan Al Malik
pi_142606493
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 19:10 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Triest
Hij is het slachtoffer geworden van haatbakkebaarden die hem hebben gehersenspoeld en richting Israël hebben gestuurd om voor zijn "heilige" land te sterven.
-
pi_142606552
Chicago, USA

Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 juli 2014 @ 19:14:41 #55
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142606569
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
Protest in Montreal, Canada.

[ afbeelding ]
Mooi dat er overal in de wereld toch solidariteit wordt getoond. Goed dat er zo veel rationele mensen zijn.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 19:32:00 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142607236
dit zegt natuurlijk helemaal niets over de rationaliteit van die mensen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_142607492
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 19:32 schreef sp3c het volgende:
dit zegt natuurlijk helemaal niets over de rationaliteit van die mensen
Het zegt wel wat over de solidariteit van die mensen.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 juli 2014 @ 19:38:26 #58
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142607507
Ha'aretz:

8:28 P.M. Lufthansa suspends flights to Ben-Gurion International Airport for 36 hours. (Reuters)

8:25 P.M. KLM airlines cancelling Tuesday's flight to Israel. Air France indefinitely suspends flights to Israel. (Reuters)
  dinsdag 22 juli 2014 @ 19:39:04 #59
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142607534
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 19:38 schreef Nibb-it het volgende:
Ha'aretz:

8:28 P.M. Lufthansa suspends flights to Ben-Gurion International Airport for 36 hours. (Reuters)

8:25 P.M. KLM airlines cancelling Tuesday's flight to Israel. Air France indefinitely suspends flights to Israel. (Reuters)
En bedankt Hamas.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 19:39:08 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142607538
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 19:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het zegt wel wat over de solidariteit van die mensen.
dat wel maar met hun rationaliteit heeft het natuurlijk niets te maken, dat kun je er niet uit opmaken
pi_142607582
Amerikaanse joden protesteren tegen het buitensporig geweld van Israëliërs:

quote:
Deeply concerned Jews in New York City, as well as Jews across the country, are engaging in acts of civil disobedience to stand against Israel’s current massacre against the Palestinians of Gaza–and to demand that the truth be told about the horrendous violence being perpetrated by the Israeli government and army against 1.8 million Palestinian people in Gaza and the underlying causes of that violence.

In New York City, demonstrators are engaging in civil disobedience at the offices of Friends of the Israel Defense Forces (FIDF) today, July 22, at 11 AM ET on Broadway between 40th and 39th (1430 Broadway #1301)

Carolyn Klaasen, a participant in today’s action and member of Jewish Voice for Peace, an organizer of today’s protest, said: “We are engaging in civil disobedience at the Friends of the Israel Defense Forces (FIDF) because the IDF and Israeli government are responsible for the systematic and ongoing brutality against the Palestinian people. In this most recent vicious assault alone, the IDF has caused the deaths of upwards of 550 Palestinians, including more than 100 children, as well as over 3000 injured. Calling the IDF a defense force is absurd; it’s an illegally occupying army.”

The group demands that the IDF ends its brutality and is calling on American Jews and all Americans to stand against Israel’s military occupation of Palestine and its ongoing assault against the people of Palestine. The two Jewish groups make clear that, despite claims to the contrary by the Israeli government, they and thousands upon thousands of Jews vehemently oppose Israel’s behavior and stand firmly with the Palestinians of Gaza during this time.

According to Alana Krivo-Kaufman, from Jewish Voice for Peace, an organizer of today’s protest: “This is far from being a defensive operation, as Israeli Prime Minister Netanyahu is claiming. It is, in fact, an aggressive operation of destruction, fuelled by the Israeli government’s insatiable desire for Palestinian land. We are demanding an end to funding of Israel’s war crimes, from the US government to so-called charitable organizations like the Friends of the IDF, which fundraises for a foreign military complicit in on-going occupation and a war of destruction against the Palestinian people.”

Participants in the protest point to the hugely disproportionate use of Israeli force in Gaza. Jane Hirschmann, from Jews Say No!, another of the action’s organizing groups, stated: “The Palestinian people, who have been stateless for decades and many of whom who are being held captive as prisoners inside of Gaza, are being bombarded by Israel with some of the most advanced weapons in the world–funded by US dollars. And the Palestinian people have no shelters to run to and no way to leave. While the current violence is out of control, the pattern of Israeli aggression against the Palestinian people is long-standing.”

Maia Ettinger, a daughter of a Holocaust survivor who travelled from Connecticut to participate, also points to one of the fallacies of the Israeli hasbara (propaganda) spin: “The Israelis claim they are not targeting civilians but the destruction of hospitals, schools, and water and electrical lines is clearly intended to create widespread suffering among the entire population.”

The call for an immediate end to Israeli state violence and the call for human rights and justice for the Palestinian people are reverberating across the globe. Calls for Boycott, Divestment, and Sanctions against Israel and companies that profit from the Israeli occupation of Palestine have intensified and are now more important than ever.
Today’s action was sponsored by two Jewish organizations, Jews Say No! (http://jewssayno.wordpress.com), a group in NYC that stands as a partner in the broader movement for justice in Palestine/Israel and also engages with the Jewish community through street protests and community education, and Jewish Voice for Peace (www.jewishvoiceforpeace.org), a national, grassroots organization dedicated to achieving a just and lasting peace that recognizes the aspirations of both Israelis and Palestinians for security and self-determination. Jewish Voice for Peace has over 130,000 online supporters, 40 chapters, a youth wing, a Rabbinic Cabinet, and an Advisory Board made up of leading U.S. intellectuals and artists.
bron http://mondoweiss.net/2014/07/israeli-support-disobedience.html
pi_142608065
Ik kreeg trouwens een dm (niet een intmiteerde van tofast :')dit keer) een tijdje terug ovrr een filmpje waarzo netajahu openlijk toegeeft dat hij palestina wilt innemen op een feestje ofzo is die al gepost hier?
pi_142608226
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 19:50 schreef klawie het volgende:
Ik kreeg trouwens een dm (niet een intmiteerde van tofast :')dit keer) een tijdje terug ovrr een filmpje waarzo netajahu openlijk toegeeft dat hij palestina wilt innemen op een feestje ofzo is die al gepost hier?
Zijn er mensen die ontkennen dat Israël nog meer land van de Palestijnen wil ontvreemden? :')[quote]
pi_142608342
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 19:54 schreef Clashy het volgende:

[..]

Zijn er mensen die ontkennen dat Israël nog meer land van de Palestijnen wil ontvreemden? :')[quote]
Zat in dit topic ze zeggen ook dat ze burgers sparen
  dinsdag 22 juli 2014 @ 19:58:31 #65
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142608399
Ha'aretz:

9:01 P.M. Air Canada cancels flights to Israel, following the lead of U.S. and European airlines.

8:52 P.M. Since the beginning of Operation Protective Edge, pilots from El Al, Arkia Israel Airlines and other foreign airlines reported daily attempts to blind them, which originated from Qalqiyah, Jaljulia and Kfar Qasim.
Police are handling the complaints and transferring them to the Counter-Terrorism Unit. (Yaniv Kubovich)

8:36 P.M. Israel's Transportation Ministry called on the airlines to reverse their decision and said it was trying to explain that the airport was "safe for landings and departures."

"Ben-Gurion Airport is safe and completely guarded and there is no reason whatsoever that American companies would stop their flights and hand terror a prize," it said in a statement. (Haaretz)

[ Bericht 6% gewijzigd door Nibb-it op 22-07-2014 20:04:36 ]
pi_142608402
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 19:57 schreef klawie het volgende:

[..]

Zat in dit topic ze zeggen ook dat ze burgers sparen
Slechte grap van ze!
pi_142608645
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 19:58 schreef Clashy het volgende:

[..]

Slechte grap van ze!
Idd dat je het alleen al durft te zeggen
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:06:02 #68
176916 Karrs
2007-2017
pi_142608737
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 19:14 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Mooi dat er overal in de wereld toch solidariteit wordt getoond. Goed dat er zo veel rationele mensen zijn.
Ja, hoewel je er hier maar heel weinig ziet.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:06:28 #69
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142608753
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 19:50 schreef klawie het volgende:
Intmiteerde oke dan..
Het zit je kennelijk nogal dwars dat je er nog even aan moet refereren, jankerd :')
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:07:17 #70
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142608785
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:06 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ja, hoewel je er hier maar heel weinig ziet.
:O
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:07:39 #71
176916 Karrs
2007-2017
pi_142608802
quote:

[..]

Hebben "jullie" dit al gemeld?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:09:18 #72
176916 Karrs
2007-2017
pi_142608880
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:07 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

:O
Jij begint over rationaliteit.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:10:04 #73
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142608906
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:07 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ik weet precies hoe dat gaat, ze horen der klaagzang aan en gaan dan weer over op belangrijke zaken :')
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:11:02 #74
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142608946
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:09 schreef Karrs het volgende:

[..]

Jij begint over rationaliteit.
Goed verhaal.
pi_142608961
Waarom begon Hamas weer met het bestoken van Israël?
quote:
Hamas has had no interest in a major escalation, and had not been directly attacking Israel until the last few days. But ever since one of its members, Mohammed Obeid, was killed in an Israeli border attack at the end of last month — an apparent error: the IDF thought it was firing at a rocket-launch cell, but actually struck Hamas members deployed to prevent rocket fire — it has changed its approach.
Omdat lange teksten niet werken in deze reeks, dit keer iets korts :*
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:12:26 #76
176916 Karrs
2007-2017
pi_142609003
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:11 schreef Drxx het volgende:

[..]

Ah, het is dus toch allemaal de schuld van Israël.

Dan is het balletje weer rond, nietwaar? :Y
pi_142609071
Ik heb het idee dat Israël er steeds minder goed opstaat in de rest van de wereld en dat steeds meer mensen de kant van de Palestijnen kiezen
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:15:07 #78
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142609135
F.A.A. Halts U.S. Flights to Israel
The Federal Aviation Administration instructed American air carriers on Tuesday not to fly to Israel for 24 hours, and major airlines canceled their flights, after a rocket fell about a mile from Ben-Gurion International Airport outside Tel Aviv. - http://www.nytimes.com/20(...)ights-to-israel.html
pi_142609145
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:06 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Intmiteerde oke dan..
Het zit je kennelijk nogal dwars dat je er nog even aan moet refereren, jankerd :')
Totaal niet maar geeft een beeld over jou

Die overgens klopte met het beeld wat ik van je had haha
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:16:58 #80
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_142609204
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb het idee dat Israël er steeds minder goed opstaat in de rest van de wereld en dat steeds meer mensen de kant van de Palestijnen kiezen
Idd, triest dat men massaal een kant kiest in dit conflict, waar beide partijen wat te verwijten valt.
Say what?
pi_142609209
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:12 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ah, het is dus toch allemaal de schuld van Israël.

Dan is het balletje weer rond, nietwaar? :Y
Het begint gewoon lachwekkend te worden hoe zwaar men de schuld bij Hamas legt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 19:03 schreef Nibb-it het volgende:
7:49 P.M. 28 foreign ministers from the European Union issue joint statement calling for the disarmament of all terror organizations in Gaza. (Barak Ravid) - Ha'aretz
Terwijl Israël er ook echt alles aan heeft gedaan de boel te laten escaleren. En datzelfde Israël heeft nu "alle recht om zichzelf te verdedigen tegen terroristische aanvallen", dezelfde aanvallen die ze zelf hebben uitgelokt. En nee, niet omdat ze leven en Joods zijn zo blijkt 8)7
pi_142609253
quote:
Jaren geleden was het al bekend dat Hamas mensen die zich wilden verzetten tegen Israël (hardhandig) tegenhield. Net als Hezbollah die mensen die raketten afvuren vanuit Zuid-Libanon richting Israël arresteert.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:18:22 #83
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142609281
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:15 schreef klawie het volgende:

[..]

Totaal niet maar geeft een beeld over jou

Die overgens klopte met het beeld wat ik van je had haha
En daar moet jij dan nog een keer aan referen terwijl de mods ons beide op de vingers hebben getikt.
Lekker inhoudelijk weer, maar ben niet anders van je gewend, als je nog wat te janken hebt verzoek ik je dat per PM te doen, aangezien niemand op die klets van ons zit te wachten.
Bedankt :*
P.S. probeer wat duidelijker te typen want er valt af en toe geen touw aan vast te knopen.
pi_142609330
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:07 schreef Karrs het volgende:

[..]

Op dit moment zie ik, gezien het feit dat hij een andere baan heeft, geen aanleiding om dit te melden. Ik heb het beste met onze militairen voor, dus ik zou niet willen dat ze een psychopaat in hun midden krijgen. Ik neem aan dat jij daar ook achter staat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142609362
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:16 schreef UpsideDown het volgende:
Idd, triest dat men massaal een kant kiest in dit conflict, waar beide partijen wat te verwijten valt.
Those who turn a blind eye to injustice actually perpetuate injustice. If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:20:08 #86
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142609367
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Op dit moment zie ik, gezien het feit dat hij een andere baan heeft, geen aanleiding om dit te melden.
Oh gelukkig een pak van mijn hart, echt super bedankt!!! :')
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:21:43 #87
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142609429
9:15 P.M. UNRWA discovers a hidden rocket cache in an abandoned school for the second time in a week. UNRWA states in a press release that the abandoned school was located between two schools, and "strongly and unequivocally" condemned the group responsible for storing the rockets there.

UNRWA says it will launch a comprehensive investigation into the circumstances surrounding this incident. (Barak Ravid) - Ha'aretz
pi_142609453
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:13 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:
Yet many observers in Israel and abroad, while acknowledging that Israel’s war was initially supported by most of the world, see the tide turning now, especially after a fierce fight between the Israeli army and Hamas terrorists early Sunday morning in the Gaza City neighborhood of Shejaiya. According to Palestinians sources, at least 60 people were killed during the fighting, including 17 children, 14 women and 4 elderly. (Thirteen Israeli soldiers were killed Sunday in various battles in Shejaiya.)

“I condemn this atrocious action. Israel must exercise maximum restraint and do far more to protect civilians,” United Nations Secretary-General Ban Ki-moon said, referring to the IDF’s fight in Shejaiya.

“The world community is almost unanimous in its disapproval of Netanyahu’s massive use of force in Gaza,” asserted Zbigniew Brzezinski, a former US national security adviser and currently a scholar at the Center for Strategic and International Studies.

A quick survey of statements and press releases by world leaders does suggest that the international community – with certain notable exceptions, such as Canada — are growing impatient with Israel’s operation and its civilian casualties.

“In Israel and in Gaza, the situation is very hard,” French Foreign Minister Laurent Fabius said Tuesday. “Nothing justifies continued attacks and massacres which do nothing but only claim more victims and stoke tensions, hatred,” he said, adding that Paris will “act forcefully” to demand an immediate ceasefire.

In South Africa, the majority leader in parliament called on the government to expel the Israeli ambassador in Pretoria and to withdraw its envoy to Tel Aviv. “The African National Congress in parliament is extremely outraged by the wanton and unjustifiable bombardment and killings of innocent civilians, including children, in Palestinian territory of Gaza by Israel military forces,” ANC Chief Whip Phumelele Stone Sizani declared.

Even British Prime Minister David Cameron, who said on Monday that Israel has the “right to defend itself,” found some strong words about the high number of civilian deaths.

While the current crisis in Gaza was “triggered by Hamas raining hundreds of rockets on Israeli cities, indiscriminately targeting civilians in contravention of all humanitarian law and norms,” Cameron said, he shared the world’s “grave concern” over the “heavy toll” of civilian casualties. “The figures are very disturbing,” he said, urging Israel to “do everything to avoid civilian casualties, to exercise restraint and to help find ways to bring this situation to an end.”

The leader of the British Labour Party, Ed Miliband was even clearer: “We oppose the Israeli incursion into Gaza,” he said in an interview.
Er zijn tekenen aan de wand, er is inderdaad een soort van beginnetje. Maar echte actie blijft vooralsnog uit, en 'echte' steun aan Palestijnen 'bestaat' dus niet echt. Zoals ze in Israël zelf ook lijken te denken.

quote:
(Despite very harsh criticism of Israel’s campaign in Gaza, the government in Pretoria has made it clear that it has no intention to expel or withdraw any ambassadors, the Foreign Ministry in Jerusalem said.)

“I’m not particularly worried about international support for the operation, for two reasons. First of all, nobody likes Hamas — including in the Arab world and the Palestinian Authority,” said Avi Primor, a former Israeli ambassador in Europe and currently the president of the Israel Council on Foreign Relations. “Secondly, we have accepted the ceasefire; we hesitated long before we attacked from the air; then we hesitated again before we attacked from ground. We’re also obviously looking for a ceasefire now, while Hamas refuses.” The world knows that Hamas, not Israel, is the problem, he said.

True, Primor allowed, there are Muslim minorities worldwide “who are emotionally involved” in Gaza, but even though the demonstrations in Europe look massive they do not represent the continent’s entire population, and “certainly the government.” Most of the demonstrators are not citizens of the countries they reside in, he said, adding that Paris threatened to expel all non-citizen residents of France who participate in illegal anti-Israel demonstrations.

“I’m not worried,” he said, explaining that most European governments see militant pro-Palestinian protesters as a threat to their own countries’ internal security and will confront them harshly. Even peaceful demonstrations against the Gaza war will not turn governments against Israel, he assessed.

Indeed, certainly the Western world understands that Israel is under attack by an Islamic terrorist organizations and needs to defend itself, and that local protest will not convince them otherwise, a senior Israeli official said. “They know that the people who take to the street are the usual suspects: Muslims, marginals, and people from the far left,” he said. “The mainstream doesn’t demonstrate against Israel.”
En dat laatste blijft, op enkele uitzonderingen zoals Chili, Ierland, Schotland en wat volk in Spanje na, waar.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:26:28 #89
176916 Karrs
2007-2017
pi_142609619
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Op dit moment zie ik, gezien het feit dat hij een andere baan heeft, geen aanleiding om dit te melden.
Waarom zei je het dan?
pi_142609650
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:26 schreef Karrs het volgende:

[..]

Waarom zei je het dan?
Volgens mij zei ik nergens dat ik het nu zou melden. Ik begrijp verder niet wat je belang hierbij is, anders dan een haatzaaier tot op het bot verdedigen.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:27:34 #91
176916 Karrs
2007-2017
pi_142609660
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:21 schreef Nibb-it het volgende:
9:15 P.M. UNRWA discovers a hidden rocket cache in an abandoned school for the second time in a week. UNRWA states in a press release that the abandoned school was located between two schools, and "strongly and unequivocally" condemned the group responsible for storing the rockets there.

UNRWA says it will launch a comprehensive investigation into the circumstances surrounding this incident. (Barak Ravid) - Ha'aretz
Raketten in scholen. En maar ontkennen dat de Palestijnen hun kinderen met haat en geweld opvoeden. Ze hebben het lesmateriaal nota bene in de klas :')

Wie verdedigt Hamas eigenlijk nog?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:28:38 #92
176916 Karrs
2007-2017
pi_142609701
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij zei ik nergens dat ik het nu zou melden. Ik begrijp verder niet wat je belang hierbij is.
Ach, ik wou even weten of je de daad ook bij het woord zou voegen, dat is alles. Maar je was gewoon weer aan het treiteren, zo te merken.
pi_142609747
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:28 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ach, ik wou even weten of je de daad ook bij het woord zou voegen, dat is alles. Maar je was gewoon weer aan het treiteren, zo te merken.
Welke daad, bij welk woord. Bovendien ging je niet in op mijn vragen.

Ik raad je aan een brilletje te kopen trouwens - wellicht dat je dan wel mijn posts goed kan lezen. Bewijs anders maar eens dat ik zei dat ik zijn posts nu bij defensie zou melden, als je een echte vent bent tenminste.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142609759
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:27 schreef Karrs het volgende:
Raketten in scholen.

Hoe weet jij dat Hamas dat heeft gedaan? Het kan ook de Mossad zijn geweest.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:30:59 #95
176916 Karrs
2007-2017
pi_142609814
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:29 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat Hamas dat heeft gedaan? Het kan ook de Mossad zijn geweest.
Oh ja, of de kabouters.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:31:45 #96
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142609860
9:26 P.M. Europe Air Safety Agency (EASA) to issue "strong recommendation" to avoid Ben-Gurion International Airport until further notice. (Reuters)

9:22 P.M. France Foreign Minister Laurent Fabius says the death toll exceeding 600 in Gaza is not acceptable, and calls for the "massacres and attacks" to stop immediately. (Reuters) - Ha'aretz
pi_142609873
quote:

[..]

Raketten in scholen. En maar ontkennen dat de Palestijnen hun kinderen met haat en geweld opvoeden. Ze hebben het lesmateriaal nota bene in de klas :')

In een verlaten school staat er toch?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:32:26 #98
176916 Karrs
2007-2017
pi_142609890
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Welke daad, bij welk woord. Bovendien ging je niet in op mijn vragen.

Ik raad je aan een brilletje te kopen trouwens - wellicht dat je dan wel mijn posts goed kan lezen. Bewijs anders maar eens dat ik zei dat ik zijn posts nu bij defensie zou melden, als je een echte vent bent tenminste.
quote:

[..]

Hadden we er een wedje om gelegd? Ik moet dat voortaan gewoon van tevoren aangeven.

Nou, kom gewoon alsnog maar op met een lekker kratje bier. :9
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:32:43 #99
176916 Karrs
2007-2017
pi_142609903
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Was het na schooltijd? ;)
pi_142609909
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:32 schreef Karrs het volgende:

[..]

[..]

Hadden we er een wedje om gelegd? Ik moet dat voortaan gewoon van tevoren aangeven.

Nou, kom gewoon alsnog maar op met een lekker kratje bier. :9
En wat staat daar nou precies Karrs? Waar heb jij leren lezen? Serieus are you fecking blind.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:33:19 #101
176916 Karrs
2007-2017
pi_142609929
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En wat staat daar nou precies Karrs? Waar heb jij leren lezen? Serieus are you fecking blind.
Warsteiner vind ik wel lekker.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:33:24 #102
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142609932
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Tussen 2 andere scholen, lezen.
pi_142609937
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:32 schreef Karrs het volgende:

[..]

Was het na schooltijd? ;)
pi_142609961
quote:
En maar ontkennen dat de Palestijnen hun kinderen met haat en geweld opvoeden. Ze hebben het lesmateriaal nota bene in de klas :')
Israëlische kinderen: "I picture a dead Arab"

-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:33:57 #105
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142609964
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij bent net zo blind als je maat, lees dat artikel eens goed.
pi_142609985
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:33 schreef Karrs het volgende:

[..]

Warsteiner vind ik wel lekker.
Geef mij maar 5 liter olijfolie. Ik begrijp dat je nu pas door hebt dat je dus aan het lullen bent. Jammer he, Karrs. Hoe voelt dat nou, zo hard geconfronteerd worden met je onvermogen om andermans post te lezen.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:34:53 #107
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142610018
quote:
18s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:33 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Wat een leuke en schattige kindertjes :D
pi_142610027
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:33 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Jij bent net zo blind als je maat, lees dat artikel eens goed.
Ik heb het over iets heel anders kerel.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 20:35:54 #109
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142610066
lekker belangrijk dit

terug ontopic pls
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:36:05 #110
176916 Karrs
2007-2017
pi_142610074
quote:
18s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:33 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

"Maar... maar... maar hunnie... :'( "

Wat vind je van die raketten in scholen (scholen...!)?
pi_142610084
Zo te horen op het nieuws, zit vakantie vieren in Israël er nu niet meer in.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:36:48 #112
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_142610110
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:20 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Those who turn a blind eye to injustice actually perpetuate injustice. If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor.
Als beide partijen wat te verwijten valt is er geen sprake van een onderdrukker, ze tiranniseren elkaar.
Say what?
pi_142610123
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:36 schreef Karrs het volgende:

[..]

"Maar... maar... maar hunnie... :'( "

Wat vind je van die raketten in scholen (scholen...!)?
Wat vind jij van dat filmpje? Je doet nu namelijk precies hetzelfde: hunnie hunnie hunnie.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:38:23 #114
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142610178
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat vind jij van dat filmpje? Je doet nu namelijk precies hetzelfde: hunnie hunnie hunnie.
Ik vindt het schokkend, maar aan de andere kant doen hunnie het ook, dus ze zijn allebei even erg.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:38:58 #115
176916 Karrs
2007-2017
pi_142610207
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Geef mij maar 5 liter olijfolie. Ik begrijp dat je nu pas door hebt dat je dus aan het lullen bent. Jammer he, Karrs. Hoe voelt dat nou, zo hard geconfronteerd worden met je onvermogen om andermans post te lezen.
Of Duvel. :9

pi_142610222
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:36 schreef MakkieR het volgende:
Zo te horen op het nieuws, zit vakantie vieren in Israël er nu niet meer in.
En Ramadan zit er ook niet meer in met al die bommen op Gaza.
pi_142610239
quote:

[..]

Hamas is niet erg effectief in het voorkomen van raketaanvallen vanuit hun grondgebied. Voor de recente escalaties zijn er in die laatste drie maanden ongeveer 100 aanvallen tegen Israël geweest. Hamas slaagt er dus ten eerste niet in om dit probleem te verhelpen en ten tweede dragen ze er tegelijkertijd aan bij door groepen als Islamic Jihad hun gang te laten gaan en in tijden zelfs te steunen.

En dan tegelijkertijd zo'n lullig groepje Hamas strijders ergens plaatsen om de schijn op te houden voor de buitenwereld en met vingertjes te wijzen naar Israël wanneer de IDF ze overhoop schiet....

pi_142610332
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:38 schreef Karrs het volgende:

[..]

Of Duvel. :9

[ afbeelding ]
Doe maar Arganolie. Wel wat duurder, maar dat hoort erbij. Bovendien stimuleer je daarmee de lokale economie.

Allah Al Watan Al Malik
pi_142610394
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:39 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

En dan tegelijkertijd zo'n lullig groepje Hamas strijders ergens plaatsen om de schijn op te houden voor de buitenwereld en met vingertjes te wijzen naar Israël wanneer de IDF ze overhoop schiet....

[ afbeelding ]
quote:
In the meeting, Brig.-Gen. Miki Edelstien confirmed what has been speculated for some time: that Hamas authorities are preventing all military activity against Israel and are even conducting crowd control near the border with Israel.
Jij noemt Edelstien (Brig.-Gen. Miki Edelstien, head of Israel Occupation Force (IOF) Gaza Command) dus eigenlijk gewoon dom? Hij is er gewoon ingetuind?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:44:18 #121
176916 Karrs
2007-2017
pi_142610444
Back on topic. Maak me best zorgen over die vele Israëlische doden. Het zijn er in drie dagen al meer dan onze hele campagne in A'stan.

Zouden dat toch die tunnels zijn? Want dan hebben Hamas en de andere terreurgroepen dus toch iets "goed" gedaan. Misschien zelfs één van de redenen dat Israël een all-out grondoffensief is begonnen, wie weet?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:45:57 #123
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142610527
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:44 schreef Karrs het volgende:
Back on topic. Maak me best zorgen over die vele Israëlische doden. Het zijn er in drie dagen al meer dan onze hele campagne in A'stan.

Zouden dat toch die tunnels zijn? Want dan hebben Hamas en de andere terreurgroepen dus toch iets "goed" gedaan. Misschien zelfs één van de redenen dat Israël een all-out grondoffensief is begonnen, wie weet?
Mijn vermoeden is dat ze Hamas met de grond gelijk gaan maken, daar wijst het wel op aangezien er steeds meer troepen het gebied in worden gestuurd.
Edit: Laten we het in ieder geval hopen :D
pi_142610610
quote:

Vele Israëlische doden? Heb je een bord voor je kop?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:47:59 #125
176916 Karrs
2007-2017
pi_142610635
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:45 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Mijn vermoeden is dat ze Hamas met de grond gelijk gaan maken, daar wijst het wel op aangezien er steeds meer troepen het gebied in worden gestuurd.

Even realistisch blijven alsjeblieft. Er is een reden dat de Israëliërs tegen verliezen aanlopen en het is niet omdat Hamas opeens beter omgaat met de AK-47.
pi_142610636
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:45 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Dus Israël introduceert nu feitelijk een Joodse versie van de 'Mujahideen'? Kun je het ook een naam geven, zodat Israël niet te lang hoeft na te denken?
pi_142610645
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:42 schreef Drxx het volgende:

[..]

[..]

Jij noemt Edelstien (Brig.-Gen. Miki Edelstien, head of Israel Occupation Force (IOF) Gaza Command) dus eigenlijk gewoon dom? Hij is er gewoon ingetuind?
Ik weet zo even niet wat de status was in december 2013, ik zie ook niet hoe dit relevant is. Volgende keer een betere copy en paste.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:48:17 #128
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142610648
quote:

Heeft vooral te maken met die zware gevechten in Shuja'iyya. In 2009 bijv zijn de grondtroepen dacht ik nauwelijks Gaza-Stad binnengegaan.
Militair gezien vallen de verliezen mee.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:48:29 #129
176916 Karrs
2007-2017
pi_142610658
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:47 schreef balaverde het volgende:

[..]

Vele Israëlische doden? Heb je een bord voor je kop?
Waarom zeg je dat?
pi_142610677
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:48 schreef Karrs het volgende:

[..]

Waarom zeg je dat?
Dat vat ik op als een ja.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:48:56 #131
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142610679
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:49:20 #132
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142610699
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:48 schreef balaverde het volgende:

[..]

Dat vat ik op als een ja.
Ja, het is Karrs.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:49:20 #133
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142610701
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:47 schreef Karrs het volgende:

[..]

Even realistisch blijven alsjeblieft. Er is een reden dat de Israëliërs tegen verliezen aanlopen en het is niet omdat Hamas opeens beter omgaat met de AK-47.
Dat antwoord moet ik je schuldig blijven, erg vindt ik het uiteraard wel!
pi_142610732
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:48 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Ik weet zo even niet wat de status was in december 2013, ik zie ook niet hoe dit relevant is. Volgende keer een betere copy en paste.
Het gaat toch om de periode voorafgaand aan dit conflict? Dat Hamas pogingen deed om beschietingen tegen te houden? Nu hoor je de woorden van een generaal ZELF, en dan noem je het "niet relevant"? Alleen omdat het uit december 2013 komt?

Hoezo zou december 2013 dan niet relevant zijn volgens jou? Of denk jij dat een conflict per definitie escaleert binnen 2 weken? _O-
pi_142610737
quote:
Triest beeld. Kleine baby/peuterlijkjes. Verschrikkelijk.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:50:15 #136
176916 Karrs
2007-2017
pi_142610750
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:48 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Heeft vooral te maken met die zware gevechten in Shuja'iyya. In 2009 bijv zijn de grondtroepen dacht ik nauwelijks Gaza-Stad binnen gegaan.
Militair gezien vallen de verliezen mee.
Militair gezien wel, maar het verrast me toch een beetje. Zeker als je de vorige grondincursies bekijkt.

Je weet natuurlijk niet hoeveel Palestijnse strijders er tijdens die gevechten zijn omgekomen, dat is wel waar.
pi_142610802
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:48 schreef Karrs het volgende:

[..]

Waarom zeg je dat?
Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag. Wat vond je nou van dat filmpje met die Israëlische kinderen?
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:52:18 #138
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142610855
"Deporteer de bevolking van Amsterdam en Rotterdam naar dit gebied (en jat hun bezittingen), zet er een hek en een leger omheen, sluit ze daar een jaar of 50 jaar op, bombardeer de boel af en toe naar believen, en zeg dat het hun eigen schuld is dat ze uitgemoord worden.Iemand behoefte daar nog eens lekker genuanceerd over te gaan doen?"

pi_142610872
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:50 schreef Karrs het volgende:
Je weet natuurlijk niet hoeveel Palestijnse strijders er tijdens die gevechten zijn omgekomen, dat is wel waar.
Nauwelijks. Israël heeft voornamelijk burgers gedood.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:52:40 #140
176916 Karrs
2007-2017
pi_142610881
quote:
Oorlog. Het is en blijft de hel.
pi_142610894
Ook de Joden zelf beginnen steeds meer in openheid te demonstreren.

March against Israeli invasion of Gaza - San Francisco July 20, 2014 by Steve Rhodes, on Flickr
Allah Al Watan Al Malik
pi_142610916
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
"Deporteer de bevolking van Amsterdam en Rotterdam naar dit gebied (en jat hun bezittingen), zet er een hek en een leger omheen, sluit ze daar een jaar of 50 jaar op, bombardeer de boel af en toe naar believen, en zeg dat het hun eigen schuld is dat ze uitgemoord worden.Iemand behoefte daar nog eens lekker genuanceerd over te gaan doen?"

[ afbeelding ]
De meeste op FOK! komen uit Limburg en zo, Amsterdam boeit hun echt geen fuck :')
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:53:58 #143
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142610959
quote:

[ afbeelding ]
Hoeft helemaal niet genuanceerd want wie zegt dat Israël van de Palestijnen is ?
Juist de Palestijnen zelf..
pi_142610960
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:52 schreef Karrs het volgende:
Oorlog. Het is en blijft de hel.
Nee, de hel komt daarna pas.
-
pi_142610976
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:53 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Hoeft helemaal niet genuanceerd want wie zegt dat Israël van de Palestijnen is ?
Juist de Palestijnen zelf..
Wait what...
pi_142611002
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:49 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Dat zal wel stinken daar in die moskee.
Als een stoffelijk overschot goed gekoeld is kan het makkelijk een uur zonder koeling

Gebeurt ook in nederland in elke rouwkamer
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:55:08 #147
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142611018
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:53 schreef Drxx het volgende:

[..]

De meeste op FOK! komen uit Limburg en zo, Amsterdam boeit hun echt geen fuck :')
Ik weet dat je grapt, maar dat doet de beeldvorming er niet minder aan.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:55:28 #148
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142611037
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:52 schreef Mutant01 het volgende:

[ link | afbeelding ]March against Israeli invasion of Gaza - San Francisco July 20, 2014 by Steve Rhodes, on Flickr
quote:

[ link | afbeelding ]March against Israeli invasion of Gaza - San Francisco July 20, 2014 by Steve Rhodes, on Flickr
quote:

Blijf jij vandaag oud nieuws en handjes vol protesterende mensen propageren ? begint namelijk een beetje op te vallen...
pi_142611074
(NSFW / niet kijken als je niet tegen dode mensen kan)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens bepaalde pro-Israëliërs gerechtvaardigd. Het zijn immers 'untermenschen'.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142611077
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:55 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Blijf jij vandaag oud nieuws en handjes vol protesterende mensen propageren ? begint namelijk een beetje op te vallen...
Niet goed voor je wereldbeeld?
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:56:21 #151
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142611082
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:54 schreef klawie het volgende:

[..]

Als een stoffelijk overschot goed gekoeld is kan het makkelijk een uur zonder koeling

Gebeurt ook in nederland in elke rouwkamer
Hebben ze wel stroom voor de airco dan ?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:56:35 #152
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142611091
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:55 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

[..]

[..]

dinsdag 22 juli 2014 @ 20:57:06 #153
176916 Karrs
2007-2017
pi_142611105
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
(NSFW / niet kijken als je niet tegen dode mensen kan)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens bepaalde pro-Israëliërs gerechtvaardigd. Het zijn immers 'untermenschen'.
Je bent een imbeciel als je dat echt denkt.

En komt dit uit Gaza of Syrië?
pi_142611120
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:39 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Echt zuur, een van de weinige vakantiebestemmingen waar je niet bang hoeft te zijn om bestolen te worden door een Roemeen of zandneger.
_O-
pi_142611130
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:56 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Moslims begraven doorgaans sowieso binnen 24 uur. Ze worden meteen schoongemaakt en gebalsemd.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:57:53 #156
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142611144
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:56 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jezus verzamel jij die plaatjes? je hebt er in ieder geval een mooie foto collage van gemaakt, toch nog creatief en nuttig geweest vandaag :')
pi_142611152
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:57 schreef Karrs het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? En je bent een imbeciel als je denkt dat bepaalde pro-Israëliërs dat niet denken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142611204
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:57 schreef Karrs het volgende:

[..]

Antarctica.
pi_142611222
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:56 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Nee de airco werkt op sinasappelsap :')
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:59:29 #160
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142611243
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:59:31 #161
176916 Karrs
2007-2017
pi_142611249
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:59 schreef klawie het volgende:

[..]

Uit Jaffa?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:59:36 #162
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142611255
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? En je bent een imbeciel als je denkt dat bepaalde pro-Israëliërs dat niet denken.
Plaatje is 7 jaar oud.
pi_142611292
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:56 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
90% van de participanten is Islamitische-import.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:00:13 #164
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142611293
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:59 schreef klawie het volgende:

[..]

_O-
pi_142611311
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:59 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Plaatje is 7 jaar oud.
Jij denkt dat het nu anders is/gaat?
Allah Al Watan Al Malik
pi_142611318
Doylech twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 20:59:36 Interesting to see how Israel war crimes apologists forget how Israel bombed Palestine's airport in Gaza. reageer retweet
-
pi_142611339
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:00 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Ik raad je aan zelf eens te kijken naar de protestfotos die je kan zien op flickr. Is veelal niet het geval. Maar het is wel weer makkelijk om de protesten dan weer af te doen toch...
Allah Al Watan Al Malik
pi_142611342
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:59 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Plaatje is 7 jaar oud.
Gelukkig maar, want dat soort dingen komen nu niet meer voor.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:01:25 #169
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142611348
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:00 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Je bent zelf islamtische-import.
En nee.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:01:43 #170
176916 Karrs
2007-2017
pi_142611367
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Ik weet het niet; kan dat uit het plaatje niet opmaken.
quote:
En je bent een imbeciel als je denkt dat bepaalde pro-Israëliërs dat niet denken.
Je moet mij nog een krat bier geven.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:02:18 #171
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142611408
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Gelukkig maar, want dat soort dingen komen nu niet meer voor.
Helaas wel, in triest.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:02:46 #172
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142611441
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

_O-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:02:58 #173
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142611455
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:01 schreef Karrs het volgende:

Baas gewoon die krat bier opeisen _O_
pi_142611465
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik raad je aan zelf eens te kijken naar de protestfotos die je kan zien op flickr. Is veelal niet het geval. Maar het is wel weer makkelijk om de protesten dan weer af te doen toch...
Ik heb de foto's gezien, van de protesten zowel in Europa als in de VS, en de meesten zijn overduidelijk Islamitisch-import.
pi_142611470
quote:

[..]

[..]

Eerst maar eens 5 liter Arganolie en een antwoord op mijn vraag die je stelselmatig lijkt te negeren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142611507
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kan hem wel een beetje begrijpen. Veel is in scene gezet of van een ander conflict genomen.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:03:45 #177
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142611511
quote:

[..]

[..]

Blijf het vooral ontkennen, blijf het vooral doen.
pi_142611520
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:03 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Ik heb de foto's gezien, van de protesten zowel in Europa als in de VS, en de meesten zijn overduidelijk Islamitisch-import.
Ik heb de foto's ook gezien, net nog. Van zowel in Europa als de VS. De meerderheid is overduidelijk autochtoon, geen islamitisch import.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142611556
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb de foto's ook gezien, net nog. Van zowel in Europa als de VS. De meerderheid is overduidelijk autochtoon, geen islamitisch import.
Nonsense. Kijk eens naar de foto's van Amsterdam, Brussel, Parijs, etc.
pi_142611557
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:03 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Kan hem wel een beetje begrijpen. Veel is in scene gezet of van een ander conflict genomen.
Veel? Proest. Proeeeeeeest.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:04:31 #181
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142611570
quote:

[..]

Pure propaganda, wie hier intrapt is knettergek.
pi_142611589
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:04 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Nonsense. Kijk eens na de foto's van Amsterdam, Brussel, Parijs, etc.
Kijk eens naar de foto's van Madrid, San Fransisco etc, Chili, Mexico.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:04:49 #183
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142611590
quote:

[..]

'Veel is in scene gezet' . :')
Zo respectloos.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 21:05:02 #184
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142611606
gaan we het hier nu serieus over de etnische samenstelling van ie demonstraties hebben?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:05:20 #185
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142611626
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:05 schreef sp3c het volgende:
gaan we het hier nu serieus over de etnische samenstelling van ie demonstraties hebben?
Post wat plaatjes, dan.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 21:05:34 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142611641
nee
pi_142611660
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:06 schreef Reki het volgende:

Het welbekende excuus daarvoor is natuurlijk "hamazzz humannzzz shieldzzzz" :')
Raketten gevonden in VN gebouw, VN boos op Hamas

http://www.unrwa.org/news(...)time-one-its-schools
quote:
AGENCY DEMANDS FULL RESPECT FOR THE SANCTITY OF ITS PREMISES IN GAZA

Gaza

Today, in the course of the regular inspection of its premises, UNRWA discovered rockets hidden in a vacant school in the Gaza Strip. As soon as the rockets were discovered, UNRWA staff were withdrawn from the premises, and so we are unable to confirm the precise number of rockets. The school is situated between two other UNRWA schools that currently each accommodate 1,500 internally displaced persons.
pi_142611673
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:04 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

'Veel is in scene gezet' . :')
Zo respectloos.
Echt he. Ongelooflijk dat dit soort mensen bestaan.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:06:24 #189
165802 Reki
no comment.
pi_142611704
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:52 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Nauwelijks. Israël heeft voornamelijk burgers gedood.
Opmerkelijk, de nauwkeurigheid van hamas is superieur tegenover die van het idf.

28 soldaten en 2 burgers gedood, dat is een accuracy van 93%

Terwijl er aan de Palestijnse kant zeker minimaal 80% burgers omgekomen zijn.

zie ondertitel :)
pi_142611724
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:05 schreef Nintex het volgende:
Raketten gevonden in VN gebouw, VN boos op Hamas

http://www.unrwa.org/news(...)time-one-its-schools

[..]

Vacant? Ach, dat is iedere school na schooltijd toch?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:07:00 #191
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142611745
quote:

[..]

Opmerkelijk, de nauwkeurig van hamas is superieur tegenover die van het idf.

Iron dome FTW
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:07:23 #192
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142611774
quote:

[..]

Opmerkelijk, de nauwkeurig van hamas is superieur tegenover die van het idf.

Het grootste non-excuus om het goed te praten :')
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 21:07:46 #193
8781 crew  Frutsel
pi_142611801
Ik stond zaterdag in Münster ineens in een pro-palestina demonstratie. Nu waren ze 'slechts' met een paar honderd denk ik, maar ik had ze zeker niet in Münster verwacht (al is dat ook een stad met 300.000 inwoners) Maar dat vond ik nog best veel zo op het oog.
pi_142611850
quote:

[..]

Het welbekende excuus daarvoor is natuurlijk "shieldzzzz" :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:07 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Iron dome FTW
_O- _O_ :D
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 21:08:27 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142611862
quote:

[..]

Opmerkelijk, de nauwkeurigheid van hamas is superieur tegenover die van het idf.

hoe kom je in godsnaam op de accuracy?

dat kun je helemaal niet uitrekenen met deze gegevens
pi_142611881
quote:

Alleen "hamazzz" spreken ze uit als "ghamazzz", maar voor de rest klopt het helemaal.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:10:21 #197
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142611999
edit: tyf eens op

[ Bericht 95% gewijzigd door Frutsel op 22-07-2014 21:11:58 ]
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:10:49 #198
176916 Karrs
2007-2017
pi_142612026
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:03 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Blijf het vooral ontkennen, blijf het vooral doen.
Ontken ik dan iets?

Hee Mutant01, wie moest er nou leren lezen van jou? ;)

Zonder gekheid. Ik snap best dat je die plaatjes onmiddellijk voor waarheid aanneemt; ze ondersteunen je immers standpunt over Israël. Dit soort afbeeldingen zijn triest, maar er is een zeer reële kans dat ze in scene gezet door Pallywood of dat het plaatje uit een andere oorlog afkomstig is. Dit plaatje kan de real deal zijn - maar het kan ook zijn van niet. Dat weet ik niet, want informatie uit Gaza is onbetrouwbaar.

Zoals ik wel vaker heb gezegd...
pi_142612097
quote:

[..]

'Israël has the right to defend itself' :')
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:12:51 #200
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_142612146
quote:
"Deporteer de bevolking van Amsterdam en Rotterdam naar dit gebied

[ afbeelding ]
Dat laten wij nooit zo ver komen mattie :{w
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:14:09 #201
101809 BObNL
Je bent top!
pi_142612224
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:12 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Dat laten wij nooit zo ver komen mattie :{w
Nou misschien als er over 30 jaar allemaal extremisten zitten en we bomaanslagen krijgen vanuit die steden zie ik het nogwel gebeuren :')
Leuter mee!!
pi_142612241
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:10 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ontken ik dan iets?

Hee Mutant01, wie moest er nou leren lezen van jou? ;)

Zonder gekheid. Ik snap best dat je die plaatjes onmiddellijk voor waarheid aanneemt; ze ondersteunen je immers standpunt over Israël. Dit soort afbeeldingen zijn triest, maar er is een zeer reële kans dat ze in scene gezet door Pallywood of dat het plaatje uit een andere oorlog afkomstig is. Dit plaatje kan de real deal zijn - maar het kan ook zijn van niet. Dat weet ik niet, want informatie uit Gaza is onbetrouwbaar.

Begin je 't een beetje te snappen nu?
Volgens mij snap jij het niet. Dat er door de decennia heen een paar plaatjes hier en daar in scene zijn gezet, maakt nog niet dat alle informatie uit Gaza onbetrouwbaar is. Ik begrijp best dat jij zoveel mogelijk de plaatjes wilt afdoen als Pallywood propaganda, omdat het je beeld van je zogenaamd beschaafde Israël pijn doet. De kans dat de foto's in scene zijn gezet is uiterst klein. Sterker nog, dat is minimaal. De plaatjes corresponderen ook met de reports van onafhankelijke organisaties trouwens, dat er extreem veel kinderen en vrouwen onder de burgerslachtoffers zijn gevallen. Dat maakt de plaatjes eerder 'de real deal' dan propaganda.

En nog steeds geen reactie op mijn vraag trouwens, typisch.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:14:30 #203
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_142612242
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:11 schreef Clashy het volgende:

[..]

'Israël has the right to defend itself' :')
Israel verdedigt haar burgers gewoon een stuk beter.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_142612292
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:14 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Door bommen te laten vallen op onschuldige burgers ja, daar kun je trots op zijn.
pi_142612311
quote:
Op de korte termijn wel.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:16:33 #206
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142612356
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij snap jij het niet. Dat er door de decennia heen een paar plaatjes hier en daar in scene zijn gezet, maakt nog niet dat alle informatie uit Gaza onbetrouwbaar is. Ik begrijp best dat jij zoveel mogelijk de plaatjes wilt afdoen als Pallywood propaganda, omdat het je beeld van je zogenaamd beschaafde Israël pijn doet. De kans dat de foto's in scene zijn gezet is uiterst klein. Sterker nog, dat is minimaal. De plaatjes corresponderen ook met de reports van onafhankelijke organisaties trouwens, dat er extreem veel kinderen en vrouwen onder de burgerslachtoffers zijn gevallen.

En nog steeds geen reactie op mijn vraag trouwens, typisch.
Hier ga je ook geen reactie op krijgen.
En ja Karrs, wat jij doet is het collectief ontkennen van de echtheid van dit soort plaatjes.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:17:38 #207
346939 Janneke141
pi_142612410
quote:
maakt nog niet dat alle informatie uit Gaza onbetrouwbaar is.
Klopt helemaal. Het nare is alleen dat je dus niet weet wat betrouwbaar is, en wat niet.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 21:18:11 #208
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142612443
dat weet je nooit
pi_142612500
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:16 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

En ja Karrs, wat jij doet is het collectief ontkennen van de echtheid van dit soort plaatjes.
Alles wat ook maar de potentie heeft de Israelische actie in kwaad daglicht te stellen is 'Pallywood' - 'anti-semitisme', 'photoshop'. Lekker makkelijk wel, gewoon wegkijken en doen alsof het allemaal niet klopt.

Zelfde als de mensen die beweren dat alle ISIS-onthoofdingen nep zijn, en afkomstig van zionisten. Echt exact hetzelfde.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:19:09 #210
346939 Janneke141
pi_142612502
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:18 schreef sp3c het volgende:
dat weet je nooit
In dit conflict zeker niet. Informatie van het IDF is evenmin betrouwbaar.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:19:33 #211
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142612517
quote:

[..]

'Verdedigen' :')
"When Israel, in the occupied territories now, claim that they have to defend themselves, they are defending themselves in the sense that any military occupier has to defend itself against the population that they’re crushing."
pi_142612542
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:17 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Het nare is alleen dat je dus niet weet wat betrouwbaar is, en wat niet.
Dat weet je, zoals spec zegt, nooit. Maar ik durf af te gaan op de informatie van relatief onafhankelijke partijen, zoals Unicef. En ik ga niet meteen twijfelen over de echtheid als er helemaal geen aanleiding voor is.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:20:34 #213
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142612580
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat weet je, zoals spec zegt, nooit. Maar ik durf af te gaan op de informatie van relatief onafhankelijke partijen, zoals Unicef.
Maar daar komt die propaganda van jou niet vandaan makker.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:21:16 #214
165802 Reki
no comment.
pi_142612623
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

hoe kom je in godsnaam op de accuracy?

dat kun je helemaal niet uitrekenen met deze gegevens
Met accuracy bedoelde ik het verschil tussen burgers en legitieme doelen.

Hoeveel van de 632 omgekomen Palestijnen zijn burgers en hoeveel hamas? Kijkende naar de vorige conflicten is dit toch zeker minimaal 80%.

quote:

[..]

Palestijnen kunnen geen kant op.
zie ondertitel :)
pi_142612647
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:20 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Maar daar komt die propaganda van jou niet vandaan makker.
Unicef en de VN hebben gerapporteerd dat de meeste slachtoffers vrouwen en kinderen zijn. Niks propaganda. Geheel in lijn met wat op de foto's te zien valt.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:21:54 #216
176916 Karrs
2007-2017
pi_142612661
quote:

[..]

Dat er door de decennia heen een paar plaatjes hier en daar in scene zijn gezet, maakt nog niet dat alle informatie uit Gaza onbetrouwbaar is. Ik begrijp best dat jij zoveel mogelijk de plaatjes wilt afdoen als Pallywood propaganda, omdat het je beeld van je zogenaamd beschaafde Israël pijn doet.
Zet eens een brilletje op en leer eens lezen, Mutant01. Ik doe geen plaatjes af als Pallywood propaganda.

Ik zeg alleen dat de kans bestaat dat het propagandamateriaal is en ik daarom niet weet of het de real deal is of niet. En aangezien ik een gemiddeld persoon ben, denk ik graag dat de gemiddelde persoon dat dus ook niet kan zien.

Ik weet wel dat mensen vol haat heel zwart-wit denken, maar er is nog een derde optie: "Ja", "nee" en "Ik weet het niet".
quote:
De kans dat de foto's in scene zijn gezet is uiterst klein. Sterker nog, dat is minimaal.
Bron?

Je bagatelliseert het. En ook dat komt door een zekere insteek in het onderwerp, maar dat maakt het niet goed. Je hebt geen enkel idee over de kans daarop. Net als ik.
quote:
De plaatjes corresponderen ook met de reports van onafhankelijke organisaties trouwens, dat er extreem veel kinderen en vrouwen onder de burgerslachtoffers zijn gevallen. Dat maakt de plaatjes eerder 'de real deal' dan propaganda.
Ik vrees dat ook onafhankelijke organisaties ook kunnen worden misbruikt voor propaganda-doeleinden. Dat is ook meermalen gebeurd; zie dat filmpje over die sluipschutter eerder deze week of de zogenaamde "Green Helmet Guy".

In ieder geval, mijn antwoord staat als een huis. Informatie uit Gaza is volstrekt onbetrouwbaar. Je zult dat misschien niet willen geloven, maar dat is mijn probleem niet.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:22:31 #217
101809 BObNL
Je bent top!
pi_142612695
Waarom blijft iedereen het bezet land noemen. Ze zitten daar 60 jaar ze gaan helemaal nergens heen erken ze gewoon, de meeste Israëliërs die er nu wonen zijn daar geboren en het is net zo goed hun land. De minachting straalt er vanaf.
Leuter mee!!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:23:32 #218
176916 Karrs
2007-2017
pi_142612742
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:16 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Nee IsaacCuenca, dat is wat jij ziet. Maar dat is niet wat ik doe.

Geeft niet, ligt aan je filter. Hoewel dat ook wel weer moslimhaat zal zijn, nietwaar... ;(
pi_142612766
Oud maar goud.

European Poll: Israel Biggest Threat To World Peace
Results of a new poll commissioned by the European Commission show that Israel is believed by Europeans in 15 countries to be the greatest threat to world peace, greater than North Korea, Iran or Afghanistan.

7,500 people polled living in the European Union (500 in each of the 15 E.U. member states) were presented with a list of 15 countries and asked if these countries present a threat to world peace. Shockingly, Israel was rated first.
http://www.jewishfederati(...)-to-world-peace.aspx
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:24:31 #220
176916 Karrs
2007-2017
pi_142612789
quote:

[..]

Alles
See? Zwart-wit. Alles of niets. Waar of leugen.

Only a Sith deals in absolutes...

(Stom dat die uitspraak zo is blijven hangen... ach, die film was ook best leuk.)
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 21:24:52 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142612805
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:21 schreef Reki het volgende:

[..]

Met accuracy bedoelde ik het verschil tussen burgers en legitieme doelen.

Hoeveel van de 632 omgekomen Palestijnen zijn burgers en hoeveel hamas? Kijkende naar de vorige conflicten is dit toch zeker minimaal 80%.

[..]

Palestijnen kunnen geen kant op.
totaal niet met elkaar te vergelijken want Israel neemt geen bussen burgers mee als ze Gaza binnentrekken

dan is het lastiger om er per ongeluk een paar af te knallen dan wanneer je in verstedelijkt gebied een vijand op gaat lopen zoeken
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:25:02 #222
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142612812
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:22 schreef BObNL het volgende:
Waarom blijft iedereen het bezet land noemen. Ze zitten daar 60 jaar ze gaan helemaal nergens heen erken ze gewoon, de meeste Israëliërs die er nu wonen zijn daar geboren en het is net zo goed hun land. De minachting straalt er vanaf.
^O^ _O_
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:25:40 #223
176916 Karrs
2007-2017
pi_142612844
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:19 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

In dit conflict zeker niet. Informatie van het IDF is evenmin betrouwbaar.
Correct!
pi_142612889
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:24 schreef Charismatisch het volgende:
Oud maar goud.

European Poll: Israel Biggest Threat To World Peace
Results of a new poll commissioned by the European Commission show that Israel is believed by Europeans in 15 countries to be the greatest threat to world peace, greater than North Korea, Iran or Afghanistan.

7,500 people polled living in the European Union (500 in each of the 15 E.U. member states) were presented with a list of 15 countries and asked if these countries present a threat to world peace. Shockingly, Israel was rated first.
http://www.jewishfederati(...)-to-world-peace.aspx
quote:
'This poll is an indication that Europeans have bought in, "hook, line and sinker", to the vilification and demonisation campaign directed against the state of Israel and her supporters by European leaders and media'
Ach... Er verandert ook niets hè, aan dat zieligdoenerij.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:26:53 #225
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142612900
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

totaal niet met elkaar te vergelijken want Israel neemt geen bussen burgers mee als ze Gaza binnentrekken

dan is het lastiger om er per ongeluk een paar af te knallen dan wanneer je in verstedelijkt gebied een vijand op gaat lopen zoeken
Ze willen hier niet aan, verspilde moeite, je kunt beter zeggen dat Israël moedwillig kinderen vermoord, dat gaat erin als zoete koek, TRIEST.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 21:27:38 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142612941
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:26 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Ze willen hier niet aan, verspilde moeite, je kunt beter zeggen dat Israël moedwillig kinderen vermoord, dat gaat erin als zoete koek, TRIEST.
stel je niet aan en spreek vooral voor jezelf pls
pi_142612974
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:21 schreef Karrs het volgende:
Zet eens een brilletje op en leer eens lezen, Mutant01. Ik doe geen plaatjes af als Pallywood propaganda.

Ik zeg alleen dat de kans bestaat dat het propagandamateriaal is en ik daarom niet weet of het de real deal is of niet. En aangezien ik een gemiddeld persoon ben, denk ik graag dat de gemiddelde persoon dat dus ook niet kan zien.
De gemiddelde persoon is nog wel in staat relaties te leggen in bepaalde plaatjes in de context van de overige informatie te aanschouwen (zoals de rapportages van de VN).

quote:
Ik weet wel dat mensen vol haat heel zwart-wit denken, maar er is nog een derde optie: "Ja", "nee" en "Ik weet het niet".
Het interessante is dat ik je die vraag of opmerking nimmer heb zien maken bij berichten afkomstig van Israël. Klopt dat?

quote:
Bron?

Je bagatelliseert het. En ook dat komt door een zekere insteek in het onderwerp, maar dat maakt het niet goed. Je hebt geen enkel idee over de kans daarop. Net als ik.
Wel degelijk. Hoeveel foto's zijn er daadwerkelijk als propaganda bestempeld of ontdekt? Hoeveel foto's zijn er? Als ik jou moet geloven zijn Palestijnen allemaal een Steven Spielberg met de beste special effects. Zelfs daar ter plekke aanwezige media (uit het buitenland) kunnen ze instant manipuleren toch?

quote:
Ik vrees dat ook onafhankelijke organisaties ook kunnen worden misbruikt voor propaganda-doeleinden. Dat is ook meermalen gebeurd; zie dat filmpje over die sluipschutter eerder deze week of de zogenaamde "Green Helmet Guy".

In ieder geval, mijn antwoord staat als een huis. Informatie uit Gaza is volstrekt onbetrouwbaar. Je zult dat misschien niet willen geloven, maar dat is mijn probleem niet.
Ik ga inderdaad niet direct uit van volledige onbetrouwbaarheid. Tenzij er een aanleiding voor is. Straks ga je mij nog vertellen dat die hele oorlog inclusief bombardementen in scene is gezet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142612992
quote:
Omdat Israël een bezetter is :')!
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:28:48 #229
176916 Karrs
2007-2017
pi_142612998
quote:
Daar heb je één van de kernzaken van het conflict te pakken.

Ze zullen dat zelf niet toe willen geven, maar één van de drijfveren voor de voortdurende Islamitische haat tegen joden, is dat Israël ooit dar-al-islam was en het in hun ogen heilige Arabische grond is.
pi_142613049
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:28 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ze zullen dat zelf niet toe willen geven, maar één van de drijfveren voor de voortdurende Islamitische haat tegen joden, is dat Israël ooit dar-al-islam was en het in hun ogen heilige Arabische grond is.
Over propaganda gesproken beste mensen. Ik denk eerder dat de kern van het probleem het streven naar Groot-Israël is.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 21:30:55 #231
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142613121
klagen over de moderatie in het feedbacktopic pls

dan houden we het hier een beetje overzichtelijk en schoon enzo
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:31:12 #232
176916 Karrs
2007-2017
pi_142613136
quote:

[..]

Ze zullen dat zelf niet toe willen geven
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Over propaganda gesproken beste mensen.
See? ^O^

(Bedankt, he!)
pi_142613145
quote:

Vooral blijven herhalen en dat concept promoten! Self fulfilling prophecy.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:32:17 #234
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142613191
Pro-Israël demonstratie in Montreal.
Ruim 3000 betogers gingen in Montreal Quebec Canada de straat op om te protesteren tegen Hamas.
Gelukkig zijn er nog rationele mensen op deze wereld!

pi_142613192
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:31 schreef Karrs het volgende:

[..]

[..]

See? ^O^

(Bedankt, he!)
Precies, de perfecte cirkelredenering. Zo kan je nooit ongelijk krijgen, immers de ander liegt altijd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142613236
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:31 schreef Karrs het volgende:

[..]

[..]

See? ^O^

(Bedankt, he!)
Drogreden op z'n best. Ik heb gelijk, als de ander zegt dat ik dat niet heb, geeft-ie me daarmee impliciet gewoon gelijk want dat had ik vantevoren al aan zien komen.
pi_142613253
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:32 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Ruim 3000 betogers gingen in Montreal Quebec Canada de straat op om te protesteren tegen Hamas.

[ afbeelding ]
Allemaal Joden.
pi_142613261
quote:

[ afbeelding ]
Hulde.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_142613264
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Drogreden op z'n best. Ik heb gelijk, als de ander zegt dat ik dat niet heb, geeft-ie me daarmee impliciet gewoon gelijk want dat had ik vantevoren al aan zien komen.
Ik ben de beste, al zal de ander dat nooit toegeven. Pop! Ha de ander geeft niet toe. Dus ik ben de beste.

Een pareltje.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142613278
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

cirkelredenering
Niet zulke moeilijke woorden gebruiken, het moet allemaal wel begrijpelijk blijven voor Karrs *; Ohhh, mijn eerste ad hominem. Wat spannend!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:34:36 #241
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142613305
quote:

[..]

Bij resolutie 181 van VN:
Israel kreegt 56% toegewezen van het gebied en was het KLEINERE VOLK. En bleef maar koloniseren en maar koloniseren.
De arabieren (die dubbel in aantal waren) kregen 43% van het gebied toegewezen.
Hoe kun je het daar mee eens zijn? Al helemaal als het gevestigd wordt op een gebied waar jij talloze jaren leefden zonder verdeling.

Wat je nu doet is pure propaganda verspreiden.
pi_142613324
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:33 schreef Xa1pt het volgende:
Allemaal Joden.
90% Joodse import.

SPOILER
-
pi_142613335
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Allemaal Joden.
_O- Allemaal import! Verdomme!
Allah Al Watan Al Malik
pi_142613403
quote:
De naam Canada is afgeleid van het indiaanse woord kanata, wat nederzetting betekent.

Typisch.
-
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 21:38:56 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142613519
kap ff met die fucking onzin stelletje kleuters o|O
pi_142613602
Inmiddels verouderd..

KenRoth twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 15:05:57 This Washington Post graphic helps us visualize the death toll of the current #Gaza fighting. http://t.co/GUHqRFZm3X http://t.co/JM8jZ7wyhN reageer retweet
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:41:11 #247
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:42:40 #248
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142613686
Will the threat to Israel's only international airport be a game-changer?
Whether or not flights in and out of Israeli are suspended for any length of time, the suspension of flights by several major air carriers is Hamas' first major achievement of this conflict.

With a single rocket, which evaded the Iron Dome missile defense system and exploded between two houses in the Tel Aviv suburb of Yehud, Hamas might just have achieved what it failed to do with nearly 2,000 rockets fired at Israel since the beginning of this round of warfare 15 days ago. - http://www.haaretz.com/ne(...)85/.premium-1.606685
pi_142613738
quote:
Over the past few days, thousands of protesters have massed in Paris, Berlin, Vienna, Amsterdam and other European cities in mostly peaceful expressions of support for Palestinians in Gaza.
pi_142613775
Etenstijd jongens, ik ga jullie verlaten. Veel plezier nog.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:44:40 #251
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142613782
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Over the past few days, thousands of protesters have massed in Paris, Berlin, Vienna, Amsterdam and other European cities in mostly peaceful expressions of support for Palestinians in Gaza.
Lekker selectief.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:45:05 #252
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142613805
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:44 schreef Mutant01 het volgende:
Eet smakelijk!
pi_142613883
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:44 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Lekker selectief.
Het merendeel van de demonstraties is vreedzaam en rustig verlopen. Dat er hier en daar wat uit de hand liep zegt verder niets over 'het' of 'een' volk.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:47:30 #254
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142613911
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het merendeel van de demonstraties is vreedzaam en rustig verlopen. Dat er hier en daar wat uit de hand liep zegt verder niets over 'het' of 'een' volk.
Vrijwel alle demonstraties zijn vreedzaam verlopen.
En hij noemt jouw reactie selectief _O-
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 21:48:52 #255
8781 crew  Frutsel
pi_142613977
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:44 schreef Mutant01 het volgende:
Eet smakelijk ;)
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:50:06 #256
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142614049
quote:

NRC, vandaag:
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:52:08 #257
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_142614151
Even een vraag:

Wat voor voorstellen waren er allemaal gedaan, wat door een van de partijen niet geaccepteerd is, waardoor het conflict niet opgelost is?
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_142614366
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:52 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Even een vraag:

Wat voor voorstellen waren er allemaal gedaan, wat door een van de partijen niet geaccepteerd is, waardoor het conflict niet opgelost is?
Arab Peace Initiative
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:05:25 #259
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142614832
quote:

[..]

Alles wat ook maar de potentie heeft de Israelische actie in kwaad daglicht te stellen is 'Pallywood' - 'anti-semitisme', 'photoshop'. Lekker makkelijk wel, gewoon wegkijken en doen alsof het allemaal niet klopt.

Zelfde als de mensen die beweren dat alle ISIS-onthoofdingen nep zijn, en afkomstig van zionisten. Echt exact hetzelfde.

Is dit plaatje antisemitisch of gewoon een waarschuwing waar het met Israël heen kan gaan als het zo doorgaat?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:21:44 #260
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142615738
11:16 P.M. The UN Human Rights Council is slated to hold a meeting Wednesday morning over the IDF operation in Gaza, and is expected to issue a severe condemnation of Israel, to include operative steps. The Palestinians and Arab countries have filed the Council with a draft, which includes the establishment of an international commission of inquiry to probe alleged war crimes and violations of international law by Israel. The draft does not mention Hamas.

Despite Israeli lobbying with the Council's member states to prevent the meeting taking place, the Palestinians managed to get the signatures necessary to hold the meeting. The U.S., most of the EU states and additional Western states, including Australia and Canada, are expected to oppose the draft. However, the Palestinians are believed to have a majority. (Barak Ravid) - Ha'aretz
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:23:04 #261
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142615813
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:21 schreef Nibb-it het volgende:
11:16 P.M. The UN Human Rights Council is slated to hold a meeting Wednesday morning over the IDF operation in Gaza, and is expected to issue a severe condemnation of Israel, to include operative steps. The Palestinians and Arab countries have filed the Council with a draft, which includes the establishment of an international commission of inquiry to probe alleged war crimes and violations of international law by Israel. The draft does not mention Hamas.

Despite Israeli lobbying with the Council's member states to prevent the meeting taking place, the Palestinians managed to get the signatures necessary to hold the meeting. The U.S., most of the EU states and additional Western states, including Australia and Canada, are expected to oppose the draft. However, the Palestinians are believed to have a majority. (Barak Ravid) - Ha'aretz
edit: nvm ik zat verkeerd ;).
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:26:25 #262
176916 Karrs
2007-2017
pi_142615989
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is dit plaatje antisemitisch of gewoon een waarschuwing waar het met Israël heen kan gaan als het zo doorgaat?
Zolang het Palestijnen niet gaat zien zoals de nazi's joden in de jaren 30, zal dat wel meevallen.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:27:30 #263
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142616045
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:26 schreef Karrs het volgende:

[..]

Zolang het Palestijnen niet gaat zien zoals de nazi's joden in de jaren 30, zal dat wel meevallen.
Dat klopt. Het gaat echter wel die kant op. Dus ik hoop dat we met zijn allen flink aan de rem trekken als dat gebeurt.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:27:42 #264
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_142616055
quote:
tl;dr dammit. Graag een samenvatting < 1000 woorden. En dit is toch niet het enige initiatief?
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:30:29 #265
176916 Karrs
2007-2017
pi_142616167
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat klopt. Het gaat echter wel die kant op.
Nee hoor, het gaat echter totaal niet die kant op. :')

Echt, Israël vergelijken met nazi-Duitsland... :')
pi_142616282
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:27 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

tl;dr dammit. Graag een samenvatting < 1000 woorden. En dit is toch niet het enige initiatief?
:') er staat een samenvatting in de link, namelijk de inleiding. ook de andere initiatieven staan in de link.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:33:27 #267
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142616313
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:30 schreef Karrs het volgende:

[..]

nogmaals, israel staat in categorie 5 van de genocide watch lijst. dat betektent dat er zich signalen voordoen waaruit blijkt dat er een risico is dat het afglijdt naar genocide.
Een gedicht over Maanvis
pi_142616755
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:26 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ik begrijp niet precies wat hier staat, wat bedoel je te zeggen?
pi_142616883
quote:

[..]

[ afbeelding ]
antisemitisch
pi_142617011
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat laatste ja.
pi_142617052
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat klopt. Het gaat echter wel die kant op. Dus ik hoop dat we met zijn allen flink aan de rem trekken als dat gebeurt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:40 schreef himito het volgende:

[..]

De Nazionisten zijn te vergelijken met de nazi,s.
Ik wist niet dat Joseph Goebbels nog (klein)levende kinderen had. Opa Goebbels zou trots op jullie zijn.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:48:03 #272
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142617070
quote:

[..]

[ afbeelding ]
laatste natuurlijk, het is dat israel nog niet ALLE kenmerken vertoont van Nazi-Duitsland
pi_142617134
quote:

[..]

Precies :')
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:49:47 #274
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142617154
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:39 schreef himito het volgende:
Voor de onwetenden en de dombo's onder ons die nog steeds de rechtvaardiging van Israel's acties ondersteunen, volgt hieronder een simpel maar duidelijk filmpje over hoe en wat van de staat Israel.

Dit filmpje is gemaakt door een liberaal Joodse organisatie!

Mooi filmpje, het geeft goed aan hoe de situatie nu zo is gekomen. Maar het rept met geen woord over Hamas. Ik denk dat Hamas ook wel de reden is dat Israël geen vrede wil.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:50:24 #275
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142617183
quote:
Dat heeft niks met joden of palestijnen te maken. Gewoon twee achterlijke groepen die elkaar het licht uit de ogen wil slaan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_142617194
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:52 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Even een vraag:

Vrede, meerdere malen. Nooit geaccepteerd door de Palestijnen.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:50:47 #277
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142617203
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:47 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

[..]

Ik wist niet dat Joseph Goebbels nog (klein)levende kinderen had. Opa Goebbels zou trots op jullie zijn.
Euh, ik ben zelf niet tegen joden, wel tegen de regering van Israël en het volk dat die acties van hun goedkeurt :).
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:50:52 #278
176916 Karrs
2007-2017
pi_142617206
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:41 schreef Drxx het volgende:

[..]

Ik begrijp niet precies wat hier staat, wat bedoel je te zeggen?
Zolang de Israëli de Palestijnen niet gaan zien zoals de nazi's de joden zagen in de jaren 30, zal het wel meevallen.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:51:02 #279
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142617222
quote:
Je bent bekend met zionisme?
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:51:51 #280
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142617252
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:50 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Vrede, meerdere malen. Nooit geaccepteerd door de Palestijnen.
Zijn er ook vredesvoorstellen geweest die de palestijnen hun eigen staat geven en israel's claims op de west bank en gaza laten vervallen?
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:52:01 #281
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142617261
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:50 schreef Karrs het volgende:

[..]

Zolang de Israëli de Palestijnen niet gaan zien zoals de nazi's de joden zagen in de jaren 30, zal het wel meevallen.
Je bent duidelijk niet op de hoogte van sommige ideeën die geopperd worden door zionistische joden.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:52:38 #282
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142617291
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zijn er ook vredesvoorstellen geweest die de palestijnen hun eigen staat geven en israel's claims op de west bank en gaza laten vervallen?
Nee, israel gaat voor groot-israel.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:52:47 #283
176916 Karrs
2007-2017
pi_142617299
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Je bent bekend met zionisme?
Jij zo te zien beslist niet.

Hou er nou maar mee op; het gaat je niet lukken om Israël en Nazi-Duitsland te vergelijken.
pi_142617326
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Euh, ik ben zelf niet tegen joden, wel tegen de regering van Israël en het volk dat die acties van hun goedkeurt :).
Tuurlijk joh, herhaal het maar vaak genoeg, dan ga je het nog geloven ook.
pi_142617342
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ja Kleinkind Goebbels.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 22:54:15 #286
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142617370
godverdomme hey }:|
pi_142617405
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:52 schreef Happel het volgende:

[..]

Je bent duidelijk niet op de hoogte van sommige ideeën die geopperd worden door zionistische joden.
Je bent duidelijk niet op de hoogte van Palestijnse ideeën.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:55:17 #288
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142617414
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:53 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ja Kleinkind Goebbels.
Wanneer was dat voorstel gedaan en wat stond er in dat voorstel?
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:55:49 #289
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142617442
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:52 schreef Karrs het volgende:

[..]

Jij zo te zien beslist niet.

Hou er nou maar mee op; het gaat je niet lukken om Israël en Nazi-Duitsland te vergelijken.
Er hoeft ook helemaal niks vergeleken te worden.
Elite
Tegen TTIP
pi_142617466
Hamas was net als Nazi Duitsland voor de vernietiging van de Joden.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:56:38 #291
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142617479
Israël is ook geen nazi-duitsland, het loopt alleen het risico om af te glijden naar nazi-duitsland.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:56:50 #292
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142617490
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:55 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Je bent duidelijk niet op de hoogte van Palestijnse ideeën.
Die worden niet breeduit gedragen door alle Palestijnen, dat is net als aan de andere kant een gedeelte van de bevolking.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:56:52 #293
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142617493
pi_142617554
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:56 schreef Maanvis het volgende:
Israël is ook geen nazi-duitsland, het loopt alleen het risico om af te glijden naar nazi-duitsland.
Ga AUB geschiedenis leren.
pi_142617630
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Die worden niet breeduit gedragen door alle Palestijnen, dat is net als aan de andere kant een gedeelte van de bevolking.
Daarom doet dat grote gedeelte ook zijn uiterste best zodat het wel breeduit gedragen wordt.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:00:05 #296
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142617649
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:58 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ga AUB geschiedenis leren.
Dankzij geschiedkundigen die nazi duitsland hebben bestudeerd staat Israël in categorie 5 van de genocide watch list. Dus het loopt weldegelijk het risico om at te glijden richting genocide.
Een gedicht over Maanvis
pi_142617658
Vanwege innige relatie Israel met de Zuid-Afrikaanse apartheidsstaat zou ik het tussen die en nazi Duitsland houden.
Indien vergassing plaatsvindt, dan pas zou ik de nazi's bijhalen (massa-executies zoals van Babi Jar vinden al plaats in de vorm van bombardementen)
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:00:24 #298
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142617665
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:56 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Hamas was net als Nazi Duitsland voor de vernietiging van de Joden.
U zei?

Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:01:08 #299
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142617704
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:59 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Daarom doet dat grote gedeelte ook zijn uiterste best zodat het wel breeduit gedragen wordt.
Dat is een makkelijke interpretatie van het probleem, maar niet de juiste.
Elite
Tegen TTIP
pi_142617740
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wanneer was dat voorstel gedaan en wat stond er in dat voorstel?
Voorstellen als in meervoud, niet enkelvoud.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:03:11 #301
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142617810
Likoed _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')