Hebben ze wel stroom voor de airco dan ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:54 schreef klawie het volgende:
[..]
Als een stoffelijk overschot goed gekoeld is kan het makkelijk een uur zonder koeling
Gebeurt ook in nederland in elke rouwkamer
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:55 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Blijf jij vandaag oud nieuws en handjes vol protesterende mensen propageren ? begint namelijk een beetje op te vallen...
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
(NSFW / niet kijken als je niet tegen dode mensen kan)Je bent een imbeciel als je dat echt denkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens bepaalde pro-Israëliërs gerechtvaardigd. Het zijn immers 'untermenschen'.
En komt dit uit Gaza of Syrië?Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:39 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Echt zuur, een van de weinige vakantiebestemmingen waar je niet bang hoeft te zijn om bestolen te worden door een Roemeen of zandneger.
Moslims begraven doorgaans sowieso binnen 24 uur. Ze worden meteen schoongemaakt en gebalsemd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:56 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Hebben ze wel stroom voor de airco dan ?
Jezus verzamel jij die plaatjes? je hebt er in ieder geval een mooie foto collage van gemaakt, toch nog creatief en nuttig geweest vandaagquote:
Wat denk je zelf? En je bent een imbeciel als je denkt dat bepaalde pro-Israëliërs dat niet denken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:57 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je bent een imbeciel als je dat echt denkt.
En komt dit uit Gaza of Syrië?
Antarctica.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:57 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je bent een imbeciel als je dat echt denkt.
En komt dit uit Gaza of Syrië?
Nee de airco werkt op sinasappelsapquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:56 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Hebben ze wel stroom voor de airco dan ?
Plaatje is 7 jaar oud.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? En je bent een imbeciel als je denkt dat bepaalde pro-Israëliërs dat niet denken.
twitter:Doylech twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 20:59:36Interesting to see how Israel war crimes apologists forget how Israel bombed Palestine's airport in Gaza. reageer retweet
Ik raad je aan zelf eens te kijken naar de protestfotos die je kan zien op flickr. Is veelal niet het geval. Maar het is wel weer makkelijk om de protesten dan weer af te doen toch...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
90% van de participanten is Islamitische-import.
Je bent zelf islamtische-import.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
90% van de participanten is Islamitische-import.
Ik weet het niet; kan dat uit het plaatje niet opmaken.quote:
Je moet mij nog een krat bier geven.quote:En je bent een imbeciel als je denkt dat bepaalde pro-Israëliërs dat niet denken.
Helaas wel, in triest.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want dat soort dingen komen nu niet meer voor.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij denkt dat het nu anders is/gaat?
Ik heb de foto's gezien, van de protesten zowel in Europa als in de VS, en de meesten zijn overduidelijk Islamitisch-import.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik raad je aan zelf eens te kijken naar de protestfotos die je kan zien op flickr. Is veelal niet het geval. Maar het is wel weer makkelijk om de protesten dan weer af te doen toch...
Eerst maar eens 5 liter Arganolie en een antwoord op mijn vraag die je stelselmatig lijkt te negeren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:01 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik weet het niet; kan dat uit het plaatje niet opmaken.
[..]
Je moet mij nog een krat bier geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |