Ik denk dat hij sarcastisch isquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:34 schreef Drxx het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Hoe is Hamas nu te ver gegaan? Want ik kan alleen een nieuwsbericht vinden van 2 weken geleden hierover? Meer info?
[..]
In de Tweede Wereldoorlog had niemand moeite met burgerslachtoffers.. ben het verder wel met je eens hoor, maar toch apart hoe anders het referentiekader toen was. Engelse steden platgooien? Moet kunnen.. Nog meer Duitse steden platgooien? Moet kunnen. Atoombommetjes op Japan gooien? Moet kunnen. Maar ja, je mag dit niet met elkaar vergelijken..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:13 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ben het hier wel mee eens eigenlijk. Sneu voor de moeders van de IDF-soldaten en de Hamas-strijders, maar ze nemen een grote risico natuurlijk.
W.b. burgerdoden, dat hoort gewoon niet: zo'n 400 Palestijnse, en 2 Israëlische burgers.
Dat zal dan wel.quote:
Precies dat laatste. Een wereldoorlog is denk ik toch net wat anders. Leed was groter, en veel meer mensen werden toen geraakt. Daarnaast was nationalisme veel meer aanwezig, in veel meer landen bij veel meer mensen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In de Tweede Wereldoorlog had niemand moeite met burgerslachtoffers.. ben het verder wel met je eens hoor, maar toch apart hoe anders het referentiekader toen was. Engelse steden platgooien? Moet kunnen.. Nog meer Duitse steden platgooien? Moet kunnen. Atoombommetjes op Japan gooien? Moet kunnen. Maar ja, je mag dit niet met elkaar vergelijken..
Als in: je ziet een klein deukje in de grond t.o.v de honderden onschuldige burgers die doodgaan, het gebied dat verwoest is etc.quote:
Te veel belichting hier, ik dacht dat ik een stukje scherf van een raket zag of zo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als in: je ziet een klein deukje in de grond t.o.v de honderden onschuldige burgers die doodgaan, het gebied dat verwoest is etc.
Ik kan hem geen ongelijk geven, en over het liegen van onder andere Charismatisch:quote:
Ik zie anders behoorlijk wat gelijkenissen, ik kan daar over oordelen want ik ben er geweest.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:57 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in afghanistan bent geweest, dan had ik op zn minst verwacht dat je het verschil kon zien tussen alqaida en hamas. terroristen vs onderdrukten. Wat een teleurstelling.
En sindsdien gerekruteerd als boodschappenjongen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:54 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Ik zie anders behoorlijk wat gelijkenissen, ik kan daar over oordelen want ik ben er geweest.
De schrik zal er wel goed inzitten na MH17.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:52 schreef Toofastforyou21 het volgende:
En Hamas had toch enkel vuurwerk ter beschikking ?
http://www.nu.nl/buitenla(...)ag-bij-tel-aviv.html
quote:Delta laat vlucht naar Israël omkeren
dinsdag 22 jul 2014, 17:42 (Update: 22-07-14, 17:48)
De Amerikaanse luchtvaartmaatschappij Delta Air Lines heeft een passagiersvlucht naar Israël op het laatste moment gewijzigd. Aanleiding was het bericht dat er een raket was neergekomen in de buurt van het vliegveld van Tel Aviv.
Een Boeing 747 van Delta vanuit New York vloog al boven de Middellandse Zee, toen het toestel de koers wijzigde en naar Parijs vloog. Een andere maatschappij, US Air, heeft een vlucht naar Tel Aviv geschrapt.
Bij de strijd tussen Israël en Hamas worden vanuit Gaza raketten afgevuurd op Israël.
Luchtvaartmaatschappijen zijn extra voorzichtig met vliegen boven conflictgebieden na de ramp in Oekraïne. Het vliegtuig van Malaysia Airlines werd neergeschoten met een raket.
Ik zal het voor jou wel even toelichten knul:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En sindsdien gerekruteerd als boodschappenjongen.
wat doe jij in afghanistan terwijl jij zo'n hekel aan moslims hebt?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:59 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Ik zal het voor jou wel even toelichten knul:
Precies dezelfde wapens hebben wij in Afghanistan aangetroffen, precies dezelfde communicatie apparatuur, precies dezelfde mortier installaties en de tunnels komen ook overheen met die van de Taliban.
https://www.flickr.com/photos/idfonline/sets/72157626935770751/
En nu niet gaan miepen dat het propaganda is.
De IDF als bron gebruikenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:59 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Precies dezelfde wapens hebben wij in Afghanistan aangetroffen, precies dezelfde communicatie apparatuur, precies dezelfde mortier installaties en de tunnels komen ook overheen met die van de Taliban.
Ben je dan stiekem toch ook een boodschappenjongen van Hamas? Die had ik ff niet aan zien komen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:59 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Vreselijk. 1 gewonde. Wat een grof geweld die raketten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:52 schreef Toofastforyou21 het volgende:
En Hamas had toch enkel vuurwerk ter beschikking ?
http://www.nu.nl/buitenla(...)ag-bij-tel-aviv.html
Ik ben er in het verleden 3 keer geweest, en mede door die ervaringen daar heb ik het niet zo op de moslims in ons land, goed geraden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:00 schreef zaid het volgende:
[..]
wat doe jij in afghanistan terwijl jij zo'n hekel aan moslims hebt?
Och jij bent ook weer wakker na een nachtsessie ? heb jij niks beters te doen ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Vreselijk. 1 gewonde. Wat een grof geweld die raketten.
I.t.t de raket die een heel huis vol met Palestijnen die Nederland - Argentinie aan het kijken waren opblies en uitmoordde.
Jij zit nu te liegen. Kom maar met een link waar ik gezegd heb dat Israël genocide pleegt. Anders ben je een leugenaar.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:50 schreef Toofastforyou21 het volgende:
over het liegen van onder andere Charismatisch:
Die beweerd dat Israël genocide pleegt op Palestijnen, keiharde leugen feit.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:03 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Och jij bent ook weer wakker na een nachtsessie ? heb jij niks beters te doen ?
Ontopic:
Pik er maar weer uit wat je wilt lezen, daar ben je erg sterk in
Met dank aan iron domequote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Vreselijk. 1 gewonde. Wat een grof geweld die raketten.
I.t.t de raket die een heel huis vol met Palestijnen die Nederland - Argentinie aan het kijken waren opblies en uitmoordde.
Waarom heb je dan moslims beschermd?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:02 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Ik ben er in het verleden 3 keer geweest, en mede door die ervaringen daar heb ik het niet zo op de moslims in ons land, goed geraden.
erg logische redenering...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:02 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Ik ben er in het verleden 3 keer geweest, en mede door die ervaringen daar heb ik het niet zo op de moslims in ons land, goed geraden.
Jij weet het allemaal wel erg goed hé meneer Hussein ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:05 schreef zaid het volgende:
[..]
erg logische redenering...
beter was je nooit naar afghanistan gegaan om de bevolking daar het land te bezetten en nog verder te slopen, vreemd he dat de bevolking daar je uitkost en daarom wat mindere ervaringen hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |