stel je niet aan en spreek vooral voor jezelf plsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:26 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Ze willen hier niet aan, verspilde moeite, je kunt beter zeggen dat Israël moedwillig kinderen vermoord, dat gaat erin als zoete koek, TRIEST.
De gemiddelde persoon is nog wel in staat relaties te leggen in bepaalde plaatjes in de context van de overige informatie te aanschouwen (zoals de rapportages van de VN).quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:21 schreef Karrs het volgende:
Zet eens een brilletje op en leer eens lezen, Mutant01. Ik doe geen plaatjes af als Pallywood propaganda.
Ik zeg alleen dat de kans bestaat dat het propagandamateriaal is en ik daarom niet weet of het de real deal is of niet. En aangezien ik een gemiddeld persoon ben, denk ik graag dat de gemiddelde persoon dat dus ook niet kan zien.
Het interessante is dat ik je die vraag of opmerking nimmer heb zien maken bij berichten afkomstig van Israël. Klopt dat?quote:Ik weet wel dat mensen vol haat heel zwart-wit denken, maar er is nog een derde optie: "Ja", "nee" en "Ik weet het niet".
Wel degelijk. Hoeveel foto's zijn er daadwerkelijk als propaganda bestempeld of ontdekt? Hoeveel foto's zijn er? Als ik jou moet geloven zijn Palestijnen allemaal een Steven Spielberg met de beste special effects. Zelfs daar ter plekke aanwezige media (uit het buitenland) kunnen ze instant manipuleren toch?quote:Bron?
Je bagatelliseert het. En ook dat komt door een zekere insteek in het onderwerp, maar dat maakt het niet goed. Je hebt geen enkel idee over de kans daarop. Net als ik.
Ik ga inderdaad niet direct uit van volledige onbetrouwbaarheid. Tenzij er een aanleiding voor is. Straks ga je mij nog vertellen dat die hele oorlog inclusief bombardementen in scene is gezet.quote:Ik vrees dat ook onafhankelijke organisaties ook kunnen worden misbruikt voor propaganda-doeleinden. Dat is ook meermalen gebeurd; zie dat filmpje over die sluipschutter eerder deze week of de zogenaamde "Green Helmet Guy".
In ieder geval, mijn antwoord staat als een huis. Informatie uit Gaza is volstrekt onbetrouwbaar. Je zult dat misschien niet willen geloven, maar dat is mijn probleem niet.
Omdat Israël een bezetter isquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:22 schreef BObNL het volgende:
Waarom blijft iedereen het bezet land noemen. Ze zitten daar 60 jaar ze gaan helemaal nergens heen erken ze gewoon, de meeste Israëliërs die er nu wonen zijn daar geboren en het is net zo goed hun land. De minachting straalt er vanaf.
Daar heb je één van de kernzaken van het conflict te pakken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:22 schreef BObNL het volgende:
Waarom blijft iedereen het bezet land noemen. Ze zitten daar 60 jaar ze gaan helemaal nergens heen erken ze gewoon, de meeste Israëliërs die er nu wonen zijn daar geboren en het is net zo goed hun land. De minachting straalt er vanaf.
Over propaganda gesproken beste mensen. Ik denk eerder dat de kern van het probleem het streven naar Groot-Israël is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:28 schreef Karrs het volgende:
[..]
Daar heb je één van de kernzaken van het conflict te pakken.
Ze zullen dat zelf niet toe willen geven, maar één van de drijfveren voor de voortdurende Islamitische haat tegen joden, is dat Israël ooit dar-al-islam was en het in hun ogen heilige Arabische grond is.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:28 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ze zullen dat zelf niet toe willen geven
See?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Over propaganda gesproken beste mensen.
Vooral blijven herhalen en dat concept promoten! Self fulfilling prophecy.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:28 schreef Karrs het volgende:
Ze zullen dat zelf niet toe willen geven, maar één van de drijfveren voor de voortdurende Islamitische haat tegen joden, is dat Israël ooit dar-al-islam was en het in hun ogen heilige Arabische grond is.
Precies, de perfecte cirkelredenering. Zo kan je nooit ongelijk krijgen, immers de ander liegt altijd.quote:
Drogreden op z'n best. Ik heb gelijk, als de ander zegt dat ik dat niet heb, geeft-ie me daarmee impliciet gewoon gelijk want dat had ik vantevoren al aan zien komen.quote:
Allemaal Joden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:32 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Pro-Israël demonstratie in Montreal.
Ruim 3000 betogers gingen in Montreal Quebec Canada de straat op om te protesteren tegen Hamas.
Gelukkig zijn er nog rationele mensen op deze wereld!
[ afbeelding ]
Hulde.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:32 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Pro-Israël demonstratie in Montreal.
Ruim 3000 betogers gingen in Montreal Quebec Canada de straat op om te protesteren tegen Hamas.
Gelukkig zijn er nog rationele mensen op deze wereld!
[ afbeelding ]
Ik ben de beste, al zal de ander dat nooit toegeven. Pop! Ha de ander geeft niet toe. Dus ik ben de beste.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Drogreden op z'n best. Ik heb gelijk, als de ander zegt dat ik dat niet heb, geeft-ie me daarmee impliciet gewoon gelijk want dat had ik vantevoren al aan zien komen.
Niet zulke moeilijke woorden gebruiken, het moet allemaal wel begrijpelijk blijven voor Karrsquote:
Bij resolutie 181 van VN:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:28 schreef Karrs het volgende:
[..]
90% Joodse import.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
De naam Canada is afgeleid van het indiaanse woord kanata, wat nederzetting betekent.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:32 schreef Toofastforyou21 het volgende:
twitter:KenRoth twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 15:05:57This Washington Post graphic helps us visualize the death toll of the current #Gaza fighting. http://t.co/GUHqRFZm3X http://t.co/JM8jZ7wyhN reageer retweet
Over the past few days, thousands of protesters have massed in Paris, Berlin, Vienna, Amsterdam and other European cities in mostly peaceful expressions of support for Palestinians in Gaza.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:41 schreef Toofastforyou21 het volgende:
http://news.nationalpost.(...)logize-for-violence/
Zo'n vredig volkje....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |