Of wellicht wat iemand net al opperde misschien geen waarschuwingssignalen dat iets heel snel nadert maar dat ze dat in een vliegtuig wel op een of andere manier kunnen zien en dat ze daar onderling nog iets over gezegd hebben ipv tegen een luchtverkeersleider of iets. Daar is dan ook geen tijd meer voor denk ik. Maargoed ik weet niet of normale vliegtuigen zoiets kunnen waarnemen aan boordquote:Op maandag 21 juli 2014 23:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Misschien hoor je een ontploffing of iets dergelijks...gegil of meteen stilte...
Systemen die in een bepaalde volgorde uitvallen levert ook veel info.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:01 schreef kurk_droog het volgende:
Misschien hoor je een ontploffing of iets dergelijks...gegil of meteen stilte...
Geen slachtoffers op de grond.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:02 schreef RamboDirk het volgende:
is er eigenlijk iets bekend van doden of gewonden door de crash op de grond?
Zag namelijk net enkele foto's van geraakte huizen door brokstukken en lichamen....
Smoking gun?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Geen idee of dit eerder gepost is, want deze topics gaan zo snel, maar deze foto wijst volgens experts op een raketinslag:
[ afbeelding ]
http://www.ft.com/intl/cm(...)0.html#axzz388QQjCsK
Ik denk dat vrijwel alle systemen in één klap kapot waren. Het is een raketinslag en geen brand in het vliegtuig oidquote:Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Systemen die in een bepaalde volgorde uitvallen levert ook veel info.
Inderdaad. Ze kunnen echt wel wat afleiden uit die recorders.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Systemen die in een bepaalde volgorde uitvallen levert ook veel info.
Die raket gaat te snel om zo'n waarneming te kunnen doen lijkt mij en een reactie te geven..hoewel ik geen idee heb hoe een lviegtuig in elkaar zit en of piloten een eigen compressie hebben / elektriciteit enz.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Of wellicht wat iemand net al opperde misschien geen waarschuwingssignalen dat iets heel snel nadert maar dat ze dat in een vliegtuig wel op een of andere manier kunnen zien en dat ze daar onderling nog iets over gezegd hebben ipv tegen een luchtverkeersleider of iets. Daar is dan ook geen tijd meer voor denk ik. Maargoed ik weet niet of normale vliegtuigen zoiets kunnen waarnemen aan boord
Als je dat zo ziet kan het bijna niet anders dan dat er ook scherven in lichamen worden gevonden.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Geen idee of dit eerder gepost is, want deze topics gaan zo snel, maar deze foto wijst volgens experts op een raketinslag:
[ afbeelding ]
het is geen kernraket hequote:Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel alle systemen in één klap kapot waren. Het is een raketinslag en geen brand in het vliegtuig oid
Dat zal wel loslopen, het is geen atoombom.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel alle systemen in één klap kapot waren. Het is een raketinslag en geen brand in het vliegtuig oid
Ik denk dat jij dat niet kan weten.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef Awsom het volgende:
[..]
twitter:PzFeed twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:01:54JUST IN: The MH17 black box has now been handed over to the Malaysian government. reageer retweet
Veel systemen zijn dubbel uitgevoerd voor de co-pilot en piloot.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef Awsom het volgende:
[..]
twitter:obk twitterde op maandag 21-07-2014 om 20:41:01Zelfbenoemde premier komt binnenlopen. Alexander Borodai. Met dozijn gewapende gorilla's, en een pistool in zijn hand http://t.co/R7oZdU4TuT reageer retweet
Het is maar goed voor deze journalist dat Borodai geen Nederlands kan lezen, gok ik zo.twitter:obk twitterde op maandag 21-07-2014 om 22:37:53Achter gesloten deuren praat Borodai met een delegatie uit Maleisie. Zijn gestolen auto's staan voor de deur. http://t.co/I3TEpW5ZKh reageer retweet
Het waren de allermodernstequote:Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze kunnen echt wel wat afleiden uit die recorders.
die foto zag ik ook net voorbij komen, zo'n klap en het lichaam behoorlijk in tact...is niet op hele grote hoogte gevallen...quote:Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef .Exe het volgende:
[..]
Geen slachtoffers op de grond.
Wel een lijk door het dak in de slaapkamer gevallen
Ironische kleuren...quote:Op maandag 21 juli 2014 23:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[ afbeelding ]
Laat het zo zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef Greys het volgende:
twitter:PzFeed twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:01:54JUST IN: The MH17 black box has now been handed over to the Malaysian government. reageer retweet
Nog geen bevestiging van daar aanwezige journo'squote:Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef Greys het volgende:
De crash site is in het midden van het rebellen gebied.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat zegt werkelijk helemaal niks over of ze worden tegengehouden door de sepertaristen, het zegt alles over de veiligheid, en de situatie. Geef mij een map met de exacte locatie waar dat 'plaatsvond, en zet daar ook de positie van de aanvalst macht van kiev, en met name de lijnen van wat onder wiens bevel stond, zover ik weet (en dat aan de hand van neutrale bronnen) lag het wrak in een neutrale zone, en dat is niet makkelijk om in te trekken zonder gevaar. De conclusie die men trekt als in te worden tegengehouden bij het wrak te komen door de sepertaristen met aanlengende insinuaties vanuit hoe kan het ook weer anders kiev (word in de video gezegd, dus ik citeer) dat ze credit cards en paspoorten zouden looten is letterlijk uit de hoge hoed getrokken.
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nog geen bevestiging van daar aanwezige journo's
Zo werkt een raket niet, die slaat bv een gat in de vleugel, maar de andere vleugel en motor werkt eerst gewoon door.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef Awsom het volgende:
[..]
Dm linkquote:Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
die foto zag ik ook net voorbij komen, zo'n klap en het lichaam behoorlijk in tact...is niet op hele grote hoogte gevallen...
Dat vroeg ik me ook al af, heb daar nog geen foto van gezien.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:07 schreef kurk_droog het volgende:
Heeft iemand trouwens foto's van de cockpit?
Gevechtsvliegtuigen zijn uitgerust met equipment die kan zien dat ze locked zijn en die hebben ook countermeasures. Dus zo een raket vliegt niet te snel denk ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die raket gaat te snel om zo'n waarneming te kunnen doen lijkt mij en een reactie te geven..hoewel ik geen idee heb hoe een lviegtuig in elkaar zit en of piloten een eigen compressie hebben / elektriciteit enz.
Echt hequote:Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
CNN heeft dus ook een studio in het pentagon
CNN zegt van niet.quote:
ssssttt negerenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De crash site is in het midden van het rebellen gebied.
Paar posts terug was 'm..quote:Op maandag 21 juli 2014 23:07 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, heb daar nog geen foto van gezien.
Gekkenhuis nu bij razende reporter Olaf Koens van RTLquote:Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef Greys het volgende:
Hij verdiend een gepaste klap voor zn achterhoofd met dat soort disrespect terwijl je hun bescherming geniet.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef Fossieltje het volgende:
twitter:obk twitterde op maandag 21-07-2014 om 20:41:01Zelfbenoemde premier komt binnenlopen. Alexander Borodai. Met dozijn gewapende gorilla's, en een pistool in zijn hand http://t.co/R7oZdU4TuT reageer retweet
Het is maar goed voor deze journalist dat Borodai geen Nederlands kan lezen, gok ik zo.twitter:obk twitterde op maandag 21-07-2014 om 22:37:53Achter gesloten deuren praat Borodai met een delegatie uit Maleisie. Zijn gestolen auto's staan voor de deur. http://t.co/I3TEpW5ZKh reageer retweet
Elk explosief heeft zijn eigen specifieke geluid dus je kunt het heel goed gebruiken voor analyse van de ontploffing.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:01 schreef Awsom het volgende:
Sowieso hebben ze nou niet echt heel veel aan die zwarte dozen denk ik, er valt misschien wel meer informatie te halen uit de brokstukken die geraakt zijn door die mogelijke raket en die daar sporen van bevatten.
http://globalnews.ca/news(...)-mh17-investigation/quote:“There are sound signatures for most different types of explosives,” Hall said. “So you can do a sound-spectrum analysis … you have recordings of the wavelengths created by the explosions of different types of explosive devices.
Niet alleen disrespect maar heel onverstandig wat die malloot doet. Brengt zijn eigen veiligheid en van zijn collegas in gevaar.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hij verdiend een gepaste klap voor zn achterhoofd met dat soort disrespect terwijl je hun bescherming geniet.
Mods, hoe block je ook al weer iemand op FOK!?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hij verdiend een gepaste klap voor zn achterhoofd met dat soort disrespect terwijl je hun bescherming geniet.
Bescherming waarvoor? De enige dreiging zijn zij zelfquote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoe zie je dat?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Paar posts terug was 'm..
[ afbeelding ]
Is er ook een graad te behalen in de kunst van het trollen?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
abo nemen, dan krijg je die optiequote:Op maandag 21 juli 2014 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Mods, hoe block je ook al weer iemand op FOK!?
idd duidelijk een cockpitquote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
abo nemen, dan krijg je die optie
lijkt mij gewoon waar voor je geld
Bovenaan zie je een kozijntje, Te recht voor een passagiersraampje en ergens anders zit er niet zo'n raam. Dit zou de linkerkant zijn.quote:
Je bent dus gewoon een ordinaire trol.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat is dan ook weer wat overdreven. Dan filter ik het wel in m'n hoofd, da's gratis.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[ afbeelding ]
Was al eerder geplaatst maar is inderdaad belangrijk. Ik heb zelf al drie/vier foto's gezien met zulke schade in verschillende delen.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[ afbeelding ]
Is het mogelijk om mensen alleen van bepaalde subfora te bannen?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan dat alu hoedje baaj dinges niet uit dit topic getieft worden?
Cui bono. De user baaj is gewoon een fok-complot om abo's te verkopenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hij krijgt bescherming van de pro russen in dat gebied. Ja of nee ?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:12 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon een ordinaire trol.
Niet op reageren, die vent heeft één of andere psychische aandoening, is ook ooit een docu over geweest.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:12 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bovenaan zie je een kozijntje, Te recht voor een passagiersraampje en ergens anders zit er niet zo'n raam. Dit zou de linkerkant zijn.
twitter:EzraBraam twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:02:21@HaraldDoornbos @hdevreij @RonaldElzenga I did some puzzling #shrapnel ? #MH17 http://t.co/kuFhJqFuDm reageer retweet
Ok thanks, klopt wel denk ik ja zo te zien.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:12 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bovenaan zie je een kozijntje, Te recht voor een passagiersraampje en ergens anders zit er niet zo'n raam. Dit zou de linkerkant zijn.
Op z'n Maffia's ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Hij krijgt bescherming van de pro russen in dat gebied. Ja of nee ?
Ja graag.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Net zoveel bescherming als een winkelier in Napels ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef IR1907 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef F_JD het volgende:
[..]twitter:EzraBraam twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:02:21@HaraldDoornbos @hdevreij @RonaldElzenga I did some puzzling #shrapnel ? #MH17 http://t.co/kuFhJqFuDm reageer retweet
Jawel, daar zijn ook foto's van geweest.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef RVer het volgende:
Motoren heb ik ook nog niet gezien? Die zijn toch redelijk groot
Of zijn die verpulverd
[ afbeelding ]
Door de kerosine in de vleugels is dat deel van het vliegtuig het eerste dat weg is volgens mij.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef RVer het volgende:
Of zijn die verpulverd
[ afbeelding ]
Heb ik wel een aantal foto's van gezien, is inderdaad bijna niets meer van overquote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef RVer het volgende:
Of zijn die verpulverd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef RVer het volgende:
Of zijn die verpulverd
[ afbeelding ]
Dan nog, die dingen opereer je niet zomaar. Als je zoekt op berichten van voor de ramp, zie je al items waarin de russen die rebellen trainen. Tevens zijn die rebellen gewoon een huurlingen leger van putin, google die namen en dan zie je er geen oekrainer tussen, alleen maar fsb'ers en ex soldaten.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef sturmpie het volgende:
Nu heeft men het er over dat Poetin dat BUK-raket systeem aan de separatisten heeft geleverd, terwijl dat mogelijk niet helemaal het geval is. De separatisten hebben eerder een BUK-raketsysteem van het Oekraïnse leger buit gemaakt, en hebben dat nu mogelijk gebruikt. Dit kwam eerder in het nieuws maar wordt nu niet meer over gesproken.
Het is belangrijk nu af te vragen of de separatisten daadwerkelijk een BUK-raketsysteem van Oekraine hebben gestolen. Want dit betekend dat als deze BUK gebruikt is dit buiten macht van Poetin is omgegaan.
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef F_JD het volgende:
[..]twitter:EzraBraam twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:02:21@HaraldDoornbos @hdevreij @RonaldElzenga I did some puzzling #shrapnel ? #MH17 http://t.co/kuFhJqFuDm reageer retweet
Maar wel een groot vliegtuig en de registratie werkt heel snel. In een fractie van een seconde kan men wel verschillen zien. Als er eerst schade ontstaat door de shrapnel wordt dat geregistreerd, als de motoren door een infrarood worden geraakt zal dat als eerste duidelijk zijn. Staartvlakken die afbreken door een explosie worden geregistreerd.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef Awsom het volgende:
[..]
Het is ook geen kleine kogel hequote:
Vergeet niet dat dit militair spul isquote:Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen, het is geen atoombom.
Okequote:
en al die systemen zijn niet berekend op de impact van een raketquote:Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Veel systemen zijn dubbel uitgevoerd voor de co-pilot en piloot.
oh?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zo werkt een raket niet, die slaat bv een gat in de vleugel, maar de andere vleugel en motor werkt eerst gewoon door.
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef RVer het volgende:
Of zijn die verpulverd
[ afbeelding ]
Dan maar een keer zonder ondertitels. Alsof het Nederlandse volk geen Engels kanquote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja graag.
(Pssst... NOS tweet net terug dat ze de ondertitelde versie 'niet op tijd klaar hadden om uit te kunnen zenden'.)
Bizar om zo te zien.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef F_JD het volgende:
En dat zou hen zorgen moeten baren want.. ?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:53 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Zijn ze niet heel dan hebben die separatisten heel wat uit te leggen, die zitten eigenlijk volledig klem. Elk bewijsstuk wat weg is zal tegen ze worden gebruikt.
Bescherming tegen welk gevaar ?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef IR1907 het volgende:
[..]
naja als zo'n toestel 'normaal' neerstort dan valt niet iedereen er halverwege uitquote:Op maandag 21 juli 2014 23:15 schreef Troeta het volgende:
Hoe komt men er eigenlijk op dat het vliegtuig neer geschoten is door een raket?
Er was eerder een foto van een raket, maar dat was niet echt, of wel?
Aan het begin van de avond begon hij als een Bokito om zich heen te slaan en iedereen uit te schelden met ziektes, blijkbaar vinden de modjes dat nog niet ver genoeg gaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Die van de 777-300 zijn een stuk groter dan van de 200pax versie. En er zit een swirl in. Niet dat die van de 200pax klein zijn, maar toch.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef RVer het volgende:
Of zijn die verpulverd
[ afbeelding ]
Nou..met een vuurpijl red je die hoogte niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:15 schreef Troeta het volgende:
Hoe komt men er eigenlijk op dat het vliegtuig neer geschoten is door een raket?
Er was eerder een foto van een raket, maar dat was niet echt, of wel?
Er zijn wel eens explosies geweest door benzine dampen met hetzelfde effect hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja als zo'n toestel 'normaal' neerstort dan valt niet iedereen er halverwege uit
Het is geen computerspelletje zo'n raketsysteem met een 'selecteer doelwit' en een 'vuur!' knopquote:Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef sturmpie het volgende:
Nu heeft men het er over dat Poetin dat BUK-raket systeem aan de separatisten heeft geleverd, terwijl dat mogelijk niet helemaal het geval is. De separatisten hebben eerder een BUK-raketsysteem van het Oekraïnse leger buit gemaakt, en hebben dat nu mogelijk gebruikt. Dit kwam eerder in het nieuws maar wordt nu niet meer over gesproken.
Het is belangrijk nu af te vragen of de separatisten daadwerkelijk een BUK-raketsysteem van Oekraine hebben gestolen. Want dit betekend dat als deze BUK gebruikt is dit buiten macht van Poetin is omgegaan.
Ik heb ze niet gezien, volgens mij is de hele romp in kleine delen en zaten alleen de vleugels, motoren en landingsgestel nog aan elkaar toen ze de grond raakten.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:07 schreef kurk_droog het volgende:
Heeft iemand trouwens foto's van de cockpit?
Ik snap het ook werkelijk niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:16 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dan maar een keer zonder ondertitels. Alsof het Nederlandse volk geen Engels kan
Die liggen er wel, verbrandquote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef RVer het volgende:
Of zijn die verpulverd
[ afbeelding ]
Pentagon zegt dat ze geen idee hebben door wie de trainig gegeven wordt, enkel dat ze heeft plaatsgevonden, over de grens in Rusland. Genoeg mensen daar die weten hoe dat ding werkt.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:15 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dan nog, die dingen opereer je niet zomaar. Als je zoekt op berichten van voor de ramp, zie je al items waarin de russen die rebellen trainen. Tevens zijn die rebellen gewoon een huurlingen leger van putin, google die namen en dan zie je er geen oekrainer tussen, alleen maar fsb'ers en ex soldaten.
Ezra kan zo mee.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef F_JD het volgende:
Dat was volgens mij niet de cockpit.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het gewoon eens waar is..quote:Op maandag 21 juli 2014 23:18 schreef DeJori het volgende:
Daarnet op CNN dat het pentagon beelden heeft van een trainingskamp net over de grens in Rusland waar separatisten worden getraind voor die luchtafweergeschutten.
Natuurlijk weer geen beelden vrijgegeven.
vergelijkbaar met een granaat jaquote:Op maandag 21 juli 2014 23:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Een raket slaat een gat? Volgens mij las ik nog dat deze raket voor dat deze het doel raakt uit elkaar springt en dan doorboort. Zoals een granaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat zo? Je zegt het alsof iedereen dat weet, maar er moet toch meer zijn dat iedereen zo zeker is van een raket?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja als zo'n toestel 'normaal' neerstort dan valt niet iedereen er halverwege uit
Wat moet er vertaald worden?quote:
Scherven en ander rotzooi komt er uit en beschadigd de zooi.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Een raket slaat een gat? Volgens mij las ik nog dat deze raket voor dat deze het doel raakt uit elkaar springt en dan doorboort. Zoals een granaat?
jaquote:Op maandag 21 juli 2014 23:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Ruimte tussen de behuizing en de echte motor in een vliegtuig motor moet je ook nog mee rekenen. Wat je op het plaatje zit op de grond is de echte verbrandingsmotor zonder de behuizing er omheen. Wat je op het plaatje ziet onder de vleugel is een motor van de iets grotere 777-300, die ook iets groter is, met behuizing.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:17 schreef RVer het volgende:
[..]
lol die is toch een stuk kleiner
[ afbeelding ]
Die raket heeft een topsnelheid van mach 3. Ik denk dat scherven met die snelheid alsnog behoorlijke gaten slaan in hun doelwit.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Dat zal ook ongetwijfeld zo zijn, dat er meer is.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:19 schreef Troeta het volgende:
[..]
Is dat zo? Je zegt het alsof iedereen dat weet, maar er moet toch meer zijn dat iedereen zo zeker is van een raket?
Speech van Timmermans bij de VN.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat moet er vertaald worden?
Ik kom net pas weer binnen.![]()
okquote:Op maandag 21 juli 2014 23:15 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dan nog, die dingen opereer je niet zomaar. Als je zoekt op berichten van voor de ramp, zie je al items waarin de russen die rebellen trainen. Tevens zijn die rebellen gewoon een huurlingen leger van putin, google die namen en dan zie je er geen oekrainer tussen, alleen maar fsb'ers en ex soldaten.
Ja dat was dezelfde dag nog gedebunkt.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Kwam dit nog ergens tegen, heb hier meer over gelezen:
"A Spanish citizen worked in the control tower. When people entered the control tower and began confiscating records he began messaging, every few minutes. This entire record is on vineyardsaker and/or JimStonefreelance. It's also referred to in one of globalresearch stories. It's verified he worked there. They took down his social website and deported him back to Spain. Take a look; his info covers much more."
Uiteraard. Bedoelde ook dat het mij sterk leek dat een raket 1 gat zou maken, wat iemand volgens mij aangaf.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:20 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Die raket heeft een topsnelheid van mach 3. Ik denk dat scherven met die snelheid alsnog behoorlijke gaten slaan in hun doelwit.
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Tekst van Timmermans' speech:Er mist nog een stukje trouwens. Tussen de regels door week hij iets van zijn tekst af:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"This is a political game that’s being played with human remains, and it's despicable."'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Maar dat is niet bekend?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zal ook ongetwijfeld zo zijn, dat er meer is.
Ja, maar er zijn verschillende technieken in omloop. Ligt eraan wat het doel is.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:17 schreef Snoepje5 het volgende:
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Berichtje van 30 juni, dus niet achteraf;http://news.usni.org/2014(...)krainian-separatistsquote:Op maandag 21 juli 2014 23:18 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Pentagon zegt dat ze geen idee hebben door wie de trainig gegeven wordt, enkel dat ze heeft plaatsgevonden, over de grens in Rusland. Genoeg mensen daar die weten hoe dat ding werkt.
okquote:Op maandag 21 juli 2014 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is geen computerspelletje zo'n raketsysteem met een 'selecteer doelwit' en een 'vuur!' knop
Geen kans dat een stelletje burgers dat zich soldaat waant zo'n systeem kan bedienen zonder specialistische hulp (oftewel Russen)
Nee.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:22 schreef no_comment het volgende:
zo kut dat er geen livestream is van CNN. Ik krijg alleen het weer zonder geluid te zien... Of is dat alles?
Was de geheime dienst, die hebben de gesprekken tussen de tower en het vliegtuig in beslag genomenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Kwam dit nog ergens tegen, heb hier meer over gelezen:
"A Spanish citizen worked in the control tower. When people entered the control tower and began confiscating records he began messaging, every few minutes. This entire record is on vineyardsaker and/or JimStonefreelance. It's also referred to in one of globalresearch stories. It's verified he worked there. They took down his social website and deported him back to Spain. Take a look; his info covers much more."
twitter:shaunwalker7 twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:23:0112.21am in Donetsk; still waiting for Borodai/Malaysians to emerge. Are these talks? Negotiations? Are black boxes handed over? Who knows. reageer retweet
Ik denk niet dat het bij het publiek bekend is nee, hoewel bijna alle autoriteiten het er wel over eens lijken te zijn dat het zo is.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:22 schreef Troeta het volgende:
[..]
Maar dat is niet bekend?
het is maar een vraag hoor, ben geen vliegtuigramp-expert.
http://www.playlivenews.com/2010/08/watch-cnn-news-live/quote:Op maandag 21 juli 2014 23:22 schreef no_comment het volgende:
zo kut dat er geen livestream is van CNN. Ik krijg alleen het weer zonder geluid te zien... Of is dat alles?
Dat is ook de bedoeling van die dingen.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:24 schreef .Exe het volgende:
[..]
Met mijn boerenverstand zou ik denken dat de sam VOOR het toestel is ontploft?
wie is datquote:Op maandag 21 juli 2014 23:23 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:shaunwalker7 twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:23:0112.21am in Donetsk; still waiting for Borodai/Malaysians to emerge. Are these talks? Negotiations? Are black boxes handed over? Who knows. reageer retweet
Ongelooflijkquote:Op maandag 21 juli 2014 23:23 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:
quote:Moscow Correspondent of the Guardian
Hey thanks! Zit ik al een uur naar te zoeken...quote:Op maandag 21 juli 2014 23:24 schreef RVer het volgende:
[..]
http://www.playlivenews.com/2010/08/watch-cnn-news-live/
Maar het gaat over Gaza
ok, bedankt. Was daar benieuwd naar en kon het niet vinden tussen de duizenden nieuwsberichten.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het bij het publiek bekend is nee, hoewel bijna alle autoriteiten het er wel over eens lijken te zijn dat het zo is.
lijkt me jaquote:Op maandag 21 juli 2014 23:24 schreef .Exe het volgende:
[..]
Met mijn boerenverstand zou ik denken dat de sam VOOR het toestel is ontploft?
Die heeft het niet over BUK systemen, Pentagon zei op 18 juli dat ze geen enkel bewijs hebben dat zo'n systeem geleverd is.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:23 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Berichtje van 30 juni, dus niet achteraf;http://news.usni.org/2014(...)krainian-separatists
Hoe nonchalantquote:Op maandag 21 juli 2014 23:25 schreef beantherio het volgende:
Kleine opmerking tussendoor: kunnen zowel de Palestijnen als de Israëli's zo langzamerhand niet eens de tyfus krijgen? Of eigenlijk alle volkeren die oorlog voeren?
Ah, en omdat half Nederland geen fatsoenlijk Engels begrijpt krijgen wij hem dus nog niet te zien.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Speech van Timmermans bij de VN.
Was geweldig. Maar alleen nog uitgezonden op CNN en niet te zien op Nederlandse tv.
Geen probleemquote:Op maandag 21 juli 2014 23:25 schreef Troeta het volgende:
[..]
ok, bedankt. Was daar benieuwd naar en kon het niet vinden tussen de duizenden nieuwsberichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |