watquote:Op maandag 21 juli 2014 22:49 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Guaitafran twitterde op maandag 21-07-2014 om 22:42:29Spokeman of malasyan group confirm to @RT_com that they did not receive black boxes #ukraine #MH17 http://t.co/U3QIaAKJMO reageer retweet
LEUGENS!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:51 schreef Igen het volgende:
[..]
Omdat de OVSE-delegatieleider dat zelf heeft gezegd misschien?
Nee maar het registreert wel de geluiden en registreert heel precies wanneer iets uitvalt. Zo kan men dus heel veel herleiden.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:52 schreef Awsom het volgende:
[..]
Het is een commercieel vliegtuig!!!! Geen gevechtsvliegtuig !!! Een commercieel vliegtuig heeft géén apparatuur om raketten op te merken..
Wielrennen (quote:Op maandag 21 juli 2014 22:54 schreef Greys het volgende:
Joehoe, Nieuwsuur... speech vergeten op te nemen?
Klopt, maar hij heeft wel gelijk dat de systemen in een commerciele Boeing niet zo'n raket kunnen detecteren.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:54 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
In zo'n vliegtuig zit een berg aan systemen die allemaal logs schrijven naar zo'n blackbox lijkt me.
Damn itquote:
Alsof jij weet op welke dag wij leven. Dus dat jaar kan net zo goed een dag oud zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb in dit hele jaar mischien 2 of 3 keer iets van RT gezien en dat was oud materiaal via YT.
Dat is gelukkig zeker!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:53 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Zijn ze niet heel dan hebben die separatisten heel wat uit te leggen, die zitten eigenlijk volledig klem. Elk bewijsstuk wat weg is zal tegen ze worden gebruikt.
Waar je al die wijsheden die je verkondigt in dit topic dan vandaan? Je grote duim of ben je ter plekke?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb in dit hele jaar mischien 2 of 3 keer iets van RT gezien en dat was oud materiaal via YT.
Dat is wel eh. Ernstig, als het waar is.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:49 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Guaitafran twitterde op maandag 21-07-2014 om 22:42:29Spokeman of malasyan group confirm to @RT_com that they did not receive black boxes #ukraine #MH17 http://t.co/U3QIaAKJMO reageer retweet
Ja, maar als ze kapot zijn geschoten zullen ze ook niks op de black box hebben geschreven.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:54 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
In zo'n vliegtuig zit een berg aan systemen die allemaal logs schrijven naar zo'n blackbox lijkt me.
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:53 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat laatste klopt inderdaad:
[ afbeelding ]
ah bah...quote:Op maandag 21 juli 2014 22:56 schreef VacaLoca het volgende:
Bedenk me net dat dodental nog kan oplopen als er een of meer vrouwen zwanger bleken te zijn, laten we hopen van niet.
Waarom niet?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:49 schreef Houtenbeen het volgende:
Klopt, maar wel trillingen en dat soort dingen waarschijnlijk...weten wij veel wat er nog geregistreerd kon worden tijdens / net na de ontploffing. Sowieso moeten de satellietbeelden gewoon echt uitsluitsel brengen..quote:Op maandag 21 juli 2014 22:55 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Klopt, maar hij heeft wel gelijk dat de systemen in een commerciele Boeing niet zo'n raket kunnen detecteren.
Borodaj gaat met die Maleisiers nog even de plaatselijke bezienswaardigheden checkenquote:
Zonder meerquote:Op maandag 21 juli 2014 22:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Klopt, maar wel trillingen en dat soort dingen waarschijnlijk...weten wij veel wat er nog geregistreerd kon worden tijdens / net na de ontploffing. Sowieso moeten de satellietbeelden gewoon echt uitsluitsel brengen..
Ja maar geen systemen die een raket detecterenquote:Op maandag 21 juli 2014 22:54 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk wel uit verschillende zaken opmaken dat er zoiets dergelijks gebeurd moet zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:57 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ja maar geen systemen die een raket detecteren![]()
Een grote knal die opgenomen is betekent ook niet per sé dat het een raket is.
Dus piloot kon ook geen flares afvuren?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:55 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Klopt, maar hij heeft wel gelijk dat de systemen in een commerciele Boeing niet zo'n raket kunnen detecteren.
Ohja wel hoor. Tuurlijk waren al een aantal gestationeerd daar, maar er kwam zeker een aantal manschappen de boel versterken.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je bedoeld wat er al was? Want russen zijn nooit oekraine binnen getrokken, voor het krim niet en nu nog niet.
zo'n toestel heeft toch gewoon een radar enzo aan boord?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Klopt, maar wel trillingen en dat soort dingen waarschijnlijk...weten wij veel wat er nog geregistreerd kon worden tijdens / net na de ontploffing. Sowieso moeten de satellietbeelden gewoon echt uitsluitsel brengen..
Nee dat nog niet, maar het kan wel als vergelijkingsmateriaal gebruikt worden.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:57 schreef Awsom het volgende:
[..]
Nope, ook zijn anti-raket lasers niet inzetten of een mooie barrel roll makenquote:Op maandag 21 juli 2014 22:58 schreef Dibble het volgende:
[..]
Dus piloot kon ook geen flares afvuren?
Als nou is geregistreerd dat heel veel systemen in 1 keer uitvielen kan je daar wel min of meer uit afleiden dat het een raket is?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:57 schreef Awsom het volgende:
[..]
Dat zegt werkelijk helemaal niks over of ze worden tegengehouden door de sepertaristen, het zegt alles over de veiligheid, en de situatie. Geef mij een map met de exacte locatie waar dat 'plaatsvond, en zet daar ook de positie van de aanvalst macht van kiev, en met name de lijnen van wat onder wiens bevel stond, zover ik weet (en dat aan de hand van neutrale bronnen) lag het wrak in een neutrale zone, en dat is niet makkelijk om in te trekken zonder gevaar. De conclusie die men trekt als in te worden tegengehouden bij het wrak te komen door de sepertaristen met aanlengende insinuaties vanuit hoe kan het ook weer anders kiev (word in de video gezegd, dus ik citeer) dat ze credit cards en paspoorten zouden looten is letterlijk uit de hoge hoed getrokken.quote:
Zoals de oorzaak van de crash van een spaceshuttle door de drukmeter in een ventieldopje kon worden gevonden zo kan misschien door de volgorde van het uitvallen van systemen ook conclusies worden getrokken.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:55 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Wat ik ook nog zo verschrikkelijk vind is dat er schijnbaar ook nog honden en andere dieren in het baggageruim zaten...quote:Op maandag 21 juli 2014 22:56 schreef VacaLoca het volgende:
Bedenk me net dat dodental nog kan oplopen als er een of meer vrouwen zwanger bleken te zijn, laten we hopen van niet.
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn als Rusland een democratie was zoals wij hem in het westen kennen.
Ja, 3 honden oid. Dat vind ik sowieso al zielig, honden in het ruim. Maar, maar...quote:Op maandag 21 juli 2014 23:00 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Wat ik ook nog zo verschrikkelijk vind is dat er schijnbaar ook nog honden en andere dieren in het baggageruim zaten...![]()
Maar ja die tellen niet...
Wat een f*cking ellende zeg pfff
Mag ik een lijstje maken over waar ik kritiek op heb in rusland?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alsof jij weet op welke dag wij leven. Dus dat jaar kan net zo goed een dag oud zijn.
Heb je ooit iets van Rusland kritisch benadert?
Bij Wolf is alles BREAKING!quote:
Dat ga ik jou al helemaal niet uitleggen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar je al die wijsheden die je verkondigt in dit topic dan vandaan? Je grote duim of ben je ter plekke?
Misschien hoor je een ontploffing of iets dergelijks...gegil of meteen stilte...quote:Op maandag 21 juli 2014 23:01 schreef Awsom het volgende:
Sowieso hebben ze nou niet echt heel veel aan die zwarte dozen denk ik, er valt misschien wel meer informatie te halen uit de brokstukken die geraakt zijn door die mogelijke raket en die daar sporen van bevatten.
Het is dat het allemaal zo'n tragedie en ellende is, anders kon ik lachen om hoe deze situatie laat zien wat een faalhaas je bent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |