idd duidelijk een cockpitquote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Paar posts terug was 'm..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
abo nemen, dan krijg je die optie
lijkt mij gewoon waar voor je geld
Bovenaan zie je een kozijntje, Te recht voor een passagiersraampje en ergens anders zit er niet zo'n raam. Dit zou de linkerkant zijn.quote:
Je bent dus gewoon een ordinaire trol.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Hij verdiend een gepaste klap voor zn achterhoofd met dat soort disrespect terwijl je hun bescherming geniet.
Dat is dan ook weer wat overdreven. Dan filter ik het wel in m'n hoofd, da's gratis.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Geen idee of dit eerder gepost is, want deze topics gaan zo snel, maar deze foto wijst volgens experts op een raketinslag:
[ afbeelding ]
http://www.ft.com/intl/cm(...)0.html#axzz388QQjCsK
Was al eerder geplaatst maar is inderdaad belangrijk. Ik heb zelf al drie/vier foto's gezien met zulke schade in verschillende delen.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Geen idee of dit eerder gepost is, want deze topics gaan zo snel, maar deze foto wijst volgens experts op een raketinslag:
[ afbeelding ]
http://www.ft.com/intl/cm(...)0.html#axzz388QQjCsK
Is het mogelijk om mensen alleen van bepaalde subfora te bannen?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan dat alu hoedje baaj dinges niet uit dit topic getieft worden?
Cui bono. De user baaj is gewoon een fok-complot om abo's te verkopenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hij krijgt bescherming van de pro russen in dat gebied. Ja of nee ?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:12 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon een ordinaire trol.
Niet op reageren, die vent heeft één of andere psychische aandoening, is ook ooit een docu over geweest.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:12 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bovenaan zie je een kozijntje, Te recht voor een passagiersraampje en ergens anders zit er niet zo'n raam. Dit zou de linkerkant zijn.
twitter:EzraBraam twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:02:21@HaraldDoornbos @hdevreij @RonaldElzenga I did some puzzling #shrapnel ? #MH17 http://t.co/kuFhJqFuDm reageer retweet
Ok thanks, klopt wel denk ik ja zo te zien.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:12 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bovenaan zie je een kozijntje, Te recht voor een passagiersraampje en ergens anders zit er niet zo'n raam. Dit zou de linkerkant zijn.
Op z'n Maffia's ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Hij krijgt bescherming van de pro russen in dat gebied. Ja of nee ?
Ja graag.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Net zoveel bescherming als een winkelier in Napels ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Hij krijgt bescherming van de pro russen in dat gebied. Ja of nee ?
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef F_JD het volgende:
[..]twitter:EzraBraam twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:02:21@HaraldDoornbos @hdevreij @RonaldElzenga I did some puzzling #shrapnel ? #MH17 http://t.co/kuFhJqFuDm reageer retweet
Jawel, daar zijn ook foto's van geweest.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef RVer het volgende:
Motoren heb ik ook nog niet gezien? Die zijn toch redelijk groot
Of zijn die verpulverd
[ afbeelding ]
Door de kerosine in de vleugels is dat deel van het vliegtuig het eerste dat weg is volgens mij.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef RVer het volgende:
Motoren heb ik ook nog niet gezien? Die zijn toch redelijk groot
Of zijn die verpulverd
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |