Of wellicht wat iemand net al opperde misschien geen waarschuwingssignalen dat iets heel snel nadert maar dat ze dat in een vliegtuig wel op een of andere manier kunnen zien en dat ze daar onderling nog iets over gezegd hebben ipv tegen een luchtverkeersleider of iets. Daar is dan ook geen tijd meer voor denk ik. Maargoed ik weet niet of normale vliegtuigen zoiets kunnen waarnemen aan boordquote:Op maandag 21 juli 2014 23:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Misschien hoor je een ontploffing of iets dergelijks...gegil of meteen stilte...
Systemen die in een bepaalde volgorde uitvallen levert ook veel info.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:01 schreef kurk_droog het volgende:
Misschien hoor je een ontploffing of iets dergelijks...gegil of meteen stilte...
Geen slachtoffers op de grond.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:02 schreef RamboDirk het volgende:
is er eigenlijk iets bekend van doden of gewonden door de crash op de grond?
Zag namelijk net enkele foto's van geraakte huizen door brokstukken en lichamen....
Smoking gun?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Geen idee of dit eerder gepost is, want deze topics gaan zo snel, maar deze foto wijst volgens experts op een raketinslag:
[ afbeelding ]
http://www.ft.com/intl/cm(...)0.html#axzz388QQjCsK
Ik denk dat vrijwel alle systemen in één klap kapot waren. Het is een raketinslag en geen brand in het vliegtuig oidquote:Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Systemen die in een bepaalde volgorde uitvallen levert ook veel info.
Inderdaad. Ze kunnen echt wel wat afleiden uit die recorders.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Systemen die in een bepaalde volgorde uitvallen levert ook veel info.
Die raket gaat te snel om zo'n waarneming te kunnen doen lijkt mij en een reactie te geven..hoewel ik geen idee heb hoe een lviegtuig in elkaar zit en of piloten een eigen compressie hebben / elektriciteit enz.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Of wellicht wat iemand net al opperde misschien geen waarschuwingssignalen dat iets heel snel nadert maar dat ze dat in een vliegtuig wel op een of andere manier kunnen zien en dat ze daar onderling nog iets over gezegd hebben ipv tegen een luchtverkeersleider of iets. Daar is dan ook geen tijd meer voor denk ik. Maargoed ik weet niet of normale vliegtuigen zoiets kunnen waarnemen aan boord
Als je dat zo ziet kan het bijna niet anders dan dat er ook scherven in lichamen worden gevonden.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Geen idee of dit eerder gepost is, want deze topics gaan zo snel, maar deze foto wijst volgens experts op een raketinslag:
[ afbeelding ]
het is geen kernraket hequote:Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel alle systemen in één klap kapot waren. Het is een raketinslag en geen brand in het vliegtuig oid
Dat zal wel loslopen, het is geen atoombom.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel alle systemen in één klap kapot waren. Het is een raketinslag en geen brand in het vliegtuig oid
Ik denk dat jij dat niet kan weten.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef Awsom het volgende:
[..]
twitter:PzFeed twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:01:54JUST IN: The MH17 black box has now been handed over to the Malaysian government. reageer retweet
Veel systemen zijn dubbel uitgevoerd voor de co-pilot en piloot.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef Awsom het volgende:
[..]
twitter:obk twitterde op maandag 21-07-2014 om 20:41:01Zelfbenoemde premier komt binnenlopen. Alexander Borodai. Met dozijn gewapende gorilla's, en een pistool in zijn hand http://t.co/R7oZdU4TuT reageer retweet
Het is maar goed voor deze journalist dat Borodai geen Nederlands kan lezen, gok ik zo.twitter:obk twitterde op maandag 21-07-2014 om 22:37:53Achter gesloten deuren praat Borodai met een delegatie uit Maleisie. Zijn gestolen auto's staan voor de deur. http://t.co/I3TEpW5ZKh reageer retweet
Het waren de allermodernstequote:Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze kunnen echt wel wat afleiden uit die recorders.
die foto zag ik ook net voorbij komen, zo'n klap en het lichaam behoorlijk in tact...is niet op hele grote hoogte gevallen...quote:Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef .Exe het volgende:
[..]
Geen slachtoffers op de grond.
Wel een lijk door het dak in de slaapkamer gevallen
Ironische kleuren...quote:Op maandag 21 juli 2014 23:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |