Of wellicht wat iemand net al opperde misschien geen waarschuwingssignalen dat iets heel snel nadert maar dat ze dat in een vliegtuig wel op een of andere manier kunnen zien en dat ze daar onderling nog iets over gezegd hebben ipv tegen een luchtverkeersleider of iets. Daar is dan ook geen tijd meer voor denk ik. Maargoed ik weet niet of normale vliegtuigen zoiets kunnen waarnemen aan boordquote:Op maandag 21 juli 2014 23:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Misschien hoor je een ontploffing of iets dergelijks...gegil of meteen stilte...
Systemen die in een bepaalde volgorde uitvallen levert ook veel info.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:01 schreef kurk_droog het volgende:
Misschien hoor je een ontploffing of iets dergelijks...gegil of meteen stilte...
Geen slachtoffers op de grond.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:02 schreef RamboDirk het volgende:
is er eigenlijk iets bekend van doden of gewonden door de crash op de grond?
Zag namelijk net enkele foto's van geraakte huizen door brokstukken en lichamen....
Smoking gun?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Geen idee of dit eerder gepost is, want deze topics gaan zo snel, maar deze foto wijst volgens experts op een raketinslag:
[ afbeelding ]
http://www.ft.com/intl/cm(...)0.html#axzz388QQjCsK
Ik denk dat vrijwel alle systemen in één klap kapot waren. Het is een raketinslag en geen brand in het vliegtuig oidquote:Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Systemen die in een bepaalde volgorde uitvallen levert ook veel info.
Inderdaad. Ze kunnen echt wel wat afleiden uit die recorders.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Systemen die in een bepaalde volgorde uitvallen levert ook veel info.
Die raket gaat te snel om zo'n waarneming te kunnen doen lijkt mij en een reactie te geven..hoewel ik geen idee heb hoe een lviegtuig in elkaar zit en of piloten een eigen compressie hebben / elektriciteit enz.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Of wellicht wat iemand net al opperde misschien geen waarschuwingssignalen dat iets heel snel nadert maar dat ze dat in een vliegtuig wel op een of andere manier kunnen zien en dat ze daar onderling nog iets over gezegd hebben ipv tegen een luchtverkeersleider of iets. Daar is dan ook geen tijd meer voor denk ik. Maargoed ik weet niet of normale vliegtuigen zoiets kunnen waarnemen aan boord
Als je dat zo ziet kan het bijna niet anders dan dat er ook scherven in lichamen worden gevonden.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Geen idee of dit eerder gepost is, want deze topics gaan zo snel, maar deze foto wijst volgens experts op een raketinslag:
[ afbeelding ]
het is geen kernraket hequote:Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel alle systemen in één klap kapot waren. Het is een raketinslag en geen brand in het vliegtuig oid
Dat zal wel loslopen, het is geen atoombom.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel alle systemen in één klap kapot waren. Het is een raketinslag en geen brand in het vliegtuig oid
Ik denk dat jij dat niet kan weten.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef Awsom het volgende:
[..]
twitter:PzFeed twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:01:54JUST IN: The MH17 black box has now been handed over to the Malaysian government. reageer retweet
Veel systemen zijn dubbel uitgevoerd voor de co-pilot en piloot.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef Awsom het volgende:
[..]
twitter:obk twitterde op maandag 21-07-2014 om 20:41:01Zelfbenoemde premier komt binnenlopen. Alexander Borodai. Met dozijn gewapende gorilla's, en een pistool in zijn hand http://t.co/R7oZdU4TuT reageer retweet
Het is maar goed voor deze journalist dat Borodai geen Nederlands kan lezen, gok ik zo.twitter:obk twitterde op maandag 21-07-2014 om 22:37:53Achter gesloten deuren praat Borodai met een delegatie uit Maleisie. Zijn gestolen auto's staan voor de deur. http://t.co/I3TEpW5ZKh reageer retweet
Het waren de allermodernstequote:Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze kunnen echt wel wat afleiden uit die recorders.
die foto zag ik ook net voorbij komen, zo'n klap en het lichaam behoorlijk in tact...is niet op hele grote hoogte gevallen...quote:Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef .Exe het volgende:
[..]
Geen slachtoffers op de grond.
Wel een lijk door het dak in de slaapkamer gevallen
Ironische kleuren...quote:Op maandag 21 juli 2014 23:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[ afbeelding ]
Laat het zo zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef Greys het volgende:
twitter:PzFeed twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:01:54JUST IN: The MH17 black box has now been handed over to the Malaysian government. reageer retweet
Nog geen bevestiging van daar aanwezige journo'squote:Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef Greys het volgende:
De crash site is in het midden van het rebellen gebied.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat zegt werkelijk helemaal niks over of ze worden tegengehouden door de sepertaristen, het zegt alles over de veiligheid, en de situatie. Geef mij een map met de exacte locatie waar dat 'plaatsvond, en zet daar ook de positie van de aanvalst macht van kiev, en met name de lijnen van wat onder wiens bevel stond, zover ik weet (en dat aan de hand van neutrale bronnen) lag het wrak in een neutrale zone, en dat is niet makkelijk om in te trekken zonder gevaar. De conclusie die men trekt als in te worden tegengehouden bij het wrak te komen door de sepertaristen met aanlengende insinuaties vanuit hoe kan het ook weer anders kiev (word in de video gezegd, dus ik citeer) dat ze credit cards en paspoorten zouden looten is letterlijk uit de hoge hoed getrokken.
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nog geen bevestiging van daar aanwezige journo's
Zo werkt een raket niet, die slaat bv een gat in de vleugel, maar de andere vleugel en motor werkt eerst gewoon door.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef Awsom het volgende:
[..]
Dm linkquote:Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
die foto zag ik ook net voorbij komen, zo'n klap en het lichaam behoorlijk in tact...is niet op hele grote hoogte gevallen...
Dat vroeg ik me ook al af, heb daar nog geen foto van gezien.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:07 schreef kurk_droog het volgende:
Heeft iemand trouwens foto's van de cockpit?
Gevechtsvliegtuigen zijn uitgerust met equipment die kan zien dat ze locked zijn en die hebben ook countermeasures. Dus zo een raket vliegt niet te snel denk ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die raket gaat te snel om zo'n waarneming te kunnen doen lijkt mij en een reactie te geven..hoewel ik geen idee heb hoe een lviegtuig in elkaar zit en of piloten een eigen compressie hebben / elektriciteit enz.
Echt hequote:Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
CNN heeft dus ook een studio in het pentagon
CNN zegt van niet.quote:
ssssttt negerenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De crash site is in het midden van het rebellen gebied.
Paar posts terug was 'm..quote:Op maandag 21 juli 2014 23:07 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, heb daar nog geen foto van gezien.
Gekkenhuis nu bij razende reporter Olaf Koens van RTLquote:Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef Greys het volgende:
Hij verdiend een gepaste klap voor zn achterhoofd met dat soort disrespect terwijl je hun bescherming geniet.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef Fossieltje het volgende:
twitter:obk twitterde op maandag 21-07-2014 om 20:41:01Zelfbenoemde premier komt binnenlopen. Alexander Borodai. Met dozijn gewapende gorilla's, en een pistool in zijn hand http://t.co/R7oZdU4TuT reageer retweet
Het is maar goed voor deze journalist dat Borodai geen Nederlands kan lezen, gok ik zo.twitter:obk twitterde op maandag 21-07-2014 om 22:37:53Achter gesloten deuren praat Borodai met een delegatie uit Maleisie. Zijn gestolen auto's staan voor de deur. http://t.co/I3TEpW5ZKh reageer retweet
Elk explosief heeft zijn eigen specifieke geluid dus je kunt het heel goed gebruiken voor analyse van de ontploffing.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:01 schreef Awsom het volgende:
Sowieso hebben ze nou niet echt heel veel aan die zwarte dozen denk ik, er valt misschien wel meer informatie te halen uit de brokstukken die geraakt zijn door die mogelijke raket en die daar sporen van bevatten.
http://globalnews.ca/news(...)-mh17-investigation/quote:“There are sound signatures for most different types of explosives,” Hall said. “So you can do a sound-spectrum analysis … you have recordings of the wavelengths created by the explosions of different types of explosive devices.
Niet alleen disrespect maar heel onverstandig wat die malloot doet. Brengt zijn eigen veiligheid en van zijn collegas in gevaar.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hij verdiend een gepaste klap voor zn achterhoofd met dat soort disrespect terwijl je hun bescherming geniet.
Mods, hoe block je ook al weer iemand op FOK!?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hij verdiend een gepaste klap voor zn achterhoofd met dat soort disrespect terwijl je hun bescherming geniet.
Bescherming waarvoor? De enige dreiging zijn zij zelfquote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoe zie je dat?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Paar posts terug was 'm..
[ afbeelding ]
Is er ook een graad te behalen in de kunst van het trollen?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
abo nemen, dan krijg je die optiequote:Op maandag 21 juli 2014 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Mods, hoe block je ook al weer iemand op FOK!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |