idd duidelijk een cockpitquote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Paar posts terug was 'm..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
abo nemen, dan krijg je die optie
lijkt mij gewoon waar voor je geld
Bovenaan zie je een kozijntje, Te recht voor een passagiersraampje en ergens anders zit er niet zo'n raam. Dit zou de linkerkant zijn.quote:
Je bent dus gewoon een ordinaire trol.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Hij verdiend een gepaste klap voor zn achterhoofd met dat soort disrespect terwijl je hun bescherming geniet.
Dat is dan ook weer wat overdreven. Dan filter ik het wel in m'n hoofd, da's gratis.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Geen idee of dit eerder gepost is, want deze topics gaan zo snel, maar deze foto wijst volgens experts op een raketinslag:
[ afbeelding ]
http://www.ft.com/intl/cm(...)0.html#axzz388QQjCsK
Was al eerder geplaatst maar is inderdaad belangrijk. Ik heb zelf al drie/vier foto's gezien met zulke schade in verschillende delen.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Geen idee of dit eerder gepost is, want deze topics gaan zo snel, maar deze foto wijst volgens experts op een raketinslag:
[ afbeelding ]
http://www.ft.com/intl/cm(...)0.html#axzz388QQjCsK
Is het mogelijk om mensen alleen van bepaalde subfora te bannen?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan dat alu hoedje baaj dinges niet uit dit topic getieft worden?
Cui bono. De user baaj is gewoon een fok-complot om abo's te verkopenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hij krijgt bescherming van de pro russen in dat gebied. Ja of nee ?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:12 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon een ordinaire trol.
Niet op reageren, die vent heeft één of andere psychische aandoening, is ook ooit een docu over geweest.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:12 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bovenaan zie je een kozijntje, Te recht voor een passagiersraampje en ergens anders zit er niet zo'n raam. Dit zou de linkerkant zijn.
twitter:EzraBraam twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:02:21@HaraldDoornbos @hdevreij @RonaldElzenga I did some puzzling #shrapnel ? #MH17 http://t.co/kuFhJqFuDm reageer retweet
Ok thanks, klopt wel denk ik ja zo te zien.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:12 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bovenaan zie je een kozijntje, Te recht voor een passagiersraampje en ergens anders zit er niet zo'n raam. Dit zou de linkerkant zijn.
Op z'n Maffia's ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Hij krijgt bescherming van de pro russen in dat gebied. Ja of nee ?
Ja graag.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Net zoveel bescherming als een winkelier in Napels ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef IR1907 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef F_JD het volgende:
[..]twitter:EzraBraam twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:02:21@HaraldDoornbos @hdevreij @RonaldElzenga I did some puzzling #shrapnel ? #MH17 http://t.co/kuFhJqFuDm reageer retweet
Jawel, daar zijn ook foto's van geweest.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef RVer het volgende:
Motoren heb ik ook nog niet gezien? Die zijn toch redelijk groot
Of zijn die verpulverd
[ afbeelding ]
Door de kerosine in de vleugels is dat deel van het vliegtuig het eerste dat weg is volgens mij.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef RVer het volgende:
Of zijn die verpulverd
[ afbeelding ]
Heb ik wel een aantal foto's van gezien, is inderdaad bijna niets meer van overquote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef RVer het volgende:
Of zijn die verpulverd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef RVer het volgende:
Of zijn die verpulverd
[ afbeelding ]
Dan nog, die dingen opereer je niet zomaar. Als je zoekt op berichten van voor de ramp, zie je al items waarin de russen die rebellen trainen. Tevens zijn die rebellen gewoon een huurlingen leger van putin, google die namen en dan zie je er geen oekrainer tussen, alleen maar fsb'ers en ex soldaten.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef sturmpie het volgende:
Nu heeft men het er over dat Poetin dat BUK-raket systeem aan de separatisten heeft geleverd, terwijl dat mogelijk niet helemaal het geval is. De separatisten hebben eerder een BUK-raketsysteem van het Oekraïnse leger buit gemaakt, en hebben dat nu mogelijk gebruikt. Dit kwam eerder in het nieuws maar wordt nu niet meer over gesproken.
Het is belangrijk nu af te vragen of de separatisten daadwerkelijk een BUK-raketsysteem van Oekraine hebben gestolen. Want dit betekend dat als deze BUK gebruikt is dit buiten macht van Poetin is omgegaan.
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef F_JD het volgende:
[..]twitter:EzraBraam twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:02:21@HaraldDoornbos @hdevreij @RonaldElzenga I did some puzzling #shrapnel ? #MH17 http://t.co/kuFhJqFuDm reageer retweet
Maar wel een groot vliegtuig en de registratie werkt heel snel. In een fractie van een seconde kan men wel verschillen zien. Als er eerst schade ontstaat door de shrapnel wordt dat geregistreerd, als de motoren door een infrarood worden geraakt zal dat als eerste duidelijk zijn. Staartvlakken die afbreken door een explosie worden geregistreerd.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel alle systemen in één klap kapot waren. Het is een raketinslag en geen brand in het vliegtuig oid
Het is ook geen kleine kogel hequote:
Vergeet niet dat dit militair spul isquote:Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen, het is geen atoombom.
Okequote:
en al die systemen zijn niet berekend op de impact van een raketquote:Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Veel systemen zijn dubbel uitgevoerd voor de co-pilot en piloot.
oh?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zo werkt een raket niet, die slaat bv een gat in de vleugel, maar de andere vleugel en motor werkt eerst gewoon door.
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef RVer het volgende:
Of zijn die verpulverd
[ afbeelding ]
Dan maar een keer zonder ondertitels. Alsof het Nederlandse volk geen Engels kanquote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja graag.
(Pssst... NOS tweet net terug dat ze de ondertitelde versie 'niet op tijd klaar hadden om uit te kunnen zenden'.)
Bizar om zo te zien.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef F_JD het volgende:
En dat zou hen zorgen moeten baren want.. ?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:53 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Zijn ze niet heel dan hebben die separatisten heel wat uit te leggen, die zitten eigenlijk volledig klem. Elk bewijsstuk wat weg is zal tegen ze worden gebruikt.
Bescherming tegen welk gevaar ?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef IR1907 het volgende:
[..]
naja als zo'n toestel 'normaal' neerstort dan valt niet iedereen er halverwege uitquote:Op maandag 21 juli 2014 23:15 schreef Troeta het volgende:
Hoe komt men er eigenlijk op dat het vliegtuig neer geschoten is door een raket?
Er was eerder een foto van een raket, maar dat was niet echt, of wel?
Aan het begin van de avond begon hij als een Bokito om zich heen te slaan en iedereen uit te schelden met ziektes, blijkbaar vinden de modjes dat nog niet ver genoeg gaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Die van de 777-300 zijn een stuk groter dan van de 200pax versie. En er zit een swirl in. Niet dat die van de 200pax klein zijn, maar toch.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef RVer het volgende:
Of zijn die verpulverd
[ afbeelding ]
Nou..met een vuurpijl red je die hoogte niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:15 schreef Troeta het volgende:
Hoe komt men er eigenlijk op dat het vliegtuig neer geschoten is door een raket?
Er was eerder een foto van een raket, maar dat was niet echt, of wel?
Er zijn wel eens explosies geweest door benzine dampen met hetzelfde effect hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja als zo'n toestel 'normaal' neerstort dan valt niet iedereen er halverwege uit
Het is geen computerspelletje zo'n raketsysteem met een 'selecteer doelwit' en een 'vuur!' knopquote:Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef sturmpie het volgende:
Nu heeft men het er over dat Poetin dat BUK-raket systeem aan de separatisten heeft geleverd, terwijl dat mogelijk niet helemaal het geval is. De separatisten hebben eerder een BUK-raketsysteem van het Oekraïnse leger buit gemaakt, en hebben dat nu mogelijk gebruikt. Dit kwam eerder in het nieuws maar wordt nu niet meer over gesproken.
Het is belangrijk nu af te vragen of de separatisten daadwerkelijk een BUK-raketsysteem van Oekraine hebben gestolen. Want dit betekend dat als deze BUK gebruikt is dit buiten macht van Poetin is omgegaan.
Ik heb ze niet gezien, volgens mij is de hele romp in kleine delen en zaten alleen de vleugels, motoren en landingsgestel nog aan elkaar toen ze de grond raakten.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:07 schreef kurk_droog het volgende:
Heeft iemand trouwens foto's van de cockpit?
Ik snap het ook werkelijk niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:16 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dan maar een keer zonder ondertitels. Alsof het Nederlandse volk geen Engels kan
Die liggen er wel, verbrandquote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef RVer het volgende:
Of zijn die verpulverd
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |